Audi A4
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A4
След като се повозите и покарате 4.2, друга песен ще запеете. Моята съм я пуснал да се продава заради 4.2 в Б7 :)
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Audi A4
S4 освен, че ще ти подруса повечко... Ако е минал скоро вериги с гарнитури и не тече като лейка, може... иначе не благодаря казвам на такваз либов.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A4
Не е правена смяна на вериги и предстои, на реални 150 000км е, а новия му собственик не се справя финансово с него и мисля да му го отмъкна, ако продам моята.
П.С. при мен и сега си друса
П.С. при мен и сега си друса
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Audi A4
eng написа:Какво лошо има човек да има претенции?
Няма лошо.
Освен, че избираш от вторичния пазар.
Re: Audi A4
Ivo_Dinkov написа:Маслото е субективно- някой карат с оригиналното, други- с по-скъпи с добавка(аз в това число).
Би ли споделил кое е маслото и кой вискозитет?
- Adnan
- Мнения: 3535
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Audi A4 2.0 tfsi
Здравейте,
Имам дилема относно смяната на моята дизелова кола, която в момента не е евро 6 стандарт. Скоро в чужбина, ще въведат много строги мерки за дизелови автомобили, които са под евро 6.
Трябва ни семейна кола, която, ще се кара не повече от 10 000 км. на година. Като, повече, ще е комбинирано каране.
Вчера ходих да гледам ауди а4 2.0 tfsi с/троник 190 кс., 90 000 км. и на много прилична цена, мотора покрива стандарта евро 6, година 2015.
Ето технически характеристики : https://www.auto-data.net/bg/audi-a4-b9 ... onic-22321
Но аз никога до сега не съм карал бензинов автомобил и съм притеснен, дали тази кола се държи както трябва.
Като първо каране останах малко раздвоен, на ниските скорости няма база с дизела, набира много бързо и много по пъргаво. Дори много пъргаво бих казал.
На високи скорости не съм толкова впечатлен, дизела държи много по ниски обороти и много по безшумно.
Дали някой запознат може да отговори на следните въпроси:
- Какъв е реалният разход на тази кола, по каталог го дават 6,5 градско, 5 комбинирано и 4,5 извън градско. Далеч съм да вярвам на тези цифри, оснобено като видях, че резервоара на колата беше пълен до средата и компютъра показва максимален пробег 360 км.
- Каква, ще е разликата в сервизните разходи, в момента моята кола на всеки 2 години се прави сервиз между 700 - 800 евро. зависи какво, ще се сменя.
- Този бензинов мотор нормално ли е да друса купето при студен старт. Като я запалих студена менеше оборити между 1000 и 1100 и купето лека друсаше. След 5 мин. работа на място оборотите се успокоиха и в купето нямаше никакво усещане за работещ двигател.
- Като карах на магистралата с 100 км. на 7'ма скорост натискам газта до долу, колата върна до 4'та скорост, вдигна на 6000 оборота до 160 км. после пак си включи на 7'ма скорост. Това ме стресна много имах чувство, че на двигателя, ще му изскочат буталата. Нормално ли е това за бензинов двигател? При дизела като си дам газ си започва да набира същата скорост на която си е.
Благодаря предварително.
Имам дилема относно смяната на моята дизелова кола, която в момента не е евро 6 стандарт. Скоро в чужбина, ще въведат много строги мерки за дизелови автомобили, които са под евро 6.
Трябва ни семейна кола, която, ще се кара не повече от 10 000 км. на година. Като, повече, ще е комбинирано каране.
Вчера ходих да гледам ауди а4 2.0 tfsi с/троник 190 кс., 90 000 км. и на много прилична цена, мотора покрива стандарта евро 6, година 2015.
Ето технически характеристики : https://www.auto-data.net/bg/audi-a4-b9 ... onic-22321
Но аз никога до сега не съм карал бензинов автомобил и съм притеснен, дали тази кола се държи както трябва.
Като първо каране останах малко раздвоен, на ниските скорости няма база с дизела, набира много бързо и много по пъргаво. Дори много пъргаво бих казал.
На високи скорости не съм толкова впечатлен, дизела държи много по ниски обороти и много по безшумно.
Дали някой запознат може да отговори на следните въпроси:
- Какъв е реалният разход на тази кола, по каталог го дават 6,5 градско, 5 комбинирано и 4,5 извън градско. Далеч съм да вярвам на тези цифри, оснобено като видях, че резервоара на колата беше пълен до средата и компютъра показва максимален пробег 360 км.
- Каква, ще е разликата в сервизните разходи, в момента моята кола на всеки 2 години се прави сервиз между 700 - 800 евро. зависи какво, ще се сменя.
- Този бензинов мотор нормално ли е да друса купето при студен старт. Като я запалих студена менеше оборити между 1000 и 1100 и купето лека друсаше. След 5 мин. работа на място оборотите се успокоиха и в купето нямаше никакво усещане за работещ двигател.
- Като карах на магистралата с 100 км. на 7'ма скорост натискам газта до долу, колата върна до 4'та скорост, вдигна на 6000 оборота до 160 км. после пак си включи на 7'ма скорост. Това ме стресна много имах чувство, че на двигателя, ще му изскочат буталата. Нормално ли е това за бензинов двигател? При дизела като си дам газ си започва да набира същата скорост на която си е.
Благодаря предварително.
- jordan17772
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Audi A4
Ivo_Dinkov написа:След като се повозите и покарате 4.2, друга песен ще запеете. Моята съм я пуснал да се продава заради 4.2 в Б7 :)
Твоето 2.0 TFSI с какво гориво го зареждаш и от коя верига? Четох, че градско ти кове 15.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: volodya iliev и 166 госта