samo_pechka написа::question за мен ли се отнася постът ти колега?
Не не за теб. С теб се засичаме отдавна и си личи че знаеш и можеш За колегата предложил голфа
samo_pechka написа::question за мен ли се отнася постът ти колега?
Soldier90 написа:samo_pechka написа:Не , тази кола не е на тези км. Моя кола е била на 250к.км и салона( кожен ) е в пъти по-добро състояние . Геврека , и той лъснал като...И фаровете не са оригинални.
П.п. пускам една снимка на колата, когато я купих преди време , виж как изглежда салон на 250к.км ( около , там някъде беше ) download/file.php?id=259296&mode=view
Как реши ,че фаровете не са оригинални,при условие ,че някой голф 4 оригинално са с такива с адаптивни светлини и ксенон
Soldier90 написа:Как реши ,че фаровете не са оригинални,при условие ,че някой голф 4 оригинално са с такива с адаптивни светлини и ксенон
M3ntata написа:Niki (нали) аз смених веригата защото бях я взел с износени обтегачи и на единия който е горе едното ухо за болта беше счупено и се държеше само на двете крайни. Та мотора като загрее почваше да трака (понеже налягането на маслото падаше когато вдигне температурата) Та не знам на колко километра е била, но по мои сметки на около 500 000км (реални) и мисля, че беше оригиналната верига или заменена с оригинална. Та по принцип и дават 200 000км живот, но с подходяща експлоатация и поддръжка може и повече да мине. Оригинален комплект е към 600-700лв (най много) "ментетата" които аз ползвах на FEBI/SWAG/RUVILLE са едни и същи само в други опаковки, като единия обтегач за който говорех със счупеното ухо е само като оригинална част с поръчка (няма го на febi, swag и подобни) като общата сума ми беше около 300лв за всичко +/- 30лв. Самата верига си я смених аз иначе като ориентировъчна сума за работна ръка в ХУБАВ квартален автосервиз е към 300-400лв според това дали е 4х4 и голф или пасат, като включваме и 3-4 дена работа при налични части. За един ден се оголва двигателя, предната броня, сваля се кутия, на втория се отварят капаците сменя се веригата, прави се центровката както трябва, и се затваря. Трети ден както в първи ден само, че на обратно. А 4-ти е като резервен... Колкото до това да дам съвет кога да я буташ еми тогава когато я чуеш да по траква, не я пипай преди това тая верига не може да се скъса като ремъка, единствения вариант е да е изтънял достатъчно горния хидравличен обтегач и да се счупи, но вероятността преди да потрака да се счупи е почти нулева.
Тоя дизел го мятай на страни, не си струва пред 1.8 125 (лично мнение) иначе което е по запазена и двата мотора са си добри. Колкото до село Труд... Моята е от там и определено бих казал че са джамбази, покриват доста неща с оправдания и ланкане, но обичат парите и каквото и да им кажеш ще се съгласят, автодиагностика, да я караш и тн.. Ако има обяви може да ги пуснеш тук за оценки от колегите.
Поздрави.
M3ntata написа:Трябва да се огледа добре защото обявената цена си е висока, но в случай че всичко и е редно си струва. Километрите са и повече от 300 000 (не че са много) понеже ако бяха толкова нямаше да въртят километража. По принцип тези мотори са сполучливи и карат много ако стопанина е грижовен. Моята 2012г е била 450-500 000км, след това какво се е случвало не знам може и да е на 1 000 000 с ремонт може и в гараж да е седяла. Иначе вчера спуках картер и се наложи да я обслужа (масло+филтър) та от както я бях взел бях минал малко над 7 000км, на първото обслужване заложих на motul 6100 10w40 и за този период ми глътна 200лм за да поддържам нивото по средата, но сменях вериги и там се бърса и текна тук таме... Сега сложих 5/40 и утре мога да ти дам конкретно мнение как се държи с в сравнение с 10/40. Ти твоя с какво го караш (малко е извън темата, но..)
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: anger и 136 госта