Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Това е всеобщ проблем ...
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
silent написа:Проблема ти е е че това че колата ти е толкова хубава и безпроблемна си го знаеш само ти.
Доста добре казано
- Lqlik
- Мнения: 73
- Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: CFGC 2014 177hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Lqlik написа:Смъкни цената с 1000лв и напиши, че ако не ти звънне някой ще вдигнеш цената или ще я свалиш от продажба. Виждал съм, че се практикува :)
Dimitar 1973 написа:Да, group, свалих цената, но тя е вече без коментар. Бях си харесал друга кола и затова съм се вкарал в това приключение.
Но, до седмица не се ли случи нещо си сменям маслото и задните накладки и си смъквам обявата.
Немога да спра да се чудя как може такава кола и в това състояние да не заслужава 13500.
Пак повтарям, че за тези пари немога да намеря нищо, което може да се доближи до нея.
Сега остава да чакаме...
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Мотор пълен със заводски дефекти, базово задвижване, базова кутия. Айде интериора си е до вкус ама ... всичко над 10 000 за тая кола е жива далавера.
- andreygg
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 15:49
- Автомобил: Polo 6n2
- Двигател: AUA 2000
- Местоположение: Кюстендил
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Колега не се ядосвай. Преди време сина ми си взе алуминиеви джанти за БМВ-то, 3 серия /много го кефеха/ за 200 лева, но с неправилен офсет. Оказа се, че същият модел се предлага и за 5 и 7 серия, но с различен офсет от тези за 3 серия. Нашите бяха за 5 и 7 серия и много стърчаха навън, и закачаха в подкалника. Порадва им се 2-3 месеца и си сложи старите джанти. Тези ги пуснахме за продажба на 200 лева и половин година седяха в мазето. Променихме цената на 250 и на втория ден се обади някакъв с БМВ 7 серия и ги взе без пазарлък. Така, че за всеки влак си има пътници. Мое мнение е, че трябва да променяш цената или текста на обявата поне веднъж седмично, с което обявата се качва по-нагоре в списъка. Аз например търся в мобилето "обяви от последните 2 дни". Успех.
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Пробвай да пуснеш фейк обяви на различни цени. Според интереса и обажданията ще се ориентираш къде е пазара и дали те устройва.
Другият вариант е да пробваш следното (аз така си продадох последната кола). Пускаш една обява на цена с всички екстри и джаджи, които имаш по колата. Втора обява с друга цена само на колата.
При мен това сработи. На първата обява заради цената 1 месец не звънна никой, при втората обява продадох колата за 1 седмица (а беше и само с метални джанти), като ми счупиха телефона. Останалата периферия я разпродадох за още 1 месец и пак взех сумата от първата обява.
Другият вариант е да пробваш следното (аз така си продадох последната кола). Пускаш една обява на цена с всички екстри и джаджи, които имаш по колата. Втора обява с друга цена само на колата.
При мен това сработи. На първата обява заради цената 1 месец не звънна никой, при втората обява продадох колата за 1 седмица (а беше и само с метални джанти), като ми счупиха телефона. Останалата периферия я разпродадох за още 1 месец и пак взех сумата от първата обява.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Българина гледа цената!!!
Колкото повече пари има, толкова по-сметкаджия е.
Вероятно ще я продадеш, но не за парите които ти искаш.Приготви се психически за поне 6м. чакане.
Ако ти трябват пари и бързаш,сваляш цената под пазарната и продаваш.
Винаги има и изключения разбира се,но се иска чакане.
В България на мода е дизела.
Заради митовете и легендите как харчел малко и вървял много се напълни с дизели.И всеки скътал малко пари иска да вземе нещо максимално ново,неотговарящо на доходите му,но дизел!!!,щото комшията му казал че голяма работа било...В крайна сметка можело и бензин ама....само ако му се слага газ,иначе в никакъв случай.
Това се говори долу пред входовете,в кръчмите,като се лепят семки пред блока,на седянка и вечеринки.
Лошо няма,само че тия лафове се разправят от хора ,които бъркат бубината с делкото и казват на тди-то турбодизелинтеркулър.
Пресен случай! Мой комшия хареса модела пасат б6.Попита ме за мнение и аз му казах не си взимай П.Д.140 2.0 Тди мотора в никакъв случай,обясних му защо!
Да да ми каза човекът,харесъл съм бензиновите ще слагам газ.
След една седмица пристига с 2.0ТДИ П.Д. 140кс.,като разбрал колко струва газовата за бензиновите и че гори и бензин и газ в пропорция,решил да вземе това което го посъветвах да не взема,че не сменил и шестограма щото бил сигурен че неговия 8клапанов и няма такава джаджа,да ама като разбра от тук и там че не е така и сега търси пари да го сменя след като я е обслужил веднъж.Та той няма и един лев отгоре заделен за ремонти.
Извинявам се че се отплеснах и пълня темата на колегата с баластра,но ето на такива хора се очаква да я продадеш и те да оценят как си се грижил, и какво си вложил в нея.
Успех ти желая и бъди търпелив.
Колкото повече пари има, толкова по-сметкаджия е.
Вероятно ще я продадеш, но не за парите които ти искаш.Приготви се психически за поне 6м. чакане.
Ако ти трябват пари и бързаш,сваляш цената под пазарната и продаваш.
Винаги има и изключения разбира се,но се иска чакане.
В България на мода е дизела.
Заради митовете и легендите как харчел малко и вървял много се напълни с дизели.И всеки скътал малко пари иска да вземе нещо максимално ново,неотговарящо на доходите му,но дизел!!!,щото комшията му казал че голяма работа било...В крайна сметка можело и бензин ама....само ако му се слага газ,иначе в никакъв случай.
Това се говори долу пред входовете,в кръчмите,като се лепят семки пред блока,на седянка и вечеринки.
Лошо няма,само че тия лафове се разправят от хора ,които бъркат бубината с делкото и казват на тди-то турбодизелинтеркулър.
Пресен случай! Мой комшия хареса модела пасат б6.Попита ме за мнение и аз му казах не си взимай П.Д.140 2.0 Тди мотора в никакъв случай,обясних му защо!
Да да ми каза човекът,харесъл съм бензиновите ще слагам газ.
След една седмица пристига с 2.0ТДИ П.Д. 140кс.,като разбрал колко струва газовата за бензиновите и че гори и бензин и газ в пропорция,решил да вземе това което го посъветвах да не взема,че не сменил и шестограма щото бил сигурен че неговия 8клапанов и няма такава джаджа,да ама като разбра от тук и там че не е така и сега търси пари да го сменя след като я е обслужил веднъж.Та той няма и един лев отгоре заделен за ремонти.
Извинявам се че се отплеснах и пълня темата на колегата с баластра,но ето на такива хора се очаква да я продадеш и те да оценят как си се грижил, и какво си вложил в нея.
Успех ти желая и бъди търпелив.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Дизела гори малко и върви много, факт. При коли от тази генерация няма сериозна алтернатива. Първата генерация TSI мотори са доста проблемни и харчат много. На този фон един шестостен за 12лв е нищо. Ако ти тръгнеш за Пасат Б6, също ще се върнеш с 2.0TDI.
Последна промяна от hooligan_sk на Чет 24 май 2018 14:36, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
То проблемът не е толкоз в купуването, колкото в последващата поддръжка и непредвидени разходи. А при някои коли са си цифра. Аз също бих взел дизел пред ФСИ двигател.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
То си е и до въпрос на късмет. Ако някой я хареса колата, ще дойде и ще ти даде парите. Друг е въпросът, че това може и никога да не стане или да трябва да си почакаш доста, ама в днешно време предвид как излизат нови модели през няколко години и цените на употребяваните автомобили(ест. има и изкл. на това) падат доста бързичко.
И без да се обиждаш, но всеки 1 човек, който си продава колата ще я хвали и ще казва, че няма проблеми, иначе как мислиш ще продадеш кола, която има 1 камара заводски проблеми ???
Идва евентуалния купувач и ти му казваш, ами да съм честен с теб, веригата трака, отделно стабилно харчи масло и в даден момент може да счупи двигателя, освен ако не дадеш едни 2хил+ за ремонт, а да не забравя и разхода е минимум 2литра над това, което е по данни на производителя. И хоп 13 на 100 бензин, на кола, която не е кой знае какво като динамика, трудна за газифициране и на голямо купе с ръчна скоростна кутия, което за мен е минус. Но това си е въпрос на предпочитание.
И бтв ако км. на колата са реални, то сложи някакво доказателство затова, защото вече на всяка втора обява пишат реални километри, а като се обадят и сервизна книжка нямат даже или като я провериш е била на тези километри, ама на 3-тата година ......
Това са ти вариантите да я оставиш на тая цена и да чакаш на късмет някой да си я хареса или да я свалиш с малко под пазарната и тогава вече ще има редица обаждащи се, но и тогава не е гаранция, че ще я продадеш за 2 дена. Тази кола си е специфична за продажба.
Аз като си продавах Голф 6-цата ТСИ, гледах да стане много бързо, защото цените им падаха бързо, а и предвид какви проблеми имат и как бързо се разчува за тях и затова трябваше да я продам доста под "реалната" и цена, докато още не беше всеизвестно за проблемите на ТСИ-тата.
Колата я продадох преди година(може би малко повече) и тогава имаше обяви с доста по-висока цена от моята и в същото време с 40-50хил. над моята и на половина от външното състояние и екстрите на моята. Дали ми беше забавно, как мислиш?
Е да де, ама тези обяви и до ден днешен си седят, понеже собствениците са им много тарикати. И нали се сещаш след година колко им е паднала цената ??? Само лека справка ще ти дам, миналата година екземплярите вървяха между 17-20хил., сега почват от 11хил и пак трудно се продават ....
Тъй, че и дългото чакане не е много оферта, така че си прави сметка и затова.
Аз ти пожелавам успех с продажбата.
И без да се обиждаш, но всеки 1 човек, който си продава колата ще я хвали и ще казва, че няма проблеми, иначе как мислиш ще продадеш кола, която има 1 камара заводски проблеми ???
Идва евентуалния купувач и ти му казваш, ами да съм честен с теб, веригата трака, отделно стабилно харчи масло и в даден момент може да счупи двигателя, освен ако не дадеш едни 2хил+ за ремонт, а да не забравя и разхода е минимум 2литра над това, което е по данни на производителя. И хоп 13 на 100 бензин, на кола, която не е кой знае какво като динамика, трудна за газифициране и на голямо купе с ръчна скоростна кутия, което за мен е минус. Но това си е въпрос на предпочитание.
И бтв ако км. на колата са реални, то сложи някакво доказателство затова, защото вече на всяка втора обява пишат реални километри, а като се обадят и сервизна книжка нямат даже или като я провериш е била на тези километри, ама на 3-тата година ......
Това са ти вариантите да я оставиш на тая цена и да чакаш на късмет някой да си я хареса или да я свалиш с малко под пазарната и тогава вече ще има редица обаждащи се, но и тогава не е гаранция, че ще я продадеш за 2 дена. Тази кола си е специфична за продажба.
Аз като си продавах Голф 6-цата ТСИ, гледах да стане много бързо, защото цените им падаха бързо, а и предвид какви проблеми имат и как бързо се разчува за тях и затова трябваше да я продам доста под "реалната" и цена, докато още не беше всеизвестно за проблемите на ТСИ-тата.
Колата я продадох преди година(може би малко повече) и тогава имаше обяви с доста по-висока цена от моята и в същото време с 40-50хил. над моята и на половина от външното състояние и екстрите на моята. Дали ми беше забавно, как мислиш?
Е да де, ама тези обяви и до ден днешен си седят, понеже собствениците са им много тарикати. И нали се сещаш след година колко им е паднала цената ??? Само лека справка ще ти дам, миналата година екземплярите вървяха между 17-20хил., сега почват от 11хил и пак трудно се продават ....
Тъй, че и дългото чакане не е много оферта, така че си прави сметка и затова.
Аз ти пожелавам успех с продажбата.
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Прерових сайтовете с обяви за този модел Ауди.
Цената, която биха ти платили е 10500- 11 хил. лв.
Цената, която биха ти платили е 10500- 11 хил. лв.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта