За и против Passat B5.5 с 4х4 пред B5
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: За и против Passat B5.5 с 4х4 пред B5
Е да, прав си, ама същото се получава и при големите мотори на 2те БМВ-та -там дето дизела върви на 4та, бензина иска 3та. При безнинката тая система там се побърка направо- мига тая лампа на тракшъна - постоянно - чат чат- системата коригира колата да си седи в пътя, колкото и внимателно да карах тогава, а дизела нямаше този проблем...което ме кара за зимно шофиране да предпочитам дизел с голям въртящ момент пред бензин с повече коне и по-малък....
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: За и против Passat B5.5 с 4х4 пред B5
еБМВ като цяло май 4по4 системата не им е читава :D колкото ревюта съм гледал със сравнения с АУДИ, мерцедес... като цяло БМВ-тата винаги бяха последни :D за градски SUV важи, но определено не трябва да се разчита на него като на джипка.
Иначе с тия пасатори, който и модел да избере, стига да попадне на читава кола, все ще му върши работа и ще е доволен според мен. Която и модификация да избере, все ще успява да "изтегли тежкото купе в трудни условия", зависи какво разбира под трудни условия, че има един мноо як лаф:
"Колкото ти е по-добър джипът, толкова по-далеч ходиш за трактор, като закъсаш"
малко важи и за колите 4по4 :D аз съм имал 1 такова изпълнение на Карадере в едни калища, от тогава голфа не го тествам за джип, колкото и да ме вади от трудни условия през зимата и мокрите настилки, вече не правя прекалено рискови тестове
Иначе с тия пасатори, който и модел да избере, стига да попадне на читава кола, все ще му върши работа и ще е доволен според мен. Която и модификация да избере, все ще успява да "изтегли тежкото купе в трудни условия", зависи какво разбира под трудни условия, че има един мноо як лаф:
"Колкото ти е по-добър джипът, толкова по-далеч ходиш за трактор, като закъсаш"
малко важи и за колите 4по4 :D аз съм имал 1 такова изпълнение на Карадере в едни калища, от тогава голфа не го тествам за джип, колкото и да ме вади от трудни условия през зимата и мокрите настилки, вече не правя прекалено рискови тестове
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19676
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За и против Passat B5.5 с 4х4 пред B5
Оптималният вариант е Passat B5.5 4motion 1.9 TDI 131 к.с. При B5 двигателят 116 к.с. е помпа-дюза, точно като 131 к.с. при B5.5. Окачването е еднакво и няма как едното да е "по-калпаво".
Passat B5 и B5.5 са единствените с прочутото Quattro задвижване на Audi - това се дължи на надлъжно разположения двигател при тези модели, който не се среща при никой голф и при никой друг модел Passat.
Разходът е около 0.5-1.0 л. повече от същия Passat без 4x4.
Миналата зима бяхме по офроуд пътища с няколко различни VW-та, производство от 1990 до 2015 г и Пасатът си беше на много добро ниво. Перфектна кола, както за магистралата, така и за лек offroad.
Passat B5 и B5.5 са единствените с прочутото Quattro задвижване на Audi - това се дължи на надлъжно разположения двигател при тези модели, който не се среща при никой голф и при никой друг модел Passat.
Разходът е около 0.5-1.0 л. повече от същия Passat без 4x4.
Миналата зима бяхме по офроуд пътища с няколко различни VW-та, производство от 1990 до 2015 г и Пасатът си беше на много добро ниво. Перфектна кола, както за магистралата, така и за лек offroad.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: За и против Passat B5.5 с 4х4 пред B5
Сториха ми се добре Бмв-тата, ама са много тежки- около 2200 кила е х5. Имаше тогава(като бях с дизеловото) с нас една голф 4ка само на предно 1.9 131 коня, през цялото изкачване ми беше залепен за бронята, след изкачването на 1вата равнина ме духна и офейка напред... Много трябва да се внимава с тежките СУВ при зинми условия. То е кютюк, който гравитацията дърпа по права линия. Ако караш с 60 70 и иде обратен завой... изправил си го.... При тези условия колкото и странно да звучи- най-сигурен се чувствах с полото( и с дъртото ми тико ), въпреки, че ония са 4по4....
това е клип с тикото https://www.facebook.com/angel.kabaivan ... =3&theater
това е клип с тикото https://www.facebook.com/angel.kabaivan ... =3&theater
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: За и против Passat B5.5 с 4х4 пред B5
zografski написа:..... но тогава пък не ти трябва кола с голям въртящ момент, а точно обратното, за такива места се ползват коли с теглителна мощ, не с голям въртящ момент, защото се окопаваш, а идеята е точно обратната, да издрапаш
Това го чета вече 10 пъти и не мога да разбера каква е била мисълта ти.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: За и против Passat B5.5 с 4х4 пред B5
Аз също не разбрах замисъла....
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: За и против Passat B5.5 с 4х4 пред B5
Мисълта ми, е че когато имаш голям въртящ момент на 1ва предавка, вместо да потеглиш плавно, гумите ще почнат директно да буксуват и ще се окопаеш. Нещо като по плавно тръгване при изкачване, едното ще дърпа нагоре, др ще превърта и ще копае. Все едно лада нива на обикновени предавки и същия модел на ниски предавки, едното ще мори повече съединитела и ще превърта гумите, др на половин обороти ще драпа нагоре, поне така си мисля и си го представям (понеже имам и Нива пикап ии горе долу имам наблюдение как се държи в различни моменти на ниски и на обикновени дори в изкачване на черни, планински пътища из стара планина без сняг).
Re: RE: Re: За и против Passat B5.5 с 4х4 пред B5
[quote="dhcp"]Б5 и б5.5 са с една и съща система на задвижване - торсен, такава е и при ауди. Много надеждно и проходимо 4х4 е! Реално 4х4 варианта е с по-сложно окачване отзад спрямо колата на предно, но почти не се чупи. За 2 години и 100 000+ километра на а6 ц5 2.7 битурбо (мотора не го споменавам на празно, далеч повече тежи от 1.9) съм сменил по ходовата части за не повече от 400лв (говорим си за тампони и носачи от рода на лемфьордер). Та ако чуеш, че окачването било кашкавалено... изсмей им се. Разликите между б5 и б5.5 са много и ако имаш пари вземи фейса. Ако няма да ти се налага да го караш много по лош път вземай, но ако ще го караш често по лош път се ориентирай към джип. Машинката не е лоша, няма спиране в 40-50-60см пресен сняг, но не е джип за кал и офроуд. Разхода не е кой знае колко повече спрямо преднячка.[/quote]К4те53
Д
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Д
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: RE: Re: За и против Passat B5.5 с 4х4 пред B5
К4те53dhcp написа:Б5 и б5.5 са с една и съща система на задвижване - торсен, такава е и при ауди. Много надеждно и проходимо 4х4 е! Реално 4х4 варианта е с по-сложно окачване отзад спрямо колата на предно, но почти не се чупи. За 2 години и 100 000+ километра на а6 ц5 2.7 битурбо (мотора не го споменавам на празно, далеч повече тежи от 1.9) съм сменил по ходовата части за не повече от 400лв (говорим си за тампони и носачи от рода на лемфьордер). Та ако чуеш, че окачването било кашкавалено... изсмей им се. Разликите между б5 и б5.5 са много и ако имаш пари вземи фейса. Ако няма да ти се налага да го караш много по лош път вземай, но ако ще го караш често по лош път се ориентирай към джип. Машинката не е лоша, няма спиране в 40-50-60см пресен сняг, но не е джип за кал и офроуд. Разхода не е кой знае колко повече спрямо преднячка.
Д
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Re: За и против Passat B5.5 с 4х4 пред B5
Мале, мале, мале... Тука преди години бяхте добре, сега гледам едни мнения...
1-во Окачването на б5, б5.5, а4 и а6 от същото поколение е почти 1:1! Казвам почти, защото при едните има аллроад. Брутално здраво окачване! Две коли съм имал с такова окачване и общо към 160-170 000 км за три години и половина. Ако сметна всички сменени тампони, носачи, биалетки и т.н карантия със сигурност няма да съм над 600-700лв за части като повечето са купувани без отстъпка. Отзад окачването е БЕТОН! Много по-стабилна е колата, защото си с независимо отзад.
2-ро Въртящия момент е теглителната сила! Колкото по-голям въртящ момент, то толкова по-голям товар теглиш с лекота, толкова по-добре доускорява колата без да трябва да сваляш предавки. Ако искаш теглене и доускорение гониш нютон метри, ако искаш малсимална скорост гониш коне! Боли та швепса, че едната имала 50-60 нютона повече от другата и видиш ли щяла да се окопава, тоя максимален въртящ момент не идва от 900-1000 оборота. Точка по тоя въпрос!
3-т0 ауди е за предпочитане пред вф заради по-доброто качество... като почнеш шумоизолации, салони, интериор... абе личи си че е мислена за по-премиум от вф. Трябва да си пълен лайк за да го отречеш.
4-то кустро с 335 коня и 500 нютона след тях кутия от дизел(реално разликата беше само в 4,5,6 скорост спрямо бензина) го боли фара отдолу каква е настилката. По нагорнище спирах и тръгва където, както и когато си поискам, спирах дори точно пред огромен легнал полицай за да видя дали ще тръгне... настилката долу... гладък лед. Така че още едно доказателство за мощната кола и легендите.
5-то бмв х-драйв е система точно за мокър път, но не и за сняг. Ритуално щях да го подпаля когато ме заеба в снега и го гледахме как върти което си поиска колело.
И за финал... ако искаш проходима кола си вземаш ауди куатро(ама с торсен)!Достатъчно проходими и надеждни са в стоков вариант с електронните им системи(макар и да не съм фен на електрониката в тази област). Ако искаш да не се надяваш само на електронния блокаш си вземаш а4 и слагаш диф от 80-ка с механичен блокаж, етва нещо няма спиране! При А6 има вариант да се сложи lsd обаче цената е баси цифрата(то не че съм видял евтино лсд...) и тогава колата ще кърти мрака.
1-во Окачването на б5, б5.5, а4 и а6 от същото поколение е почти 1:1! Казвам почти, защото при едните има аллроад. Брутално здраво окачване! Две коли съм имал с такова окачване и общо към 160-170 000 км за три години и половина. Ако сметна всички сменени тампони, носачи, биалетки и т.н карантия със сигурност няма да съм над 600-700лв за части като повечето са купувани без отстъпка. Отзад окачването е БЕТОН! Много по-стабилна е колата, защото си с независимо отзад.
2-ро Въртящия момент е теглителната сила! Колкото по-голям въртящ момент, то толкова по-голям товар теглиш с лекота, толкова по-добре доускорява колата без да трябва да сваляш предавки. Ако искаш теглене и доускорение гониш нютон метри, ако искаш малсимална скорост гониш коне! Боли та швепса, че едната имала 50-60 нютона повече от другата и видиш ли щяла да се окопава, тоя максимален въртящ момент не идва от 900-1000 оборота. Точка по тоя въпрос!
3-т0 ауди е за предпочитане пред вф заради по-доброто качество... като почнеш шумоизолации, салони, интериор... абе личи си че е мислена за по-премиум от вф. Трябва да си пълен лайк за да го отречеш.
4-то кустро с 335 коня и 500 нютона след тях кутия от дизел(реално разликата беше само в 4,5,6 скорост спрямо бензина) го боли фара отдолу каква е настилката. По нагорнище спирах и тръгва където, както и когато си поискам, спирах дори точно пред огромен легнал полицай за да видя дали ще тръгне... настилката долу... гладък лед. Така че още едно доказателство за мощната кола и легендите.
5-то бмв х-драйв е система точно за мокър път, но не и за сняг. Ритуално щях да го подпаля когато ме заеба в снега и го гледахме как върти което си поиска колело.
И за финал... ако искаш проходима кола си вземаш ауди куатро(ама с торсен)!Достатъчно проходими и надеждни са в стоков вариант с електронните им системи(макар и да не съм фен на електрониката в тази област). Ако искаш да не се надяваш само на електронния блокаш си вземаш а4 и слагаш диф от 80-ка с механичен блокаж, етва нещо няма спиране! При А6 има вариант да се сложи lsd обаче цената е баси цифрата(то не че съм видял евтино лсд...) и тогава колата ще кърти мрака.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtsvetanov98, Ivo_ и 53 госта