Здравейте колеги,
заглеждам тази бройка
http://www.cars.bg/c1950281
и се чудих дали някой от Добрич или Варна не я е оглеждал вече и да има впечатления. Аз я огледах (не разбирам много обаче) и изглежда ок, но ме притеснява, че цената е доста, а нямат документи за обслужването...
Направих проверка на сервизната история, километрите уж отговарят, дюзите й са сменяни 2010 на 100000км след проблем. Като цяло е имала доста влизания в официален сервиз.
Според продавачите при обслужването е сменен шестограма.
Не мога да я закарам в официален сервиз, че в Добрич няма, а каското и гражданската са изтекли наскоро.
Поздрави,
Пламен
Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
Колега като ще даваш една торба пари за такава кола по-добре събери още малко и вземи кола с Common Rail мотора след 2008ма .
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
И това беше вариант, но няма в моя район (не мога да обикалям цяла България в момента).
А спестените пари евентуално ако възникне нещо. Ако не възникне ще са само спестени. Главните болки дюзи и шестограм би трябвало да не са провблем с тази.
А спестените пари евентуално ако възникне нещо. Ако не възникне ще са само спестени. Главните болки дюзи и шестограм би трябвало да не са провблем с тази.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
Изобщо не бих се хвърлил на въпросния автомобил! Една торба пари за помпа-дюза с неясна история и може би двойни километри от зададените - не, мерси. Аз бих се отказал още от вида на шофьорската седалка и описанието на автомобила.
- Крисчън
- Мнения: 147
- Регистриран на: Чет 16 юли 2015 20:19
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
И джантите са от Пасат 5.5! Не че са фактор, но все пак.. Ако е толкова гледан и запазен защо са му турили от 5ца джанти, че и на задна дясна джанта няма капачка. И плюс това обявата е написана на латиница (аз лично имам предразсъдъци към хората пишещи на латиница, които продават коли за не малко пари) и е написана вероятно набързо, набързо. И човек.. "zaviva6ti" - децата в 4 клас пишат по-грамотно. Какви хора има само.. уви, повечето май са така. Та моето мнение е далеко, далеко!
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
Mishonti написа:Изобщо не бих се хвърлил на въпросния автомобил! Една торба пари за помпа-дюза с неясна история и може би двойни километри от зададените - не, мерси. Аз бих се отказал още от вида на шофьорската седалка и описанието на автомобила.
Километрите уж са колкото са писали, изкарах сервизната история на колата, 230к 07.2016 последния запис. Не че е 100% гаранция де.
Иначе има и при мен някакво притеснение, което не мога да определя точно от какво е :)
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
Добро изпълнение като цяло!
Два варианта още 3 бона за кон умрял (комън реал) (пак с проблемния възел маслена помпа шестостен). Но с по добрия мотор читавите дюзи и не пукаща глава уж.
Втория вариант да го наведеш с 1000лв хвани се за някакви забележки шофьорската седалка наистина е по зле и от мойта и най вече джантата .Мойта която си я докарах от Германия фабрично High line излиза с тези джанти: с гума 235/45/17
Два варианта още 3 бона за кон умрял (комън реал) (пак с проблемния възел маслена помпа шестостен). Но с по добрия мотор читавите дюзи и не пукаща глава уж.
Втория вариант да го наведеш с 1000лв хвани се за някакви забележки шофьорската седалка наистина е по зле и от мойта и най вече джантата .Мойта която си я докарах от Германия фабрично High line излиза с тези джанти: с гума 235/45/17
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
technopolis написа:Два варианта още 3 бона за кон умрял (комън реал) (пак с проблемния възел маслена помпа шестостен).
Тая информация за проблемен шестостен на CR мотора от къде я имаш ? Някакви реални случаи ? Защото аз до колкото знам шестостена е преработен и е по- дебел и респективно проблема е решен.
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
Това е едно от решенията: http://www.prospeed.bg/bg/blog/3/122 по надолу са описани кодовете на моторите при VAG групата.
DIESEL ENGINES:
PUMP INJECTOR
BKC, BKP ,BMA, BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
BKC, BKP ,BMA,BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
COMMON RAIL
CBAA, CBAB, CBBB
Като Pump Injector са вместени и 1.9 двигателите който нямат проблем ама са няма да ги отбелязвам:)
А колко информация има по английски сайтове не е истина.
Същите двигатели поставени в Голф и Тауран са с друга маслена помпа и балансиращ вал съответно по различно е там.
DIESEL ENGINES:
PUMP INJECTOR
BKC, BKP ,BMA, BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
BKC, BKP ,BMA,BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
COMMON RAIL
CBAA, CBAB, CBBB
Като Pump Injector са вместени и 1.9 двигателите който нямат проблем ама са няма да ги отбелязвам:)
А колко информация има по английски сайтове не е истина.
Същите двигатели поставени в Голф и Тауран са с друга маслена помпа и балансиращ вал съответно по различно е там.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
Става въпрос че тая манипулация от про-спиид която описваш е вече направена фабрично и шестостена е преработен
при PD моторите номера на шестостена е 03G115281A а при CR моторите е 03G115281D и 03G115281Е . Номера на маслената помпа също се различава .
при PD моторите номера на шестостена е 03G115281A а при CR моторите е 03G115281D и 03G115281Е . Номера на маслената помпа също се различава .
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
Искаш да кажеш, че при CR моторите е преработен ( с по дебел) ?
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
По скоро с по-дълъг стария мисля е 77мм новия 100мм.
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
Прав си сега като видях таблицата се сетих,че е така!
Моя грешка :)
Моя грешка :)
- bisito
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 26 фев 2007 22:00
- Автомобил: VW Pasat B7
- Двигател: CDGA Eco fuel 2012г
- Местоположение: София
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
След като сте повдигнали въпроса за въпросният шестостен да попитам на колко хиляди километра се сменя?
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ при избор на Passat B6 2.0 TDI DSG 170 (2007)
Привода струва 7 лв., но по важното е че той не решава НИЩО! Аз съм го сменял три пъти и от опит казвам това. За да има ефект трябва да се смени не само привода, а с новият по дълъг такъв, който влиза само в новата помпа, а тя иска нови успокоителни валове на маслото, а те от своя страна се събират само в новият картер. Това стъпва на около 3000 лв. Два пъти сменях привода и за няма 3-4 хил. км. се прецака отново. Тогава дадох колкото трябва и смених всичко в картера и вече нямам проблем, а съм направил повече от 50-60 хил. км. Но през това време смених и една турбина, вал на дюзите и лагери на разпределителният вал ......Податливи силно на ръжда абе всеки си знае аз вече не съм горд собственик :)
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 52 госта