Избор на Passat B6 2.0 TDI

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
pepo_1986
Мнения: 448
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Избор на Passat B6 2.0 TDI

Мнениеот pepo_1986 » Сря 02 сеп 2015 11:14


здравейте мисля да си купувам пасат 6 2.0 кубика дизел автоматик,да ми кажете какво точно да търся какво да гледам с кои код на мотора и дали 140 или 170 е по добрия избор за мен няма значение




Потребителски аватар
CrafterX11
Мнения: 145
Регистриран на: Вто 29 апр 2014 19:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на Passat

Мнениеот CrafterX11 » Нед 06 сеп 2015 5:56


Казват че BMM с код са добри(може да греша с кода 1-2 букви) 2.0тди , иначе 170 кс сигурно ще върви прилично .


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Избор на Passat

Мнениеот blade84 » Нед 06 сеп 2015 7:54


BMM го няма при пасат 6, само при октавия, голф и турана. По добре колегата да търси след 2008 год. комън рейл там кодовете са с 4ри букви и мисля всички мотори са добри.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19686
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI

Мнениеот Vlad777 » Нед 06 сеп 2015 11:00


VW PASSAT (3C2) 2.0 BlueTDI от 01.2009 11.2010 143 к.с. 1968 CBAC
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 08.2005 до 07.2010 170 к.с. 1968 BMR, CBBB
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 03.2005 до 05.2009 140 к.с. 1968 BMP;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 03.2005 до 11.2010 136 к.с. 1968 BMA, CBAA;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 11.2005 до 05.2007 120 к.с. 1968 BWV;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI от 11.2008 до 07.2010 110 к.с. 1968 CBDC;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 16V от 03.2005 до 07.2010 140 к.с. 1968 BKP, CBAB;

VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 16V 4motion от 03.2005 до 08.2010 140 к.с. 1968 BKP, CBAB;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 4motion от 03.2005 до 05.2009 140 к.с. 1968 BMP;
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 4motion от 05.2009 до 07.2010 170 к.с. 1968 CBBB;


Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI

Мнениеот stoev87 » Нед 06 сеп 2015 13:20


Лошото е че при VW всички PD 170кс. са със кофтите Сименс пиезо-дюзи и балансиращ вал ... То и при Audi е същото положение де така че няма начин да се избегнат тия потенциални проблеми. Ако искаш да си по-сигурен търси PD 140кс. с 8 клапана и Bosch електроника с код BMP 2005-2009
или common rail 170кс CBBB които почват в края на 2008ма .


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19686
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI

Мнениеот Vlad777 » Нед 06 сеп 2015 14:51


Както е писано многократно във форума, дюзите Сименс се сменят безплатно в Порше БГ.


Потребителски аватар
technopolis
Мнения: 204
Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
Автомобил: Ford Focus 2019
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI

Мнениеот technopolis » Нед 06 сеп 2015 19:43


Vlad777 написа:Както е писано многократно във форума, дюзите Сименс се сменят безплатно в Порше БГ.

А нямаше ли 10г срок..,?


velqn
Мнения: 191
Регистриран на: Вто 15 сеп 2015 14:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI

Мнениеот velqn » Вто 13 окт 2015 16:31


pepo_1986 написа:здравейте мисля да си купувам пасат 6 2.0 кубика дизел автоматик,да ми кажете какво точно да търся какво да гледам с кои код на мотора и дали 140 или 170 е по добрия избор за мен няма значение


Колега, аз карам Passat 2.0 TDI с този двигател:
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 4motion от 05.2009 до 07.2010 170 к.с. 1968 CB

Нямам забележки засега, върви като звяр. В началото даже мислех като взема колата, да слагам бокс тунинг, зашото за моя двигател го дават:
- от 170 коня става 198 (с ремапинга)
- въртящият момент от 350 nm ставал на 425 nm
- смесеният разход от 6.1 ставал на 5.2

Та бях се навил в началото, но я карах няколко хиляди км на фабричните настройки, достатъчно пъргава е и няма да я пипам засега.


Потребителски аватар
CrafterX11
Мнения: 145
Регистриран на: Вто 29 апр 2014 19:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI

Мнениеот CrafterX11 » Вто 13 окт 2015 22:44


velqn написа:
pepo_1986 написа:здравейте мисля да си купувам пасат 6 2.0 кубика дизел автоматик,да ми кажете какво точно да търся какво да гледам с кои код на мотора и дали 140 или 170 е по добрия избор за мен няма значение


Колега, аз карам Passat 2.0 TDI с този двигател:
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 4motion от 05.2009 до 07.2010 170 к.с. 1968 CB

Нямам забележки засега, върви като звяр. В началото даже мислех като взема колата, да слагам бокс тунинг, зашото за моя двигател го дават:
- от 170 коня става 198 (с ремапинга)
- въртящият момент от 350 nm ставал на 425 nm
- смесеният разход от 6.1 ставал на 5.2

Та бях се навил в началото, но я карах няколко хиляди км на фабричните настройки, достатъчно пъргава е и няма да я пипам засега.
иначе конете и нютоните са супер но от 6.2 да свали на 5.2 не вярвам 5.8 може но като сложиш чип ще харчи повече защото ти ще натиснеш педала повече (може би проба на 200 коне)


Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI

Мнениеот stoev87 » Сря 14 окт 2015 9:46


Тука вече въпроса с ремапа опира до колко над тия 350нм може да издържи скоростната кутия ако е DSG ...


Потребителски аватар
Dagestan
Мнения: 958
Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
Двигател: AGN 2000
Местоположение: Разград

Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI

Мнениеот Dagestan » Сря 14 окт 2015 17:52


Прави се ремап и на DSG-то. Вдига се налягането на маслото при съединителите и държи до около 500Нм.


Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI

Мнениеот stoev87 » Сря 14 окт 2015 18:51


Това от личен опит ли го казваш и след колко навъртяни км ? Ако е така за какъв модел автомобил точно става въпрос и къде и срещу каква сума става тоя ремап на кутията ?


Потребителски аватар
Dagestan
Мнения: 958
Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
Двигател: AGN 2000
Местоположение: Разград

Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI

Мнениеот Dagestan » Сря 14 окт 2015 19:11


Можеш сам да си потърсиш инфо, нали познаваш Бай Гугъл?


parvanst
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 03 сеп 2014 11:23
Автомобил: Vw Passat B6
Двигател: 2.0 TDI
Местоположение: София

Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI

Мнениеот parvanst » Съб 31 окт 2015 23:07


Приятелче. Моят съвет е следния: Видиш ли Passat 2.0TDI от 2005 до 2007 или 2008 незнам точно с мотор BKP или BMP плюй си на петите и бягай далече,като решиш,че си далече побягай още малко за по-сигурно.
Горд собственник съм на Пасат 2.0 TDI 140к. 2006г BKP мотора... разгони ми се фамилийката от смяна на дюзи. Миналата седмица ОТНОВО звънях на приятелчето с рапатрака, да станахме приятели. Вече се чуди човека дали да ми вдига,че последно се почегува "ако искаш да мисля нещо за абонаментна карта или ако ми звъннеш пак вече ми е неудобно да ти взимам пари." Така ми казаха. 3 пъти ям гредата на път в БГ и както казах миналата седмица беше в София а два месеца преди това ходих до гърция на море и в Солун като видях за 4-ти път след като всички дюзи са сменени Engine Fault. Garage за малко да го запаля със запалката тоя курник немски. Та Рапатрак до Солун 80Евро в сервиза с някакъв реактив който се оцветява в червено ми показаха,че всъщност нафтата от ОМВ максмоушън е шибана вода с малко мъзга от нафта, после ремонт с някаква дюза втора ръка 300 Евро и до подледно не се знаеше дали ще стане та викнах репатрак с натоверена друга кола от софия. човека дойде и взех другата кола а моята на рапатрака към София 700лв. струваше удоволствието. Морето беше яко .... :) хахахахах само като се сетя.... много спокоен човек съм но вярвай ми..... всички бушони ми паднаха. Само да скръцне нещо веднага го правя и 4 пъти тръгвам на път с кола и се прибирам пеша.
Имам друг колега със същия боклук само,че е с ръчни скорости БМП три пъти за една година пука глава.Първата спукана я смени с чисто нова от Австрия я поръча следващите са втора ръка от моргите.Негов е лафа "като карам кожчек от морга ще пазарувам" иначе е 2007г.
Та ако пътуваш с такъв курник колко и да е лъскав ако си в БГ тури си в портмонето 400-500лв. да имаш па да не ти се налага.Жив и здрав да си и успех ти желая. Иначе изглеждат добре според мен.
Моя съвет е или common real (май са след 2008г.) или ако си сигурен да е с БОШ дюзи ,че ги рециклират за по 100-тина лв.а сименса в бг най-евтино е 860лв. нов 400 втора ръка и комплект о-рингове и в двата случая 70-80лв. и труд и после нож да си прережеш вените. За сравнение в порше софия искат 1100лв и стара дюза на бройка. както се казва The choice is yours
Или избери друга кола


Потребителски аватар
technopolis
Мнения: 204
Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
Автомобил: Ford Focus 2019
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI

Мнениеот technopolis » Нед 01 ное 2015 8:28


Е добре де ама последния ти опит с дюзите колега ти е имало вода,което е абсолютно нормално да се случи с помпа дюза или комън!
Мойте са сменени по акция 2013г засега да чукна на дърво никакви грижи.
Просто исках да споделя и мойта гледна точка но има и голяма доза късмет!Имаш 2 при толкова проблеми да съм ги разкарал,защо още ги караш?



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта