110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
- velizar.stoyanov
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 29 дек 2017 1:01
- Автомобил:
- Двигател:
110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
Здравейте, съфорумци и честита 2018 година.
Дано това стане обща тема за посочените двигатели и модели. Конкретно :
Кой е по надежния двигател, не успях да намеря конкретно мнение във форума. На две места се споменава че колеги са се връщали към 110 коля след проба на новия модел.
Каква е разликата в оборотите на 110 кс при 140 кл/ч на 5 та предавка и 115 кс. при 140 км /ч на 6 та предавка при моделите след 2001г.
Искам да закупя работна кола, която ще изминава около 4000 км на месец (само извънградско от, които 40% магистрала) 2/3 пъти в годинат ще тегли каравана 1300 до 1500 кг. Остават известните проблеми с денфера и съединители, климатици и печки. Като на няколо места се споменава за счупени скористи на моделите до 2000г. като слабо място. Моята "логика" е че феислифта е по изчистен от недостатъците. Предимно оглеждам Галакси.
Дано това стане обща тема за посочените двигатели и модели. Конкретно :
Кой е по надежния двигател, не успях да намеря конкретно мнение във форума. На две места се споменава че колеги са се връщали към 110 коля след проба на новия модел.
Каква е разликата в оборотите на 110 кс при 140 кл/ч на 5 та предавка и 115 кс. при 140 км /ч на 6 та предавка при моделите след 2001г.
Искам да закупя работна кола, която ще изминава около 4000 км на месец (само извънградско от, които 40% магистрала) 2/3 пъти в годинат ще тегли каравана 1300 до 1500 кг. Остават известните проблеми с денфера и съединители, климатици и печки. Като на няколо места се споменава за счупени скористи на моделите до 2000г. като слабо място. Моята "логика" е че феислифта е по изчистен от недостатъците. Предимно оглеждам Галакси.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: 110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
Здравей колега. 110коня е комън рейл, 116 коня е помпа дюза. При 2рия имаш 6та скорост, и по голям въртящ монент. 235нм е 110ката, 310нм е 116ката. Щом ще теглиш нещо ти трябва голям въртящ момент, така че търси 116ска. Не съм чул някой да реве от скоростните кутии на този модел с тези мотори...
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: 110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
VW къде 2007 откриха комън рейла
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: 110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
Явно човека се е обръкал за рейла. Та на въпроса аз карам 116 Шаран мога да кажа че за в момента не съм имал проблем(освен с реле 109 но това е болно място на всички Vag-ове) не карам толкова много но е на доста к.м. и още е със здрава кутия и демфер. Иначе 110 е по евтин за обслужване и двата са мудни особено ако се возят 7 човека. Относно оборотите на 6 та със 130 ми е на около 1700оборота а разхода е към 6 на дълго в града 10 11 си ги лапа. И двата имат вечните проблеми с печките всяка зима се чупят и си на студено. Помпа дюза мотора е по капризен трябва да се гледа много внимателно при избора че после става златна колата. Както каза и ти повечето коли са работни и рядко може да се намери кола под 500к.км. На фейслифтовия незнам какво са изчистили осен че слагат по лошия мотор 2.0 или най добре ако феис да е 1.9 131 малко по добре върви а харчи колкото 116
- velizar.stoyanov
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 29 дек 2017 1:01
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
[quote="polovera_9n3"]Здравей колега. 110коня е комън рейл, 116 коня е помпа дюза.
комън рейл системата не е ли по надежна и безпроблемна?
комън рейл системата не е ли по надежна и безпроблемна?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
Колега....110 не е комън рейл
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: 110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
velizar.stoyanov написа:polovera_9n3 написа:
комън рейл системата не е ли по надежна и безпроблемна?
Да по-надеждна е, купи си една Корола Версо 2.0 D4D116к.с. и се радвай на живота
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: 110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
Незнам колегата с ирония ли го казва за 2.0 D4D 116 но е в пъти по надежден от който и да е PD мотор, това е един от най сполучливите мотори на Тойота
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: 110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
Няма никаква ирония,съветвам го какво да си купи ако иска дизелов CR автомобил ... и да се радва на живота!
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: 110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
Аз също гласувам с 2 ръце за Тойотата става дума за Версо 2. Няма да има проблеми с отоплението на купето, няма да дрънкат всички пластмасови части вътре което е голям минус при VW(заради което скоро ще продам и моя Шаран, защото е супер дразнещо да си сменил всичко по окачването а таблото да скрибуца като селска каруца). И не на последно място Тойотата гори много по малко.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: 110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
Единствения дразнещ проблем в купето е че се разлепва тапицерията по-вратите. На повечето автомобили е станала на дунавски вълни. На 28.12 миналата година обиколихме половин северна България за такава Тойота и това беше видно при всяка втора. Оправя се, не е болка за умиране но го има. Инъче да нищо не скърца, нищо не тропа, и върви много добре! Колата е 2006 преди фейса, цена 6200лв.
- velizar.stoyanov
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 29 дек 2017 1:01
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
Втора Тойота карам и съм супер доволен, въпроса тука е за работна кола. Корола Версо е малка, гледайки шарана.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: 110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
Тука не е дискусия и въпросът не е Тойота или Шаран?!
- velizar.stoyanov
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 29 дек 2017 1:01
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 110кс. (до 2000г) или 115 кс. (след 2001г) За 1.9 дизел на Шаран/Алхамбра/Галакси
Karaboev написа:Явно човека се е обръкал за рейла. Та на въпроса аз карам 116 Шаран мога да кажа че за в момента не съм имал проблем(освен с реле 109 но това е болно място на всички Vag-ове) не карам толкова много но е на доста к.м. и още е със здрава кутия и демфер. Иначе 110 е по евтин за обслужване и двата са мудни особено ако се возят 7 човека. Относно оборотите на 6 та със 130 ми е на около 1700оборота а разхода е към 6 на дълго в града 10 11 си ги лапа. И двата имат вечните проблеми с печките всяка зима се чупят и си на студено. Помпа дюза мотора е по капризен трябва да се гледа много внимателно при избора че после става златна колата. Както каза и ти повечето коли са работни и рядко може да се намери кола под 500к.км. На фейслифтовия незнам какво са изчистили осен че слагат по лошия мотор 2.0 или най добре ако феис да е 1.9 131 малко по добре върви а харчи колкото 116
https://youtu.be/7-mezz58cEU
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта