VWGT написа:Старт-стопа може да е малко досаден. При нужда от по-рязка маневра примерно при включване в някое кръгово,колата гасне. За да тръгне минават секунда, две, както отминава и момента за включване в движението. Има си копче за изкл, което обаче трябва да се натиска след всяко палене на мотора (може и софтуерно да се изкл за постоянно). Има хора,на които това не им пречи или просто свикват. Аз не мога,обаче. Ама на мен и типтроника ми зацепваше бавно ☺ отделно това постоянно палене не знам до колко амортизира това онова по двигателя, айде на чисто нова кола да не го мислиш, ама след 100-200к градско...
За двигателя има много писано, като започнеш дюзи, маховик, шестостен на маслена помпа, някои модели пукат глави и стгнеш до турбото. Разбира се всичко това може да се размине, тогава ти остава само да и се радваш, двигателят е много приятен за каране. Аз бих ти препоръчал да е dsg, вярно риск заради автоматиката, ама то да е само, а като комфорт не бих го сравнил с ръчката. Като ще е гарга да е рошава.
Това го има като ефект само при автомата. С ръчка няма как да включиш на скорост и двигателя да не те чака готов. Аз съм доволен от функцията в тази комбинация, никога не ми се бърка.