Избор на бензинова кола
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Избор на бензинова кола
Ами да,колко ще живея още...
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на бензинова кола
Ако ти остават още един-два регЛажа тогава купувай смело, двигателя на Хондата ще те надживее
- tdi fen
- Мнения: 4228
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на бензинова кола
ако не vw,audi,skoda бих се взел една такава http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=prev
не ръждясат,нямат проблем с газифицирането и возят доста комфортно
не ръждясат,нямат проблем с газифицирането и возят доста комфортно
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Избор на бензинова кола
tdi fen написа:ако не vw,audi,skoda бих се взел една такава http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=prev
не ръждясат,нямат проблем с газифицирането и возят доста комфортно
Карал съм така с ръждичка около праговете и калниците, возията е наистина добра, макар че седалките са малко дървени. Също и тези card reader-и правят мизерии.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Избор на бензинова кола
M3ntata написа:stoev87 написа:M3ntata написа: Само да добавя за тези пари има хубави A4-ки, но 2.0Т не знам как е на газ, а ако е 4х4 пак нема файда защото няма да е allroad и ще трябва да се жертва колата или да чакаш таксита, а то тогава защо ще е 4х4 като зимата ще седи в гаража.
Добре разбрах - карал си беемвета возил си се , сторило ти се е че субаруто върви повече - хубаво . Само това с частта дето нямало файда от Quattro ако не било Allroad и щяло да седи зимата в гаража нещо ме хвърли в ступор ... Какви гаражи , какви таксита , какви 5 лева бе колега? Ти Quattro (Torsen) карал ли си някога или пак нещо някога само са те возили ? Щото се получава малко комично това дето го говориш в постовете ти без никакъв реален опит
Последна промяна от stoev87 на Пон 20 фев 2017 10:05, променено общо 1 път.
- Stivi
- Мнения: 8290
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Избор на бензинова кола
stoev87 написа:Само това с частта дето нямало файда от Quattro ако не било Allroad и щяло да седи зимата в гаража нещо ме хвърли в ступор ..
Колегата е искал да каже, че ако колата не е с достатъчен клиренс няма смисъл от Quattro понеже ще си остави карантията по коловозите
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Избор на бензинова кола
Stivi написа:stoev87 написа:Само това с частта дето нямало файда от Quattro ако не било Allroad и щяло да седи зимата в гаража нещо ме хвърли в ступор ..
Колегата е искал да каже, че ако колата не е с достатъчен клиренс няма смисъл от Quattro понеже ще си остави карантията по коловозите
Ама къде това ? В града или говорим за качване на хижа Средногорец ?
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Избор на бензинова кола
stoev87 написа:M3ntata написа:stoev87 написа:M3ntata написа: Само да добавя за тези пари има хубави A4-ки, но 2.0Т не знам как е на газ, а ако е 4х4 пак нема файда защото няма да е allroad и ще трябва да се жертва колата или да чакаш таксита, а то тогава защо ще е 4х4 като зимата ще седи в гаража.
Добре разбрах - карал си беемвета возил си се , сторило ти се е че субаруто върви повече - хубаво . Само това с частта дето нямало файда от Quattro ако не било Allroad и щяло да седи зимата в гаража нещо ме хвърли в ступор ... Какви гаражи , какви таксита , какви 5 лева бе колега? Ти Quattro (Torsen) карал ли си някога или пак нещо някога само са те возили ? Щото се получава малко комично това дето го говориш в постовете ти без никакъв реален опит
Здравей колега quattro не съм карал мисля, че не съм се и возил или май съм се возил веднъж. Та каква е тази технология торсен да не би да вдига колата във въздуха когато забуксува ? Колкото е по дълга и колкото е по ниска ефективността му намалява както казах ако ще и 6х6 да е корема опре ли край... В повечето населени места пътищата (главните) се чистят постоянно и няма риск да закъсаш дори и на една ОС с хубави гуми. Обаче какво се случва между блоковете до като излезеш на пътя (дето се вика), какво става когато пристигнеш на работа и не можеш да влезеш през портала защото снегорините като чистят сутрин са направили дига и трябва да търсиш да спираш някъде на пътя понеже ако се опиташ да минеш вероятно ще оставиш кора или броня. Или пък ти се налага да отидеш в някой затънтена улица да си платиш интернета заебаваш колата някъде и вървиш пеш... Това ли е за теб 4х4 "високо" проходим автомобил. До колкото субарото си е доста по високо от всяка нормална кола било то и 4х4, за това реално е много по ефективен пред BMW e60 xdrive, а колкото до allroad и подобни alltrack там вече някой друг сантиметър в повече който ще ти спаси бронята или кората. Лично аз нямам такъв зор с моя голф защото си е каруца, нали за това е да ми служи, но вярвам, че автора ще го е жал повече от мен в подобни случаи. Ако ти кажа, че скоро карах около 5 километра по един път където такива коловози имаше, че не прекъснато бронята и картера стържеха по замръзналия сняг по средата, а избягването беше не възможно понеже участъкът беше изчистен колкото за една кола. За това помисли пак и дай разумен коментар, по темата. Защо аджаба големите "тунери" тук със спортните окачвания не изкарват колите си през зимата, защото са торсени или не са, аз не мисля така. Както казах торсен, морсен корема опре ли и 6х6 да е файда нема. Една оригинална кора под bmw e61 xdrive е около 300лв ОРИГИНАЛНА, та може и да не я слагаш, но има хора които си държат на автомобилите и заводско щом го има значи трябва да го има, ако е само ради прегледа то и без двигател може да минеш преглед...
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на бензинова кола
Аутбек, XC70 и Олроуд имат идентичен клиренс, все пак са преки конкуренти 200-198-210мм. така че биха опирали по един и същ начин
- GT_power
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 21 яну 2005 12:35
- Автомобил:
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
Re: Избор на бензинова кола
Тука, в обсъжданията, съвсем се отдалечихте от критериите на колегата, като година, цена, газ и да няма реглаж на клапаните... При олроуда няма след 2005 за такива пари а и по - стар да е ще му скъса джоба. Бека е боксер - има реглаж на клапаните и то на солена цена, заради разположението на мотора. И майсторите много не им разбират на субарутата. За тия пари и критерии Опел Астра. Или Фокус но и там има реглаж на клапани ако е на газ но не е драма. Астрата отговаря на всички критерии и има избор от автомобили. Само за пример:
http://m.mobile.bg/details/11478681024433601
Tapatalk user
http://m.mobile.bg/details/11478681024433601
Tapatalk user
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Избор на бензинова кола
Тази астра си струва, доста просторна е и има удобни седалки имам впечатления от 1.7cdti мисля 100к.с. беше, но с такава кола удоволствието умира ако човека зад волана е по млад . Кое му е толкова зора на този реглаж..?
- bahyr
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: Избор на бензинова кола
Е то точно тая астра пък му предложихте,с тоя мотор имам предвид.
Съшия е като на зафирата по-напред в темата.
Иначе при астра "H"го има мотора дето става за газ Z18XE.
Съшия е като на зафирата по-напред в темата.
Иначе при астра "H"го има мотора дето става за газ Z18XE.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Избор на бензинова кола
M3ntata написа:stoev87 написа:M3ntata написа:stoev87 написа:M3ntata написа: Само да добавя за тези пари има хубави A4-ки, но 2.0Т не знам как е на газ, а ако е 4х4 пак нема файда защото няма да е allroad и ще трябва да се жертва колата или да чакаш таксита, а то тогава защо ще е 4х4 като зимата ще седи в гаража.
Добре разбрах - карал си беемвета возил си се , сторило ти се е че субаруто върви повече - хубаво . Само това с частта дето нямало файда от Quattro ако не било Allroad и щяло да седи зимата в гаража нещо ме хвърли в ступор ... Какви гаражи , какви таксита , какви 5 лева бе колега? Ти Quattro (Torsen) карал ли си някога или пак нещо някога само са те возили ? Щото се получава малко комично това дето го говориш в постовете ти без никакъв реален опит
Здравей колега quattro не съм карал мисля, че не съм се и возил или май съм се возил веднъж. Та каква е тази технология торсен да не би да вдига колата във въздуха когато забуксува ? Колкото е по дълга и колкото е по ниска ефективността му намалява както казах ако ще и 6х6 да е корема опре ли край... В повечето населени места пътищата (главните) се чистят постоянно и няма риск да закъсаш дори и на една ОС с хубави гуми. Обаче какво се случва между блоковете до като излезеш на пътя (дето се вика), какво става когато пристигнеш на работа и не можеш да влезеш през портала защото снегорините като чистят сутрин са направили дига и трябва да търсиш да спираш някъде на пътя понеже ако се опиташ да минеш вероятно ще оставиш кора или броня. Или пък ти се налага да отидеш в някой затънтена улица да си платиш интернета заебаваш колата някъде и вървиш пеш... Това ли е за теб 4х4 "високо" проходим автомобил. До колкото субарото си е доста по високо от всяка нормална кола било то и 4х4, за това реално е много по ефективен пред BMW e60 xdrive, а колкото до allroad и подобни alltrack там вече някой друг сантиметър в повече който ще ти спаси бронята или кората. Лично аз нямам такъв зор с моя голф защото си е каруца, нали за това е да ми служи, но вярвам, че автора ще го е жал повече от мен в подобни случаи. Ако ти кажа, че скоро карах около 5 километра по един път където такива коловози имаше, че не прекъснато бронята и картера стържеха по замръзналия сняг по средата, а избягването беше не възможно понеже участъкът беше изчистен колкото за една кола. За това помисли пак и дай разумен коментар, по темата. Защо аджаба големите "тунери" тук със спортните окачвания не изкарват колите си през зимата, защото са торсени или не са, аз не мисля така. Както казах торсен, морсен корема опре ли и 6х6 да е файда нема. Една оригинална кора под bmw e61 xdrive е около 300лв ОРИГИНАЛНА, та може и да не я слагаш, но има хора които си държат на автомобилите и заводско щом го има значи трябва да го има, ако е само ради прегледа то и без двигател може да минеш преглед...
Не си карал и не си се возил значи обаче знаеш да даваш акъл за неща с които не си имал реален досег ! Ще излезнеш голям форумен теоретик ти ...
Я сега преди да ме съветваш да дам разумен коментар се върни малко и прочети заглавието на темата . Май е за избор на лека кола а не на високопроходим джип ? Такава каша ти е в главата и толкова глупости си изписал че няма да губя време за коментар . Чети , учи и карай - не става само с возене ;) А за куатрото , такситата и гаражите ще си говорим пак само че след като покараш такова няколко зими ,но до тогава те съветвам да се въздържаш от "компетентни" коментари по тая тема защото само се излагаш
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Избор на бензинова кола
Към колегата stoev87
1) Няма как да имаш реален досег към всичко, но наблюдения може. Теорията не ме вълнува важна е практиката!
2) Не съм предлагал джип, просто щом ще те пътува повече извън града мисля, че ще е полезно и предложих подходящ автомобил който се вписва в изискванията на автора освен това, че е 4х4.
3) Да тези дни ми е малко мътно в главата, днес например спуках картер, а утре ще го капнем. Май си загубил време вече...
4) "Чети , учи и карай" А виж къде била тънката работа да чета разни списания и там каквото кажат това... Човек се учи цял живот, впрочем някой виждал ли е в autobild да хвалят японски коли??
5) Късно ме запали колега, ако беше по сред зима на инат щях да взема някой кошник с работещо 4х4 да го видим това чудо (торсен). Не знам аз ли говоря глупости ама си мисля, че трябва да редактираш ника си в "stoev07" защото и 10 годишно лапе може да познае, че късото и по високото 4х4 ще е по проходимо, от колкото някое извънземно добро 4х4 и дълго с ниско окачване... Няма какво да го карам колега карал съм доста 4х4-та на приятели или в семейството като се почне от 4motion, pajero II (дълга база), vitara, 4matic та за туй, че не съм бос (в краката).
За последно пиша и пак ти го казвам корема опре ли... "дървото" нито торсена ще те изкара, нито хубавите гуми да не говорим ако си сам зор ще ти е... Явно зимата нямаш много опит или си карал само по чистите булеварди. Спирам да пиша, че стана голям спам някой ако има да ми казва нещо извън темата по добре на лично.
Поздрави.
1) Няма как да имаш реален досег към всичко, но наблюдения може. Теорията не ме вълнува важна е практиката!
2) Не съм предлагал джип, просто щом ще те пътува повече извън града мисля, че ще е полезно и предложих подходящ автомобил който се вписва в изискванията на автора освен това, че е 4х4.
3) Да тези дни ми е малко мътно в главата, днес например спуках картер, а утре ще го капнем. Май си загубил време вече...
4) "Чети , учи и карай" А виж къде била тънката работа да чета разни списания и там каквото кажат това... Човек се учи цял живот, впрочем някой виждал ли е в autobild да хвалят японски коли??
5) Късно ме запали колега, ако беше по сред зима на инат щях да взема някой кошник с работещо 4х4 да го видим това чудо (торсен). Не знам аз ли говоря глупости ама си мисля, че трябва да редактираш ника си в "stoev07" защото и 10 годишно лапе може да познае, че късото и по високото 4х4 ще е по проходимо, от колкото някое извънземно добро 4х4 и дълго с ниско окачване... Няма какво да го карам колега карал съм доста 4х4-та на приятели или в семейството като се почне от 4motion, pajero II (дълга база), vitara, 4matic та за туй, че не съм бос (в краката).
За последно пиша и пак ти го казвам корема опре ли... "дървото" нито торсена ще те изкара, нито хубавите гуми да не говорим ако си сам зор ще ти е... Явно зимата нямаш много опит или си карал само по чистите булеварди. Спирам да пиша, че стана голям спам някой ако има да ми казва нещо извън темата по добре на лично.
Поздрави.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Избор на бензинова кола
Вектра не е ли за предпочитане пред Астра?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bigold и 54 госта