Здравейте колеги,
реших да си закупя чисто нов автомобил и съм се спрял именно на Golf 7 1.5 TSI DSG . Досега никога не съм имал кола от групата на VW и ми трябват малко съвети от разбиращите от марката, дали си заслужава парите тази кола, тъй като реално аз я избирах по технически параметри и цената, които аз търся, но реално нямам наблюдения за марката.
Бихте ли ми ударили едно рамо и да кажете дали 1.5 TSI е хубав мотор (въпреки че е прекалено нов, за да има реални наблюдения над него)? За съжаление нямам парите за GTI, затова избрах най-големия възможен мотор преди GTI-то.
Също, иска ми да се карам автоматик (никога не съм карал досега) и ми сте стори доста интересен този автоматик на VW - 7 степенен DSG.
Също така, може ли да кажете реално в гаранцията на VW, какво влиза? От това, което разговарях с тях, колата трябва да се обслужва при тях, което няма проблем и че тя е 5 години или 150 000км (което от 2те събития настъпи първо). Интересува ме запознатите от Вас, колко реално излиза обсужването на тази кола (ролки, ремъни, масла)? И колко струва обслужването на скоростната кутия, тъй като четох (колко е вярно незнам, тъй като найстина съм нов с марката и нямам пряки наблюдения), че на 60 000 километра се сменя масло и някакъв филтър?
И последно, колко струва обслужване на ходова част? Тъй като по БГ пътищата, ще се налага значително повече да се обслужва ходовата част на колата отколкото в чужбина.
Golf 7 1.5 TSI DSG
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Golf 7 1.5 TSI DSG
карам Пасат 1.4 TSi, макар и различен ,предполагам че цените са идентични.
смяна на масло с филтри около 430лв (по книжка на 30000км, аз сменям на 20000)
някой колеги сменят на 30К в Порше, и на всеки междинни 15К в друг сервиз, излиза около 160-170 в части (масло Longlife 507.00 от клубния магазин с 3 филтъра афтърмаркет)
ремъци засега не съм сменял (моя е с ангренажна верига от старите)
DSG7 засега 72000км няма съществени проблеми (понякога забавя при тръгване от 1 и претриса като сменя от 1 на 2, не е фатално). тази кутия не се обслужва по принцип!
в гаранцията УЖ влиза всичко, засега не съм имал казус (смениха ми спирачни апарати , фабричен дефект на Пасат; при смяна на масло по тяхна инициатива смениха някакъв тампон). скоро ще ходя да видя преден ляв амортисьор, май хлопа, имам още 6 месеца гаранция и дано го сменят без въпроси.
Като цяло не виждам причина да не си купиш този Голф.
смяна на масло с филтри около 430лв (по книжка на 30000км, аз сменям на 20000)
някой колеги сменят на 30К в Порше, и на всеки междинни 15К в друг сервиз, излиза около 160-170 в части (масло Longlife 507.00 от клубния магазин с 3 филтъра афтърмаркет)
ремъци засега не съм сменял (моя е с ангренажна верига от старите)
DSG7 засега 72000км няма съществени проблеми (понякога забавя при тръгване от 1 и претриса като сменя от 1 на 2, не е фатално). тази кутия не се обслужва по принцип!
в гаранцията УЖ влиза всичко, засега не съм имал казус (смениха ми спирачни апарати , фабричен дефект на Пасат; при смяна на масло по тяхна инициатива смениха някакъв тампон). скоро ще ходя да видя преден ляв амортисьор, май хлопа, имам още 6 месеца гаранция и дано го сменят без въпроси.
Като цяло не виждам причина да не си купиш този Голф.
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Re: Golf 7 1.5 TSI DSG
В новия брой на Ауто Билд има ревю точно на такъв голф.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: HukuTyY и 132 госта