Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
Здравейте,какво ви е мнението за този мотор 1.6i 102 ps,поставен на Passat B6 2008 г.Не е ли слабичък за тази кола,че съм се насочил към една такава.Просто не обичам дизелите,защото навъртам сравнително малко км на година,но това е друга тема.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
Зависи каква кола караш в момента, дали ще ти се стори Пасата бавен или не. Ако не караш много и няма да слагаш газ, 2.0FSi и 1.8TSi биха били по-добър избор.
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
Преди карах Голф 2 с 1,6 бенз и си беше оса.После карах форд фокус 1.6 16v 101 к.с ама не вървеше много.Аз на състезание няма да ходя,просто се притеснявам този мотор да не е виждал зор с това купе и да се е поизносил.По принцип търся бенз.иначе дизели дал бог.
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
Сравнено с дизел е слаб. Зависи какво си карал преди де, но като цяло с вървежа се прави компромис. Силните страни са му здравина, простота,общо взето е последният мотор, който се газифицира без проблем и евтино. Евтин е и за поддръжка.
Минус е,че рядко колите с този мотор имат прилично оборудвани. Има изключения разбира се.
Минус е,че рядко колите с този мотор имат прилично оборудвани. Има изключения разбира се.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
Най-добре да се качиш и да покараш такава кола, за да прецениш сам. Тук един ще каже, че е слаб, на друг ще му е добре, щото бърза бавно
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
Доста слаб за купето си лично мнение!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
Върви като Фокус на 3 цилиндъра.
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
muns61 написа:Върви като Фокус на 3 цилиндъра.
Ужас,той фокуса на 4 не бягаше
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
В момента съм с такъв мотор. преди две години слезнах от чипосан голям турбо дизел. Та за мен разлика има,но както казах си има предимства. Поддръжката и разхода са несравними. Лятото пътувам с доста багаж, колата е октавия комби с газ, кутия за багаж на покрива. Поддържа си скорости 140-160 на темпомат по магистрала. максимум съм вдигал с празна кола 180 по километраж. Като е в обороти става и за изпреварване. Но в ниските го няма. За градско си е идеално.
Пасатът може би е една идея по-голям,но сравни теглото им.
Иначе нямам идея колко върви един фокус.
Друг минус е че с в големия данък за 1 кон, това за София са към 150 лв.
Пасатът може би е една идея по-голям,но сравни теглото им.
Иначе нямам идея колко върви един фокус.
Друг минус е че с в големия данък за 1 кон, това за София са към 150 лв.
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
Ако вземе Шкодата и Пасата седна варианти разликата е 80кг повече за пасата.
А Ако колегата говори за комби пасат а ти си със седан си е над 100кг разлика за кола без голям въртящ момент си е мъка!
Все пак това е семеен автомобил си мисля аз а не за сам човек.
Въпросния двигател в голф според мен ще е ок.Разликата е 210кг голф пасат...
А Ако колегата говори за комби пасат а ти си със седан си е над 100кг разлика за кола без голям въртящ момент си е мъка!
Все пак това е семеен автомобил си мисля аз а не за сам човек.
Въпросния двигател в голф според мен ще е ок.Разликата е 210кг голф пасат...
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
Прав е колегата над мен,имам същия двигател на голф плюс 2009 г.bifuel,със заводска газова уредба и смея да твърдя че това е оптималната комбинация в съотношение подръжка и разход.Гори 8-9л/100км,което при сегашните цени е около 7-8 лв.Някой колеги ме помнят с голф5 2006 г 1,6 102 к.с.пак на газ,е да ви кажа разликата е огромна когато инжекциона е фабричен.
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
Здравейте отново,май ще се спирам на 2.0 TDI 140 кончета.Въпреки ,че това ще ми е първата ми печка но съм карал такава много пъти на мой приятел и знам как върви.Ето и нещо конкретно което смятам да погледна http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11447414062305051&slink=bkew65
Искам да попитам за тази система старт/стоп функция добре ли е или по добре да я няма? И между другото ,давайте акъл какво да гледам на тоя модел при огледа .Вече получих няколко съвета относно демпфера и разни други,но ще съм благодарен на всякакви съвети от опит.Лека вечер.
Искам да попитам за тази система старт/стоп функция добре ли е или по добре да я няма? И между другото ,давайте акъл какво да гледам на тоя модел при огледа .Вече получих няколко съвета относно демпфера и разни други,но ще съм благодарен на всякакви съвети от опит.Лека вечер.
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
Старт-стопа може да е малко досаден. При нужда от по-рязка маневра примерно при включване в някое кръгово,колата гасне. За да тръгне минават секунда, две, както отминава и момента за включване в движението. Има си копче за изкл, което обаче трябва да се натиска след всяко палене на мотора (може и софтуерно да се изкл за постоянно). Има хора,на които това не им пречи или просто свикват. Аз не мога,обаче. Ама на мен и типтроника ми зацепваше бавно ☺ отделно това постоянно палене не знам до колко амортизира това онова по двигателя, айде на чисто нова кола да не го мислиш, ама след 100-200к градско...
За двигателя има много писано, като започнеш дюзи, маховик, шестостен на маслена помпа, някои модели пукат глави и стгнеш до турбото. Разбира се всичко това може да се размине, тогава ти остава само да и се радваш, двигателят е много приятен за каране. Аз бих ти препоръчал да е dsg, вярно риск заради автоматиката, ама то да е само, а като комфорт не бих го сравнил с ръчката. Като ще е гарга да е рошава.
За двигателя има много писано, като започнеш дюзи, маховик, шестостен на маслена помпа, някои модели пукат глави и стгнеш до турбото. Разбира се всичко това може да се размине, тогава ти остава само да и се радваш, двигателят е много приятен за каране. Аз бих ти препоръчал да е dsg, вярно риск заради автоматиката, ама то да е само, а като комфорт не бих го сравнил с ръчката. Като ще е гарга да е рошава.
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
Да за дюзите знам,моя човек ми каза че два пъти остава на пътя заради тях и докато не смени и последната оригинална не миряса ама после с новите не е имал проблем.Неговата е на около 190 к.км и сега вече май му се обажда съединителя.С една дума да ме посъветвате да скачам ли в тъмното или не?По принцип първо се бях насочил към фокус комби 10-11 г или ц-макс,но те са на същите пари.Бюджета ми е 10 хилки.
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Въпрос за 1.6i 102 ps в Passat B6 2008 г.
колега този пасат,който си постнал е с най-хубавия двигател-ВМР-при няма проблем с главата на двигателя и не е с пиезо дюзи.Имам същия и е мн.як.Успех с покупката.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта