Избор на бензинова кола
Re: Избор на бензинова кола
Гледах един екземляр, но ми направи впечатление че не светна чек лампата като дадох на контакт. Дали изобщо имат такава лампа, Cr-v то койтого гледах беше 2003г.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на бензинова кола
Търси друга, не може да няма чек лампа, правили са нещо и са я шунтирали!
Re: Избор на бензинова кола
Нaй вероятно е така. Заблудих се и аз, защото тя е третата която гледах, предишните и те нямаха чек лампи, но бяха в една автокъща. Преди малко гледах една друга и най накрая я видях тази лампа, жалко че колата е ръждясала...
Re: Избор на бензинова кола
След дълго търсене на хондата, най накрая намерих мойто ц-рв. Всички екстри с навигация, смених му вече маслото на двигателя и диференциала. 2.0 бензин 150кс. Края на 2005, фейслифта. Някой от вас ако кара такава машина ще се радвам ако ми пише. Благодаря ви за съветите, те ми бяха много полезни в избора и прегледа на колата.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Избор на бензинова кола
Честито
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Избор на бензинова кола
Честито и дано си улучил наистина запазен автомобил!
Преки впечатления нямам но съм чел доста защото като си търсех автомобил се колебаех между 3 модела, а единия беше crv-1gen 2.0. Та какво знам...
- Имаш две вериги, но доколкото знам са "вечни" не са както при VW или BMW!
- При втора генерация масово има темпомат и блокажи (пак зависи от оборудването)
- Ако не се бъркам си с твърд маховик, само дизелите са с демпфер.
- K20 (i-vtec) двигател при втора генерация, спрямо първа, като К20 е по добрия от към динамика и надеждност.
- На всеки 20к км трябва проверка/реглаж на клапани когато караш на газ и през 50к км на бензин.
- Всяка бубина ти е отделна, не е обща.
- Предницата ти е по лесна и евтина за обслужване от 1gen, защото тук е подобно на голф 4, а при първа е с двойни носачи.
- За друго не мога да се сетя, лично за мен интериора на единичката е по изпипан. Като цяло са доста добри автомобили с евтина поддръжка, също имат добри двигатели атмосферки (може да няма фъс, но винаги бих избрал 2.0 чист спрямо 1.4Т със същата мощност макар да ми гори 1-2л повече) с добра динамика. Какво масло му сложи защото го дават 5/30 или 5/40 и трябва да е качествено, защото ще имаш проблем с валовете или веригата, при правилна поддръжка тези два проблема може и да не ги срещнеш.
Преки впечатления нямам но съм чел доста защото като си търсех автомобил се колебаех между 3 модела, а единия беше crv-1gen 2.0. Та какво знам...
- Имаш две вериги, но доколкото знам са "вечни" не са както при VW или BMW!
- При втора генерация масово има темпомат и блокажи (пак зависи от оборудването)
- Ако не се бъркам си с твърд маховик, само дизелите са с демпфер.
- K20 (i-vtec) двигател при втора генерация, спрямо първа, като К20 е по добрия от към динамика и надеждност.
- На всеки 20к км трябва проверка/реглаж на клапани когато караш на газ и през 50к км на бензин.
- Всяка бубина ти е отделна, не е обща.
- Предницата ти е по лесна и евтина за обслужване от 1gen, защото тук е подобно на голф 4, а при първа е с двойни носачи.
- За друго не мога да се сетя, лично за мен интериора на единичката е по изпипан. Като цяло са доста добри автомобили с евтина поддръжка, също имат добри двигатели атмосферки (може да няма фъс, но винаги бих избрал 2.0 чист спрямо 1.4Т със същата мощност макар да ми гори 1-2л повече) с добра динамика. Какво масло му сложи защото го дават 5/30 или 5/40 и трябва да е качествено, защото ще имаш проблем с валовете или веригата, при правилна поддръжка тези два проблема може и да не ги срещнеш.
Re: Избор на бензинова кола
Сложих 5 30 кастрол, обаче трябва да изтича малко масло, че разбирачите ми сипаха 4,5 литра, на щеката ми показва доста над максимума. Карах така около 200км. дано не съм прецакал нещо.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Избор на бензинова кола
По принцип ако е около максимума и леко преминава не е проблем, но видимо ако е НАД може и да е проблем (според количеството) за да си сигурен. Го източи, най лесно ще ти е през отвора за щеката или капачката. С един тънък маркуч дърпаш с уста и запушваш и така до като дойде на ниво. Сега погледнах колко масло събира и според информацията е 4.2+0.2L, но пък в двигателя остават още едни 200-300мл (вероятно) от източването и ти си прецени според щеката. По принцип масло се сипва по щека, даже лично аз като си го сменям (понеже събирам 4L а бутилката 5L) сипвам близо 4.3L защото и филтъра с капачката взима около 150мл, а ако сипя точно 4L при положение, че е източено при студен мотор (така го сменям) нивото е почти на минимум, и като запаля щеката не улавя нищо. За това си гарантирам дори и при напълно загрял мотор щеката ми да улавя масло да е поне на минимум. Та да кажа и за евентуалните проблеми или ще го гори и ще убие катализаторите, но лично за мен по вероятното е да го избие през някоя тръгнала семеринга/гарнитура и тогава става кофти ако е някоя забутана...
Та според мен си го провери и при загрял двигател какво му е нивото, понеже при мен цедката и щеката са на едно ниво, ако и при теб е така е добре при загрял двигател щеката да улавя, че е джип, джип, но е vtec ще вижда мъгел
Та според мен си го провери и при загрял двигател какво му е нивото, понеже при мен цедката и щеката са на едно ниво, ако и при теб е така е добре при загрял двигател щеката да улавя, че е джип, джип, но е vtec ще вижда мъгел
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на бензинова кола
Честито за добрия избор!
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=116645 Tук може да прочетех каква система 4х4 използва Хонда.
И внимавай къде какви масла наливаш, маслото в диференциала мисля че колегите го купуваха само и единствено от Хонда!
Не наливай, евтини чорби, или такива които някой продавач в автомагазин ти препоръчва. Запознай се с това което препоръчва производителя, и прочети какво и от къде купуват и наливат хората които имат такъв автомобил.
Оффроуд форума ще ти е много полезен!
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=116645 Tук може да прочетех каква система 4х4 използва Хонда.
И внимавай къде какви масла наливаш, маслото в диференциала мисля че колегите го купуваха само и единствено от Хонда!
Не наливай, евтини чорби, или такива които някой продавач в автомагазин ти препоръчва. Запознай се с това което препоръчва производителя, и прочети какво и от къде купуват и наливат хората които имат такъв автомобил.
Оффроуд форума ще ти е много полезен!
Re: Избор на бензинова кола
Привет,
ако няма текущо някой на който търсите автомобил, много ще се радвам да чуя предложенията ви съобразени със следните критерии, тъй като си търся втори автомобил:
1. Бюджет - до 10 000 лв. (без да се включват обслужване, регистрации и т.н.)
2. Година на производство - за предпочитане след 2005г.
3. Двигател - задължително бензин/газ или чист бензин, който обаче да подлежи на лесно/нормално газифициране.
4. Скоростна кутия - задължително ръчни скорости, за предпочитане 6 на брой.
5. Тип автомобил - седан, комби, сув, хечбеци (ако имат прилично вътрешно и багажно пространство).
6. Брой врати - задължително 4/5.
7. Предаване - предно или 4х4 (за предпочитане е да имат опция за избор 2wd, 4wd. lock).
8. Екстри, които искам - климатик, автопилот, ксенонови фарове, платнен салон, парктроник (но моеж и без него), ел стъкла
9. Екстри, които задължително НЕ искам - въздушно окачване, шибедах/панорамен покрив, кожен салон
10. Не държа на неща като сензори за светлина и дъжд, подгреви, блутуут и т.н., но ако ги има е добре дошло.
11. Търся добра, мека возия (критериите ми са паветата в София) и обезшумено купе.
12. Към мощността нямам претенции, не търся някакви особено силни двигатели, но в крайна сметка каквото дойде. Исками се ламарините да не са от най-меките възможни.
13. Поддръжката да не е от най-скъпите на пазара.
Автомобила ще се ползва предимно градско/междуградско, но се оглеждам за нещо с по-висок клиренс.
Доста се загледах по Mazda CX-7 (тук изключение е цената, но да кажем че е ок). Нищо лошо не прочетох за бензиновия двигател и газифицирането му, като поддръжка не знам как са (не съм имал мазда), единственото което ме разколебава е, че всички се оплакват от тънките/меки ламарини и проблеми с ръжда. Съвсем на другия полюс, доста четох и за Dacia Duster, където основната част са недоволни от возията, а и интериора не ми допада особено, отделно това нещо взема ли го, после няма продаване (така си мисля). Това като лирично отклонение, не се хващайте за него :)
Та ще се радвам да чуя ваши предложения.
ако няма текущо някой на който търсите автомобил, много ще се радвам да чуя предложенията ви съобразени със следните критерии, тъй като си търся втори автомобил:
1. Бюджет - до 10 000 лв. (без да се включват обслужване, регистрации и т.н.)
2. Година на производство - за предпочитане след 2005г.
3. Двигател - задължително бензин/газ или чист бензин, който обаче да подлежи на лесно/нормално газифициране.
4. Скоростна кутия - задължително ръчни скорости, за предпочитане 6 на брой.
5. Тип автомобил - седан, комби, сув, хечбеци (ако имат прилично вътрешно и багажно пространство).
6. Брой врати - задължително 4/5.
7. Предаване - предно или 4х4 (за предпочитане е да имат опция за избор 2wd, 4wd. lock).
8. Екстри, които искам - климатик, автопилот, ксенонови фарове, платнен салон, парктроник (но моеж и без него), ел стъкла
9. Екстри, които задължително НЕ искам - въздушно окачване, шибедах/панорамен покрив, кожен салон
10. Не държа на неща като сензори за светлина и дъжд, подгреви, блутуут и т.н., но ако ги има е добре дошло.
11. Търся добра, мека возия (критериите ми са паветата в София) и обезшумено купе.
12. Към мощността нямам претенции, не търся някакви особено силни двигатели, но в крайна сметка каквото дойде. Исками се ламарините да не са от най-меките възможни.
13. Поддръжката да не е от най-скъпите на пазара.
Автомобила ще се ползва предимно градско/междуградско, но се оглеждам за нещо с по-висок клиренс.
Доста се загледах по Mazda CX-7 (тук изключение е цената, но да кажем че е ок). Нищо лошо не прочетох за бензиновия двигател и газифицирането му, като поддръжка не знам как са (не съм имал мазда), единственото което ме разколебава е, че всички се оплакват от тънките/меки ламарини и проблеми с ръжда. Съвсем на другия полюс, доста четох и за Dacia Duster, където основната част са недоволни от возията, а и интериора не ми допада особено, отделно това нещо взема ли го, после няма продаване (така си мисля). Това като лирично отклонение, не се хващайте за него :)
Та ще се радвам да чуя ваши предложения.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта