golf 4 bora oktavia
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: golf 4 bora oktavia
Едни черни кръгли гумени неща наречени гуми
- stardreamer
- Мнения: 291
- Регистриран на: Пет 23 авг 2013 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dreams
Re: golf 4 bora oktavia
Това майтап ли е???
Ако не е майтап, тях кой ги върти?
Ако не е майтап, тях кой ги върти?
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: golf 4 bora oktavia
Носят се в небесата и някаква неземна сила ги върти, или се търкалят по пътя щото торбалан ги влачи. Вземи прочти малко за халдекс и тогава коментирай.
- stardreamer
- Мнения: 291
- Регистриран на: Пет 23 авг 2013 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dreams
Re: golf 4 bora oktavia
Човек, не се излагай.
Имаш "лееки" пропуски по физика... По твоята логика можеш да си вържеш климатика към задната гума и няма да ти товари двигателя...?!
Не е срамно да не знаеш, но е срамно да се правиш на знаещ и да спориш за неща, от които не разбираш. Съветът ти е добър, можеш да се възползваш от него.
Ако искаш, мога да ти кажа кои закони да прочетеш...
Имаш "лееки" пропуски по физика... По твоята логика можеш да си вържеш климатика към задната гума и няма да ти товари двигателя...?!
Не е срамно да не знаеш, но е срамно да се правиш на знаещ и да спориш за неща, от които не разбираш. Съветът ти е добър, можеш да се възползваш от него.
Ако искаш, мога да ти кажа кои закони да прочетеш...
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: golf 4 bora oktavia
Кажи, ше четеме да не се излагаме. Обясни ми ако имаш време и как задните колела на кола с предно предаване се задвижват индиректно от двигателя, обясни ми и каква е ролята на халдекса? Като ми обясниш тези неща, ще си обясниш и на себе си каквото се опитвам да ти кажа, ама ти е дебел черепа и не пропуска навътре инфо.
Дай ако искаш на лични, че оср*хме темата доволно.
Дай ако искаш на лични, че оср*хме темата доволно.
- stardreamer
- Мнения: 291
- Регистриран на: Пет 23 авг 2013 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dreams
Re: golf 4 bora oktavia
Съжалявам, загубих всякакво желание да комуникирам с теб. С такова поведение и тон опитай някъде другаде!
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: golf 4 bora oktavia
stardreamer написа:Съжалявам, загубих всякакво желание да комуникирам с теб. С такова поведение и тон опитай някъде другаде!
Супер и аз така, олекна ми жестоко.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: golf 4 bora oktavia
При работещ Haldex контролер и когато предните гуми не буксуват, единственото, което се върти от двигателя, в повече от колите с предно е кардана, който се върти на празен ход и не е зацепен за задните полуоски.
Задните полуоски се въртят заедно със задните гуми наистина, но това не е толкова голяма болка, нито вдига значително разхода.
Колегата, дето карал на задно с превъртяла полуоска какво да го коментираме. Това не е нормално! И освен това е супер рядко срещан проблем, който най-често се дължи на незатегната гайка на полуоската, която стиска главината. Не виждам защо изобщо се намесва в темата, че видиш ли има някакво значение, че някой кара счупена и технически неизправна кола. Разходът на неизправен автомобил може да варира изключително много и няма какво да се коментира.
Все пак темата е за избор на автомобил. Предполага се, че се търси читав такъв и няма да се кара с превъртели полуоски.
Аз лично ако трябваше да избирам, бих избрал кола с халдекс, пред такава само на предно.
Плюсове:
+ Изключително полезен през зимата, а дори и през лятото на наклон и трева/кал.
+ Независимото задно окачване дава много по-добра стабилност в завой
Минусите са свързани с поддръжката:
- Смяна на масло на 30 хиляди км. http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=78&t=435662
- Смяна на филтър на 60 хил. км. (всяка втора смяна на масло)
- Ремонтите по халдекса не са евтини, а както пише в една тема, рано или късно той си заминава http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=78&t=449686
- Многораменното окачване отзад добавя още елементи, които подлежат на ремонт: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=78&t=380492
И понеже темата отиде в друга посока - не виждам какво повече има да се коментира
Задните полуоски се въртят заедно със задните гуми наистина, но това не е толкова голяма болка, нито вдига значително разхода.
Колегата, дето карал на задно с превъртяла полуоска какво да го коментираме. Това не е нормално! И освен това е супер рядко срещан проблем, който най-често се дължи на незатегната гайка на полуоската, която стиска главината. Не виждам защо изобщо се намесва в темата, че видиш ли има някакво значение, че някой кара счупена и технически неизправна кола. Разходът на неизправен автомобил може да варира изключително много и няма какво да се коментира.
Все пак темата е за избор на автомобил. Предполага се, че се търси читав такъв и няма да се кара с превъртели полуоски.
Аз лично ако трябваше да избирам, бих избрал кола с халдекс, пред такава само на предно.
Плюсове:
+ Изключително полезен през зимата, а дори и през лятото на наклон и трева/кал.
+ Независимото задно окачване дава много по-добра стабилност в завой
Минусите са свързани с поддръжката:
- Смяна на масло на 30 хиляди км. http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=78&t=435662
- Смяна на филтър на 60 хил. км. (всяка втора смяна на масло)
- Ремонтите по халдекса не са евтини, а както пише в една тема, рано или късно той си заминава http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=78&t=449686
- Многораменното окачване отзад добавя още елементи, които подлежат на ремонт: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=78&t=380492
И понеже темата отиде в друга посока - не виждам какво повече има да се коментира
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 182 госта