Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Комън рейл всички стават, това го писах за помпа-дюза
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Помпа-дюза 8. цилиндровите ги нямат проблемите с пукането на глави и превъртането нна навтовата помпа или просто са малко по надежни иначе пак ги правят тези проблеми.
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Днес ходих в една автокъща и ми казаха от там че comonrail мотора който е 170 коня бил проблемен. Нещо да кажете ? Така ли инаистина и ако да за какви проблеми ставанапрос?
Даите коментар за тази обява
http://www.cars.bg/c2038285
Даите коментар за тази обява
http://www.cars.bg/c2038285
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Ами колко повече мнения искаш? Колегите ти обясниха вече какво да търсиш, ти пак питаш същото. Всеки мотор може да стане проблемен. А този Пасат аз лично не бих си направил труда да го видя дори. Собственика му слага по 5лв нафта.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
soulspli7ter написа:Помпа-дюза 8. цилиндровите ги нямат проблемите с пукането на глави и превъртането нна навтовата помпа или просто са малко по надежни иначе пак ги правят тези проблеми.
Това за наФтовата помпа как го реши? Шестостенът е проблем ПРИ ВСИЧКИ ПОМПА ДЮЗИ ПАСАТ 6 2.0ТДИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
soulspli7ter написа:http://www.cars.bg/c2038285
В конкретната обява не се вижда целия номер, но тая кола НЕ Е ОТ ПЪРВИ СОБСТВЕНИК на 1000%. Номер Е8424МА e от края на 2016 г.
Проверих - колата е продадена септември 2009-та, но не е септември 2009-та произведена.
Рамата WVWZZZ3CZ9P021556 .
Явно е препродадена от първи собственик.
Колата има едно ПТП по вина на същата от 16/11/2016 с увредено МПС с номер CA0778CK, явно това е била и причината за продажбата и
някой благоевградски пич е решил да изкара едни 2-3-4k лева.
Същият благоевградски пич е написал, че моторът е комер-ал, имайки явно предвид common rail.
15к е ненормална цена за тая кола.
Последна промяна от Pagemakerboy на Пет 07 апр 2017 23:12, променено общо 1 път.
- tonkogtd
- Мнения: 293
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Ейтва с изкарването на пари бонус е практика.Демек купува,слага наддценка и чака балъци.
През това време кара,без да обслужва грам нищо.
И в повечето случаи номера минава.Нямам предвид конкретни коли.
През това време кара,без да обслужва грам нищо.
И в повечето случаи номера минава.Нямам предвид конкретни коли.
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Pagemakerboy написа:soulspli7ter написа:http://www.cars.bg/c2038285
В конкретната обява не се вижда целия номер, но тая кола НЕ Е ОТ ПЪРВИ СОБСТВЕНИК на 1000%. Номер Е8424МА e от края на 2016 г.
Проверих - колата е продадена септември 2009-та, но не е септември 2009-та произведена.
Рамата WVWZZZ3CZ9P021556 .
Явно е препродадена от първи собственик.
Колата има едно ПТП по вина на същата от 16/11/2016 с увредено МПС с номер CA0778CK, явно това е била и причината за продажбата и
някой благоевградски пич е решил да изкара едни 2-3-4k лева.
Същият благоевградски пич е написал, че моторът е комер-ал, имайки явно предвид common rail.
15к е ненормална цена за тая кола.
Извинявайте за правописа първо, но пиша само от телефона в движение и няма как. Как и от къде ги разбра тези неща? През някакъф офицялен сайт на ВАГ или работиш в техен сервиз? Смятаи как лъжат хората. Значи най-добри да да нямам ядове да търся
common rail двигател. Аз с такива впечатления оставам.
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Четох, че като цяло първите мотори 2тди на пасата са зле, но след 2006 или 2007 проблема май е решен.Има ли нешо такова? Ако е така от кои кодове двигатели да бягам и на кои да се спирам или както каза колегата по-нагоре да гледам ако ще е 2.0тди да е с 8 клапанабез значение коя година е.
Другото което исакм да попитам е и за common rail двигателите.Четох ще диузите са им много скъпи. Това вярно ли е и каква е разликата с помпа диуза?
Другото което исакм да попитам е и за common rail двигателите.Четох ще диузите са им много скъпи. Това вярно ли е и каква е разликата с помпа диуза?
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
DIESEL ENGINES:
PUMP INJECTOR
BKC, BKP ,BMA, BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
BKC, BKP ,BMA,BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
COMMON RAIL
CBAA, CBAB, CBBB
Мой съвет е забрави серията с три букви тоест помпа дюзата!При всички си е с два вала при четири буквените common rail шестостена е по дълъг и проблема с главите и дюзите е изчистен.
Евтини дюзи незнам да има но като цяло се водят читави тези при CR моторите.Какъвто и да е дизел ако е каран със скапана нафта или се кара с такава (незнам в BG къде има читава) може да се изплюят всеки момент.Но има и рециклиране ,което е поносимо!
PUMP INJECTOR
BKC, BKP ,BMA, BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
BKC, BKP ,BMA,BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
COMMON RAIL
CBAA, CBAB, CBBB
Мой съвет е забрави серията с три букви тоест помпа дюзата!При всички си е с два вала при четири буквените common rail шестостена е по дълъг и проблема с главите и дюзите е изчистен.
Евтини дюзи незнам да има но като цяло се водят читави тези при CR моторите.Какъвто и да е дизел ако е каран със скапана нафта или се кара с такава (незнам в BG къде има читава) може да се изплюят всеки момент.Но има и рециклиране ,което е поносимо!
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Тоест ако не е COMMON RAIL по-добре не, така да те разбирам. Ти от колко време имаш твоят пасат и какви са ти впечатленията?
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
ДА правилно ме разбираш:)
Моя пасат си го внесах от Германия беше Individual изпълнение бяла/черна кожа DSG 170hp! Невероятна кола но с много болежки!
- податлива на ръжда (мойта беше тръгнала и след една зима цъфна още повече) от Германия с много химикали....
- дюзи (мойте бяха сменени по сервизна акция)
- проблема с шестостена, за който е писано много (проблем,при който казва храс на средата на пътя и повечето пъти всичко е леш)
Моя пасат си го внесах от Германия беше Individual изпълнение бяла/черна кожа DSG 170hp! Невероятна кола но с много болежки!
- податлива на ръжда (мойта беше тръгнала и след една зима цъфна още повече) от Германия с много химикали....
- дюзи (мойте бяха сменени по сервизна акция)
- проблема с шестостена, за който е писано много (проблем,при който казва храс на средата на пътя и повечето пъти всичко е леш)
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Тоест и common rail моторите също си имат своите болешки. Заслужава ли си да взимам такава кола предвид, че всичките мотори имат някакви проблеми. Оставам с впечатлението, 1,9 тди мотора от тези години е най-сполучливия от това което чета. Защо предвид всичките проблеми за които се пише, за 2,0тди моторите са най-масовите по бг улиците.
Диузите ако не са сменени до момента, ако се отиде в сеервиз на ВАГ няма ли да ги сменят безплатно след като са признали че са проблемни и са ги подменяли безплатно. Те излизат от фабриките с Бош и после ги сменят със Сименс или се бъркам?
От ввсички тези проблеми за който чета се видях в чудо и почнах да гледам голф 5 вече, въпреки, че повече ме тегли към пасата. Там 2ка дизела пак ли е със съшите проблеми както при пасата?
Диузите ако не са сменени до момента, ако се отиде в сеервиз на ВАГ няма ли да ги сменят безплатно след като са признали че са проблемни и са ги подменяли безплатно. Те излизат от фабриките с Бош и после ги сменят със Сименс или се бъркам?
От ввсички тези проблеми за който чета се видях в чудо и почнах да гледам голф 5 вече, въпреки, че повече ме тегли към пасата. Там 2ка дизела пак ли е със съшите проблеми както при пасата?
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Колега, въпреки, че скоро си взех Пасат 6 БКП мотор и засега съм доволен от колата, мога да те посъветвам, ако искаш да си спокоен, че няма да имаш проблеми с двигателя вземай 1.9. Мога да кажа, че и те не са съвсем безпроблемни, но са малко по-добре от 2.0 Проблема при тях е, че масово са без никакви екстри, рядко излиза някоя с кожа, подгрев и др. Аз лично мисля моята да не я карам дълго. Относно дюзите при 2.0 сервизната акция по смяна на дюзите беше до края на 2015г(обаждах се в сервиза и питах преди да купя кола). По принцип малка е вероятността да попаднеш на кола с дюзи Сименс(те са проблемните, Бош са ОК). За Голф 5 не мога да кажа със сигурност, но мисля, че двигателя е същия като при Пасат 6. Общо взето при тези автомобили всичко е на късмет, много зависи на каква кола ще попаднеш(то при всички е така де), но нещата, които могат да се прецакат са много и ремонтите им не са евтини.
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
При голф проблема с маслената помпа го няма с друг вал и картер е! При CR двигателите шестостена е удължен слагат се друго дюзи по изчистени са но за 10/12 хил лв няма да се намери CR жив.
Ако имаш бюджет до 12к или друга марка или може голфа!
Ако имаш бюджет до 12к или друга марка или може голфа!