1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи
Отклонихме се доста от темата, а автора и не взема отношение, може би и не чете даже.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: 1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи
hooligan_sk написа:hooligan_sk написа:Предвид колко последващите и текущи разходи има по един дърт автомобил...
Ъ?
Новите коли са съвсем отделен въпрос. Моя данък е 700лв, но колата не се чупи и разходите по нея са от такъв характер.
Напълно съм съгласен една нова кола излиза впъти по евтино от коя да е 10 годишна която тепърва започва скъпите ремонти закожени от производителя И дефекти след 150 000км. Най-добрия вариянт е оперативния лизинг колата не е твоя(но за какъв чеп ти е да е твоя)даваш по 300 лева на месец един вид под наем, сервиза си я обслужва и след 5 години вземаш следващия модел с бай-бек и пак си плащаш пак 300 лева и си свиркаш, пътна помощ авто асистънс всичко си върви а ти само караш.
Re: 1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи
Да, вечния длъжник, само за да караш нова кола. Не, мерси. Чупи се, правя е и продължавам да карам. Екстрите, които имам и сега, за да ги видя в нова кола, която аз искам, няма да ми стигнат 300 лв. на месец. За 300 лв. ще вземеш една спартанска кола, от нисък клас. Да на говорим за какви ремонти съм чувал на нови автомобили и не са гаранционни. Примерно веднага се сещам, за проблем в двигателите на BMW в модела 550i, за който производителя призна и мина сервизна акция в САЩ, но не и в Европа. Да, ама проблема не признава географията и тук един колега мина с близо 16 000 лв. ремонт за да отстрани конструктивен проблем в мотора. Така че, новата кола не е непременно най-добрият избор. На хулигана мога да му кажа това, което казва Karaboev, като му стане колата на 150 000 км, да чака проблемите.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: 1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи
Оперативният лизинг е добър, само че за фирми, при навъртане на много киломенти. На края на лизинга колата е тотално амортизирана и няма смисъл да е твоя собственост, да се чудиш как да я провадаш, и дали ще и вземеш някой лев въобще. И нашата фирма мина скоро на оперативен лизинг, и е екстра, не се занимаваш с нищо по колата, но вноската е доста над 300лв. Едни гуми да смениш, те ти казват къде да отидеш, не плащаш нищо по обслужването, освен месечната вноска. Обаче за лична кола не съм съгласен, просто няма как да ти излезе сметката, по-добре се вози на такси.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи
ALESYZ написа:Да, вечния длъжник, само за да караш нова кола. Не, мерси. Чупи се, правя е и продължавам да карам. Екстрите, които имам и сега, за да ги видя в нова кола, която аз искам, няма да ми стигнат 300 лв. на месец. За 300 лв. ще вземеш една спартанска кола, от нисък клас. Да на говорим за какви ремонти съм чувал на нови автомобили и не са гаранционни. Примерно веднага се сещам, за проблем в двигателите на BMW в модела 550i, за който производителя призна и мина сервизна акция в САЩ, но не и в Европа. Да, ама проблема не признава географията и тук един колега мина с близо 16 000 лв. ремонт за да отстрани конструктивен проблем в мотора. Така че, новата кола не е непременно най-добрият избор. На хулигана мога да му кажа това, което казва Karaboev, като му стане колата на 150 000 км, да чака проблемите.
Така е, всяка кола след 150К, почва да се разваля и трябва да се прави. Пасата(Б5, 1998г) ми го взех на 164К, но на 157К е бил сменен комплект съединител с демпфер и други големи неща в официалния дилър. В този момент колата е била тотална икономическа щета. До мен стигна с прецакан дебитомер, който освен че в официалния сервиз е скъп, не подлежи на диагностика, не записваше никакви грешки. И така - дестинация България. Иначе Голфа ми ще стане на 150 000км през 2032г. И не съм убеден че ще се чупи толкова, все пак не е опитвал бензин под 100 октана, не е настъпван никога на студен мотор и оригиналното Лонг лайф масло го сменям на 8000км - веднъж годишно
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: 1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи
Съботно-неделката май имаше тема за нея, кърти!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта