1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи

Мнениеот Zinoto » Вто 27 мар 2018 16:49


Отклонихме се доста от темата, а автора и не взема отношение, може би и не чете даже.




Потребителски аватар
Karaboev
Мнения: 380
Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Двигател: M272
Местоположение: G.Oriyahovitza

Re: 1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи

Мнениеот Karaboev » Вто 27 мар 2018 17:05


hooligan_sk написа:
hooligan_sk написа:Предвид колко последващите и текущи разходи има по един дърт автомобил...


Ъ? :gruebel
Новите коли са съвсем отделен въпрос. Моя данък е 700лв, но колата не се чупи и разходите по нея са от такъв характер.

Напълно съм съгласен една нова кола излиза впъти по евтино от коя да е 10 годишна която тепърва започва скъпите ремонти закожени от производителя И дефекти след 150 000км. Най-добрия вариянт е оперативния лизинг колата не е твоя(но за какъв чеп ти е да е твоя)даваш по 300 лева на месец един вид под наем, сервиза си я обслужва и след 5 години вземаш следващия модел с бай-бек и пак си плащаш пак 300 лева и си свиркаш, пътна помощ авто асистънс всичко си върви а ти само караш.


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: 1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи

Мнениеот ALESYZ » Сря 28 мар 2018 8:44


Да, вечния длъжник, само за да караш нова кола. Не, мерси. Чупи се, правя е и продължавам да карам. Екстрите, които имам и сега, за да ги видя в нова кола, която аз искам, няма да ми стигнат 300 лв. на месец. За 300 лв. ще вземеш една спартанска кола, от нисък клас. Да на говорим за какви ремонти съм чувал на нови автомобили и не са гаранционни. Примерно веднага се сещам, за проблем в двигателите на BMW в модела 550i, за който производителя призна и мина сервизна акция в САЩ, но не и в Европа. Да, ама проблема не признава географията и тук един колега мина с близо 16 000 лв. ремонт за да отстрани конструктивен проблем в мотора. Така че, новата кола не е непременно най-добрият избор. На хулигана мога да му кажа това, което казва Karaboev, като му стане колата на 150 000 км, да чака проблемите.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: 1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи

Мнениеот vanesto » Сря 28 мар 2018 8:58


Оперативният лизинг е добър, само че за фирми, при навъртане на много киломенти. На края на лизинга колата е тотално амортизирана и няма смисъл да е твоя собственост, да се чудиш как да я провадаш, и дали ще и вземеш някой лев въобще. И нашата фирма мина скоро на оперативен лизинг, и е екстра, не се занимаваш с нищо по колата, но вноската е доста над 300лв. Едни гуми да смениш, те ти казват къде да отидеш, не плащаш нищо по обслужването, освен месечната вноска. Обаче за лична кола не съм съгласен, просто няма как да ти излезе сметката, по-добре се вози на такси.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи

Мнениеот hooligan_sk » Сря 28 мар 2018 10:01


ALESYZ написа:Да, вечния длъжник, само за да караш нова кола. Не, мерси. Чупи се, правя е и продължавам да карам. Екстрите, които имам и сега, за да ги видя в нова кола, която аз искам, няма да ми стигнат 300 лв. на месец. За 300 лв. ще вземеш една спартанска кола, от нисък клас. Да на говорим за какви ремонти съм чувал на нови автомобили и не са гаранционни. Примерно веднага се сещам, за проблем в двигателите на BMW в модела 550i, за който производителя призна и мина сервизна акция в САЩ, но не и в Европа. Да, ама проблема не признава географията и тук един колега мина с близо 16 000 лв. ремонт за да отстрани конструктивен проблем в мотора. Така че, новата кола не е непременно най-добрият избор. На хулигана мога да му кажа това, което казва Karaboev, като му стане колата на 150 000 км, да чака проблемите.


Така е, всяка кола след 150К, почва да се разваля и трябва да се прави. Пасата(Б5, 1998г) ми го взех на 164К, но на 157К е бил сменен комплект съединител с демпфер и други големи неща в официалния дилър. В този момент колата е била тотална икономическа щета. До мен стигна с прецакан дебитомер, който освен че в официалния сервиз е скъп, не подлежи на диагностика, не записваше никакви грешки. И така - дестинация България. Иначе Голфа ми ще стане на 150 000км през 2032г. И не съм убеден че ще се чупи толкова, все пак не е опитвал бензин под 100 октана, не е настъпван никога на студен мотор и оригиналното Лонг лайф масло го сменям на 8000км - веднъж годишно :mhihi


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 934
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: 1.9 ТДИ 101 hp - помпа дюза - възгледи

Мнениеот toraborat » Сря 28 мар 2018 10:40


Съботно-неделката май имаше тема за нея, кърти! :beer



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта