Търся бус, бюджет 3000евро, между 10 и 20 хил.км. годишно ще се кара из страната!
Никакъв опит с бусове, отворих мобилето и първо видях едно Пежо от представителството
https://www.mobile.bg/31522752027910374
Търся товарен, но може и да е пътнически (просто ще махнем седалките)
Предложете първо марка, после и модел
Избор на бус
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Избор на бус
От Спринтер по-добро няма, но бюджета не стига за него.
Пежа, Ситроени и Дукато имат слаби мотори, колеги при 360 до 400 хиляди сменяха моторите. Спринтера при 400 хиляди тъкмо се е разработил!
Пежа, Ситроени и Дукато имат слаби мотори, колеги при 360 до 400 хиляди сменяха моторите. Спринтера при 400 хиляди тъкмо се е разработил!
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Избор на бус
започва се с габарити на товарното помещение и след това са различните марки,ориентирай предпочитанията си
Re: Избор на бус
По-голям от баничарка Дачия Докер, всеки бус ще върши работа. До сега гледах точно Пежо,Ситроен,Фиат,Форд - джъмпер,дукато,транзит,боксер. Транспортер,Спринтер май са скъпи. Предпочитания нямам, нямам опит с бусове.
10-20хил.годишно, възможно най-ниски разходи за поддръжка. Цена гориво не е толкова проблем. Гони се икономия в обслужването, здравина на мотор, окачване. Общо взето да не си играя с ремонти. 5години и 50хил км да издържи преди сериозни проблеми и преди да го сменя с друг
10-20хил.годишно, възможно най-ниски разходи за поддръжка. Цена гориво не е толкова проблем. Гони се икономия в обслужването, здравина на мотор, окачване. Общо взето да не си играя с ремонти. 5години и 50хил км да издържи преди сериозни проблеми и преди да го сменя с друг
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на бус
Малко встрани от темата, но е важно: ако свалиш седалките на пътнически бус и го ползваш за товари без преграда, рискуваш спиране от движение.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Избор на бус
бюджета ти е малък за читав бус и километража и марката не са толкова от значение,но имай предвид че товарен бус не се ползва за разходки и много зависи на какъв ще седнеш за да чакаш малки разходи
експерт и джъмпер нямат нищо общо ,както спринтер и транспортер.освен това се гледа и за ръжда при бусовете
експерт и джъмпер нямат нищо общо ,както спринтер и транспортер.освен това се гледа и за ръжда при бусовете
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Избор на бус
joro_kem написа:Малко встрани от темата, но е важно: ако свалиш седалките на пътнически бус и го ползваш за товари без преграда, рискуваш спиране от движение.
а ако е бивша линейка ?
Re: Избор на бус
Каква преграда трябва да има според закона? И това преправяне в сервиз ли трябва да се извърши, т.е. да имаш някакъв стикер-документ и да минеш после КАТ ли?
Ще търся товарен, а като последна опция пътнически и да се занимавам да го преправям!
Благодаря, не знаех това!
Точно, понеже не знам на какво ще попадна, ми допадна Пежо-то от официалния представител на марката
Ще търся товарен, а като последна опция пътнически и да се занимавам да го преправям!
Благодаря, не знаех това!
Точно, понеже не знам на какво ще попадна, ми допадна Пежо-то от официалния представител на марката
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Избор на бус
това пак не е гаранция ,на моя експерт хвърлих демпфер на 40000км от нов ,сега е на почти 80000 и засега нищо друго .почти не съм го товарил с повече от 200кг ,но дърпане на каравана за само 2500км утрепа съединителя.километража на обявата видя ли?
ако ще е като боксера ,гледай за 2.8хди или дукато 2.3
ако ще е като боксера ,гледай за 2.8хди или дукато 2.3
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на бус
Нямам представа с бивша линейка как стоят нещата, предполагам ще трябва да се мине през технотест.
Но дори и един ред седалки да има свалени от пътнически бус, пак е проблем.
Но дори и един ред седалки да има свалени от пътнически бус, пак е проблем.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Избор на бус
Имах микробус на който пишеше брой места до 6, карах само с предни седалки, никакъв проблем.
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на бус
ако ще товариш над 1 тон или ще теглиш по-добре нещо на задно спринтер или lt
Re: Избор на бус
Обсъдихме тези дни ситуацията и решихме да увеличим бюджета на 8-9000лв за покупка на бус!
Няма да се товарят тежки неща!
Няма да се товарят тежки неща!
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Избор на бус
Спринтер или VW LT 2.8 по възможност без ръжди. Брат ми бачка в Германия от 7 години и през цялото време е бил куриер или подобни неща свързани с бусове - пробега на годишна база там е 80-100000 км. Миналата година се продаваше перфектен VW LT от немска фирма занимаваща се с дизайн на облекла на едва 160000, като е возил единствено дрехи на закачалки, НО цената му беше 12000 евро... т.е. добрите оферти ще струват пари и не знам тези които се продават в момента в диапазона 8-10 хиляди лева на какви километри са. Спринтера колкото и да е добър, сдава багажа скоростната кутия към 350-400 хиляди, особено ако е бил куриерски по разнос (заради многото градско). Освен това трябва да се има предвид, че тези машини не са винаги съвсем коректно обслужвани от към масла и филтри поради голяма натовареност (постоянно в движение) и често отлагане и просрочване на интервалите за обслужване. Ивеко също не е лош вариант, моторите им са добри, особено големите. Иначе стария Транзит, ако не беше толкова стар, щеше да идеалния вариант...
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Избор на бус
Курт Деликуртев написа:
Пежа, Ситроени и Дукато имат слаби мотори, колеги при 360 до 400 хиляди сменяха моторите. Спринтера при 400 хиляди тъкмо се е разработил!
2.8 hdi е много здрав и държи много повече от 400 000км. В момента в семейството имаме Дукато с този мотор на 560 000км в перфектно здраве. А как върви... не е истина Голф 5 1.9тди ми диша праха до 130-140км/ч Ако няма да се товари с тежки товари и по-слабите мотори ще свършат работа, но като здравина нямам опит с тях.
Моделите със задно предаване зимата са трудни за каране, особено без товар.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта