Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
Моторът 2.0 TDI ми го похвалиха също няколко човека. А при тях,понеже не знам,има ли пак разлика между двата мотора,смисъл както на бившия ми Пасат до 2008г бяха с проблемните помпа-дюза,а след тях комън-рейл? Тигуана е с комън-рейл...
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
Колеги, още един модел, който влиза в бюджета и изискванията ми - Subaru Forester 2.0 Някакви впечатления за него? И за цената си от този клас, не е ли по-добър вариант от дотук коментираните?
- tonkogtd
- Мнения: 292
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
При Аутлендър 2 2.0TDI е помпа дюза,докато Тигуан 1 излиза с 2.0TDI комън рейл.
Сега вече какво ще вземеш си е лично твоя работа.
Сега вече какво ще вземеш си е лично твоя работа.
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
Колега, пак казвам, че търся автомобил до 2.0 и 160 кс .. но и 2.0 и 2.2 на Мицубиши Аутлендер пише, че са комън рейл двигател :) Във форума на марката не са много хубави отзивите за този модел, та затова попитах и за Субару-то, че още не съм се запознал с него...
- tonkogtd
- Мнения: 292
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
Аз те разбрах отлично,че имаш някои критерии.Но писах като човек имал и поддържал ФВ Тигуан.Все пак в темата се питаше май за него.
Ще намериш джипка.
Ще намериш джипка.
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
Кажи за Тигуанчето тогава инфо - поддръжка,кусури,дефекти,поведение на пътя и извън него,разход...
- tonkogtd
- Мнения: 292
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
Тигуана като излезе модела през 2007-2008 г. мой приятел си го купи чисто нов тогава-2.0TDI 140 коня 4motion DSG.
Само се бях возил и толкова.После като тръгнах да търся джипка за вкъщи,то не беше RAV-4,CR-V и т.н.Единствено като условия трябваше да е 4х4 и с ръчна кутия,след 2007 г.,ако има и благинки/екстри/ още по-добре.И накрая вземах Тигуана от човек който се е грижил за него,на реален пробег.
170 коня,4motion,Off-Road,подкартерна защита,Park-assist,би-ксенон завиващ,навигация и т.н.
Като цени за подръжка не помня точно.Смених EGR,всмукателна тръба,компресор климатик.Всичко е сменено с ново оригинално.Масла,гуми и т.н. не ги броя.
Проблеми със съединител,турбо,дюзи,шестостен на маслена помпа и DPF съм нямал никакви.При мен беше до около 200 хил.км.
Като разход 7-8 навън,до 10-11 в града.Свалял съм го и на 6 и нещо на дълъг път.Главно е карана извънградско,може би и затова DPF-a оцеля.
Като пътно поведение е добрe,на сняг също е добре.Но има челно съпротивление,все пак не е като леката кола.
Извън пътя няма проблем,но не да се набиеш в кал до ушите,където само трактор ще ти помогне.
При кола втора ръка малко трябва да имаш и късмет,новите всеки знае къде са.
Само се бях возил и толкова.После като тръгнах да търся джипка за вкъщи,то не беше RAV-4,CR-V и т.н.Единствено като условия трябваше да е 4х4 и с ръчна кутия,след 2007 г.,ако има и благинки/екстри/ още по-добре.И накрая вземах Тигуана от човек който се е грижил за него,на реален пробег.
170 коня,4motion,Off-Road,подкартерна защита,Park-assist,би-ксенон завиващ,навигация и т.н.
Като цени за подръжка не помня точно.Смених EGR,всмукателна тръба,компресор климатик.Всичко е сменено с ново оригинално.Масла,гуми и т.н. не ги броя.
Проблеми със съединител,турбо,дюзи,шестостен на маслена помпа и DPF съм нямал никакви.При мен беше до около 200 хил.км.
Като разход 7-8 навън,до 10-11 в града.Свалял съм го и на 6 и нещо на дълъг път.Главно е карана извънградско,може би и затова DPF-a оцеля.
Като пътно поведение е добрe,на сняг също е добре.Но има челно съпротивление,все пак не е като леката кола.
Извън пътя няма проблем,но не да се набиеш в кал до ушите,където само трактор ще ти помогне.
При кола втора ръка малко трябва да имаш и късмет,новите всеки знае къде са.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
зизу написа:Колеги, още един модел, който влиза в бюджета и изискванията ми - Subaru Forester 2.0 Някакви впечатления за него? И за цената си от този клас, не е ли по-добър вариант от дотук коментираните?
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=10936
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=192329
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
Поразрових форума на Субару и ми настръхнаха косите! Освен това, което колега казваш за намирането на сервизи,части и съответно цените им, се оказа, че тази марка има сериозен проблем с колянов вал, като само за час намерих трима собственици в този форум, които им се е късал вала ...
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
Има много написано и казано по-въпроса, истината е че в БГ истинските автомобили нов внос от тази марка се броят на пръсти.
Голямата част от това което е по-автокъшите е смазано от каране, и на отвратително много километри. Казвам ти го като човек който повече от година се интересуваше от марката, преди да се откажа и да си купя друг автомобил!
Може да си купиш Субару и то да те радва дълги години, но не от тук, и не на тази цена.
А за да дадеш толкова пари за Аутбек или Форестър трябва да си наистина голям фен на марката, не че ще съжеляваш но малко хора биха го направили ... и после няма отърване
За сверка, парите с които разполагаш биха ти стигнали на чудесен фейслифтов Аутбек II генерация H-6!
Разбирам че искаш нещо по-ново и модерно изглеждащо, но в този сегмент СУВ-Кросоувър цените на автомобилите са високи, в сравнение с някой хечбек или седан.
На твое място бих преглътнал външния вид и годината, и бих се поинтересувал от Хонда CR-V II-2.0 Vtec, защото колата споделя една платформа със Хонда Акорд 7, защото двигателя е повече от здрав и надежден, защото е на предно и при нужда зацепва задния мост, защото не вози като джип(каруца) а като лек автомобил, и защото предлага същата динамика!
И накрая защото за парите с които разполагаш, и автомобилния клас към който си се насочил не може да вземеш нищо по-ново от 2002-2004 година, демек 13-15 годишна бангия, така че помисли добре от какъв точно автомобил имаш нужда
Голямата част от това което е по-автокъшите е смазано от каране, и на отвратително много километри. Казвам ти го като човек който повече от година се интересуваше от марката, преди да се откажа и да си купя друг автомобил!
Може да си купиш Субару и то да те радва дълги години, но не от тук, и не на тази цена.
А за да дадеш толкова пари за Аутбек или Форестър трябва да си наистина голям фен на марката, не че ще съжеляваш но малко хора биха го направили ... и после няма отърване
За сверка, парите с които разполагаш биха ти стигнали на чудесен фейслифтов Аутбек II генерация H-6!
Разбирам че искаш нещо по-ново и модерно изглеждащо, но в този сегмент СУВ-Кросоувър цените на автомобилите са високи, в сравнение с някой хечбек или седан.
На твое място бих преглътнал външния вид и годината, и бих се поинтересувал от Хонда CR-V II-2.0 Vtec, защото колата споделя една платформа със Хонда Акорд 7, защото двигателя е повече от здрав и надежден, защото е на предно и при нужда зацепва задния мост, защото не вози като джип(каруца) а като лек автомобил, и защото предлага същата динамика!
И накрая защото за парите с които разполагаш, и автомобилния клас към който си се насочил не може да вземеш нищо по-ново от 2002-2004 година, демек 13-15 годишна бангия, така че помисли добре от какъв точно автомобил имаш нужда
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
Колега и аз се отдалечих от Субаруто, но относно Хондата, говориш за бензина, аз го видях отдавна, но от една страна са около 18хил лв (доста над възможностите ми) и от друга дават им ср. разход 10\100 ,което не е за мен...
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
Относно Хондата, аз визирам CR-V II генерация, не III-та, и комбинацията бензин/газ.Само на бензин в никакъв случей.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
aliyatin.com написа:.Градско 8-8.5л.гр.Попово тъй като града е малък и не може да загрее на 90гр.от точка А до точка Б.
Ех, като се почне с тия свободни съчинения, а все се заричам да не се обаждам..
Хонда ЦР-В 2.2 140 коня дизел, със собствена маса 1.6 тона, гори 8 до 8.5 ГРАДСКО, при това както си посочил СТУДЕНА, само в приказките от 1001 нощ.
Значи 7/100 извънградско при каталог 5.7/100, а градско по каталог над 8 си гори точно по него, а?
- kickdown
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 11 мар 2006 16:01
- Автомобил: 2008 Tiguan TF + 2017 Seat Ateca
- Двигател: CBAB
- Местоположение: София
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
Имам Тигуан, купен чисто нов от Сакар Ауто (Порше София Юг вече). Получих си колата в средата на Февруари 2008-ма година, по думите на дилъра - първата клиентска в България. Моята е 2.0 TDI 140 коня 4motion със 6 степенният хидротрансформаторен автоматик на Aisin (DSG7 DQ500 се вгражда в модела от средата на 2010-та).
Колата като цяло е здрава за 150 000 км са сменени - 2 пъти радиатор на климатика, 1 датчик на климатика, един датчик на диференциала, 1 лагер на главина, 4-те амортисьора, датчик на wastegate-a ,клапата която управлява потокът на въздуха при грешка P2015 я оправих с решението на Dieselgeek.
Моята е с почти всички екстри - нямам само навигация, панорама, печка и камера, всичко друго съм поръчал. Допълнителното оборудване беше към 21000 лева.
Поддръжката не е скъпа - комплект гуми 17 инча е към 1000-1200 лева. Смяна на масло е към 300 лева, само Castrol EDGE 5W-30 и хубави филтри. Накладките предните са към 80 лева, задните към 60 (оригиналните са на TRW, така че само такива слагам). Дисковете са около 200 лева на ос. На всеки 60 000 масло на автоматика - 450 лева, масло на Haldex-а около 100 лева при официалният дилър. Сипвай само хубава нафта и няма да имаш проблеми. Колата не е претенциозна, здрава е и ако е гледана съвестно ще изкара много години и километри.
Крушките на завиващите фарове горят много лесно (тези за осветлението в завой), а крушката на задната ако изгори - си е болка в задника отвсякъде.
Вземи си дизел с обикновеният автоматик и ксенонови фарове, и се радвай на живота. ;)
Колата като цяло е здрава за 150 000 км са сменени - 2 пъти радиатор на климатика, 1 датчик на климатика, един датчик на диференциала, 1 лагер на главина, 4-те амортисьора, датчик на wastegate-a ,клапата която управлява потокът на въздуха при грешка P2015 я оправих с решението на Dieselgeek.
Моята е с почти всички екстри - нямам само навигация, панорама, печка и камера, всичко друго съм поръчал. Допълнителното оборудване беше към 21000 лева.
Поддръжката не е скъпа - комплект гуми 17 инча е към 1000-1200 лева. Смяна на масло е към 300 лева, само Castrol EDGE 5W-30 и хубави филтри. Накладките предните са към 80 лева, задните към 60 (оригиналните са на TRW, така че само такива слагам). Дисковете са около 200 лева на ос. На всеки 60 000 масло на автоматика - 450 лева, масло на Haldex-а около 100 лева при официалният дилър. Сипвай само хубава нафта и няма да имаш проблеми. Колата не е претенциозна, здрава е и ако е гледана съвестно ще изкара много години и километри.
Крушките на завиващите фарове горят много лесно (тези за осветлението в завой), а крушката на задната ако изгори - си е болка в задника отвсякъде.
Вземи си дизел с обикновеният автоматик и ксенонови фарове, и се радвай на живота. ;)
- poliboy
- Мнения: 131
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помагайте! Tiguan ли е най-правилният избор?
technopolis написа:Tiguan - 175mm
Skoda Scout - 171mm
Passat B6 - 150mm
25см не е малко за разликата която му е необходима не за оффф роуд разбира се.
Предполагам това е клиренса на тия автомобили , и аз съм виждал за Тигуана различни описи от 175 до 200мм.
Последна промяна от poliboy на Вто 12 яну 2021 9:18, променено общо 1 път.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта