Избор на кола за около 10 хил.
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Като човек със сходен месечен доход (от значение са и разходите не само доходите), за мен беше почти абсурдно, преди месец два като търсех кола, да дам 8-10к. Не че не можех, но не ми се струваше рационално някак си. Щом гледаш коли и под 2005г. за мен това е по-правилен избор. Една А4 или пасатор 5.5 бензин, че да не ги краднат+ газ и ще ти останат още толкова кинти. Печелиш по-лесна и евтина поддръжка, по нисък данък (над 14г.ако е) на мойта и каско не й правя. Ако недай си боже нещо й се случи няма да те е яд толкова :)
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Колега, не че нещо ама Пасат 5.5 и А4 Б6 се краде на поразия. Незнам и това с евтиното облужване как го измисли, при положение че.Цитрона 2012та е по евтин за облужване от Паско 2001ва. Един данък от 100 лева разлика няма да обърка никой със заплата 2+
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Ми незнам гледам, в темата за крадените, че налитат на дизелаците.То масло и филтри са си едни пари, ами ако се търсят други неща дали ще е по евтино. Пък по-дъртите са разнищени отвсякъде и чаркаляк има под път и над път. По-новото сигурно си е по-добре в някои отношения, ама и от тях ревът по форумите.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Избор на кола за около 10 хил.
По бих се притеснявал за някоя кола дето се скубят части от нея, ако я вдигнат цялата чиста работа. Каско, на пазар и така...
- Lqlik
- Мнения: 73
- Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: CFGC 2014 177hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на кола за около 10 хил.
По едно време погледнах дали не съм в Порше форума - човека с 2к ще го пратите на социални грижи...дръжте се малко. Радвам се, че явно имате по-високи доходи и държите тая икономика на крака, но за 2к на месец доста хора само мечтаят, а карат и по-добри колите от изброените (никога не съм разбирал термина "да робуваш на колата си", но това си е мой кусур)
По темата - също мисля, че още не ти е ясно какво искаш и за какво ще го ползваш. От изискванията е лесно да се заключи, че ти трябва бензин с ръчка, а ти търсиш дизел автомат :) Иначе от изброените бих избрал октавията, но трябва да се внимава с бензиновите ТСИ мотори, или да се запознаеш с особеностите на дизеловата помпа-дюза. Успех!
По темата - също мисля, че още не ти е ясно какво искаш и за какво ще го ползваш. От изискванията е лесно да се заключи, че ти трябва бензин с ръчка, а ти търсиш дизел автомат :) Иначе от изброените бих избрал октавията, но трябва да се внимава с бензиновите ТСИ мотори, или да се запознаеш с особеностите на дизеловата помпа-дюза. Успех!
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Нашите доходи - моите и на жена ми са 2000 също Затова си позволих да се включа. Даже ги подминаваме, ако броим и двата апартамента, които отдаваме под наем (тях не съм ги включил) Само споделих, че някои от колите, според мен, ще се поддържат трудно с такъв доход (видял съм достатъчно теми в този форум, които са показателни за хора, с недостатъчни доходи каращи автомобили не за техния джоб). Не съм казал всичките. Като се замисля, една част от познатите ни семейства и те живеят с такива пари горе-долу - не се сещам някой да кара кола от 10-12 000лв. Животът е доста поскъпнал, това ако беше преди 10-15 години си беше наистина сериозен доход. В момента кило луканка е 25 кинта.
От изброените бих гледал Джета и Октавия, според мен са най-рентабилни като покупка.
От изброените бих гледал Джета и Октавия, според мен са най-рентабилни като покупка.
- Petrolhead
- Мнения: 2112
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Взимаш си 10 хиляди лева, отиваш в Шкода, даваш им ги за първоначална вноска, взимаш си нещо за около 20 000, качваш се и караш 5 години, без всякакви грижи. Месечно им снасяш още 200-300 лева и така. Ако не искаш да робуваш на колата си, това е най-лесния вариант
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Колега, най-евтиният Рапит дизел е 28000+ и то на някаква промоционална цена. За 20 000 незнам каква ще е тая Шкода чисто нова. И няма как да дава по 200-300, защото само лизинга с лихвата ще му е толкова, а каското и то не е никак малко на чисто нов автомобил. При едни 28 бона, само то е почти 3 бона. Така, че това е някакъв мит. Да не говорим за обслужването, но поне то ще е 1 път годишно при тоя пробег.
Хубаво е добре да се проучи цената на скъпите агрегати като съединител, маховик, дюзи. Дискове, накладки, рядиатор, термостат. Все неща често даващи фира и имащи нужда от замяна, както и комлект амортесиори и основни възли по окачването.Ангренажният комплект като разход би могъл да се пренебрегне, от гледна точна на предвидената ескпоатация.
Хубаво е добре да се проучи цената на скъпите агрегати като съединител, маховик, дюзи. Дискове, накладки, рядиатор, термостат. Все неща често даващи фира и имащи нужда от замяна, както и комлект амортесиори и основни възли по окачването.Ангренажният комплект като разход би могъл да се пренебрегне, от гледна точна на предвидената ескпоатация.
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Съдейки по изброените от списъка марки от всякакво естество - защо да не се включат и такива от сорта на Дачия? Текущата поддръжка и обслужване мисля, че са сравнително евтини (то няма и как да е иначе де, това не е премиум марка).
- Stivi
- Мнения: 8289
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Видях че пише /предубеждение към френски,италиански и испански/ ,но един C5 2.0 дизел със 136кс според всичко четено в интернет е един прекрасен автомобил,отговаря на изискванията,не се краде,и за 10 000лв ще е минимум 2008г !
- Asko VW
- Мнения: 815
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Към автора на темата,
Здравей колега, гледам, предпочитанията ти са насочени към 4х4 или евентуално с предно предаване. Но забелязвам, че от 4х4 автомобилите гледаш Олроуд, Скаут, Аутбек/Форестър ....., тези автомобили освен, че са с двойно са и с повдигнато окачване. Предполагам си запознат, но все пак ще ти обърна внимание, че Ауди, ФВ, Шкода, пък и Субаро (както и много други марки) предлагат модели, които са с двойно задвижване, но с нормално (не повдигнато) окачване, тези модели са по-евтини от по-горе изброените, а вършат доста добра работа. Предполагам си се насочил към повдигнати автомобили защото при пътуванията през почивните дни искаш да ходиш по планински курорти, хижи язовири т.н. Да, при определени ситуации подобен автомобил дава някои предимства и може да те извади от ситуация, но реално тези моменти ще са много малко, с едни добри гуми, малко умения и Най-важното правилна преценка на ситуацията можеш да ги избегнеш напълно, което поставя въпроса заслужава ли си да набиваш тези допълнителни пари или просто да си вземеш обикновено 4х4. Ще ти дам пример, от 2003 г., с моите приятели ходим по планински хижи и лете и зиме, лятото ходим на палатки по язовири, като за цялото това време аз съм все с автомобили само на предно и да ти кажа сериозни проблеми не съм имал, е може да е имало 2-3 случая в които да се е налагало леко побутване, но нищо повече. То на 04.03.18 г., докато слизахме от Белмекен се наложи да вадим с бутане от една пряспа и един Аутбек (пича решил да види как ще се държи в дълбокия сняг отстрани на разчистеното и предницата легнала по корем и до там). Та помисли де.
Здравей колега, гледам, предпочитанията ти са насочени към 4х4 или евентуално с предно предаване. Но забелязвам, че от 4х4 автомобилите гледаш Олроуд, Скаут, Аутбек/Форестър ....., тези автомобили освен, че са с двойно са и с повдигнато окачване. Предполагам си запознат, но все пак ще ти обърна внимание, че Ауди, ФВ, Шкода, пък и Субаро (както и много други марки) предлагат модели, които са с двойно задвижване, но с нормално (не повдигнато) окачване, тези модели са по-евтини от по-горе изброените, а вършат доста добра работа. Предполагам си се насочил към повдигнати автомобили защото при пътуванията през почивните дни искаш да ходиш по планински курорти, хижи язовири т.н. Да, при определени ситуации подобен автомобил дава някои предимства и може да те извади от ситуация, но реално тези моменти ще са много малко, с едни добри гуми, малко умения и Най-важното правилна преценка на ситуацията можеш да ги избегнеш напълно, което поставя въпроса заслужава ли си да набиваш тези допълнителни пари или просто да си вземеш обикновено 4х4. Ще ти дам пример, от 2003 г., с моите приятели ходим по планински хижи и лете и зиме, лятото ходим на палатки по язовири, като за цялото това време аз съм все с автомобили само на предно и да ти кажа сериозни проблеми не съм имал, е може да е имало 2-3 случая в които да се е налагало леко побутване, но нищо повече. То на 04.03.18 г., докато слизахме от Белмекен се наложи да вадим с бутане от една пряспа и един Аутбек (пича решил да види как ще се държи в дълбокия сняг отстрани на разчистеното и предницата легнала по корем и до там). Та помисли де.
- Petrolhead
- Мнения: 2112
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на кола за около 10 хил.
На сайта им има Фабии на 20000, да не говорим че има и пазарлък, има върнати лизинги, всякакви вариянти, само желание да има.
Каското колко е 5%? На 30 000 лева са 1500 лева и това само за първата година, после тръгва сериозно надолу
На мен рапида ми струва 400 лева на месец, като мисля че дадох само 10-15% в началото.
Обслужването е пренебрежимо. Масло и филтри на 2 години, 200-300 лева общо.
Каското колко е 5%? На 30 000 лева са 1500 лева и това само за първата година, после тръгва сериозно надолу
На мен рапида ми струва 400 лева на месец, като мисля че дадох само 10-15% в началото.
Обслужването е пренебрежимо. Масло и филтри на 2 години, 200-300 лева общо.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Ако не ти трябва кола за ежедневно каране ..не си купувай ....или си купи нещо по-евтино и по-старо в прилично състояние...шанса да дадеш 12ооо за кола днес и след една година да си с разход 18ооо или 24ооо е повече от 50% освен ако не си от хората които си ремонтират колите в краен случай ......след като се превърнат в недвижима собстъвеност.
- xpl0d`
- Мнения: 168
- Регистриран на: Вто 21 авг 2012 0:56
- Автомобил: VW Passat B7 DSG
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Gotse Delchev
Re: Избор на кола за около 10 хил.
За 10к лв, ще се вместиш за C-class W203 Facelift 2004-2007, но не и за W204-2008ма нагоре.
П.С. Какво му е на задното? Аз за първи път карам със задно и съм доволен, а и нямам кой знае какъв стаж, карам от около 4 години и съм нямал проблем.
П.С. Какво му е на задното? Аз за първи път карам със задно и съм доволен, а и нямам кой знае какъв стаж, карам от около 4 години и съм нямал проблем.
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Ако карам от време на време ще си взема нещо до 5-6к максимум, по възможност или малко по-голям бензинов двигател или някакъв дизел, който вероятно има нужда от някакво стягане.
Някакво HR-V ? Зависи разбира се, дали искаш като влезеш в колата да ти е кеф. Тогава отиваш на варианта кеф цена няма и започва налвиането на средства, защото всяка кола си иска поддръжката. Разбир се зависи дали правиш като спре или като се появи нещо.
Късмет. В подобна дилема съм и аз.
Някакво HR-V ? Зависи разбира се, дали искаш като влезеш в колата да ти е кеф. Тогава отиваш на варианта кеф цена няма и започва налвиането на средства, защото всяка кола си иска поддръжката. Разбир се зависи дали правиш като спре или като се появи нещо.
Късмет. В подобна дилема съм и аз.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ivo_ и 47 госта