Голф или Сивик

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф или Сивик

Мнениеот silent » Съб 19 май 2018 14:59


Значи пак ще се запали фитила на този приятен за окото сеир....отивам за семки....ха ха ...толкова авторитено изказани глупости от най-различни хора не бях чел скоро и искрено се забавлявах...искрено благодаря колега за изкопаната тема....отвори ми очите за света на автомобилостроенето цялостно и глобално...след тази тема съм нов човек с пренаредени хоризонти...за да не съм пълен оф прегледай темите във форумите на хондаджиите или се допитай до хора които наистина разбират от автомобили и най вече са запознати и са ремонтирали активно такъв автомобил...акъл от книжни плъхове за избор на автомобил ти не трябват....




jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Голф или Сивик

Мнениеот jijane » Съб 19 май 2018 16:28


@stefan4o избери си някой друг модел, ако ще е Хонда от тия години. Тези седани са много редки и трудни за намиране, иначе има и 1.7 и 1.4 нехибриди. Тя тая генерация спира 2005, точно като луксозния Г4. иначе си е японец, като японец - дървен според общите представи, скучен, че няма какво да му чоплиш , само сипваш гориво и толкова. Ако попаднеш на някой бесен италианец 1.7 най-вероятно ще гори масло и ще трябва да му смениш сегментите, окачването е здраво, като на хонда, нищо, че е макферсон вече. По принцип седан-а за Европа е само хибрид, но се намират и нехибриди, които са много редки и за това ти препоръчвам друг модел.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8112
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф или Сивик

Мнениеот Bai Sando » Съб 19 май 2018 16:57


Такава не съм виждал на живо,съответно намирането на каквито и да е части ще е филм.
До колко пари си се насочил горе-долу?
Погледни и авенсис седан,поне е по-разпространен или по-новия акорд.
Предполагам ще искаш да сложиш газ и за това търсиш нещо с нормално впръскване.На повечето японки са им тънички клапанчетата и искат регулиране след определен пробег на газ. :th_up


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Голф или Сивик

Мнениеот forski » Съб 19 май 2018 17:14


Ако ще е Хонда, еле пък семейна по-добре да е Акорд! Този Сивик на никъде не ми се връзва като избор на автомобил.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19133
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф или Сивик

Мнениеот stefan4o » Съб 19 май 2018 18:34


Благодаря на всинца ви за мненията.
Относно това, че е рядък - да, такъв е действително. Направи ми впечатление, че в немското мобиле имаше само 3-4 обяви с този модел. Акорд и Авенсис не искам. Не ми харесват просто. Сега ще речете - ами кое му хареса на тоя Сивик. Ами не мога с точност да кажа, но също така ми харесва и американската Корола (за разлика от европейската). Относно двигателите - да, в немско видях една-две обяви с 1.4 90 коня и 1.6ВТЕК. Сивик хечбек тотално не ме кефи. С частите навярно наистина би било филм, прегледах малко цени и ми настръхна косата - то все едно Мерцедес поддържаш :eek ама пусто - много ме кефи тая кола във вид на седан. Другата ми опция е Корола Е12 мисля беше моделът, който е преди 2003г. Там също има седан и също е доволно рядък. Цените на чарковете са по-поносими междувпрочем :gruebel Определено не ми се кара нафтова кола, иначе при ВАГ не е като да няма варианти, дори и ПД не бих го махнал като вариант, но просто дизел не ми се иска да вземам.
Относно парите - не знам, колкото по-малко, толкоз по-добре. Не ми се дават 10 бона за кола определено, не мисля, че си струва да ги вложа в купчина желязо (поне не и в такова точно). Честно казано бюджет не съм си определил като таван на този етап.
Прикачени файлове
901167715.jpg
901167715.jpg (49.2 KиБ) Видяна 1572 пъти


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф или Сивик

Мнениеот muns61 » Съб 19 май 2018 20:39


Няколко мои познати карат хибриди и не искат да чуят за друго.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19133
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф или Сивик

Мнениеот stefan4o » Нед 20 май 2018 5:54


Ники, хибридите на старо ли са купувани? Защото тук идва реч за 15-годишни коли все пак.
За нещо такова идва реч:
https://www.cars.bg/offer/c1991836
Този електромотор няма ли нужда и той понякога от обслужване? Все пак има движещи се части и в него.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Голф или Сивик

Мнениеот forski » Нед 20 май 2018 7:14


Toyota Prius не е ли по-добрия и утвърден вариант ако става въпрос за хибриден автомобил?
Дизайна наистина е малко по-специфичен и не е по-вкуса ха всички, но пък ако приоритета е колата да е хибриднана, мисля че Тойота е доста по-напред от Хонда в това отношение.
Бърза справка в нета показва че гаранцията на батерията е 8 години, и дори и да е сменяна при тази от линка който си дал, тя пак е на края на живота си. Цената на нова батерия е м/у 5 и 7000лв. и има някъде някакво рециклиране с незнаен резултат. Хубавото е че може да се кара и без работеща хибридна с-ма, но тогава си е един най обикновен бензинов Сивик. Диагностиката на системата преди покупка е повече от желателна, с цел установяване състоянието на батерията.
Самата полза от тази система като икономия на гориво е минимална, и особенно на старо, а в конкретния случей 15 годишна кола не е много препоръчителен.
Тъпото е че ако я купиш със почти заминала батерия, и след месец-два или година се наложи да и извадиш кабелите, цялата покупка се обезмисля, а последващата продажба ще е на много ниска цена.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19133
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф или Сивик

Мнениеот stefan4o » Нед 20 май 2018 7:49


Абсолютно е така. Изгледах няколко клипчета в нета как се сваля и ел.двигателят. На мен ми харесва самото купе - не държа на това да е хай-тек с ел.мотор. Има ги и с 90-коньов 1.4, има ги и с 1.6 Витек. Вероятно това ще е по-зрялото решение с оглед на това, че скъпите ремонти ще са за сметка на този, който придобие 15-годишен автомобил. Приус абсурд - аз по-добре да си взема Голф Мк5 хечбек или Сивик хечбек, но 5-вратите автомобили не са ми били слабост никога, гледайки из карса и мобилето - окото ми хваща само седаните. Разгледах и Джета Мк5 - бензините са по 8 бона и то 1.6 102к.с., не бих дал такива пари за такава кола с такава моторизация никога :rolleyes Загледах и Толедо, ама модела до 2004 (примерно 1.8 или 1.8Т), че сапунерката (ако има собственици тук, ще ме извиняват, нямам нищо лично към тях) след 2005 ми изглежда направо като... Приус, ама с по-овални форми. Като че ли това са вариантите за кола до 4-5к лева, седан с бензинов мотор за нормална газификация с ГИ. Гледам и 6-та генерация седан - на мен като купе ми допадат, ама на половинката - нъц :icon_lol Отделно по-напред в темата някой спомена двойно поцинковани купета на 6 генерация. Има една обява, даже е в Стара Загора - доволно изгнила :scare3 . Та да се върнем и на Корола - примерно седан-версията на 2003-2004 модела никак не ми допада (явно дизайнерът е наблегнал на хечовете). Предходният модел ми харесва доста повече, въпреки, че отвътре пък си изглежда доста спартански, но аз и не търся лукс в купето, просто при 140-150км/ч е хубаво да се чуваме, като си говорим нормално. Горе-долу това ми е критерият за обезшуменост/комфорт в купето. :a045 Другите японски - Митсубиши, Нисан (Рено), Мазда, Дайхатсу ги пропускам от воле.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Голф или Сивик

Мнениеот forski » Нед 20 май 2018 8:16


Японските автомобили, особенно тези които гледаш като модел и година на производство никога не са се славели с добра шумоизолация. Това е и един от големите им минуси от гледна точка на комфорта в купето. Дори и при автомобили след 2010 годима като Мазда 6 или Митсубиши Лансър, собствениците отчитат като голям недостатък нивата на шум в купето. Далеч съм от мисълта че конструкторите в Япония не могат да обезшумят своите купета, но не мога да си обесня защо не го правят!?
Конкретно в твоя случей, при висока скорост, или такава над 100-120км/ч шума в купето се компемсира с добро стерео. Другата опция е да си играеш да го лепиш и обезшумяваш ти. Но за едно качествено лепене, трябва да си приготвиш около 1000лв. което с оглед на колата която мислиш да купуваш не е много оправдано като разход. Това двойно подцинковане при Хонда, пак е някаква форумна легенда. Ако се стигне до оглед за покупка, гледай внимателно с 4 очи, навсякъде.
1.6 витек, в здрав, надежден, всепризнат бензинов двигател. Ако намериш запазено купе с тази моторизация, съм сигурен че ще оцениш по-достойнство плюсовете на Хонда, които ще компенсират минусите на интериора и лукса в купето :)



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi2140 и 63 госта