Проверка на код на рама във VW

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот jordanpar » Пон 20 окт 2014 17:58


ДПФ-а го премахваш физически и след това и софтуерно.Няма какво да те притеснява.




Потребителски аватар
Dagestan
Мнения: 958
Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
Двигател: AGN 2000
Местоположение: Разград

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот Dagestan » Пон 20 окт 2014 18:01


Първия 2.0TDi-PD е 8-клапанов 136к.с. и е доста близък с 1.9TDi-PD, главата и мазането са по-близки до 1.9тди, отколкото до 2.0тди 16v, а точно тези 2 елемента са от най-проблемните при 2.0тди 16v.
BMM и BMP са модернизирани версии на 8-клапановия двигател, за да може да спазват нивата за вредните емисии в Западна европа, затова има и DPF.
Както са споменали вече, 2.0тди 8v е най-малкият таралеж в гащите от всички 2.0тди помпа-дюза.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот FELIPE » Вто 21 окт 2014 11:38


Хм...колата е производство 2008 по спрaвка във VW 2010 е сменяла съдинител и маховик на 107 000 км :eek,след това няма сервизни посещения,значи е правила поне по 50 000 км годишно и най-вероятно е продължила да ги прави до юли 2014 ,когато е внесена в България,значи в момента е на около 300 000 км най-вероятно, при обявени 122 000,някакви коментари...мен лично този факт ме възпира от покупка,правилно ли постъпвам?


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот forski » Вто 21 окт 2014 13:32


Нищо ново под слънцето, нов внос дизелов автомобил на обявени 120хил. се оказва на реални 300+++ хил. какво те учудва, хората си купуват коли за да ги карат, и рядко ги продават на по 100-тина хил. реални км.:smile


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот jordanpar » Вто 21 окт 2014 13:38


Това е напълно нормален пробег.НЯМА и да намериш на по-малко километри игнорирайки показанията на таблото.
Нормална практика е от частните лица все по-често в ''белите'' страни само първото сервизно обслужване да се прави в официалния дилър,за да влезе колата веднъж в системата.После се кара по 50 000 на година,обслужва се ''на черно'',връщат се километражите и се записва по някое и друго време в при официалния дилър.Тук гледат пробега много и това определя цената на автомобила на старо.даже слагат едни грозни калъфи на воланите за да не се захабяват.Само колите на оперативен лизинг се карат и обслужват без прикриване.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот VWGT » Вто 21 окт 2014 15:29


нормален пробег, просто още един коз в твоите ръце, с който да се пазариш за цената.

/следващата, която харесаш на реални 120 хиляди без инфо за сервизна история, ще я вземеш ли ?
аз докато търсех моята, проверих сигурно 10 коли и всичките дизели бяха на толкова, че и отгоре. Дори тази, която ми хареса най-много беше на 375хил 2008 година и въпреки това обмислях да я взимам, супер стегната въпреки километрите (по борд беше на 130х)./


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот FELIPE » Вто 21 окт 2014 18:55


50 000 км годишно...тези хора не спят ли,това прави по 150 км всеки ден :biggrin ...иначе колеги аз такава кола си имам... тези дни ще видя и BMW-то от другата ми тема,ако излезе на реални 68 000 го вземам :c010 ,поредния обрат на съдбата.


reroll
Мнения: 101
Регистриран на: Съб 11 май 2013 17:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот reroll » Вто 21 окт 2014 20:54


Ами приятелю,ако работиш на 70-80км от къщи си готов.Погледни например сега колко хора около София работят в нея - Елин Пелин,Перник и т.н.Да вземем Перник например - магистрала Люлин,до Люлин са 20 км,още 10 до широк център например = 30 х 2 са 60км на ден х грубо 20 раб.дни = 1200км на месец само до работа.А в Германия са малко по-големи разстоянията.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот forski » Вто 21 окт 2014 21:07


FELIPE написа:... тези дни ще видя и BMW-то от другата ми тема,ако излезе на реални 68 000 го вземам :c010.


Нема как да стане тая работа, на 68000 айде моля ти се ...дори и ти не си вярваш :no
Остави ги тия километри, не са толкова важни.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот FELIPE » Вто 21 окт 2014 21:30


Значи сервизната книжка и печатите на BMW-сервиза са фалшиви
Изображение
:mhihi Аз наистина вече не вярвам в Дядо Коледа(това от вица дето Дядо Коледа казал че ще изпълни 3 желания на един мъж,но трябвало да го опъне,после докато го клател попитал на колко години е и казал,абе ти на толкова години още ли вярваш в Дядо Коледа :biggrin ) но все пак има минимална минимална вероятност...


Aleksiev777
Мнения: 393
Регистриран на: Пон 10 юни 2013 17:39
Автомобил: VW BORA
Двигател: 1.6 SR

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот Aleksiev777 » Вто 21 окт 2014 21:51


Колега , а как разбра че печатите са фалшиви , че ми стана интересно ? :)


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот VWGT » Вто 21 окт 2014 23:16


не знам тази книжка доколко е истинска, но все ми се струва, че колата докато е в гаранция трябва да минава на ежегодна инспекция през сервиза.
И като проверяваш в сервиза, изрично питай дали историята е от преди да влезе в бг, щото някои хитреят, като я вкарат тук за нещо дребно (или някое обслужване), в бг сервиза пишат колата е влезнала на 120 х. ама реално преди това в Германия е влизала на 450х примерно (имах и такъв случай)


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот golfmk1 » Сря 22 окт 2014 7:31


Мога да ти направя каквато искаш книжка с оригинални печати.Как 7-8 годишна кола карана в чужбина ще е на 70000-100000км :icon_lol Моята я имам от 9 години и карам основно градско и то в Стара Загора и правя между 13000-15000км годишно.Сам си направи сметката колко съм и направил :tnk


I V E N
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 21 окт 2014 19:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот I V E N » Сря 22 окт 2014 10:25


Здравейте Колеги,собственик съм Vw ,но до момента не се бях регистрирал тук въпреки ,че чета форума от доста години ,но съм член в Ауди клуб.
Та по темата за 2.0 тди не е точното място може би за дискусия ,но вече доста доста се преувеличава за "тези проблеми двигатели" особено с главите.
Та нещата стават малко митични според ,защото от преки наблюдения аз до сега не съм се сблъсквал с този проблем или някой около мен (не казвам ,че не се е случвало) ама вече има сериозно много информация по темата как няма здрава глава на 2.0 тди мотор (и все едно се получава ,че VAG групата е произвела за 4 години няколко милиона проблеми коли с проблеми глави и нито една не е здрава и никой никъде не ги кара и хората ги подаряват) което всъщност не е така.
Проблема е че хора ,който в общи линии не са имали ни най-малък досег до този мотор бълват всевъзможни отрицателни мнения в мрежата (български стереотип) ,а според мен не е правилно да се говори за нещо ,което принципно не е така и за съжаление ми е се случвало да ме попитат хора познати какъв дизел да си купя и аз като им кажа купете си 2.0 тди и от другата страна се чува ама той не хубав никой не го хвалел и бил дефектен аз питам от къде тази информация (защото са хора ,който са потребители и нямат идея технически) ми казват ами четох в един форум как някой бил казал ,че не става нищо и край.
Та за мен и не само 2.0 тди е един доста безпроблемен мотор и с една нормална поддръжка навремено сменяване на консумативите,двигателите си изкарат безпроблемно 350 000 450 000хил. км което си е доста доста за на фона на политиката на VAG през последните 10 години
Но на фона на пренесения пазар от Италия на скрап в България нещата доста се объркват тук след покупка на такъв ,скъп същевременно на далавера автомобил ,пък който се оказва дизел и не вярваш ли на 119 хил км и после ......
И бих призовал потребителите да не бълват всевъзможни истории ,как някой бил чул бил прочел ,но реално той не е и виждал на живо ама на негов приятел му били казали и с превъртането на 2 такива истории из Нет пространството се окепазва един невероятен за мен и не само двигател със супер характеристики двигател
Модерен евтин дизел на малко км в тази гама НЕ съществува

Та до колегата с дилемата гледай реалните км и реалните пари и взимай смело ще останеш очарован.
Мога да ти пиша още ,но вече сигурно съм ви отчаял в четиво


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Проверка на код на рама във VW

Мнениеот FELIPE » Сря 22 окт 2014 11:49


Колата няма сервизна история в BMW,тази година април месец само е вкаран ключа,колкото да се регистрира на 62 000 км и то в България :biggrin



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта