90 коня или 110 коня Seat Leon
90 коня или 110 коня Seat Leon
Здравейте съфорумници. Имам нужда от съвет. Обмислям да си купя кола Seat Leon. Това, което разглеждам са 1.9 тди 90 коня и 1.9 тди 110 коня. Получих мнения по въпроса от приятели, че 110 не е много добре, заради демферния маховик. Разгледах и видях, че струва доста пари един такъв - около 1000 лв. с труда за смяна. Другото преимущество на 90 коня е ,че е с малкия данък. Основно ме притеснява това за съединителя. Бихте ли ми помогнали с вашите мнения, благодаря ви предварително. :)
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
И двата мотора са много добри , стига да случиш на такъв запазен екземпляр . Моя съвет към теб е да ходиш на огледи с човек който има представа от коли . Избери по запазената кола без значение дали е с малкия или големия данък . Аз лично бих избрал 110 к.с силата му е друга , а и разхода е сходен ( да не кажа еднакъв ).
- tdi fen
- Мнения: 4242
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
90 кс сили е с демпфер поне моята е така има комплекти на валео с твърд маховик излиза по-евтино и аз се замислям за такава замяна
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
По запазения! И двата са демпфер, че и доста 90ки ALH са с променлива геометрия на турбината като 110, търси запазен екземпляр нищо друго не е от значение 20г след изработката :)
- tomata
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
Ако те притеснява съидинителя от 1000лв на дизел по-добре друга кола
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
Карам Сеат с 110 коньовия мотор вече над 3 години .Колата е на " двойна езда" и върти 25-30 к км на година.
Съединител - смених го с твърдо Валео преди 30к км , е не е като демпфера ама 600лв. с/у 1000 + ,по бива.
Променлива геометрия - излизаш веднъж седмично на околовръса или некъде извънградско и я поизпързваш , за да не запекат лопатките.
Ходова част -относително здрава.
Проблемни са цените на частите и на обслужването - ако си приготвил 5 к лв.примерно -търси кола за 4 к .Ено 1000 лв трябва да си заделиш за колата , за обслужване или скрити изненади.
Иначе за разлика м/у 90 -110 коня , бих те посъветвал за 110 - по-можеш да случиш на читав екземпляр.
И ако вземаш НВ , гледай да не е от Австрия - Сеат , по мои впечатления са доста по податливи на ръжда от Г4 например.
Успех.
Съединител - смених го с твърдо Валео преди 30к км , е не е като демпфера ама 600лв. с/у 1000 + ,по бива.
Променлива геометрия - излизаш веднъж седмично на околовръса или некъде извънградско и я поизпързваш , за да не запекат лопатките.
Ходова част -относително здрава.
Проблемни са цените на частите и на обслужването - ако си приготвил 5 к лв.примерно -търси кола за 4 к .Ено 1000 лв трябва да си заделиш за колата , за обслужване или скрити изненади.
Иначе за разлика м/у 90 -110 коня , бих те посъветвал за 110 - по-можеш да случиш на читав екземпляр.
И ако вземаш НВ , гледай да не е от Австрия - Сеат , по мои впечатления са доста по податливи на ръжда от Г4 например.
Успех.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
Вземи си бензин-газ - нямаш демпфери, турбини, помпи, дюзи, за които да мислиш и да се притесняваш да не изгърмят. За Сеатите от Австрия - моя е от там, като го взех нямаше и точка ръжда, 4 години го карам вече и чак миналата зима му тръгна ръжда.
- tdi fen
- Мнения: 4242
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
ако те плаши ремонт от 1000лв наистина по добре да гледаш друга кола ето още малко цени да смениш ремъци ролки и каквото там се сменя излиза 600-700лв с що годе хубави части масло и филтри към 150лв предни амортисьори,прашници,тампони и лагерчета 350-400лв задни още 250-300 лв ремонт предно окачване ми стъпи към 300-400 лв дискове и накладки отпред хубави 300лв
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
Направо са те обръснали на сухо, колега. Цените, които цитираш са нереално високи.
- tdi fen
- Мнения: 4242
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
цените съм ги цитирал по памет те зависят най-вече от частите и труда това,което съм описал с що годе хубави части с труд в нормален сервиз ако се сметне ще се види че толкова излизат горе долу
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
Ами не е вярно и не е хубаво да лъжеш хората така. Всичките ти цени са двойни на реалните.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
А ти и в други теми си цитирал цени, които явно са с големи отстъпки и като цяло не са масово достъпни. Масово достъпни са примерно предни дискове Ате за 180-190лв + накладки Ате за 85-90лв. Като добавиш труд, са си 300лв предните спирачки. Хубав комплект ангренаж с водна помпа е 300-350лв. и тн и тн.
По темата: колега, такива отпадъци са 99% от колите които ще гледаш, че дали ще е 90кс или 110кс ти е последна грижа.
По темата: колега, такива отпадъци са 99% от колите които ще гледаш, че дали ще е 90кс или 110кс ти е последна грижа.
- tdi fen
- Мнения: 4242
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
ще посоча за да не съм голословен цени от случаен сайт авточасти
ангр к-т ina 286лв
водна помпа hepu 85лв
пистов ремък conti 25лв
обтегач пистов ремък 133лв ina
паразитна ролка пистов ремък 37лв ina
антифриз 3л концентрат 30лв hepu
фрайлауфна ролка алтернатор 80лв ina
труд 200лв тотал 876лв дори начислим отстъпка примерно 30% пак остават едни 600лв не виждам какво му е двойното
може ако не смени обтегача на пистовия и фрайлауфна на алтернатора,както масово се прави може да спести едни 200лв но е компромис според мен
ангр к-т ina 286лв
водна помпа hepu 85лв
пистов ремък conti 25лв
обтегач пистов ремък 133лв ina
паразитна ролка пистов ремък 37лв ina
антифриз 3л концентрат 30лв hepu
фрайлауфна ролка алтернатор 80лв ina
труд 200лв тотал 876лв дори начислим отстъпка примерно 30% пак остават едни 600лв не виждам какво му е двойното
може ако не смени обтегача на пистовия и фрайлауфна на алтернатора,както масово се прави може да спести едни 200лв но е компромис според мен
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
Както писах - едни 1000лв. трябва да има настрани колегата , на първо време. Иначе пълно обслужване -мой познат купи г4 -110 тди и понеже е голям маниак го вкара за обслужване в един от най главосмъкващите сервизи в града - плати почти 1500 лв. за удоволствието да има фактура , касова бележка и някаква гаранция - не помня колко беше. Така че цените са доста вариращи ,но определено са си сериозни за тези мотори. А за ръждата от Австрия имах в предвид като превантивна мярка с оглед на по ниската антикорозионна защита на СЕАТ .И моята е от Австрия и също я взех без забележки , ама стари коли , няма как -лека полека всичко почва да се обажда.
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon
tdi fen написа:ще посоча за да не съм голословен цени от случаен сайт авточасти
ангр к-т ina 286лв
водна помпа hepu 85лв
пистов ремък conti 25лв
обтегач пистов ремък 133лв ina
паразитна ролка пистов ремък 37лв ina
антифриз 3л концентрат 30лв hepu
фрайлауфна ролка алтернатор 80лв ina
труд 200лв тотал 876лв дори начислим отстъпка примерно 30% пак остават едни 600лв не виждам какво му е двойното
може ако не смени обтегача на пистовия и фрайлауфна на алтернатора,както масово се прави може да спести едни 200лв но е компромис според мен
Напълно съм съгласен с теб колега . Лятото правих пълно обслужване на Шкода Фабия TDI . Филтри , масла , ремъци , ролки , водна помпа , антифриз , термостат , ролката на алтернатора , и малко работа по предницата . Целия тотал е малко под 800 лв .
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта