Голф или Сивик
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Голф или Сивик
Като бивш собственик на голф 1,голф 2,голф 3,голф 4. Трябва да ти кажа,че мястото ти е в лудницата. Да сравняваш голф 1 с сивик 6-а генерация,трябва да си психически нестабилен.
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: Голф или Сивик
danaildel4ev написа:Нещо се бъркаш,колега. Може да се сравнява с голф 1 или даже въобще не е излизал голф който да е на такова ниско ниво!!!Те даже се чудя кой ги кара тия бърливи хонди?![/quo Колега даже голф1 е по добър от сивика,и предлага по-добър интериор,и по-добри двигатели,голф1 е изключитен модел до него няма място такава консервена кутия!
Ти някога виждал ли си голф 1 на живо , карал ли си ,че говориш такива глупости . Разбирам , че харесваш VW , но недей си измисля небивалици . Едно е да ти харесва дадена марка и съвсем друго е да кажеш на черното бяло , което направи ти .
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Голф или Сивик
Колеги това си е мое мнение никой не ангажирам с него,всеки да кара каквото си иска!
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Голф или Сивик
Аз пък,чух,от един приятел,че един негов комшия е видял някакъв мангал да казва на друг мангал,че видял на спирката на градския,как някакъв си там е казал на един там друг си,че е чул от стринка си,че вуйчо й по сестринска линия от първия брат на бащата на снаха му е извикал кума му и третия му братовчед който му се пада и шурей между другото и той им е казал,че е гледал един филм където някаква японска кола се е развалила и не са могли да я оправят през целия филм. Обаче не са сигурни дали колата е лада,мустанг,фиат или опел,но със сигурност е японска,даже е приличала на волво а пък то си е копие с тая хонда едно към едно,даже почти две към три. Това от своя страна доказва,че тая кола не става!!!
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Голф или Сивик
Колега пак казвам това си е мое мнение,много глупости написа то язовци не бяха кво ли не,
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Голф или Сивик
Ми вече и аз не знам какъв пример да ви дам,понеже сте много заблудени коне с капаци. Колата спира много по-добре от голф 4 и голф 3,та даже и от пасат от тези години! А преживяното е лично и мога да ти снимам повредата по полото-така и не съм го правил след сблъсъка...
- JoroHondata
- Мнения: 134
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 13:56
- Автомобил: Honda Legend KB1 V6
- Двигател: J35A8 от 2007
- Местоположение: Сердика
- Контакти:
Re: Голф или Сивик
Здравейте
Колеги, аз лично съм открил няколко незначителни "проблеми" на Хонда Сивик Седан 6 ген, от 1996 година:
- би могло да се шумоизолира купето по- добре- в момента при шофиране над 5000- 6000 об/мин се чува свистенето на двигателя/въздушната струя при ускоряване (при нормални условия на шофиране колата е тиха);
- втория е една пластмаса- водач в багажника (в която се водят двете пружини на багажника), тя беше счупена и я смених (7 лева струваше)- трябва да се уплътни с допълнителни тънки ламаринки и лепило позицията и захващането на тази пластмаса- водач;
- като цяло ламарината на калниците и на вратите е по- тънка и по- лесно се огъва при натиск;
- леко пожълтяване на пластмасата в горния край на фаровете;
- за да се смени филтъра на климатика- се сваля жабката и една лайсна с 4 болта под жабката- отнема около 15-20 мин;
- колата е относително ниска- и не може да се използва по всякакви черни пътища;
- аз не се занимавам с тунинги- и от тази гледна точка Хондата е малко "скучна" кола- няма какво да се ремонтира, човърка, прави, поправя, преправя- почти не се налага да се сменят части: качваш се и ползваш.
Това е от моите лични наблюдения от 2006 година до момента.
Поздрави
Колеги, аз лично съм открил няколко незначителни "проблеми" на Хонда Сивик Седан 6 ген, от 1996 година:
- би могло да се шумоизолира купето по- добре- в момента при шофиране над 5000- 6000 об/мин се чува свистенето на двигателя/въздушната струя при ускоряване (при нормални условия на шофиране колата е тиха);
- втория е една пластмаса- водач в багажника (в която се водят двете пружини на багажника), тя беше счупена и я смених (7 лева струваше)- трябва да се уплътни с допълнителни тънки ламаринки и лепило позицията и захващането на тази пластмаса- водач;
- като цяло ламарината на калниците и на вратите е по- тънка и по- лесно се огъва при натиск;
- леко пожълтяване на пластмасата в горния край на фаровете;
- за да се смени филтъра на климатика- се сваля жабката и една лайсна с 4 болта под жабката- отнема около 15-20 мин;
- колата е относително ниска- и не може да се използва по всякакви черни пътища;
- аз не се занимавам с тунинги- и от тази гледна точка Хондата е малко "скучна" кола- няма какво да се ремонтира, човърка, прави, поправя, преправя- почти не се налага да се сменят части: качваш се и ползваш.
Това е от моите лични наблюдения от 2006 година до момента.
Поздрави
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Голф или Сивик
Аз харесвам всякакви марки и модели коли,но ми стана интересно колко хиляди километра въртите с автомобилите си ,за да давате обективни оценки.
ФВ така и не се научиха да правят спиращи автомобили...поне до 1998 марката спира ужасно зле
Аз с моята стара джета врътнах 110 000км вече..мога да кажа,че не е много здрава от към окачване.Някак си не споделям мнението ,че е здрава машина,въпреки че я обслужвам с доста скъпи части-вкл Антифриз за 15 лева литъра .Има си слабите места.Хубавото е,че не гние.
Голям минус е разхода-нещо с което Ваген групата не се е оправила и до днес.От голф 2 с този умрял 1.6 като моя до голф 4 Фв е една ламя харчеща много гориво,особено градско независимо от коне и кубатура.
Това важи за бензина ,но и за дизелите биещи 8-9 нафта градско
Японците харчат доста по-малко,по скормните ми наблюдения.
Колега Жоро Хондата-колко хиляди киломентра си навъртял от 2006 до сега,просто ми е интересно
И какво си сменил досега-основно..без крушки и такива дреболии
ФВ така и не се научиха да правят спиращи автомобили...поне до 1998 марката спира ужасно зле
Аз с моята стара джета врътнах 110 000км вече..мога да кажа,че не е много здрава от към окачване.Някак си не споделям мнението ,че е здрава машина,въпреки че я обслужвам с доста скъпи части-вкл Антифриз за 15 лева литъра .Има си слабите места.Хубавото е,че не гние.
Голям минус е разхода-нещо с което Ваген групата не се е оправила и до днес.От голф 2 с този умрял 1.6 като моя до голф 4 Фв е една ламя харчеща много гориво,особено градско независимо от коне и кубатура.
Това важи за бензина ,но и за дизелите биещи 8-9 нафта градско
Японците харчат доста по-малко,по скормните ми наблюдения.
Колега Жоро Хондата-колко хиляди киломентра си навъртял от 2006 до сега,просто ми е интересно
И какво си сменил досега-основно..без крушки и такива дреболии
Re: Голф или Сивик
Vidol Nikolov написа:Аз харесвам всякакви марки и модели коли,но ми стана интересно колко хиляди километра въртите с автомобилите си ,за да давате обективни оценки.
ФВ така и не се научиха да правят спиращи автомобили...поне до 1998 марката спира ужасно зле
Аз с моята стара джета врътнах 110 000км вече..мога да кажа,че не е много здрава от към окачване.Някак си не споделям мнението ,че е здрава машина,въпреки че я обслужвам с доста скъпи части-вкл Антифриз за 15 лева литъра .Има си слабите места.Хубавото е,че не гние.
Голям минус е разхода-нещо с което Ваген групата не се е оправила и до днес.От голф 2 с този умрял 1.6 като моя до голф 4 Фв е една ламя харчеща много гориво,особено градско независимо от коне и кубатура.
Това важи за бензина ,но и за дизелите биещи 8-9 нафта градско
x10.Подкрепям всяко изречение !
- JoroHondata
- Мнения: 134
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 13:56
- Автомобил: Honda Legend KB1 V6
- Двигател: J35A8 от 2007
- Местоположение: Сердика
- Контакти:
Re: Голф или Сивик
Колега Жоро Хондата-колко хиляди киломентра си навъртял от 2006 до сега,просто ми е интересно
И какво си сменил досега-основно..без крушки и такива дреболии[/quote]
Здравейте
Купих Хондата от първи собственик във Виена (бях 10 месеца на специализация там) през 2006 г. - тогава беше на около 98 000 км, в момента е на около 166 000 км. До 2006 г. е сменено само крайното/задното гърне (освен сервизната книжка на колата, имам и разпечатки от 1997 г. за обслужването на Хонделката всяка година- което отговаря на около 10 000 км/година, от сервиз Sverak във Виена- http://www.auto-sverak.at/).
Всичко, което съм сменил от 2006 година до момента е:
1. Ангренажен ремък и ролка (поради настъпване на 100 000 км- следователно се налага смяна- 200 лева за двете);
2. Горна и долна помпа на съединителя (горната помпа сълзеше- трябваше да я сменя някой ден, а долната си беше здрава- сменени превантивно, около 300 лева за двете с доставката);
3. Два големи задни тампона- по окачването- напукани (сменени превантивно, 160 лева за двата с доставката);
4. Втулка + пружина- затягащи рейката- сменени поради леко потропване на рейката (70 лева общо);
5. Външни кормилни накрайници- гумата им беше леко напукана- работещи, сменени превантивно (140 лева за двата с доставката);
6. Маншони на полуоските- напукани- сменени с Неоригинални (след 3 години- пак напукани, около 60 лева двата)- вече сменени с ОРИГИНАЛНИ (80 лева за двата с доставката);
7. Няколко гумени тампона по окачването, гумен тампон на двигателя (около 100 лева всички);
8. Иридиеви свещи- (80 лева комплекта);
9. Други- например антифриза го смених наскоро (около 40 лева), термостат (40 лева);
10. Закупени, но несменени (на 200 000 км би трябвало да сменя ангренажен ремък + ролка + водна помпа): кабели за свещи (130 лева с доставката), ангренажен ремък + ролка (200 лева с доставката), водна помпа (130 лева с доставката), свещи- 16 лева комплект.
Всички части са ОРИГИНАЛНИ (закупени и доставени от USA по part-номерата- има някои съвместими части и за Европейските Хонди)- и на цени 50 % по- ниски от тези в официалния вносител в България.
П.С. Колеги, давам пример за цени на ОЕМ части: водна помпа- part- номера е: 19200-P2A-A01 WATER PUMP (YAMADA) $75.91; в Европа е около 103 Евро, а тук- около 300 лева (http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~water~pump~19200-P2A-A01.html).
Поздрави
И какво си сменил досега-основно..без крушки и такива дреболии[/quote]
Здравейте
Купих Хондата от първи собственик във Виена (бях 10 месеца на специализация там) през 2006 г. - тогава беше на около 98 000 км, в момента е на около 166 000 км. До 2006 г. е сменено само крайното/задното гърне (освен сервизната книжка на колата, имам и разпечатки от 1997 г. за обслужването на Хонделката всяка година- което отговаря на около 10 000 км/година, от сервиз Sverak във Виена- http://www.auto-sverak.at/).
Всичко, което съм сменил от 2006 година до момента е:
1. Ангренажен ремък и ролка (поради настъпване на 100 000 км- следователно се налага смяна- 200 лева за двете);
2. Горна и долна помпа на съединителя (горната помпа сълзеше- трябваше да я сменя някой ден, а долната си беше здрава- сменени превантивно, около 300 лева за двете с доставката);
3. Два големи задни тампона- по окачването- напукани (сменени превантивно, 160 лева за двата с доставката);
4. Втулка + пружина- затягащи рейката- сменени поради леко потропване на рейката (70 лева общо);
5. Външни кормилни накрайници- гумата им беше леко напукана- работещи, сменени превантивно (140 лева за двата с доставката);
6. Маншони на полуоските- напукани- сменени с Неоригинални (след 3 години- пак напукани, около 60 лева двата)- вече сменени с ОРИГИНАЛНИ (80 лева за двата с доставката);
7. Няколко гумени тампона по окачването, гумен тампон на двигателя (около 100 лева всички);
8. Иридиеви свещи- (80 лева комплекта);
9. Други- например антифриза го смених наскоро (около 40 лева), термостат (40 лева);
10. Закупени, но несменени (на 200 000 км би трябвало да сменя ангренажен ремък + ролка + водна помпа): кабели за свещи (130 лева с доставката), ангренажен ремък + ролка (200 лева с доставката), водна помпа (130 лева с доставката), свещи- 16 лева комплект.
Всички части са ОРИГИНАЛНИ (закупени и доставени от USA по part-номерата- има някои съвместими части и за Европейските Хонди)- и на цени 50 % по- ниски от тези в официалния вносител в България.
П.С. Колеги, давам пример за цени на ОЕМ части: водна помпа- part- номера е: 19200-P2A-A01 WATER PUMP (YAMADA) $75.91; в Европа е около 103 Евро, а тук- около 300 лева (http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~water~pump~19200-P2A-A01.html).
Поздрави
Последна промяна от JoroHondata на Съб 17 май 2014 18:26, променено общо 32 пъти.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Голф или Сивик
За разхода на дизела подкрепям и аз(Vidol Nikolov), 1.6TDI 2011г. почти 8/100 градско в Севлиево,и нито върви, нито спира !
Последна промяна от forski на Сря 14 май 2014 19:34, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4
Re: Голф или Сивик
Бензиновите 2.0 и 2.3 на Мазда са си японски, за 1,6 и дизелите не знам нищо, понеже не съм се интересувал. Мазда 3 и Форд Фокус ползват обща платформа, в което няма нищо лошо, Фокуса има доказано добро купе и пътно поведение.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Голф или Сивик
DundyTheCroc написа:Бензиновите 2.0 и 2.3 на Мазда са си японски
Във форума на Мазда се твърди друго...и на мен ми се искаше да са японски ама май, май нямат нищо общо с японците
Re: Голф или Сивик
Имах сивик 2006г - 8 генерация
Ами продадох го. И си карам с кеф стария голф 4.
Сивик 8 ген. е много здрава кола. Широка от вътре. Ускорява бързо.Красива. Но...
- Трудно се кара по нашите надупчени улици (живея във Варна). Много твърдо окачване и яко тресе по неравните ни пътища.
- Ниска е - и от най малкия бордюр задира предницата. А в тесния град по малките улици се налага да се размине човек именно по тротоарите.
- На типтроника при превключване на предавките му трябва време. Дори скоростта първоначално пада и в последствие се вдига. С ръчна ми е по лесно.
- Ремонти почти не се налагат, но когато все пак потърся някоя част по моргите си е дълго обикаляне. При голфа съм свикнал в първата морга да си взимам каквото ми трябва.
- Поддръжката (8 ген.) е по -скъпа,а и не всеки майстор е на ти с тия коли (в сравнение с голфа).
Пак ще кажа - не казвам че Хондата е лоша, но за нашите условия за мен голфа си е по практичен автомобил.
Ами продадох го. И си карам с кеф стария голф 4.
Сивик 8 ген. е много здрава кола. Широка от вътре. Ускорява бързо.Красива. Но...
- Трудно се кара по нашите надупчени улици (живея във Варна). Много твърдо окачване и яко тресе по неравните ни пътища.
- Ниска е - и от най малкия бордюр задира предницата. А в тесния град по малките улици се налага да се размине човек именно по тротоарите.
- На типтроника при превключване на предавките му трябва време. Дори скоростта първоначално пада и в последствие се вдига. С ръчна ми е по лесно.
- Ремонти почти не се налагат, но когато все пак потърся някоя част по моргите си е дълго обикаляне. При голфа съм свикнал в първата морга да си взимам каквото ми трябва.
- Поддръжката (8 ген.) е по -скъпа,а и не всеки майстор е на ти с тия коли (в сравнение с голфа).
Пак ще кажа - не казвам че Хондата е лоша, но за нашите условия за мен голфа си е по практичен автомобил.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф или Сивик
Знам, че изкопавам много дърта тема, ама някой с мнение за Сивик 7 ген. обаче седан? Гледам тук из нашите родни пазари 1.3 хибрид някакъв си, някой ако даде инфо от първа ръка ще е интересно. За ей тази кола става реч, като модел. Понеже тази или другата година ще прибера бабичката да отлежава в свободния ми гараж и ще трябва да си търся кола с подобни размери, бензинова, а ВАГ от тези години са повечето ФСИ-ки... Принципно и 6ген. ми харесва, въпреки, че е доста постна като интериор и не е нищо особено като дизайн отвън, но все пак се съобразявам с факта, че парите са общи, а колата ще е семейна (ако ме разбирате)
Това, което научих от изчетеното е, че при 7ма генерация отпред е вече Макферсън, дотогава е било с два носача на страна?
Това, което научих от изчетеното е, че при 7ма генерация отпред е вече Макферсън, дотогава е било с два носача на страна?
- Прикачени файлове
-
- 650960304civic_si_1.jpg (66.33 KиБ) Видяна 1050 пъти
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: volodya iliev и 160 госта