audi a6 c5 2.4 мнения
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
audi a6 c5 2.4 мнения
Дайте мнения колеги за audi a6 c5 2.4 ръчка, не искам автомат и куатро, ще се кара на газ.глдам течали масла от тея мотори, но като цяло ги хвалят в ауди форума има доста обяви с тях за сметка на 1.8т пък и търся мотор без турбо.Като цяло ще сменям колата гледам мазда 6, е46 но първата ръждяска гьотере и това ме отказва най-вече пък и форд..бмв-то пък тясно.карам а4 в момента а съм 1.95 100 кила и ми е меко казано тясно, мисля че трудно ще намеря сравнително голяма кола седан да отговори на критериите ц5 е единственото което ми е в бюджета май
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
А в крайна сметка за какви пари иде реч? Че повечето C5-ци който ми излизат са уморени и са на парите на малка градска ч3кия. Иначе W211 ще ти е идеален.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
След мултиплата та е класа ми е следващата по грозотия а мислиш че ще е по малко карана ли.парата да я кръстим 6к
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
Не съм казал, че е по малко карана. Просто 70% от C5-те са по 3-4 К лв а за тези пари е ясно. Но за около6 ще се намери.
Не знам нищо за мотора но вероятно е сходен с 2.8 30V който си е здрав, а защо не се огледаш за 2.8 и двете са V6 и без това ще слагаш газ 1-2л повече разход няма да е голям проблем.
Не знам нищо за мотора но вероятно е сходен с 2.8 30V който си е здрав, а защо не се огледаш за 2.8 и двете са V6 и без това ще слагаш газ 1-2л повече разход няма да е голям проблем.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
я до колко знам мноо чупат скорости
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
по-често тези мотори са quttro така много ограничаваш избора ако е quttro според мен е плюс иначе 2.8 е по-добрият вариант (разхода на гориво поддръжката са идентични) но 2.4 е по-масов а защо не погледнеш A4 и passat ?
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
Карам а4 в момента...пасата само 1.8т друг бензин свестен няма но не искам пасат
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
Честно казано исках да сменям марката че само ауди карам ама заради габарита на с5 се загледах иначе ваг мисля да ги отписвам след 2000 нищо нарждно не предлагат
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
Какво ще кажете за пежо 407 2.0 хди да речем
- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
Може да видиш и Лагуна
p.s. Ирония е това, не реална препоръка. Пежото, както и Лагуната имат редица проблеми с електрониката и кабелите, има информация, че на 407-цата и дефектира демпфера много често. Също от ТЮВ тест става ясно, че 407-цата и Лагуната са в дъното на класация http://automedia.investor.bg/read/5826.html. Като дизайн е готин иначе 407 купе За Лагуната няма какво да говоря, то не са електроники, проблеми с четец за карти и какво ли не.
p.s. Ирония е това, не реална препоръка. Пежото, както и Лагуната имат редица проблеми с електрониката и кабелите, има информация, че на 407-цата и дефектира демпфера много често. Също от ТЮВ тест става ясно, че 407-цата и Лагуната са в дъното на класация http://automedia.investor.bg/read/5826.html. Като дизайн е готин иначе 407 купе За Лагуната няма какво да говоря, то не са електроники, проблеми с четец за карти и какво ли не.
Последна промяна от Rat Fink на Пет 28 юли 2017 17:46, променено общо 3 пъти.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
Че какво и е на Лагуната
2.0 16V e в пъти по-безпроблемен, и евтин за придобиване автомобил от това Ауди, купето е широко и комфортно, не виждам никакъв проблем човека да си купи Лагуна II най вероятно ще оставе много по-доволен от избора си.
2.0 16V e в пъти по-безпроблемен, и евтин за придобиване автомобил от това Ауди, купето е широко и комфортно, не виждам никакъв проблем човека да си купи Лагуна II най вероятно ще оставе много по-доволен от избора си.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
Поредният мъдър съвет: "купи си лагуна". И то от човек, който никога не е имал такъв кенеф. А още по-евтино и безпроблемно ще му е да си купи карта за градския.
Ауди А6 C5 2.4 има с 10 различни кода на моторите, като вариантите са 136, 156, 163, 165 и 170 к.с. Иначе блокът изглежда, че е еднакъв 2393 cc
Ауди А6 C5 2.4 има с 10 различни кода на моторите, като вариантите са 136, 156, 163, 165 и 170 к.с. Иначе блокът изглежда, че е еднакъв 2393 cc
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
Понеже питаш за Пежо 407, имам преки наблюдения над точно 407 с 2.0хди ,мой мн близък го има от 3 години и респективно ОКОЛО 50 000км.
За колата,какво мога да кажа- доста широка вътре, дори и при едър водач-разбирай 115кг и дръпната назад седалка има достатъчно място за пътниците отзад.
Не скърца,не се разтропват вътре пластмаси,доста приятно вози на заводските си 16-ки-това е и минумумът за този модел, на 18-ки вози твърдичко,но определено не е лагерната количка в която пимерно се превръща Пасат на 18-ки,без никой да се обижда.
Попринцип са бъкани със заводски екстри като ел кожен салон например(нещо доста проятно),климатроника е уникален и духа доста силно,и много бързо охлажда купето,което е доста важно,защотот знаеш че при много коли го пускаш и чакаш 20мин нещо да се случи .
В случай че вземеш кола с навигация -няма проблем може да си актуализираш картите към 2017-та.За съжаление телефонът ,който е с навигацията-т.е картата за да тръгне и да имаш вътрешен телефон ,а не такъв тип майка(което е грозотия най малкото) ти трябва карта която да не е 3Г,а такива почти няма.
Другите нормални екстри няма какво да ги споменавам-попринцип гледай да вземеш кола с богато оборудване и специално кожения салон гледай тези с полукожата-първо са по удобни и изглеждат къде къде по съвременни,а и не се напича толкова лятото.
Серийно АБС,ЕСП,серийно сензор за чистачки И за светлини.Бисиай-за него няма какво да говорим,много умно измислена система,която ти пази акумулатора,ако случайно си забравиш я фарове я нещо друго..радио или каквото и да е(имат го почти всички пежа независимо от класа) .Лаковите покрития вътре не се износват лесо,та гледай ако са много износени,то си попаднал на минимум 500к.
За мотора какво мога да ти кажа-като изключим дпф-а(който се премахва,ако не искаш да береш ядове) няма какво да се счупи,много здрава кола. Тази за която ти говоря е с 6 степенна ръчна кутия и колата си върви с едни 2000 оборота със 110 на 6-та по спомен и си е рай,тихо,спокойно. Градски разход 7.3-7.6 с нормални каране.
Много положителна черта на модела е това ,че ангренажен комплект от Пежо ,разбирай оригинален е на цена под 2 пъти в сравнение с 800 лева за Ваг реномиран от някой си магазин,което също е важно.
Скъп консуматив е демпфера-около 1000 лева, моят приятел го прави наскоро.
Моторът е приятен за каране ,силата му е след 2000об и ако си свикнал на бързо тръгващ дизел,това тук го няма.
Минус за мен лично е ниският багажник-иначе е бая като обем ,но е леко нисичък.
Досега освен съединителя и дпф-а, плюс 2 биалетки моят приятел друго не се еналагало да сменя, колата не хлопа и не тропа, окачването е много здраво.
Широк и просторен автомобил за улегнали хора на прилична цена спрямо качеството си.
Както всяко пежо и това не гние подобно на Ауди,т.е може да гние само ако е сменен оригален панел с някой боклучив ментак.
За колата,какво мога да кажа- доста широка вътре, дори и при едър водач-разбирай 115кг и дръпната назад седалка има достатъчно място за пътниците отзад.
Не скърца,не се разтропват вътре пластмаси,доста приятно вози на заводските си 16-ки-това е и минумумът за този модел, на 18-ки вози твърдичко,но определено не е лагерната количка в която пимерно се превръща Пасат на 18-ки,без никой да се обижда.
Попринцип са бъкани със заводски екстри като ел кожен салон например(нещо доста проятно),климатроника е уникален и духа доста силно,и много бързо охлажда купето,което е доста важно,защотот знаеш че при много коли го пускаш и чакаш 20мин нещо да се случи .
В случай че вземеш кола с навигация -няма проблем може да си актуализираш картите към 2017-та.За съжаление телефонът ,който е с навигацията-т.е картата за да тръгне и да имаш вътрешен телефон ,а не такъв тип майка(което е грозотия най малкото) ти трябва карта която да не е 3Г,а такива почти няма.
Другите нормални екстри няма какво да ги споменавам-попринцип гледай да вземеш кола с богато оборудване и специално кожения салон гледай тези с полукожата-първо са по удобни и изглеждат къде къде по съвременни,а и не се напича толкова лятото.
Серийно АБС,ЕСП,серийно сензор за чистачки И за светлини.Бисиай-за него няма какво да говорим,много умно измислена система,която ти пази акумулатора,ако случайно си забравиш я фарове я нещо друго..радио или каквото и да е(имат го почти всички пежа независимо от класа) .Лаковите покрития вътре не се износват лесо,та гледай ако са много износени,то си попаднал на минимум 500к.
За мотора какво мога да ти кажа-като изключим дпф-а(който се премахва,ако не искаш да береш ядове) няма какво да се счупи,много здрава кола. Тази за която ти говоря е с 6 степенна ръчна кутия и колата си върви с едни 2000 оборота със 110 на 6-та по спомен и си е рай,тихо,спокойно. Градски разход 7.3-7.6 с нормални каране.
Много положителна черта на модела е това ,че ангренажен комплект от Пежо ,разбирай оригинален е на цена под 2 пъти в сравнение с 800 лева за Ваг реномиран от някой си магазин,което също е важно.
Скъп консуматив е демпфера-около 1000 лева, моят приятел го прави наскоро.
Моторът е приятен за каране ,силата му е след 2000об и ако си свикнал на бързо тръгващ дизел,това тук го няма.
Минус за мен лично е ниският багажник-иначе е бая като обем ,но е леко нисичък.
Досега освен съединителя и дпф-а, плюс 2 биалетки моят приятел друго не се еналагало да сменя, колата не хлопа и не тропа, окачването е много здраво.
Широк и просторен автомобил за улегнали хора на прилична цена спрямо качеството си.
Както всяко пежо и това не гние подобно на Ауди,т.е може да гние само ако е сменен оригален панел с някой боклучив ментак.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
по едно време исках да сменя афн-а с нещо и се бях закачил за мазда 6 и аз
прилична година на цената на стар пасат или а4
бензинови без турбо 2.0 2.3 2004г са по 4000 и малко лева с кожа и т.н. екстри
позачетох в интернет - като най-слабо място им изкарват ламарините - ръждата ги хващала
прилична година на цената на стар пасат или а4
бензинови без турбо 2.0 2.3 2004г са по 4000 и малко лева с кожа и т.н. екстри
позачетох в интернет - като най-слабо място им изкарват ламарините - ръждата ги хващала
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: audi a6 c5 2.4 мнения
абе и аз съм с афн и мислех да се връщам на бензинец ама избора на бензинова кола е оскъден, мазда карах оня ден на мой познат ама дизел не е лоша кола баая по-широка от а4-то ми ама пък и не ме впечатли щот аз като ги гледам бензините са от почти 5 нагоре гледам и седан да е...иначе близък приятел има въпросниотио пежо не е лоша кола ама имаше проблем с тоя бси модул и сменя ел помпа на рейката не е евтина, но си е голяма кола.Относно ц5 гледам са с 165 коня масово по обявите.Ще я покарам да видя за кво става въпрос.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта