Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

90 коня или 110 коня Seat Leon

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4678
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот hvp800 » Нед 17 дек 2017 15:45


Dagestan написа:Направо са те обръснали на сухо, колега. Цените, които цитираш са нереално високи.

И кое е толкова нереално високо ?




Потребителски аватар
Dagestan
Мнения: 955
Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
Двигател: AGN 2000
Местоположение: Разград

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот Dagestan » Нед 17 дек 2017 16:17


Пазарувал съм без никакви отстъпки от макскар, беше преди около 1 година - комплект ангренаж на Ина беше 220лв, водна помпа Hepu 75лв, пистов ремък Gates 20лв, паразитна ролка на пистовия ремък 40лв, обтегача на пистовия и ролката на алтернатора не намирам за необходимо да се сменят, те си дават симптоми ако са търгнали дълго преди тотално да се скапят. Труда беше 80лв, общо стават 435лв. Това на AGR мотор., не са 600-700лв
Предни дискове Textar + накладки пак Textar - дисковете бяха по 70лв, накладките 60лв., без труд, защото сам съм ги сменял. Общо 200лв, а не 300.
Масло Мотул 5W40 5литра е 75лв + 10лв филтър и 10лв смяна - общо 95лв, а не 150лв
Ходова част - 35лв шарнир, 2-та тампона 20лв, биалетка 25лв всичко на Лемфьордер- общо 160лв за 2-те страни.
Амортисьори предни по 100лв на KYB + 20лв за тампон на Лемфьордер, общо 240лв за двете страни.

Това съм сменял миналата есен на Октавия 1.9 тди AGR, като се сложи и труда, пак излиза много по-евтино от споменатите суми на предната страница.


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 582
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Peugeot 308 Yamaha TDM
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот Burner_inc » Сря 20 дек 2017 12:00


При обслужването на мотора като прибавиш и антифриз, масло на скоростната кутия и труд х2( В София, Пловдив, Варна, Бургас и тн. трудът не е 80 лв.) +обтегача на пистовия ремък, който в повечето случаи е тоталка и цената вече е друга.
Дискове, накладки + спирачна течност и труд са си 300...
Масло, филтър и смяна + въздушен, поленов и горивен филтри - смятай.
труд за смяна на окачване и амортисьори е минимум още 100 лв. + реглаж на преден мост...

Наистина при отстъпки за частите, вложен собствен труд или евтина работа цената е друга, но при цена клиент и труд в нормален сервиз(без да е от скъпите) цените са си напълно реални.


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3557
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот gergeto » Сря 20 дек 2017 14:36


Съгласен съм с почти всичко изписано по темата досега , но имам един въпрос - Защо почти винаги слагате в цената на ообслужването и амортисьори ? Аз сменям амортисьори когато дефектират . Сменям ги в комплект , разбира се.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта