покупка на пасат 5 1.9 TDI 131 или 2.5 V6 TDI съвет
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: покупка на пасат 5 1.9 TDI 131 или 2.5 V6 TDI съвет
Колега Anger Направи клип с 220км/час като ги поддържа хахаха.Не малко а много се изхвърляш ако вдигнеш 180 ще ти дам една бутилка уиски. Няма такива пътища в бг за тия километри. Карам служебна кола Шкода супърб 1.9тди 150 коня има чип наистина върви много на магистралата 240км с зор ги направих.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: покупка на пасат 5 1.9 TDI 131 или 2.5 V6 TDI съвет
Заводът посочва, че максималната скорост на 2.5 150 е 211км/ч с ръчна кутия.
40км над заводската максимална скорост е интересно явление.
Хората си ги карат 131ците и си понавървяват, пък вървящо и здраво 2.5 поне аз не съм виждал.Може и да има, някой.. някъде.
40км над заводската максимална скорост е интересно явление.
Хората си ги карат 131ците и си понавървяват, пък вървящо и здраво 2.5 поне аз не съм виждал.Може и да има, някой.. някъде.
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
- anger
- Мнения: 787
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: покупка на пасат 5 1.9 TDI 131 или 2.5 V6 TDI съвет
Момчета, преди да пишете, четете, моля!
Неслучайно съм написал кода на двигателя на Шкодата ми, който е BDG и няма нищо общо със 150 коня. Почетете малко, пообразовайте се, и тогава се намесвайте. Поддържа си прекрасно 220, както и 250 км/ч.
Струва ми се, че темата се превръща в спам, затова предлагам модератор да се намеси.
Неслучайно съм написал кода на двигателя на Шкодата ми, който е BDG и няма нищо общо със 150 коня. Почетете малко, пообразовайте се, и тогава се намесвайте. Поддържа си прекрасно 220, както и 250 км/ч.
Струва ми се, че темата се превръща в спам, затова предлагам модератор да се намеси.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: покупка на пасат 5 1.9 TDI 131 или 2.5 V6 TDI съвет
Искаш ли да си изкараш бавния дизел и да се пробваш да поддържаш 250км/ч зад мен? Само да не останеш много изненадан.
2.5 тди е пълен мъртвец, без значение дали е със 150кс или 163кс.
2.5 тди е пълен мъртвец, без значение дали е със 150кс или 163кс.
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: покупка на пасат 5 1.9 TDI 131 или 2.5 V6 TDI съвет
Колега 1100лв са само комплект ремъци и ролки говорим за всичко ангренаж и пистов а труда що не казваш колко е поне 400лв ще ти иска един наистина разбиращ майстор за това в сайтовете за коли е пълно с 2.5 тди за по 2000бона.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: покупка на пасат 5 1.9 TDI 131 или 2.5 V6 TDI съвет
Карам 1,9 4motion, от първи собственик в Германия. От първите, скоро ще стане пълнолетна. 280 хиляди километра. Пълно обслужване, ангренаж(с водна помпа), всички течности, масло и филтри, дискове и накладки отпред (отзад е ок още), подгревни свещи, и две крушки за фар (оригинален ксенон, та са по 100 кинта)...с работата общо 1300лв(преди година и малко). Без компромиси с частите.
Всичко друго е в норма. За напред мисля, че ще сменям съединител, амортисьори и евентуално пружини... макар за сега да не е на дневен ред, но мисля да го направя превантивно, с оглед на възраст и километри.
Проблемите при тоя мотор почват над 350- 400 хиляди и са ясни. Износва разпределителен вал, проблеми по помпа-дюза и тандем помпа, разбива леглата на дюзите, ако хвърли и турбина също не е изненада. Ако се оправят всички неща, самия двигател ще кара още толкова. Виждал съм кола с тоя мотор, минала 500 хиляди километра само в България без сериозни ремонти(включително без описаните току що като много вероятни), та важна е и поддръжката и как ще се ползва.
Според мен е по-добрият избор от 2,5.
За стария мотор с роторната помпа, съгласен съм, че има предимства в надеждността спрямо коментираните два. Което не пречи, да съм чупил бутало на 1Z(1,9 90 к.с). Освен това помпа-дюзата е по-шумен, но уж е по-икономичен. Моя харчи средно 7-8/100, като го карам ежедневно на много къси разстояния, и два-три пъти в месеца на малко по-дълго.
От друга страна, стария мотор, бих си взел на А4, но не в Пасат. Едно, просто заради визуални предпочитания, второ, B5 Пасат, ръждясва повече от 5.5(при Аудитата пък е точно обратното, почват да ръждясват по-лесно след 2001г).
Проблемът с тия колици е и психологически. Не са по-малко кола от Голф или Октавия, но на годините и километрите, на които идват в България, искат сериозна инвестиция за да служат безпроблемно още дълги години. При това цените им паднаха сериозно, което още повече вдига психологическата бариера пред инвестиции в скъпи ремонти.
Може би някой ден, пазарът ще ги оцени по-високо заради обективните им качества(а може би не ).
ПП: Е, чак до 2000 бона, едва ли ще стигнат, освен ако нещо инфлацията...
Всичко друго е в норма. За напред мисля, че ще сменям съединител, амортисьори и евентуално пружини... макар за сега да не е на дневен ред, но мисля да го направя превантивно, с оглед на възраст и километри.
Проблемите при тоя мотор почват над 350- 400 хиляди и са ясни. Износва разпределителен вал, проблеми по помпа-дюза и тандем помпа, разбива леглата на дюзите, ако хвърли и турбина също не е изненада. Ако се оправят всички неща, самия двигател ще кара още толкова. Виждал съм кола с тоя мотор, минала 500 хиляди километра само в България без сериозни ремонти(включително без описаните току що като много вероятни), та важна е и поддръжката и как ще се ползва.
Според мен е по-добрият избор от 2,5.
За стария мотор с роторната помпа, съгласен съм, че има предимства в надеждността спрямо коментираните два. Което не пречи, да съм чупил бутало на 1Z(1,9 90 к.с). Освен това помпа-дюзата е по-шумен, но уж е по-икономичен. Моя харчи средно 7-8/100, като го карам ежедневно на много къси разстояния, и два-три пъти в месеца на малко по-дълго.
От друга страна, стария мотор, бих си взел на А4, но не в Пасат. Едно, просто заради визуални предпочитания, второ, B5 Пасат, ръждясва повече от 5.5(при Аудитата пък е точно обратното, почват да ръждясват по-лесно след 2001г).
Проблемът с тия колици е и психологически. Не са по-малко кола от Голф или Октавия, но на годините и километрите, на които идват в България, искат сериозна инвестиция за да служат безпроблемно още дълги години. При това цените им паднаха сериозно, което още повече вдига психологическата бариера пред инвестиции в скъпи ремонти.
Може би някой ден, пазарът ще ги оцени по-високо заради обективните им качества(а може би не ).
ПП: Е, чак до 2000 бона, едва ли ще стигнат, освен ако нещо инфлацията...
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: покупка на пасат 5 1.9 TDI 131 или 2.5 V6 TDI съвет
vankata_passat написа:Колега Anger Направи клип с 220км/час като ги поддържа хахаха.Не малко а много се изхвърляш ако вдигнеш 180 ще ти дам една бутилка уиски. Няма такива пътища в бг за тия километри. Карам служебна кола Шкода супърб 1.9тди 150 коня има чип наистина върви много на магистралата 240км с зор ги направих.
С моя АФН,ако ти вдигна 172км/ч ще ми дадеш ли бутилка уиски? На толкова изключва помпата дева...
- Pet_rov
- Мнения: 4413
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: покупка на пасат 5 1.9 TDI 131 или 2.5 V6 TDI съвет
По-добре поискай кинти, да събереш за таксата...
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: покупка на пасат 5 1.9 TDI 131 или 2.5 V6 TDI съвет
Pet_rov написа:По-добре поискай кинти, да събереш за таксата...
Re: покупка на пасат 5 1.9 TDI 131 или 2.5 V6 TDI съвет
Магистрален боец и Skoda, леле майко. Тия цифри след 200 за нищо ги нямаш колега, между 220 и 250 има огромна разлика. По темата, купуваш колата в по-добро състояние. И също тази, която можеш да си позволиш да я поддържаш.
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: покупка на пасат 5 1.9 TDI 131 или 2.5 V6 TDI съвет
Някои хора явно се нуждаят от компетентна помощ...
С този автопарк тези скорости...
С този автопарк тези скорости...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта