90 коня или 110 коня Seat Leon

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
diyannn
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 17 дек 2017 7:40
Автомобил:
Двигател:

90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот diyannn » Нед 17 дек 2017 7:47


Здравейте съфорумници. Имам нужда от съвет. Обмислям да си купя кола Seat Leon. Това, което разглеждам са 1.9 тди 90 коня и 1.9 тди 110 коня. Получих мнения по въпроса от приятели, че 110 не е много добре, заради демферния маховик. Разгледах и видях, че струва доста пари един такъв - около 1000 лв. с труда за смяна. Другото преимущество на 90 коня е ,че е с малкия данък. Основно ме притеснява това за съединителя. Бихте ли ми помогнали с вашите мнения, благодаря ви предварително. :)




Потребителски аватар
plamen-roni
Мнения: 682
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
Автомобил: SEAT EXEO TDI
Двигател: CAGC-2010
Местоположение: Варна

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот plamen-roni » Нед 17 дек 2017 10:31


И двата мотора са много добри , стига да случиш на такъв запазен екземпляр . Моя съвет към теб е да ходиш на огледи с човек който има представа от коли . Избери по запазената кола без значение дали е с малкия или големия данък . Аз лично бих избрал 110 к.с силата му е друга , а и разхода е сходен ( да не кажа еднакъв ).


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4249
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот tdi fen » Нед 17 дек 2017 10:35


90 кс сили е с демпфер поне моята е така има комплекти на валео с твърд маховик излиза по-евтино и аз се замислям за такава замяна


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот L&R » Нед 17 дек 2017 10:39


По запазения! И двата са демпфер, че и доста 90ки ALH са с променлива геометрия на турбината като 110, търси запазен екземпляр нищо друго не е от значение 20г след изработката :)


Потребителски аватар
tomata
Мнения: 483
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
Двигател: AWT AWC
Местоположение: Пазарджик

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот tomata » Нед 17 дек 2017 10:56


Ако те притеснява съидинителя от 1000лв на дизел по-добре друга кола


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот gergeto » Нед 17 дек 2017 11:12


Карам Сеат с 110 коньовия мотор вече над 3 години .Колата е на " двойна езда" и върти 25-30 к км на година.
Съединител - смених го с твърдо Валео преди 30к км , е не е като демпфера ама 600лв. с/у 1000 + ,по бива.
Променлива геометрия - излизаш веднъж седмично на околовръса или некъде извънградско и я поизпързваш , за да не запекат лопатките.
Ходова част -относително здрава.
Проблемни са цените на частите и на обслужването - ако си приготвил 5 к лв.примерно -търси кола за 4 к .Ено 1000 лв трябва да си заделиш за колата , за обслужване или скрити изненади.
Иначе за разлика м/у 90 -110 коня , бих те посъветвал за 110 - по-можеш да случиш на читав екземпляр.
И ако вземаш НВ , гледай да не е от Австрия - Сеат , по мои впечатления са доста по податливи на ръжда от Г4 например.
Успех.


Потребителски аватар
Dagestan
Мнения: 958
Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
Двигател: AGN 2000
Местоположение: Разград

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот Dagestan » Нед 17 дек 2017 11:34


Вземи си бензин-газ - нямаш демпфери, турбини, помпи, дюзи, за които да мислиш и да се притесняваш да не изгърмят. За Сеатите от Австрия - моя е от там, като го взех нямаше и точка ръжда, 4 години го карам вече и чак миналата зима му тръгна ръжда.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4249
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот tdi fen » Нед 17 дек 2017 11:37


ако те плаши ремонт от 1000лв наистина по добре да гледаш друга кола ето още малко цени да смениш ремъци ролки и каквото там се сменя излиза 600-700лв с що годе хубави части масло и филтри към 150лв предни амортисьори,прашници,тампони и лагерчета 350-400лв задни още 250-300 лв ремонт предно окачване ми стъпи към 300-400 лв дискове и накладки отпред хубави 300лв


Потребителски аватар
Dagestan
Мнения: 958
Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
Двигател: AGN 2000
Местоположение: Разград

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот Dagestan » Нед 17 дек 2017 11:46


Направо са те обръснали на сухо, колега. Цените, които цитираш са нереално високи.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4249
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот tdi fen » Нед 17 дек 2017 12:04


цените съм ги цитирал по памет те зависят най-вече от частите и труда това,което съм описал с що годе хубави части с труд в нормален сервиз ако се сметне ще се види че толкова излизат горе долу


Потребителски аватар
Dagestan
Мнения: 958
Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
Двигател: AGN 2000
Местоположение: Разград

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот Dagestan » Нед 17 дек 2017 12:25


Ами не е вярно и не е хубаво да лъжеш хората така. Всичките ти цени са двойни на реалните.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот hooligan_sk » Нед 17 дек 2017 12:47


А ти и в други теми си цитирал цени, които явно са с големи отстъпки и като цяло не са масово достъпни. Масово достъпни са примерно предни дискове Ате за 180-190лв + накладки Ате за 85-90лв. Като добавиш труд, са си 300лв предните спирачки. Хубав комплект ангренаж с водна помпа е 300-350лв. и тн и тн.

По темата: колега, такива отпадъци са 99% от колите които ще гледаш, че дали ще е 90кс или 110кс ти е последна грижа.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4249
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот tdi fen » Нед 17 дек 2017 13:09


ще посоча за да не съм голословен цени от случаен сайт авточасти
ангр к-т ina 286лв
водна помпа hepu 85лв
пистов ремък conti 25лв
обтегач пистов ремък 133лв ina
паразитна ролка пистов ремък 37лв ina
антифриз 3л концентрат 30лв hepu
фрайлауфна ролка алтернатор 80лв ina
труд 200лв тотал 876лв дори начислим отстъпка примерно 30% пак остават едни 600лв не виждам какво му е двойното
може ако не смени обтегача на пистовия и фрайлауфна на алтернатора,както масово се прави може да спести едни 200лв но е компромис според мен


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот gergeto » Нед 17 дек 2017 13:39


Както писах - едни 1000лв. трябва да има настрани колегата , на първо време. Иначе пълно обслужване -мой познат купи г4 -110 тди и понеже е голям маниак го вкара за обслужване в един от най главосмъкващите сервизи в града - плати почти 1500 лв. за удоволствието да има фактура , касова бележка и някаква гаранция - не помня колко беше. Така че цените са доста вариращи ,но определено са си сериозни за тези мотори. А за ръждата от Австрия имах в предвид като превантивна мярка с оглед на по ниската антикорозионна защита на СЕАТ .И моята е от Австрия и също я взех без забележки , ама стари коли , няма как -лека полека всичко почва да се обажда.


Потребителски аватар
plamen-roni
Мнения: 682
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
Автомобил: SEAT EXEO TDI
Двигател: CAGC-2010
Местоположение: Варна

Re: 90 коня или 110 коня Seat Leon

Мнениеот plamen-roni » Нед 17 дек 2017 14:04


tdi fen написа:ще посоча за да не съм голословен цени от случаен сайт авточасти
ангр к-т ina 286лв
водна помпа hepu 85лв
пистов ремък conti 25лв
обтегач пистов ремък 133лв ina
паразитна ролка пистов ремък 37лв ina
антифриз 3л концентрат 30лв hepu
фрайлауфна ролка алтернатор 80лв ina
труд 200лв тотал 876лв дори начислим отстъпка примерно 30% пак остават едни 600лв не виждам какво му е двойното
може ако не смени обтегача на пистовия и фрайлауфна на алтернатора,както масово се прави може да спести едни 200лв но е компромис според мен

Напълно съм съгласен с теб колега . Лятото правих пълно обслужване на Шкода Фабия TDI . Филтри , масла , ремъци , ролки , водна помпа , антифриз , термостат , ролката на алтернатора , и малко работа по предницата . Целия тотал е малко под 800 лв .



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: HukuTyY и 176 госта