Здравейте колеги. Интересува ме някой може ли да сподели мнение за Фиат Браво втора генерация.
В момента се оглеждаме за автомобил на съпругата ми. Насочили сме се към тази кола като искаме да е дизел. Има доста глезотии в нея които биха й вършили полезна работа. Визирам основно сити хидравликата автопилота и парктроника.
Колата ще се кара в повечето случаи извън града на доста големи разстояния.
До сега не бях обръщал внимание на тези автомобили. Но честно казано останах очарован от няколко по близки срещи.
Някой може ли да изкаже мнение.
Моля да не се размива темата с предложения на други автомобили. Благодаря.
Мнение за Фиат Браво 2 дизел
- Краси Кунчев
- Мнения: 178
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 14:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Мнение за Фиат Браво 2 дизел
Повдигам темата,и ние с жената сме се прицелили в тази кола за нея....Някой да каже нещо?Гледаме 1.9 мотора 120к.с.
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за Фиат Браво 2 дизел
Брат ми кара пунто спорт се води с този мотор.
По мотора не е имал никакви проблеми кара я от 4г.
Смени наскоро съединител и маховик към 900лв но това си важи за почти всички дизели.
Имаше проблем с ел.мотора на рейката и то точно това city режим включваше се когато иска или волана докато кара се втвърдяваше.Намери едно момче което се занимава с рециклиране на този мотор доста от италянските имали този проблем срешнаха се на един паркинг момчето му го смени за 20мин и взе стария досега няма ядове.
По спомен 100/150лв
По мотора не е имал никакви проблеми кара я от 4г.
Смени наскоро съединител и маховик към 900лв но това си важи за почти всички дизели.
Имаше проблем с ел.мотора на рейката и то точно това city режим включваше се когато иска или волана докато кара се втвърдяваше.Намери едно момче което се занимава с рециклиране на този мотор доста от италянските имали този проблем срешнаха се на един паркинг момчето му го смени за 20мин и взе стария досега няма ядове.
По спомен 100/150лв
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Мнение за Фиат Браво 2 дизел
Препоръчителен е 1.9 8 клапановия мотор, понеже 120 к.с. го има и в двата варианта. 1.6 мултиджета е по-преблемен. Мотора е железен. Има и варианти 150 и 180 к.с., които са 16V, които вървят доста, но ако се попадне на такъв читав, може да се премахнат вихровите клапи иначе:
Това е резултата от откъснати вихрови клапи на 1.9 туинтурбо на Делта ІІІ 190 к.с. (на една платформа с Браво ІІ). В случая въпроса е не "дали", а "кога".
Това е резултата от откъснати вихрови клапи на 1.9 туинтурбо на Делта ІІІ 190 к.с. (на една платформа с Браво ІІ). В случая въпроса е не "дали", а "кога".
Re: Мнение за Фиат Браво 2 дизел
Доколкото четох 1.9 120 коня е 8 клапана,1.9 150 е 16 клапанов.Аз се интересувам от 120 коня.И друго да питам,това същия мотор който се слага в Алфа ли е?Нещо да кажете за окачване и ходова част?
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Мнение за Фиат Браво 2 дизел
Ivan_GT написа:Нещо да кажете за окачване и ходова част?
Мотора е универсален - ходи освен при Фиат и в Алфа, Опел, Сааб, Сузуки SX.
Колега, доколкото Браво ІІ и Делта ІІІ са на една и съща платформа, мога да ти кажа, че нещата са О.К. с окачването, има възможност да се сменя само шарнир, а не цял носач. Частите не са скъпи (като за ФИАТ), като има много възможности за избор на доставчици (и по-скъпи и по-евтини). Аз съм сменял дискове, накрайници, шарнири и тампони + обслужване (ремъци, ролки и пр.). Ремъци и ролки ~360 лева, по окачването най-скъпото нещо бяха шарнирите по 36 лв. на парче (но имаше и за по 20 лв. варианти), биалетки от 10-12 лв. парчето до 25-30 лв., накрайниците и те по 15-16 лева, дисковете (взех Брембо) вентилирани по 65 лева... и всичко от този порядък. Задния лагер главина струва между 65 и 85 лева.
И нещо много важно - водна помпа на тези двигатели не се сменя докато не сдаде!!! Ако се смени помпата с ремъците, после трябва да се сменя с всяка смяна на ангренаж.
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за Фиат Браво 2 дизел
Плюс 1 , за тоя Фиат. Особено бих го препоръчал на хора , които търсят бензинов автомобил от тези години. 1.4 t jet 120 к.с. е супер. Ускорява до сто под 9-10 сек. ,здрав и надежден, дават го да харчи под 9 литра градско и под 6 извънградско , носи без проблеми на газ. Сравнимо с еквивалентен двигател 1.4 fsi слаган в кола от същите години (Golf 6) , fsi - то може да се сравнява с него само по динамика и по икономия , но не и по лесно газифициране , здравина, надежност.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта