Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Този салон се води високо ниво на оборудване но е доста недолюбван сред българските потребители , такива са личните ми наблюдения. Ръчната кутия също , въпреки че за мен е плюс. Скъпия ремонт свързан с разхода на масло е въпрос на време. Като цяло повечето хора търсещи А6 търсят 3.0тди автомат куатро.
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Dimitar 1973 написа:Здравейте, колеги!
Публикувах обява, че си продавам Аудито А6, 2007, 2.0 TFSI.
Колага е невероятно запазена с два комплекта гуми, нов акумолатор и е на реални 147 000 км.
Две седмици никой не се обади :( Обявил съм цена от 14900 ЛВ.
Дайте някакъв съвет, парите ли са много, това, че не е 4х4 ли е проблемът или ръчните скорости.
Колата е много пъргава, изключително много ми харесва, но вече 3 години я карам и ми омръзна.
На първо място е това, че не е quattro. На второ е ръчната кутия.
Audi А6 се купува задължително quattro и с АСК. При всички модели на Audi, които са с надлъжен двигател quattro-то е задължително. Автомобилът просто е проектиран за него.
Горното го пиша от позицията на човек карал Ауди на предно и сега quattro. Много различни автомобили като пътно поведение.
А дали е пъргава зависи с какво го сравняваш. Много се разминават критериите при различните хора.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
4х4 задвижването не мисля че е важно като екстра за повечето хора, независимо колко подходящо е за дадения модел. Продажбите на нови автомобили го показват статистически, все пак най-модерното нещо в момента е SUV на един мост. Това се диктува от клиентите. В класа на А6, аз лично бих искал колата да е автомат на първо място и след това да е с мотор с малко по-добра репутация от този.
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
hooligan_sk написа:4х4 задвижването не мисля че е важно като екстра за повечето хора, независимо колко подходящо е за дадения модел.
Скъпа екстра ... Изключително важна с оглед на безопасността. Дори само заради старта и включването в кръгово движение си заслужава. А зимата мисля е ясно.
Безсмислено е да вземеш автомобил с надлъжно разположен двигател, който е изнесен максимално напред. Недозавиването в завоите е отвратително. Като сложим и съвсем нелеката поддръжка на Ауди. То Quattro-то е нещото което си заслужава усилията. Audi A6 4F и нагоре с предно предаване е определено погрешна покупка.
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Цветовата комбинация в купето е доста странна,сиво на таблото,червен махагон по средата и седалки капучино....не са много хората които ще ги грабне За проблемите с мотора не съм сигурен ,че пречат на продажбата,масата юзъри не са толкова навътре в материята, за да знаят какво може да стане. По-скоро проблема с газификацията е основен,както каза един колега,това не е кола за богаташи /не върви достатъчно за горенето/,а тези които могат да си я позволят ,като си представят двуцифрен разход на бензин и бягат Или трябва да убедиш бъдещия купувач,че колата е истинска и много читава,или да смъкваш цената докато някой се престраши !
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
точната дума наистина е "престраши" :) а тя е в пряка зависимост най-вече от цената.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
hooligan_sk написа:4х4 задвижването не мисля че е важно като екстра за повечето хора, независимо колко подходящо е за дадения модел. Продажбите на нови автомобили го показват статистически, все пак най-модерното нещо в момента е SUV на един мост. Това се диктува от клиентите.
Нищо от това не е вярно:
Ако говорим за статистика - http://www.acea.be/statistics/tag/categ ... enetration
Вадиш си грешни изводи от увеличените продажби на СУВ с 4х2. То не е за сметка на 4х4 коли, а за сметка на леки коли. Просто има хора, които търсят простор, видимост и висока точка на седене без да им излиза повече от лека кола. Цените на такива СУВ са съпоставими или малко по-високи от тези на леките коли. При 4х4 разликата в цената е сериозна и това е единствената причина хора да избират 4х2. Съвременните системи 4х4 не изискват почти никаква допълнителна поддръжка и не повишават разхода на гориво значително.
Каква екстра е 4х4 сочат данните
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
14% не ми се струва сериозен дял, въпреки че очевидно расте. Примери много - колко е масов Б8 4motion и колко редки бяха B3/4 syncro. И естествено, че почти няма поръчано А6, както тогава така и сега, без куатро. Но тогава е ставало дума за кола за около и над 100 000лв, 4х4 е must. В момента говорим за автомобил за 15 000лв, гледат го много от онези другите 86%.
ПС: Добре че е ръчка това ауди на предно, иначе с мултитрошник... съвсем непродаваема.
ПС: Добре че е ръчка това ауди на предно, иначе с мултитрошник... съвсем непродаваема.
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Stivi написа: .... или да смъкваш цената докато някой се престраши !
Смъкването на цена даже е вредно. Купувачът си мисли, че колата има проблем или я чакат скъпоструващи ремонти. Който харесва колата и има интерес ще се обади независимо от обявената цена. Ще поразпита и за коментар и т.н.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Дайте линк към тази обява, да видим и ние за какво иде реч.
Сори, видях я в "братовчедите".
Сори, видях я в "братовчедите".
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=72bb7q
Досега не бях виждал този модел с халогенни фарове. Но въпреки всичко изписано до сега не бих я "подарил".
Досега не бях виждал този модел с халогенни фарове. Но въпреки всичко изписано до сега не бих я "подарил".
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
По-принцип за всеки влак си има пътници, и тази ще я оженим няма да остане, въпроса е за колко ...
Kaто не и вземеш колкото и искаш, ще я дадеш за колкото ти дават.
Kaто не и вземеш колкото и искаш, ще я дадеш за колкото ти дават.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
hooligan_sk написа:14% не ми се струва сериозен дял
Недей така! 15% (толкова са, ако издребняваме), са си сериозен дял. Махни всички служебни коли, които влизат в категорията 'пасажерска кола'. Аз бих махнал и най-ниския клас, където не се предлага 4х4, а цените са крайно далеч от тези за 4х4 и без да спекулирам с цифри, ще се окаже, че не е 1.5 човека на 10, а доста повече са предпочели 4х4.
По интересно е да се спомене този спад 2007ма - 2009та г.
Не може да се твърди на 100%, понеже е корелация, но най-вероятната причина е финансовата криза.
Тоест, ако е така - отново доказателство, че всичко опира до пари и възможност, а не желание и избор. Просто 4х4 е скъпа екстра.
По въпроса за конкретната кола и 86% (85% са - пак ще издребнея ): това не са хора, които не искат 4х4, а такива, които не могат да си го позволят или по-точно, не са счели за нужно да си го позволят. Отделно тези 85% са хора, предпочели нова кола и не са същите хора, които са потенциални клиенти за т14900ази. Най-малко защото ако се преориентират към вторичния пазар, може да могат/искат да си позволят 4х4.
Идеята е, че трудно могат да се вадят изводи по статистика
И съвсем по темата - всяка кола се продава рано или късно. Все пак има Надин и т.н.
Dimitar 1973 написа:На колегата group мога да кажа, че за 3 години и половина съм дал 57 ЛВ за смяна на механичния клапан на турбото и нищо повече.
............
Между другото имам колега с Пасат 2,8 бензин 197 коня 2002-2003 и го правя див и щаслив с Аудито.
Колега тези неща не звучат добре
едит: Сега видях, че колегата е свалил цената от 14900 на 13500 за два дни. Колега недей да се връзваш прекалено много на приказките тук. Ако не ти е спешна продажбата си дръж цена, а когато дойде някой сам ще ти каже колко дава и ще се ориентираш. Кола не се продава току така. Понякога може и няколко месеца да почакаш. Аз лично, когато купувам кола си преценявам кое, колко и как, правя оферта и вече е въпрос на желание от двете страни да стане работата. И в двете посоки е важно да не се бърза.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 15 май 2018 14:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Да, group, свалих цената, но тя е вече без коментар. Бях си харесал друга кола и затова съм се вкарал в това приключение.
Но, до седмица не се ли случи нещо си сменям маслото и задните накладки и си смъквам обявата.
Немога да спра да се чудя как може такава кола и в това състояние да не заслужава 13500.
Пак повтарям, че за тези пари немога да намеря нищо, което може да се доближи до нея.
Но, до седмица не се ли случи нещо си сменям маслото и задните накладки и си смъквам обявата.
Немога да спра да се чудя как може такава кола и в това състояние да не заслужава 13500.
Пак повтарям, че за тези пари немога да намеря нищо, което може да се доближи до нея.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Audi А6 2007 г. 2.0 TFSI
Проблема ти е е че това че колата ти е толкова хубава и безпроблемна си го знаеш само ти.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта