Здравейте на всички :)
Мисля утре да ходя да видя 2 автомобила, та реших да ви питам какво мислите.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5e533j
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5e533j
Като цяло ми харесва дизайна на Голф-а повече, но от това което съм виждал Ауди-то направено с по добри материали.
Някой гледал ли ги е вече. На пръв поглед на какво трябва да обърна внимание на тоя 1.8Т?
Има ли Ауди с такъв бял километраж или някой е барал?
Поздрави
мнение за 2 обяви?
- darknessevil
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: мнение за 2 обяви?
И на двата автомобила десните им фарове са по-читави от левите - на Аудито със сигурност, на Голфа така ми се вижда. Тоест най-вероятно е имало щети по предницата - удар, смяна на чаркове. Също така бутоните на Аудито са адски захабени за 185к км - не би следвало да разчиташ, че и двете са на реални км. На Голфа не съм запознат с бутоните, за да твърдя нещо.
Бели километражи не съм срещал при Ауди (карам А3). Също така това не са всичките ключове, с които трябва да разполага автомобилът - комплектът е от 2 стандартни, 1 сервизен и 1 пластмасова заготовка (спешен ключ).
Бели километражи не съм срещал при Ауди (карам А3). Също така това не са всичките ключове, с които трябва да разполага автомобилът - комплектът е от 2 стандартни, 1 сервизен и 1 пластмасова заготовка (спешен ключ).
Re: мнение за 2 обяви?
Мерси за отговорът,
Убеден съм, че километрите не са реални :)
И аз виждам на снимките, че на Аудито десният фар е за полиране, но линиите изглеждат доста прави(за да е удряна).
Салона на Аудито е добре, копчетата на Аудито се изтъркват до колкото знам.
Иначе по двигателя какво да гледам, нещо специфично?
Турбината как да я разбера в какво състояние е горе долу?
Поздрави
Убеден съм, че километрите не са реални :)
И аз виждам на снимките, че на Аудито десният фар е за полиране, но линиите изглеждат доста прави(за да е удряна).
Салона на Аудито е добре, копчетата на Аудито се изтъркват до колкото знам.
Иначе по двигателя какво да гледам, нещо специфично?
Турбината как да я разбера в какво състояние е горе долу?
Поздрави
- darknessevil
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: мнение за 2 обяви?
Аз юркам дизелче, не ги "чувам" много бензините. Линиите ще ги гледаш на място - така по-снимки не смея да кажа, че е меродавно. Копчетата се изтъркват с времето и ползването - да, но колко ползване и ръчкане им трябва, че да се изтъркат така? Казвам го, за да си направиш равносметка горе-долу колко пробег да ѝ "добавиш" - то е ясно, че не е реалният този. Според мен е поне със стотачка назад.
За двигателя и турбината ще трябва да разчиташ на някой друг колега, който да удари едно рамо тук. Според мен турбината най-добре се проверява с пробно каране и компютър. Течността на антифриза трябва да е червена/розова и сравнително еднородна/бистра (да не се забелязват някакви сериозни петна), хидравличната течност е зелена (по мой спомен), но със сигурност и тя трябва да е бистра. Личи си като отвориш казанчето и намазката по щеката бистрее и се вижда пластмасата отдолу, а не както щеката за масло на дизел (там е черно та знае ли се).
За двигателя и турбината ще трябва да разчиташ на някой друг колега, който да удари едно рамо тук. Според мен турбината най-добре се проверява с пробно каране и компютър. Течността на антифриза трябва да е червена/розова и сравнително еднородна/бистра (да не се забелязват някакви сериозни петна), хидравличната течност е зелена (по мой спомен), но със сигурност и тя трябва да е бистра. Личи си като отвориш казанчето и намазката по щеката бистрее и се вижда пластмасата отдолу, а не както щеката за масло на дизел (там е черно та знае ли се).
- Vw_polo_16v
- Мнения: 583
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 0:07
- Автомобил: VW Polo 6n Seat ibiza 1.8T
- Двигател: AFH 1996 AQX 2000
- Местоположение: София/Волуяк
Re: мнение за 2 обяви?
Колега, на външен вид на снимките изглеждат много добре, но на снимките!
Понеже виждам че Аудито е в автокъща, попитай за сервиз,където могат да погледнат колата с компютър.
За мен, която и да е колата за теб, трябва да се провери в сервиз. Лошото е че и 2те нямат номера дори и временни!
Успех! Дано направиш правилния избор :)
Понеже виждам че Аудито е в автокъща, попитай за сервиз,където могат да погледнат колата с компютър.
За мен, която и да е колата за теб, трябва да се провери в сервиз. Лошото е че и 2те нямат номера дори и временни!
Успех! Дано направиш правилния избор :)
- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: мнение за 2 обяви?
Ами аз карам А4 99'та година 1.8 без турбо. Имам добро основание да смятам, че моята е на оригинални 290 000 км и мога да кажа, че и 1 изтъркан бутон нямам, а не е купувана от автокъща за да са били сменяни - волана и топката на скоростите са захабени, но копчетата не са мръднали за толкова документирани километри. (модула за климатроника е същия като на тази А3-ка)
От първа ръка мога да кажа, че А3 и Голф 4 са абсолютно същите не само като агрегати и окачване, но и като качество на интериора, така че това не е нещо, което ще наклони везните.
Аз също не съм виждал Ауди от тези години с бели циферблати (или поне не се сещам), това е някой рейсърско изпълнение.
За проверка - оглед, каране (включително и мъжката, но уважително към собственика все пак, не студена ограничители да й бием) и силно препоръчително с OBD II да се закачи и провери за грешки след карането.
От първа ръка мога да кажа, че А3 и Голф 4 са абсолютно същите не само като агрегати и окачване, но и като качество на интериора, така че това не е нещо, което ще наклони везните.
Аз също не съм виждал Ауди от тези години с бели циферблати (или поне не се сещам), това е някой рейсърско изпълнение.
За проверка - оглед, каране (включително и мъжката, но уважително към собственика все пак, не студена ограничители да й бием) и силно препоръчително с OBD II да се закачи и провери за грешки след карането.
Re: мнение за 2 обяви?
Мерси много момчета :)
Благодатя за отговорите, ще имам предвид вашите съвети.
Аз съм на същото мнение, че снимките не са фактор, все пак всеки гледа да си снимка стоката по най добрият начин.
За съжаление и двете нямат номера, но от друга стана няма как да купиш кола като си я карал 100 - 200 метра, та ще видим какво ще кажат собствениците.
Като цяло знам, че са добри двигатели, основно ме притеснява турбото, защото нямам опит с него.
Ще пиша утре като ги видя :)
Благодатя за отговорите, ще имам предвид вашите съвети.
Аз съм на същото мнение, че снимките не са фактор, все пак всеки гледа да си снимка стоката по най добрият начин.
За съжаление и двете нямат номера, но от друга стана няма как да купиш кола като си я карал 100 - 200 метра, та ще видим какво ще кажат собствениците.
Като цяло знам, че са добри двигатели, основно ме притеснява турбото, защото нямам опит с него.
Ще пиша утре като ги видя :)
Re: мнение за 2 обяви?
Както обещах,
За съжаление Аудито са го продали вчера.
Видях Голф-а, не може да се шофира през уикенда (това е кратката история) иначе може пон-пет.
На пръв поглед отдалече изглеждаше добре, но като се приближиш се видяха доста забележки по броните, самата боя е изгоряла на багажника капака е надран, т.е. има забележки (дори има ударено по тавана) не се превземам знам, че е стара кола, просто тук има забележки.
Технически двигателят е доста тих, смятам че работи равномерно, стори ми се че не иска да се изфорсира толкова лесно колкото очаквах, но предполагам че това не е обективно защото не съм я карал. Единственият шум който който се чуваше от двигателят беше от една от ролките на пистовият ремък (много тихо)
Това което ми направи най-голямо впечатление е че имаше една идея по ниски обороти (дори волана трепереше леко), т.е. ниски си бяха...
Има нужда от нови спирачни дискове + гуми 17-ки.
Някой някак си е успял да счупи плафона иначе вътре е чистичка като цяло.
Имаше конденз от вътрешната страна на предното стъкло, може би влиза влага от някъде.
Човека каза, че няма проблем да дойда с техник и да я закачим на комп.
Но излъга че не е палена отдавна :) двигателят беше топъл, т.е. беше я припалил точно преди да отидем :)
Това е за което се сещам.
Ако някой иска да добави нещо по темата да заповяда :)
Каква според вас е цената на обслужването на този мотор със дисковете, че тия са по скъпи?
Поздрави
За съжаление Аудито са го продали вчера.
Видях Голф-а, не може да се шофира през уикенда (това е кратката история) иначе може пон-пет.
На пръв поглед отдалече изглеждаше добре, но като се приближиш се видяха доста забележки по броните, самата боя е изгоряла на багажника капака е надран, т.е. има забележки (дори има ударено по тавана) не се превземам знам, че е стара кола, просто тук има забележки.
Технически двигателят е доста тих, смятам че работи равномерно, стори ми се че не иска да се изфорсира толкова лесно колкото очаквах, но предполагам че това не е обективно защото не съм я карал. Единственият шум който който се чуваше от двигателят беше от една от ролките на пистовият ремък (много тихо)
Това което ми направи най-голямо впечатление е че имаше една идея по ниски обороти (дори волана трепереше леко), т.е. ниски си бяха...
Има нужда от нови спирачни дискове + гуми 17-ки.
Някой някак си е успял да счупи плафона иначе вътре е чистичка като цяло.
Имаше конденз от вътрешната страна на предното стъкло, може би влиза влага от някъде.
Човека каза, че няма проблем да дойда с техник и да я закачим на комп.
Но излъга че не е палена отдавна :) двигателят беше топъл, т.е. беше я припалил точно преди да отидем :)
Това е за което се сещам.
Ако някой иска да добави нещо по темата да заповяда :)
Каква според вас е цената на обслужването на този мотор със дисковете, че тия са по скъпи?
Поздрави
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта