viksanlg написа:Не колега Отивам да взема клиента от сервиза защото тъпото му БМВ 5 ми светнали за 2 път всички светлини (кола на 20 к км) и я вземат за 2 път на платформа да я оправят в сервиза.Имал съм десетки такива случаи.Това за гарнитурите е на Субару е вярно но когато мине 200 к ,незнам ти на колко км сменяш масло и единствения кекав ужасен недостатък на японците е дизела до 2008 година включително защото ако не си смениш износения демферен маховик има опасност да ти счупи коляновия вал.След това тази глупост я отстраняват.Ако се спре натази марка 2,5 мотора е вечен.За харченето има си аутодата и тем подобни сайтове и всеки средно интелигентен може да погледне.
https://www.auto-data.net/bg/subaru-for ... -4at-16211
https://www.auto-data.net/bg/bmw-x3-e83-3.0d-204hp-9782
https://www.auto-data.net/bg/subaru-for ... 49hp-16662
И като гледам икономичният ти дизел гори колкото бензина почти така че.....
В реални условия нещата нямат нищо общо с данните ти от ауто дата.Имам комшия със субару 2.5 с газ.Това е жив труп и харчи 25 Автоматика му е доста първобитен и му дава много проблеми също така.Както и да е,всичко е въпрос на каква кола ще попаднеш.Има и патили с бмв много.
Не мисля,че уместно изобщо да се сравняват,че няма нищо общо между двете.
Убеден съм,че ако покараш и двете по един ден ще запееш друга песен.