Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
Отклоняваме се от обсъждането,но в много теми за 1,6 TDi се споменава че в ниските обороти са като ярмомелки,тук колегата говори пък за високите....!? Никой не казва,че са трошливи,а просто че са как да кажа....некомфортни
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
В ниските се чува някакъв шум, но е доста по-слаб, отколкото примерно като си на магистралата, караш със 100 на баир, и решиш да изпреварваш. Тогава става най-шумна, предполагам заради по-малката кубатура създава впечатление, че се мъчи.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
Новите версии на 1,6тди са с 115кс и са малко по-добре... старите със 105кс в комбинация с ръчната 5 степенна супер дълга кутия са си наказание в града.
По темата, Пасата си е друг клас автомобил. Не се забелязва като седнеш в него за 5мин, особено ако не си свикнал с по-новички модели. Аз бих гледал и А4 Б8 в ценовия клас около 20 000лв. По-малък, но по-качествен и по-интересен.
По темата, Пасата си е друг клас автомобил. Не се забелязва като седнеш в него за 5мин, особено ако не си свикнал с по-новички модели. Аз бих гледал и А4 Б8 в ценовия клас около 20 000лв. По-малък, но по-качествен и по-интересен.
- GT_power
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 21 яну 2005 12:35
- Автомобил:
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
Отлетя Пасатчето, за което първо питах - обявата не е активна :)
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
аз не мога да дам много обективно мнение , защото го имам от месец и малко моя пасат b7 двигателя е 1.6tdi 105hp не съм усетил да е слаб или шумен, до тук около 2000км не съм чул да трака , не мисля, че е лош избор, не го хваля защото това съм взел, просто тия фуражомелки и тракане и евтина пластмаса нещо не ми се връзват с колата, в която сядам всеки ден, чак не съм сигурен, че говорите за същия модел пасат... както и да е, аз за която и да е кола, която съм имал съм чел само негативни мнения на хората, повечето просто преповтарят разни митове и легенди.
Интересното , е как един нов потребител влиза във форума за първи път, изсипва една торба оплаквания и това мнение почва да се предава от уста на уста и заклеймява дадения модел. Като, че ли има потребители , които обичат да четат колко е скапан даден модел и да го обясняват на всички като информация потвърдена от първа ръка, като смятат, че с това излизат много разбиращи и вещи по дадената тема...това не съм го разбирал никога но си е някакъв вид форумно поведение и то не само за нашия форум.
Оценявам мненията на реални потребители на въпросния модел, но тези реални мнения определено ги оценявам след много прочетени достоверни мнения на дадени потребители. Лошото в случая, е че реалните собственици като влязат в една вече украсена тема и разбират, че няма смисъл да се хабят да обясняват , че всичко написано преди тях е лишено от каквато и да е реална представа...
Моя съвет е да седнеш в конкретния автомобил, който си си харесал, да го покараш и сам да прецениш, да не се водиш по мнението на другите колко бил слаб еди кой си двигател, защото той за теб може да е напълно достатъчен. Всички хора сме различни и очакванията ни също са различни.
Интересното , е как един нов потребител влиза във форума за първи път, изсипва една торба оплаквания и това мнение почва да се предава от уста на уста и заклеймява дадения модел. Като, че ли има потребители , които обичат да четат колко е скапан даден модел и да го обясняват на всички като информация потвърдена от първа ръка, като смятат, че с това излизат много разбиращи и вещи по дадената тема...това не съм го разбирал никога но си е някакъв вид форумно поведение и то не само за нашия форум.
Оценявам мненията на реални потребители на въпросния модел, но тези реални мнения определено ги оценявам след много прочетени достоверни мнения на дадени потребители. Лошото в случая, е че реалните собственици като влязат в една вече украсена тема и разбират, че няма смисъл да се хабят да обясняват , че всичко написано преди тях е лишено от каквато и да е реална представа...
Моя съвет е да седнеш в конкретния автомобил, който си си харесал, да го покараш и сам да прецениш, да не се водиш по мнението на другите колко бил слаб еди кой си двигател, защото той за теб може да е напълно достатъчен. Всички хора сме различни и очакванията ни също са различни.
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
След като продадох стария си Туран 1.9ТДИ, вече съм с 1,6 ТДИ. Определено помпа-дюзата е ярмомелката в сравнението между двата. За вървежа ситуацията е субективна, стария беше ДСГ и се усещаше по-пъргав.
По темата: С бюджета който разполага автора може да си намери доста добра кола на 4-5 години от първи собственик и сервизна история стига да не бърза с избора си.
По темата: С бюджета който разполага автора може да си намери доста добра кола на 4-5 години от първи собственик и сервизна история стига да не бърза с избора си.
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
DoH_KuXoT написа: защото го имам от месец и малко моя пасат b7 двигателя е 1.6tdi 105hp не съм усетил да е слаб или шумен, до тук около 2000км не съм чул да трака
hooligan_sk написа:старите със 105кс в комбинация с ръчната 5 степенна супер дълга кутия са си наказание в града.
При пасатите скоростите са 6 и обезшумяването е по-добро,така че това с неприятния шум трябва да се отнася предимно за голф с двигател 1.6 TDi 105кс но с 5 ръчни скорости ! Иначе каквото и да си говорим 105 коня за кола тон и половина си е голям компромис с динамиката !
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
Подхванахме 1,6TDI заради една Октавия на предишната страница. Тя си е с 5 скорости и до сега. Далеч по-изолирания пасат с 6 скорости ще е друго нещо изцяло.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
GT_power написа: Но пък избора на бензин е съвсем ограничен, така че...
http://usedcars.motopfohe.bg/mp_auto_de ... efore=2018
Бих погледнал и нещо такова. Ако беше и 4х4 нямаше да ти го пусна (щях да го взема)
Слагаш и газ (ако си фен) и си джиткаш.
Не е съвсем комби, но 554л багажник е прилично.( на пасат комби е 603л.)
- GT_power
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 21 яну 2005 12:35
- Автомобил:
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
Не мога да отворя линка... За каква кола става дума?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
Ford Mondeo 2.0 EcoBoost 240 к.с.
Модификация : Titanium S
Дата на регистрация : 09.2012
Възраст : 5 г. 5 м.
Километри : 170000
Двигател : 2.0 EcoBoost 240 к.с.
Скоростна Кутия : Ръчна
Гориво : Бензин
Тип автомобил : Употребяван
Местоположение : Бургас
Купе : Седан
Бр. Врати : 4/5
Цвят : Кафяв
Категория : Лек
21 990 лв с ДДС
Модификация : Titanium S
Дата на регистрация : 09.2012
Възраст : 5 г. 5 м.
Километри : 170000
Двигател : 2.0 EcoBoost 240 к.с.
Скоростна Кутия : Ръчна
Гориво : Бензин
Тип автомобил : Употребяван
Местоположение : Бургас
Купе : Седан
Бр. Врати : 4/5
Цвят : Кафяв
Категория : Лек
21 990 лв с ДДС
- GT_power
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 21 яну 2005 12:35
- Автомобил:
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
А да, EcoBoost... Аз съм фен на бензина и ги бях загледал, докато не попаднах на тази тема: https://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=70104
Както и на няколко други от английски форуми, че имали проблеми с ел. инсталациите и били леко пожароопасни. Визирам 1.6. При последните 1.5 май нямало драми но са много нови и скъпи. Иначе фаворит ми беше тази: https://www.mobile.bg/11517337727742107
Цената е съвсем прилична и ми перфектен като габарити и мощност.
Както и на няколко други от английски форуми, че имали проблеми с ел. инсталациите и били леко пожароопасни. Визирам 1.6. При последните 1.5 май нямало драми но са много нови и скъпи. Иначе фаворит ми беше тази: https://www.mobile.bg/11517337727742107
Цената е съвсем прилична и ми перфектен като габарити и мощност.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
Чел съм я тая тема и не виждам кое те плаши?
2014г 3к за мега основен ремонт. А и е единичен случай, каквито има с всички (даже и по-зле).
Мен ме привлича сравнителната простота при форд.
Както и да е - аз не те навивам, просто идея.
Мой клиент сменя всички пасати с мондео, но при фирми има и други фактори от значение.
Фокуса също щях да ти предложа, но мислех, че ще ти е малък. Иначе е идеален, според мен. Разликата в бюджета ще си я заделиш да спиш спокойно. Не са чак такива нещата, че основен ремонт от вратата. Отделно има неща, които са бетер основен ремонт (в историята имаше разни дюзи, които разоряваха). Опцията газ също не е малко, ако си над 15к км/годишно и много градско.
Идеята ми е, че ако си фен на бензина, може да съжаляваш, ако се метнеш на дизел.(да не ми скачат пак разни ... всичко си е до човек). Има и алтернативи.
2014г 3к за мега основен ремонт. А и е единичен случай, каквито има с всички (даже и по-зле).
Мен ме привлича сравнителната простота при форд.
Както и да е - аз не те навивам, просто идея.
Мой клиент сменя всички пасати с мондео, но при фирми има и други фактори от значение.
Фокуса също щях да ти предложа, но мислех, че ще ти е малък. Иначе е идеален, според мен. Разликата в бюджета ще си я заделиш да спиш спокойно. Не са чак такива нещата, че основен ремонт от вратата. Отделно има неща, които са бетер основен ремонт (в историята имаше разни дюзи, които разоряваха). Опцията газ също не е малко, ако си над 15к км/годишно и много градско.
Идеята ми е, че ако си фен на бензина, може да съжаляваш, ако се метнеш на дизел.(да не ми скачат пак разни ... всичко си е до човек). Има и алтернативи.
- GT_power
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 21 яну 2005 12:35
- Автомобил:
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
Ами бензина ми е за предпочитане. Едно, че само такива съм имал и второ, че карам поне 90% тежък градски трафик, което не е много добре май за дизелите и техните dpf-и. Стреснах се от писанията за екобуста, да. Ако трябва да се ремонтира, то бих предпочел да взема TFSI мотор и евентуално да се наложи да оправям проблема с разхода на масло. Иначе идеалното е Октавия 1.8 TFSI 4x4. Но явно има причина да са сравнително евтини.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за конкретен Passat B7... и за модела, като цяло
Има,кило масло на 500км.
Не само при Октавиа.
Не само при Октавиа.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 203 госта