Touareg 3.0 TDI 224-239 кс
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 15 окт 2017 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
Touareg 3.0 TDI 224-239 кс
Здравейте колеги. Прочетах доста неща за въпросния джип. И останах със смесени чувства към него. Понеже за първи път ще купувам джип, и искам да се до питам до хора притежаващи или са имали такъв джип. Да си призная честно, този джип не ми беше първи избор. Първоначално се бях ориентирал към Рейндж Роувър 2004-2006 г. Но след известно лутане, категорично го задрасках. След това към МЛ 270 CDI 2005 г. Но ми се виждаше доста стар, в сравнение с пряките му конкурентни от същата година. И накрая се спрях на Тоуарега. Като цена, качество и лукса който предлага, не отстъпва по нищо на конкуренцията. Офроуд качествата му, не ме интересуват. Интересуваме зимата как се държи, на сняг, на заледени участъци и т.н. Знам че всичко си зависи от зад кормилното устройство. Но, все пак. В една от темите видях колегата да се оплаква че зимата не пали(после го бил оправил). Кой е по добрият избор, на въздух или пружинно окачване. И всичките му болежки, плюсове и минуси. Благодаря предварително.
-
- VW експерт
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Touareg 3.0 TDI 224-239 кс
На лед зависи от гумите най-вече. На сняг също. Аз мисля, че се справя много добре на сняг, но не съм пробвал с друг джип.
Трябва да имаш предвид, че им крадат фаровете.
Поддръжката е скъпа, но предполагам, че не е по-скъпа от подобните. Карал съм и съм пътувал с МЛ 2009 и туарегът ми харесва повече.
Има си доста скъпи ремонти, които ако ти се наложат всички ще се уплашиш.
Не си писал коя година. По-добре да е от 2007 фейслифта. Дали да е 239 коня не знам. Там има една помпа, която пуска стружки и трябва да се чисти и подменя цялата горивна система. Ако се е случило преди да го купиш по-добре за теб. Обикновено се случва до 200х. От някаква година е оправена помпата, но знам точно кога.
Мога много да разказвам, но е много дълго за писане.
Трябва да имаш предвид, че им крадат фаровете.
Поддръжката е скъпа, но предполагам, че не е по-скъпа от подобните. Карал съм и съм пътувал с МЛ 2009 и туарегът ми харесва повече.
Има си доста скъпи ремонти, които ако ти се наложат всички ще се уплашиш.
Не си писал коя година. По-добре да е от 2007 фейслифта. Дали да е 239 коня не знам. Там има една помпа, която пуска стружки и трябва да се чисти и подменя цялата горивна система. Ако се е случило преди да го купиш по-добре за теб. Обикновено се случва до 200х. От някаква година е оправена помпата, но знам точно кога.
Мога много да разказвам, но е много дълго за писане.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 15 окт 2017 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Touareg 3.0 TDI 224-239 кс
Благодаря колега, годината е от 2007-ма. Фейслифта. Да за гумите много точно казано. За фаровете знам. За това ще играе нитачката. Като поддръжка съм склонен да вярвам, че не е по голяма от колкото на МЛа или Х5-ицата. Би ли конкретизирал за кои скъпи ремонти става въпрос. При първоначалния оглед, какво да гледам. То стигне ли се до сделка, ще настоявам да го проверя в официалния им сервиз. Това за помпата само за 239 кс ли се отнася. Може като на пример; някои от ремонтите, какво и е било, и колко е излязъл като цифри.
-
- VW експерт
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Touareg 3.0 TDI 224-239 кс
Дюзи - задължително, ако не са сменени - ремонт към 1200лв.
вериги - там се вади мотора.
турбо, ако е над 300х
скорости, ако нямаш късмет, аз съм с ръчни.
егр, вихрови клапи, дпф - много са досадни и те навяват на мисълта да ги махнеш.
Немалко е и първоначалното обслужване - масла, ремъци и филтри, заедно с автоматик, раздатка и дифове.
224 са със старата помпа и няма този проблем. И на 239 е оправен, но не знам откога. Ако е 2007 не е оправен и не взимай 239. Може би към 2009.
вериги - там се вади мотора.
турбо, ако е над 300х
скорости, ако нямаш късмет, аз съм с ръчни.
егр, вихрови клапи, дпф - много са досадни и те навяват на мисълта да ги махнеш.
Немалко е и първоначалното обслужване - масла, ремъци и филтри, заедно с автоматик, раздатка и дифове.
224 са със старата помпа и няма този проблем. И на 239 е оправен, но не знам откога. Ако е 2007 не е оправен и не взимай 239. Може би към 2009.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rossko088 и 190 госта