Избор на Passat B6 2.0 TDI
- pepo_1986
- Мнения: 448
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Избор на Passat B6 2.0 TDI
здравейте мисля да си купувам пасат 6 2.0 кубика дизел автоматик,да ми кажете какво точно да търся какво да гледам с кои код на мотора и дали 140 или 170 е по добрия избор за мен няма значение
- CrafterX11
- Мнения: 145
- Регистриран на: Вто 29 апр 2014 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на Passat
Казват че BMM с код са добри(може да греша с кода 1-2 букви) 2.0тди , иначе 170 кс сигурно ще върви прилично .
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Избор на Passat
BMM го няма при пасат 6, само при октавия, голф и турана. По добре колегата да търси след 2008 год. комън рейл там кодовете са с 4ри букви и мисля всички мотори са добри.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19686
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI
VW PASSAT (3C2) 2.0 BlueTDI от 01.2009 11.2010 143 к.с. 1968 CBAC
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 08.2005 до 07.2010 170 к.с. 1968 BMR, CBBB
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 03.2005 до 05.2009 140 к.с. 1968 BMP;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 03.2005 до 11.2010 136 к.с. 1968 BMA, CBAA;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 11.2005 до 05.2007 120 к.с. 1968 BWV;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 11.2008 до 07.2010 110 к.с. 1968 CBDC;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 16V от 03.2005 до 07.2010 140 к.с. 1968 BKP, CBAB;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 16V 4motion от 03.2005 до 08.2010 140 к.с. 1968 BKP, CBAB;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 4motion от 03.2005 до 05.2009 140 к.с. 1968 BMP;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 4motion от 05.2009 до 07.2010 170 к.с. 1968 CBBB;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 08.2005 до 07.2010 170 к.с. 1968 BMR, CBBB
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 03.2005 до 05.2009 140 к.с. 1968 BMP;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 03.2005 до 11.2010 136 к.с. 1968 BMA, CBAA;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 11.2005 до 05.2007 120 к.с. 1968 BWV;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 11.2008 до 07.2010 110 к.с. 1968 CBDC;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 16V от 03.2005 до 07.2010 140 к.с. 1968 BKP, CBAB;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 16V 4motion от 03.2005 до 08.2010 140 к.с. 1968 BKP, CBAB;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 4motion от 03.2005 до 05.2009 140 к.с. 1968 BMP;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 4motion от 05.2009 до 07.2010 170 к.с. 1968 CBBB;
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI
Лошото е че при VW всички PD 170кс. са със кофтите Сименс пиезо-дюзи и балансиращ вал ... То и при Audi е същото положение де така че няма начин да се избегнат тия потенциални проблеми. Ако искаш да си по-сигурен търси PD 140кс. с 8 клапана и Bosch електроника с код BMP 2005-2009
или common rail 170кс CBBB които почват в края на 2008ма .
или common rail 170кс CBBB които почват в края на 2008ма .
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19686
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI
Както е писано многократно във форума, дюзите Сименс се сменят безплатно в Порше БГ.
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI
Vlad777 написа:Както е писано многократно във форума, дюзите Сименс се сменят безплатно в Порше БГ.
А нямаше ли 10г срок..,?
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI
pepo_1986 написа:здравейте мисля да си купувам пасат 6 2.0 кубика дизел автоматик,да ми кажете какво точно да търся какво да гледам с кои код на мотора и дали 140 или 170 е по добрия избор за мен няма значение
Колега, аз карам Passat 2.0 TDI с този двигател:
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 4motion от 05.2009 до 07.2010 170 к.с. 1968 CB
Нямам забележки засега, върви като звяр. В началото даже мислех като взема колата, да слагам бокс тунинг, зашото за моя двигател го дават:
- от 170 коня става 198 (с ремапинга)
- въртящият момент от 350 nm ставал на 425 nm
- смесеният разход от 6.1 ставал на 5.2
Та бях се навил в началото, но я карах няколко хиляди км на фабричните настройки, достатъчно пъргава е и няма да я пипам засега.
- CrafterX11
- Мнения: 145
- Регистриран на: Вто 29 апр 2014 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI
иначе конете и нютоните са супер но от 6.2 да свали на 5.2 не вярвам 5.8 може но като сложиш чип ще харчи повече защото ти ще натиснеш педала повече (може би проба на 200 коне)velqn написа:pepo_1986 написа:здравейте мисля да си купувам пасат 6 2.0 кубика дизел автоматик,да ми кажете какво точно да търся какво да гледам с кои код на мотора и дали 140 или 170 е по добрия избор за мен няма значение
Колега, аз карам Passat 2.0 TDI с този двигател:
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 4motion от 05.2009 до 07.2010 170 к.с. 1968 CB
Нямам забележки засега, върви като звяр. В началото даже мислех като взема колата, да слагам бокс тунинг, зашото за моя двигател го дават:
- от 170 коня става 198 (с ремапинга)
- въртящият момент от 350 nm ставал на 425 nm
- смесеният разход от 6.1 ставал на 5.2
Та бях се навил в началото, но я карах няколко хиляди км на фабричните настройки, достатъчно пъргава е и няма да я пипам засега.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI
Тука вече въпроса с ремапа опира до колко над тия 350нм може да издържи скоростната кутия ако е DSG ...
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI
Прави се ремап и на DSG-то. Вдига се налягането на маслото при съединителите и държи до около 500Нм.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI
Това от личен опит ли го казваш и след колко навъртяни км ? Ако е така за какъв модел автомобил точно става въпрос и къде и срещу каква сума става тоя ремап на кутията ?
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI
Можеш сам да си потърсиш инфо, нали познаваш Бай Гугъл?
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 03 сеп 2014 11:23
- Автомобил: Vw Passat B6
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: София
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI
Приятелче. Моят съвет е следния: Видиш ли Passat 2.0TDI от 2005 до 2007 или 2008 незнам точно с мотор BKP или BMP плюй си на петите и бягай далече,като решиш,че си далече побягай още малко за по-сигурно.
Горд собственник съм на Пасат 2.0 TDI 140к. 2006г BKP мотора... разгони ми се фамилийката от смяна на дюзи. Миналата седмица ОТНОВО звънях на приятелчето с рапатрака, да станахме приятели. Вече се чуди човека дали да ми вдига,че последно се почегува "ако искаш да мисля нещо за абонаментна карта или ако ми звъннеш пак вече ми е неудобно да ти взимам пари." Така ми казаха. 3 пъти ям гредата на път в БГ и както казах миналата седмица беше в София а два месеца преди това ходих до гърция на море и в Солун като видях за 4-ти път след като всички дюзи са сменени Engine Fault. Garage за малко да го запаля със запалката тоя курник немски. Та Рапатрак до Солун 80Евро в сервиза с някакъв реактив който се оцветява в червено ми показаха,че всъщност нафтата от ОМВ максмоушън е шибана вода с малко мъзга от нафта, после ремонт с някаква дюза втора ръка 300 Евро и до подледно не се знаеше дали ще стане та викнах репатрак с натоверена друга кола от софия. човека дойде и взех другата кола а моята на рапатрака към София 700лв. струваше удоволствието. Морето беше яко .... :) хахахахах само като се сетя.... много спокоен човек съм но вярвай ми..... всички бушони ми паднаха. Само да скръцне нещо веднага го правя и 4 пъти тръгвам на път с кола и се прибирам пеша.
Имам друг колега със същия боклук само,че е с ръчни скорости БМП три пъти за една година пука глава.Първата спукана я смени с чисто нова от Австрия я поръча следващите са втора ръка от моргите.Негов е лафа "като карам кожчек от морга ще пазарувам" иначе е 2007г.
Та ако пътуваш с такъв курник колко и да е лъскав ако си в БГ тури си в портмонето 400-500лв. да имаш па да не ти се налага.Жив и здрав да си и успех ти желая. Иначе изглеждат добре според мен.
Моя съвет е или common real (май са след 2008г.) или ако си сигурен да е с БОШ дюзи ,че ги рециклират за по 100-тина лв.а сименса в бг най-евтино е 860лв. нов 400 втора ръка и комплект о-рингове и в двата случая 70-80лв. и труд и после нож да си прережеш вените. За сравнение в порше софия искат 1100лв и стара дюза на бройка. както се казва The choice is yours
Или избери друга кола
Горд собственник съм на Пасат 2.0 TDI 140к. 2006г BKP мотора... разгони ми се фамилийката от смяна на дюзи. Миналата седмица ОТНОВО звънях на приятелчето с рапатрака, да станахме приятели. Вече се чуди човека дали да ми вдига,че последно се почегува "ако искаш да мисля нещо за абонаментна карта или ако ми звъннеш пак вече ми е неудобно да ти взимам пари." Така ми казаха. 3 пъти ям гредата на път в БГ и както казах миналата седмица беше в София а два месеца преди това ходих до гърция на море и в Солун като видях за 4-ти път след като всички дюзи са сменени Engine Fault. Garage за малко да го запаля със запалката тоя курник немски. Та Рапатрак до Солун 80Евро в сервиза с някакъв реактив който се оцветява в червено ми показаха,че всъщност нафтата от ОМВ максмоушън е шибана вода с малко мъзга от нафта, после ремонт с някаква дюза втора ръка 300 Евро и до подледно не се знаеше дали ще стане та викнах репатрак с натоверена друга кола от софия. човека дойде и взех другата кола а моята на рапатрака към София 700лв. струваше удоволствието. Морето беше яко .... :) хахахахах само като се сетя.... много спокоен човек съм но вярвай ми..... всички бушони ми паднаха. Само да скръцне нещо веднага го правя и 4 пъти тръгвам на път с кола и се прибирам пеша.
Имам друг колега със същия боклук само,че е с ръчни скорости БМП три пъти за една година пука глава.Първата спукана я смени с чисто нова от Австрия я поръча следващите са втора ръка от моргите.Негов е лафа "като карам кожчек от морга ще пазарувам" иначе е 2007г.
Та ако пътуваш с такъв курник колко и да е лъскав ако си в БГ тури си в портмонето 400-500лв. да имаш па да не ти се налага.Жив и здрав да си и успех ти желая. Иначе изглеждат добре според мен.
Моя съвет е или common real (май са след 2008г.) или ако си сигурен да е с БОШ дюзи ,че ги рециклират за по 100-тина лв.а сименса в бг най-евтино е 860лв. нов 400 втора ръка и комплект о-рингове и в двата случая 70-80лв. и труд и после нож да си прережеш вените. За сравнение в порше софия искат 1100лв и стара дюза на бройка. както се казва The choice is yours
Или избери друга кола
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI
Е добре де ама последния ти опит с дюзите колега ти е имало вода,което е абсолютно нормално да се случи с помпа дюза или комън!
Мойте са сменени по акция 2013г засега да чукна на дърво никакви грижи.
Просто исках да споделя и мойта гледна точка но има и голяма доза късмет!Имаш 2 при толкова проблеми да съм ги разкарал,защо още ги караш?
Мойте са сменени по акция 2013г засега да чукна на дърво никакви грижи.
Просто исках да споделя и мойта гледна точка но има и голяма доза късмет!Имаш 2 при толкова проблеми да съм ги разкарал,защо още ги караш?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта