Vidol Nikolov написа:Колегата дето говори, че 36-цата била модел на 27 години защо не вземе да си свали очилата и малко да се поогледа в голф 4-ката ,която също чукна 20 години.
В същото време препоръчва на човека безумно спрелия абф с най-скапаната ламарина на планетата, а тия посдледните 96-7ма гният повече от 93-ти набор.
Задното се кара много по-добре и много по-лесно се вкарва в пътя от предното , това при условия че задволанното устройство знае какво прави и не се паникьосва на първия завой при който му тръгне задницата. Предно тръгне ли оправия няма-факт
Сега ще изкочат теоретиците с хвалебствия за предното-но, няма как да е иначе все пак 90% карате предно .
Разхода на абф-а е доволно по-голям от на 20-ката, пълен спреляк с никакви спирачки. Изобщо Фв до 97=никакви спирачки.
Огромен минус на 3-ката е лошото разпределение на тежестта ,при което задницата олеква много лесно и си става кошник на предно,който се държи като задно
Добре,че бяха баварците да си накичите 3-ките и четворките с ангелски очи и да дърпате като пълни смешници ръчна зимата и да се вживявате на паркингите все едно сте със задно
Ако ще е кола на предно, нека е 4-ка,ама тройка
Само,че Голф 4 е спрян от производство 2004-та хечбека, 2006-та комбитата и е в пъти по кола от тази циганска мечта е 36,които лично съм имал преди голфа ! Предното е много по добро за нашите условия ! И все пак погледни какво караш,не струва 1 комплект гуми втора употреба ,точно като е 36 И да и голф 3 АБФи голф 4 1.8 Т 150 или 180 коня вървят повече от 320-ка,за последните две ще е гавра с труп