Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
- chocho1208
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 1:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
Колега честито за новата придобивка,дано много да те радва и безаварийно шофиране.Аз имам един въпрос,каква е разликата между 2.0 тди на Пасата и 2.0 тди на Туарана,че и аз имам дилема,но се насочвам повече към Туаран.
- dalgia-73
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
Не съм сигурен,но при напречно разположение на мотора както е при Touran го няма проблема със привода на маслената помпа.А за главата,кои пукат и кои не нека се изкажат по компетентните.Според мен всичко си е късмет.Аз първо си купих Touran и после вземах да чета колко проблемен автомобил е.Не съм съжалил дори и за миг за избора си.Зависи какво търси човек.Аз избирах между Zafira и Touran.
- chocho1208
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 1:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
Та нали на Пасат Б6 мотора е напречно разположен???
- dalgia-73
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
Може и да бъркам някъде не споря .Нека който е по компетентен по въпроса да се изкаже.
- tdi fen
- Мнения: 4227
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
доколкото знам двг в туаран нямат балнисаращ вал и съответно шестостен
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
Провиснал таван, изтъркани копчета и дръжки не е особено присъщо за този модел, особено за гледаните екземпляри. Но щом водещото е била цената...
Преди две години продадох един на 315 000 км реални и вътре салонът и копчетиите всичките бяха абсолютно неразличими от нови.
Смени си само шестостена ВЕДНАГА и силно се надявай да не е започнал да превърта вече във вала. После го сменяй през смяна на масло ако е читав.
Наличието на чип (всъщност не е чип, а софтуерно вдигат мощността), не е много добър показател за турбото, което не е от силните страни на тая кола.
Преди две години продадох един на 315 000 км реални и вътре салонът и копчетиите всичките бяха абсолютно неразличими от нови.
Смени си само шестостена ВЕДНАГА и силно се надявай да не е започнал да превърта вече във вала. После го сменяй през смяна на масло ако е читав.
Наличието на чип (всъщност не е чип, а софтуерно вдигат мощността), не е много добър показател за турбото, което не е от силните страни на тая кола.
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
Съгласен съм колега, колата не е най-запазената, имаше и доста по-хубави които видях, но ми хареса как работи двигателя. Понеже нямах повече възможност да обикалям за коли(работата ми е свързана с личен автомобил) минах на варианта или ще имам късмет или ще ям дървото. Надявам се с тази да е на късмет. Засега мисля да я карам около година, докато събера някой лев за следващия пасат. Шестостена ще го сменя тия дни, маслото трябва ли да го сменям, тъй като то е на около 6000км и има поне още толкова до смяната?
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
Много интересно, когато запаля колата сутрин при по-хладно време няма пушек, на 200м от нас има светофар, като тръгна и спра на светофара виждам, че леко пуши бяло, след няколко минути работа пушека изчезва и след това няма пушек. Каква ли може да е причината? Галава, дюза, конденз? Когато купих колата антифриза беше на минимум. Прибрах се така от Троян във Варна, без да доливам и без да ми изписва, че трябва да долея, после покарах още 100-200км и долях 1л антифриз, като преди да долея все още беше в минимума. Сега наблюдавам дали изчезва антифриза, но мисля, че е на същото ниво.
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
Следи си антифриза !!! Надявай се да е конденз в ауспуха и просто след няколко минути да се стоплят тръбите и да почва да изпарява.
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
На това се надявам, като е топла не пуши.
- Stivi
- Мнения: 8289
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
DoH_KuXoT написа: Надявай се да е конденз в ауспуха и просто след няколко минути да се стоплят тръбите и да почва да изпарява.
А дано,ма надали ! Това да не е бензинка на газ че да кондензира по тръбите,да не говорим че времето вече е топло и няма условия за конденз. Карам дизели от 25г и освен в големите студове не съм виждал да пуши бяло от ауспуха, освен ако не гори масло /само че тогава пушека е синкав/ или антифриз ! Просто наблюдавай откъде ще "изскочи зайчето"
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
На мен опела като почне да обогатява за регенерация на ДПФ-а ми изпушва бяло, но е съпроводено с индикатор за регенерация. Сурова нафта в тракта при загряване почва да пуши бяло.
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
Колегата в предния пост добре го е предположил. Когато започне да пуши как и е моментния разход на празен ход? Ако е в регенерация вдига разхода около 3-4 литра за час. Поне при моя Опел е така :)
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
Трябва да погледна. Каква е тази регенерация? Като запаля не пуши, като тръгна и спра пуши леко, така е примерно около 5 минути и спира да пуши.
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Re: Съвет за покупка на Туаран/Пасат 6, 2.0 TDI
Регенерация при този мотор на пасат ВКР не може да има, понеже няма ДПФ филтър. Подобно леко бяло пушене и при мен има при по-хладен въздух и студен мотор. Пушенето се появява да речем около минута след палене и изчезва след още 2-3 минути. Така беше когато купувах колата, така е и сега. Карам същия пасат със същият мотор от есента на 2014 година и все още не съм доливал антифриз - не е намалял никога. От смяна до смяна на масло - 15000км доливам приблизително 1 литър масло 5/30. Това за пушека. За мотора - засега да чукна на дърво никакъв отказ. Спрямо купето е икономичен. Сменях превантивно шестостена в маслената помпа (мисля по-назад в темата беше постната снимка точно с моя шестостен старият и новият до него).
Миналата година отказа едно от моторчетата на ръчната. Смених с ново, нова адаптация през вагком и воала.
Миналата година отказа едно от моторчетата на ръчната. Смених с ново, нова адаптация през вагком и воала.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта