Проверка на код на рама във VW
Re: Проверка на код на рама във VW
ДПФ-а го премахваш физически и след това и софтуерно.Няма какво да те притеснява.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Проверка на код на рама във VW
Първия 2.0TDi-PD е 8-клапанов 136к.с. и е доста близък с 1.9TDi-PD, главата и мазането са по-близки до 1.9тди, отколкото до 2.0тди 16v, а точно тези 2 елемента са от най-проблемните при 2.0тди 16v.
BMM и BMP са модернизирани версии на 8-клапановия двигател, за да може да спазват нивата за вредните емисии в Западна европа, затова има и DPF.
Както са споменали вече, 2.0тди 8v е най-малкият таралеж в гащите от всички 2.0тди помпа-дюза.
BMM и BMP са модернизирани версии на 8-клапановия двигател, за да може да спазват нивата за вредните емисии в Западна европа, затова има и DPF.
Както са споменали вече, 2.0тди 8v е най-малкият таралеж в гащите от всички 2.0тди помпа-дюза.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Проверка на код на рама във VW
Хм...колата е производство 2008 по спрaвка във VW 2010 е сменяла съдинител и маховик на 107 000 км ,след това няма сервизни посещения,значи е правила поне по 50 000 км годишно и най-вероятно е продължила да ги прави до юли 2014 ,когато е внесена в България,значи в момента е на около 300 000 км най-вероятно, при обявени 122 000,някакви коментари...мен лично този факт ме възпира от покупка,правилно ли постъпвам?
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Проверка на код на рама във VW
Нищо ново под слънцето, нов внос дизелов автомобил на обявени 120хил. се оказва на реални 300+++ хил. какво те учудва, хората си купуват коли за да ги карат, и рядко ги продават на по 100-тина хил. реални км.
Re: Проверка на код на рама във VW
Това е напълно нормален пробег.НЯМА и да намериш на по-малко километри игнорирайки показанията на таблото.
Нормална практика е от частните лица все по-често в ''белите'' страни само първото сервизно обслужване да се прави в официалния дилър,за да влезе колата веднъж в системата.После се кара по 50 000 на година,обслужва се ''на черно'',връщат се километражите и се записва по някое и друго време в при официалния дилър.Тук гледат пробега много и това определя цената на автомобила на старо.даже слагат едни грозни калъфи на воланите за да не се захабяват.Само колите на оперативен лизинг се карат и обслужват без прикриване.
Нормална практика е от частните лица все по-често в ''белите'' страни само първото сервизно обслужване да се прави в официалния дилър,за да влезе колата веднъж в системата.После се кара по 50 000 на година,обслужва се ''на черно'',връщат се километражите и се записва по някое и друго време в при официалния дилър.Тук гледат пробега много и това определя цената на автомобила на старо.даже слагат едни грозни калъфи на воланите за да не се захабяват.Само колите на оперативен лизинг се карат и обслужват без прикриване.
Re: Проверка на код на рама във VW
нормален пробег, просто още един коз в твоите ръце, с който да се пазариш за цената.
/следващата, която харесаш на реални 120 хиляди без инфо за сервизна история, ще я вземеш ли ?
аз докато търсех моята, проверих сигурно 10 коли и всичките дизели бяха на толкова, че и отгоре. Дори тази, която ми хареса най-много беше на 375хил 2008 година и въпреки това обмислях да я взимам, супер стегната въпреки километрите (по борд беше на 130х)./
/следващата, която харесаш на реални 120 хиляди без инфо за сервизна история, ще я вземеш ли ?
аз докато търсех моята, проверих сигурно 10 коли и всичките дизели бяха на толкова, че и отгоре. Дори тази, която ми хареса най-много беше на 375хил 2008 година и въпреки това обмислях да я взимам, супер стегната въпреки километрите (по борд беше на 130х)./
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Проверка на код на рама във VW
50 000 км годишно...тези хора не спят ли,това прави по 150 км всеки ден ...иначе колеги аз такава кола си имам... тези дни ще видя и BMW-то от другата ми тема,ако излезе на реални 68 000 го вземам ,поредния обрат на съдбата.
Re: Проверка на код на рама във VW
Ами приятелю,ако работиш на 70-80км от къщи си готов.Погледни например сега колко хора около София работят в нея - Елин Пелин,Перник и т.н.Да вземем Перник например - магистрала Люлин,до Люлин са 20 км,още 10 до широк център например = 30 х 2 са 60км на ден х грубо 20 раб.дни = 1200км на месец само до работа.А в Германия са малко по-големи разстоянията.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Проверка на код на рама във VW
FELIPE написа:... тези дни ще видя и BMW-то от другата ми тема,ако излезе на реални 68 000 го вземам .
Нема как да стане тая работа, на 68000 айде моля ти се ...дори и ти не си вярваш
Остави ги тия километри, не са толкова важни.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Проверка на код на рама във VW
Значи сервизната книжка и печатите на BMW-сервиза са фалшиви
Аз наистина вече не вярвам в Дядо Коледа(това от вица дето Дядо Коледа казал че ще изпълни 3 желания на един мъж,но трябвало да го опъне,после докато го клател попитал на колко години е и казал,абе ти на толкова години още ли вярваш в Дядо Коледа ) но все пак има минимална минимална вероятност...
Аз наистина вече не вярвам в Дядо Коледа(това от вица дето Дядо Коледа казал че ще изпълни 3 желания на един мъж,но трябвало да го опъне,после докато го клател попитал на колко години е и казал,абе ти на толкова години още ли вярваш в Дядо Коледа ) но все пак има минимална минимална вероятност...
-
- Мнения: 393
- Регистриран на: Пон 10 юни 2013 17:39
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: 1.6 SR
Re: Проверка на код на рама във VW
Колега , а как разбра че печатите са фалшиви , че ми стана интересно ? :)
Re: Проверка на код на рама във VW
не знам тази книжка доколко е истинска, но все ми се струва, че колата докато е в гаранция трябва да минава на ежегодна инспекция през сервиза.
И като проверяваш в сервиза, изрично питай дали историята е от преди да влезе в бг, щото някои хитреят, като я вкарат тук за нещо дребно (или някое обслужване), в бг сервиза пишат колата е влезнала на 120 х. ама реално преди това в Германия е влизала на 450х примерно (имах и такъв случай)
И като проверяваш в сервиза, изрично питай дали историята е от преди да влезе в бг, щото някои хитреят, като я вкарат тук за нещо дребно (или някое обслужване), в бг сервиза пишат колата е влезнала на 120 х. ама реално преди това в Германия е влизала на 450х примерно (имах и такъв случай)
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Проверка на код на рама във VW
Мога да ти направя каквато искаш книжка с оригинални печати.Как 7-8 годишна кола карана в чужбина ще е на 70000-100000км Моята я имам от 9 години и карам основно градско и то в Стара Загора и правя между 13000-15000км годишно.Сам си направи сметката колко съм и направил
Re: Проверка на код на рама във VW
Здравейте Колеги,собственик съм Vw ,но до момента не се бях регистрирал тук въпреки ,че чета форума от доста години ,но съм член в Ауди клуб.
Та по темата за 2.0 тди не е точното място може би за дискусия ,но вече доста доста се преувеличава за "тези проблеми двигатели" особено с главите.
Та нещата стават малко митични според ,защото от преки наблюдения аз до сега не съм се сблъсквал с този проблем или някой около мен (не казвам ,че не се е случвало) ама вече има сериозно много информация по темата как няма здрава глава на 2.0 тди мотор (и все едно се получава ,че VAG групата е произвела за 4 години няколко милиона проблеми коли с проблеми глави и нито една не е здрава и никой никъде не ги кара и хората ги подаряват) което всъщност не е така.
Проблема е че хора ,който в общи линии не са имали ни най-малък досег до този мотор бълват всевъзможни отрицателни мнения в мрежата (български стереотип) ,а според мен не е правилно да се говори за нещо ,което принципно не е така и за съжаление ми е се случвало да ме попитат хора познати какъв дизел да си купя и аз като им кажа купете си 2.0 тди и от другата страна се чува ама той не хубав никой не го хвалел и бил дефектен аз питам от къде тази информация (защото са хора ,който са потребители и нямат идея технически) ми казват ами четох в един форум как някой бил казал ,че не става нищо и край.
Та за мен и не само 2.0 тди е един доста безпроблемен мотор и с една нормална поддръжка навремено сменяване на консумативите,двигателите си изкарат безпроблемно 350 000 450 000хил. км което си е доста доста за на фона на политиката на VAG през последните 10 години
Но на фона на пренесения пазар от Италия на скрап в България нещата доста се объркват тук след покупка на такъв ,скъп същевременно на далавера автомобил ,пък който се оказва дизел и не вярваш ли на 119 хил км и после ......
И бих призовал потребителите да не бълват всевъзможни истории ,как някой бил чул бил прочел ,но реално той не е и виждал на живо ама на негов приятел му били казали и с превъртането на 2 такива истории из Нет пространството се окепазва един невероятен за мен и не само двигател със супер характеристики двигател
Модерен евтин дизел на малко км в тази гама НЕ съществува
Та до колегата с дилемата гледай реалните км и реалните пари и взимай смело ще останеш очарован.
Мога да ти пиша още ,но вече сигурно съм ви отчаял в четиво
Та по темата за 2.0 тди не е точното място може би за дискусия ,но вече доста доста се преувеличава за "тези проблеми двигатели" особено с главите.
Та нещата стават малко митични според ,защото от преки наблюдения аз до сега не съм се сблъсквал с този проблем или някой около мен (не казвам ,че не се е случвало) ама вече има сериозно много информация по темата как няма здрава глава на 2.0 тди мотор (и все едно се получава ,че VAG групата е произвела за 4 години няколко милиона проблеми коли с проблеми глави и нито една не е здрава и никой никъде не ги кара и хората ги подаряват) което всъщност не е така.
Проблема е че хора ,който в общи линии не са имали ни най-малък досег до този мотор бълват всевъзможни отрицателни мнения в мрежата (български стереотип) ,а според мен не е правилно да се говори за нещо ,което принципно не е така и за съжаление ми е се случвало да ме попитат хора познати какъв дизел да си купя и аз като им кажа купете си 2.0 тди и от другата страна се чува ама той не хубав никой не го хвалел и бил дефектен аз питам от къде тази информация (защото са хора ,който са потребители и нямат идея технически) ми казват ами четох в един форум как някой бил казал ,че не става нищо и край.
Та за мен и не само 2.0 тди е един доста безпроблемен мотор и с една нормална поддръжка навремено сменяване на консумативите,двигателите си изкарат безпроблемно 350 000 450 000хил. км което си е доста доста за на фона на политиката на VAG през последните 10 години
Но на фона на пренесения пазар от Италия на скрап в България нещата доста се объркват тук след покупка на такъв ,скъп същевременно на далавера автомобил ,пък който се оказва дизел и не вярваш ли на 119 хил км и после ......
И бих призовал потребителите да не бълват всевъзможни истории ,как някой бил чул бил прочел ,но реално той не е и виждал на живо ама на негов приятел му били казали и с превъртането на 2 такива истории из Нет пространството се окепазва един невероятен за мен и не само двигател със супер характеристики двигател
Модерен евтин дизел на малко км в тази гама НЕ съществува
Та до колегата с дилемата гледай реалните км и реалните пари и взимай смело ще останеш очарован.
Мога да ти пиша още ,но вече сигурно съм ви отчаял в четиво
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Проверка на код на рама във VW
Колата няма сервизна история в BMW,тази година април месец само е вкаран ключа,колкото да се регистрира на 62 000 км и то в България
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта