Няма подгрев, лъже мощно за ксенон и измиване на фарове.
Салонът на моя бивш B6 на 305 000 км светеше буквално, интериорът също (но не беше от Италия, разбира се).
На този шофьорската седалка на самата снимка долу вдясно си личи, че е почнала да заминава...Вервай ми, тва не става на 300 000, а много по-късно.
Тия Пасати ГНИЯТ мощно ако не са от Италия, гледай под задните стопове и в лявата част на петата врата в края отдолу.
90% съм сигурен, че колата е 2007-ма, редовен джамбазки номер.
Вземи ВИН и ще се разбере на колко КМ е колата или поне за кой регион е била.
Че не е на 113 000 може да си сигурен на 250% (вероятно са и повече и от 250 000 км).
Моят беше 2006 декември и 2010 е бил на 275 000. Никви шестостени, никви проблеми с маслена помпа не беше имал дотогава, даже беше с оригиналния шестостен във вала...
А беше влизал и за чистачки в сервиз, та не вярвам да не е било отразено.
Ключът за фаровете не е оригиналният на колата.
Ръчната се ебава здраво на тия Пасати, а е с копче и нЕМа тръгване като извие.
TiL написа:За 14 бона 4ф е по-зле от таралеж при топките ти
Тук не си прав. За последните 50 000 км в БГ (дойде на 216 000 2013г. от Италия), икаруса (4F) се държеше доста читаво.
Аз го купих точно на 14 тук с каско и перфектен външен вид.