ХС90 е над 20 бона в годините, които иска човека.
А как го сравняваш с РАВ и Хонда, не знам.
Сравни го с Ленд круизер, поне да са в един клас.
Избор на 4x4
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на 4x4
Ако ще е Волво бих търсил XC 70, инъче обичайните заподозрени РАВ4 и ЦРВ, първата може и дизел, докато Хондата е по-безболезнено да е бензинова. Х3 също е опция но там трябва голяма доза късмет за да попаднеш на добра кола, за всичките му особености е писано много в съответния форум!!!
- group®
- Темерут
- Мнения: 9872
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Избор на 4x4
ХС70 му е извън бюджета. Иначе ми харесва и на мен.
п.с. изчакай още малко. Цените на 4х4 все още са високи. До месец ще започнат да изкачат.
п.с. изчакай още малко. Цените на 4х4 все още са високи. До месец ще започнат да изкачат.
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Избор на 4x4
Понеже синовете ми от година и нещо карат F25 и Е60, 4х4, с 3-литрови дизели - цените за екземпляри около 200к км не са никак ниски. Става въпрос за реални км, които с голяма достоверност се установяват по ВИН и по ключ.
От това, което съм прочел във форума им, съм разбрал, че поддръжката на милионници е голямо приключение и "филмите" са мноого скъпи
Иначе синчетата се оказаха късметлии, за сега, а шофирането на добре поддържано Е60 530xd lci, на 230 000, с ремап , си е удоволствие.
За 15000 лв колегата е най-добре да си търси ВАГ 4х4.
От това, което съм прочел във форума им, съм разбрал, че поддръжката на милионници е голямо приключение и "филмите" са мноого скъпи
Иначе синчетата се оказаха късметлии, за сега, а шофирането на добре поддържано Е60 530xd lci, на 230 000, с ремап , си е удоволствие.
За 15000 лв колегата е най-добре да си търси ВАГ 4х4.
Последна промяна от ssssl на Нед 04 мар 2018 19:22, променено общо 1 път.
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Re: Избор на 4x4
Аз и не бързам, покупката вероятно ще е около май-юни. Волвото не се вписва в бюджета, хондата и тойотите са ми по вкуса. Не търся огромен джип, просто ми трябва по-висок клиренс 2-3 месеца в годината, съответно и задвижване на четирите колела. По-горе беше предложена октавия а аз имам такъв клас автомобил и търся именно различното. Гледам фрийландър 2 е красив и висок но има едва няколко обяви. Или не е търсен или нз, но пък хваща око. Опел антара ? Разход 10-до 13/14 не е проблем.
Шкода йети не ми харесва сякаш, витарата ми се струва малка като сравнявам обема с пасат комби. Държа на годините да е след 2009, знам че има по-стари и качествени, но пък човек живее малко или много за да си угажда, та си мисля че когато има възможност да се поглези трябва да го направи. Пари се вадят, не е толкова страшно. Имам време да мисля и чета и благодаря за коментарите и съветите.
Ако имате и други мнения, бих се радвал да споделите. Темата би била полезна и за други колеги както беше загатнато.
Шкода йети не ми харесва сякаш, витарата ми се струва малка като сравнявам обема с пасат комби. Държа на годините да е след 2009, знам че има по-стари и качествени, но пък човек живее малко или много за да си угажда, та си мисля че когато има възможност да се поглези трябва да го направи. Пари се вадят, не е толкова страшно. Имам време да мисля и чета и благодаря за коментарите и съветите.
Ако имате и други мнения, бих се радвал да споделите. Темата би била полезна и за други колеги както беше загатнато.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Избор на 4x4
Колега, гледай да има възможност да заключва диферинциала - 4WD LOCK.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9872
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Избор на 4x4
Freelander не се препоръчва. Нямам лични наблюдения, а споделям прочетено.
Това въобще не му е нужно на колегата, предвид описаните му нужди.
Принципно е хубаво, но в този клас коли не е задължително.
От една страна, защото не са джипове и не предполагат издевателства.
От друга, защото са леки. Средното тегло е около 1.5 тона на тези. Големите джипове на шаси са с близо тон отгоре и има нужда в много ситуации (дори без оффроуд изпълнения). При леките сувчета, ако изпаднеш в ситуация, където не могат да те спасят преценка и умения, значи и блокаж на среден диф няма да помогне.
Много по важно е човек да познава системата, с която разполага и възможностите и.
batmit написа:Колега, гледай да има възможност да заключва диферинциала - 4WD LOCK.
Това въобще не му е нужно на колегата, предвид описаните му нужди.
Принципно е хубаво, но в този клас коли не е задължително.
От една страна, защото не са джипове и не предполагат издевателства.
От друга, защото са леки. Средното тегло е около 1.5 тона на тези. Големите джипове на шаси са с близо тон отгоре и има нужда в много ситуации (дори без оффроуд изпълнения). При леките сувчета, ако изпаднеш в ситуация, където не могат да те спасят преценка и умения, значи и блокаж на среден диф няма да помогне.
Много по важно е човек да познава системата, с която разполага и възможностите и.
- tdi fen
- Мнения: 4242
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на 4x4
опел антара реално е шевролет каптива нищо особено,ако се спреш на корейско моят съвет е да бъде санта фе
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Избор на 4x4
Колега, вече второ мнение за Санта Фе 2. Колегите дали имат или само са чували отзиви? Имам такова 2006г. ръчка 2.2 дизел и го продавам. За две години и 20000 км. съм дал 3000 лв за ремонти. Съединител и маховик, свещи, лентов кабел, стоп машинка и др. дреболии. Това са пари без масла, филнри, застраховки и данъци-което е още 1000лв на година. Така, че прави си сметката добре. Някои казват кеф цена няма - може и да са прави. Успех с избора!
- viksanlg
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Избор на 4x4
Последна промяна от viksanlg на Вто 06 мар 2018 6:29, променено общо 1 път.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9872
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Избор на 4x4
Абсолютно безполезни тестове. Дъвкано е много. Има много материал за системите 4х4
Ето една тема, която може да е полезна (от по общ характер) viewtopic.php?f=59&t=413057
Имаше и една за видовете 4х4, но не я намирам (излиза ми само на В1 в Полезни връзки, която не актуална).
Само да се има предвид, че през различните години системите се менят и трябва да се чете за всеки конкретен модел и година
Ако колегата се спре на конкретен модел и го вълнува 4х4 темата да пита, иначе така общо да си спорим за системи, няма смисъл.
Ето една тема, която може да е полезна (от по общ характер) viewtopic.php?f=59&t=413057
Имаше и една за видовете 4х4, но не я намирам (излиза ми само на В1 в Полезни връзки, която не актуална).
Само да се има предвид, че през различните години системите се менят и трябва да се чете за всеки конкретен модел и година
Ако колегата се спре на конкретен модел и го вълнува 4х4 темата да пита, иначе така общо да си спорим за системи, няма смисъл.
- viksanlg
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Избор на 4x4
И през последните 15 години колко пъти се е променила системата на фолксваген или която и да е друга марка?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9872
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Избор на 4x4
Много!
От торсен се мина на халдекс. Вече дори и при Ауди. Самия халдекс смени няколко поколения. Торсен също се променя.
.
Хонда към 2010(по спомен) сменят тотално системата.
Митсубиши също правят промени във всеки модел.
Форд също имат съществени различия при модели и години.
За други марки питай конкретно
Скоро мисля да събера малко инфо в една тема и ще видиш.
Еко тенденцията оказва влияние не само на двигателите. Мени се всичко.
От торсен се мина на халдекс. Вече дори и при Ауди. Самия халдекс смени няколко поколения. Торсен също се променя.
.
Хонда към 2010(по спомен) сменят тотално системата.
Митсубиши също правят промени във всеки модел.
Форд също имат съществени различия при модели и години.
За други марки питай конкретно
Скоро мисля да събера малко инфо в една тема и ще видиш.
Еко тенденцията оказва влияние не само на двигателите. Мени се всичко.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на 4x4
batmit написа:Колега, вече второ мнение за Санта Фе 2. Колегите дали имат или само са чували отзиви? Имам такова 2006г. ръчка 2.2 дизел и го продавам. За две години и 20000 км. съм дал 3000 лв за ремонти. Съединител и маховик, свещи, лентов кабел, стоп машинка и др. дреболии. Това са пари без масла, филнри, застраховки и данъци-което е още 1000лв на година. Така, че прави си сметката добре. Някои казват кеф цена няма - може и да са прави. Успех с избора!
Напълно нормални разходи за обслужване на 10 + годишен автомобил!
Двигателя ти е здрав, ск.кутия е здрава, задвижването ти е здраво, окачване, купето не гние, не виждам от какво се оплакваш. Много колеги тези разходи ги правят за Голф 4 1.6 ти от Санта Фе-то се оплакваш, недей така, колата е екстра
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта