Мнения за бензиновите двигатели
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Мнения за бензиновите двигатели
ФВ спря да може да прави бензинови двигатели. Иначе произвежда бензинови коли.
- Кайзен
- Мнения: 1528
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Мнения за бензиновите двигатели
stefan4o написа:Съвременните турбинирани малолитражки на ВАГ са добър вариант с оглед ниския разход на гориво. Ако избирах кола от магазина бих се спрял точно на 1.4 турбо.
Нито може да си купиш 1.4TSI от магазина, нито "съвременните турбинирани малолитражки на ВАГ" са с нисък разход на гориво.
1.2TSI, 1.4TSI и 1.8TSI са спрени от производство и ако някъде въобще все още се сглобяват, то те са остатъчни бройки, защото не могат да изпълнят изискванията на WLTP. Единствените (към момента) бензинови двигатели, които ще могат да се регистрират след 01.09.2018 са 1.0TSI, 1.5TSI и 2.0TSI и то с подобрен/изменен софтуер спрямо продаваните към момента.
П.П.1: Понеже не е коректно да се сравняват каквито и да е динамични характеристики на турбиниран двигател (напр. 1.5TSI) и нетурбиниран двигател (напр. 1.8 i-VTEC), не бих сравнявал разход и динамика. Но е факт, че 1.5TSI гори около 0,7л масло за 15 000км (собственика долива между две смени, сменя на 15 000км), а на 1.8 i-VTEC не се налага доливане на масло при смяна на всеки 15 000км (собственика не долива между две смени, сменя на 15 000км).
П.П.2: Не виждам защо трябва толкова яростно да се нахвърляте към "различните" предложения. Автора на темата сам е написал, че
momchil.milev написа:8. <Приемам-предложения-и-мнения>
П.П.3: Тойота Аурис хибрид може би няма да покрие изискванията за обем на багажника, заради батериите.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения за бензиновите двигатели
Кайзен написа:stefan4o написа:Съвременните турбинирани малолитражки на ВАГ са добър вариант с оглед ниския разход на гориво. Ако избирах кола от магазина бих се спрял точно на 1.4 турбо.
Нито може да си купиш 1.4TSI от магазина, нито "съвременните турбинирани малолитражки на ВАГ" са с нисък разход на гориво.
Не бях в течение за тая подробност, че 1.4 вече не се предлага в магазина. А относно ниския разход - информацията ми от първа ръка сочи доста интересни цифри, аз лично не съм карал 1.4тси и нямам лични наблюдения за разход. Иначе звучи интересно да имаш всичкия въртящ момент от 1500 до 4000 об/мин...
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мнения за бензиновите двигатели
1.0=1.2
1.5=1.4
1.8 спрян.
2.0 подобрен.
Това е от миналата година.
1.5=1.4
1.8 спрян.
2.0 подобрен.
Това е от миналата година.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Мнения за бензиновите двигатели
бензинови мотори масово по 1.0 - 1.4 литра, че ги и монтират на големи купета... сбъркана работа
под 2 литра лимонада не си купувам, камо ли кола.
един бензинов мотор не си ли смени 3 пъти гласа преди да стигне до прекъсвач, и отчетливо да се развърта след 3.5-4 хил оборота, въобще не е трябвало да се създава като бензинов. Тоя, дето измислил даунсайзинга е за убиване. Точка.
под 2 литра лимонада не си купувам, камо ли кола.
един бензинов мотор не си ли смени 3 пъти гласа преди да стигне до прекъсвач, и отчетливо да се развърта след 3.5-4 хил оборота, въобще не е трябвало да се създава като бензинов. Тоя, дето измислил даунсайзинга е за убиване. Точка.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Мнения за бензиновите двигатели
На CR-V то от втория линк му дават че върви с бензин А92
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Мнения за бензиновите двигатели
След 2 години колебания накрая се реших на новия Супърб L&K 2.0TDI 190кс.
Като цяло в диапазона в който гледаш бих стоял на страна от Honda поради ред причини (дразни ме интериора да е направен като от кутийки за кисело мляко...).
Мазда също не бих си взел - 2.5 бензин 192кс гори твърде много и не върви, може би все още има складови бройки с N1 сертификат за комби обаче.
Новата Инсигния е страхотна спрямо старата, но все още се усеща евтина и пластмасова отвътре.
Пасат е твърде скъп с високо ниво на оборудване, а Ауди А4 или BMW 3 или Mercedes C-class е чисто безумие.
KIA Optima не бих погледнал дори, не и за тези цени...
Renault Talisman е направо трагичен във всяко отношение.
Ако бюджета е ограничен - бих заложил на Seat Leon / Leon X-PERIENCE. Цените са по-разумни от Октавия, външния вид е далеч по-добър. Другия вариант е Octavia 1.8 TSI. В момента има коли на склад N1 с добра отстъпка.
Като цяло в диапазона в който гледаш бих стоял на страна от Honda поради ред причини (дразни ме интериора да е направен като от кутийки за кисело мляко...).
Мазда също не бих си взел - 2.5 бензин 192кс гори твърде много и не върви, може би все още има складови бройки с N1 сертификат за комби обаче.
Новата Инсигния е страхотна спрямо старата, но все още се усеща евтина и пластмасова отвътре.
Пасат е твърде скъп с високо ниво на оборудване, а Ауди А4 или BMW 3 или Mercedes C-class е чисто безумие.
KIA Optima не бих погледнал дори, не и за тези цени...
Renault Talisman е направо трагичен във всяко отношение.
Ако бюджета е ограничен - бих заложил на Seat Leon / Leon X-PERIENCE. Цените са по-разумни от Октавия, външния вид е далеч по-добър. Другия вариант е Octavia 1.8 TSI. В момента има коли на склад N1 с добра отстъпка.
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Мнения за бензиновите двигатели
Кайзен написа:защото не могат да изпълнят изискванията на WLTP
Кои марки и двигатели покриват WLTP в текущите си варианти?
Кайзен написа:Ако аз сега трябва да избирам ново бензиново комби, бих си купил Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC.
Много добър двигател, който се използва от над 10г без да са известни проблеми. Няма турбо, няма ЕГР, ..
При нужда може да се газифицира без проблем.
Ако не се бъркам това е единствения автомобил към момента на пазара, който не е с малолитражен турбо двигател.
Най-евтиният Сивик Турер с 1.8 е 43 хил. лв. в ценовата листа на Бултрако.
Аз ли не съм наред или това е с близо 9 хил. лв. повече от най-евтиния Леон комби?
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Мнения за бензиновите двигатели
Кайзен написа:Но е факт, че 1.5TSI гори около 0,7л масло за 15 000км (собственика долива между две смени, сменя на 15 000км), а на 1.8 i-VTEC не се налага доливане на масло при смяна на всеки 15 000км (собственика не долива между две смени, сменя на 15 000км).
Ама всичките 1,5 TSI ли горят 0,7л масло? Защото аз не съм съгласен, ама хич
п.п. Специално до колегата Кайзен:
https://www.topgear.com/car-reviews/honda/civic-tourer
Моля, виж този линк, там горе, още в началото си е записано: The Civic Tourer’s all about one thing: space. Want more than one thing? Consider a Golf Estate. в буквален превод: При Civic Tourer става дума за едно нещо: Пространство. Искате ли повече от едно нещо? Помислете за Golf Estate.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Мнения за бензиновите двигатели
Кайзен написа:Ако аз сега трябва да избирам ново бензиново комби, бих си купил Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC.
Много добър двигател, който се използва от над 10г без да са известни проблеми. Няма турбо, няма ЕГР, ..
При нужда може да се газифицира без проблем.
Ако не се бъркам това е единствения автомобил към момента на пазара, който не е с малолитражен турбо двигател.
Актуалния модел Сивик 10та генерация се предлага само с 1.0Т, 1.5Т и 2.0Т бензинови мотори колега. Турър все още не е получил наследник и е Сивик 9та генерация, която от своя страна е фейслифт на 8ма генерация. Освен това Хонда иска за тази "модерна" техника от 2005г. доста пари. Това е несериозно предложение.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за бензиновите двигатели
pe6kata написа:бензинови мотори масово по 1.0 - 1.4 литра, че ги и монтират на големи купета... сбъркана работа
В началото на годината във фирмата на брат ми купиха чисто нов Туран с 1.5 TSI двигател. Решихме да пътуваме с него до Германия, за да го разработим по магистралите на дълъг път.
След близо 4000 км с него останах приятно изненадан, както от динамиката, така и от разхода, въпреки че актуалният Туран е доста голям и просторен.
- Кайзен
- Мнения: 1528
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Мнения за бензиновите двигатели
Голямо активизиране на "вишняви", "червени" и "зелени" потребители .. Човек може да си помисли, че има конспирация.
Когато се сравняват автомобили, е добре да се видят с какви двигатели, какви екстри и т.н., иначе става - ябълки с круши.
Специално за теб: аз споделих лично мнение. Английските журналисти имат друго, ти - може би трето.
До кокото ми е известно Сивик 8 няма комби вариант, следователно няма как Сивик Турер да е фейслифт на нещо. Ако не се лъжа Сивик Турер се произвежда от 2013, та в тази връзка не виждам смисъл от споменаване на 2005 и техническото развитие тогава. Продаваните Сивик Турер са фейслифт 2016.
И ако трябва да вляза в тона ти - бих казал, че твоето мнение е несериозно
П.П.: Пак казвам - това си е лично мое мнение. Ако аз СЕГА ще купувам бензиново комби за около 40 000лв, то бих избрал простата доказала се техника, а не нововъведен малолитражен турбиниран мотор с ЕГР и цяла камара екологични възли, които е ВЪЗМОЖНО да създадат скъпо струващи ремонти. Напълно е вероятно след няколко години да имам друго мнение и тогава да заложа на напр. 1,5 TSI хибрид. Погледнато исторически последните 10г VW няма надежден бензинов двигател - от TFSI, през веригите и маслените сегменти на TSI до актуалните еко-проблеми.
Като основа може да следиш изследването на ADAC: https://www.adac.de/infotestrat/umwelt- ... fault.aspxescrime написа:Кои марки и двигатели покриват WLTP в текущите си варианти?
Най-евтиния Сивик Турер с 1.8 в Германия е 16 890 € и е с камера за задно виждане, темпомат, нави, отопляеми седалки и т.н.escrime написа:Най-евтиният Сивик Турер с 1.8 е 43 хил. лв. в ценовата листа на Бултрако.
Аз ли не съм наред или това е с близо 9 хил. лв. повече от най-евтиния Леон комби?
Когато се сравняват автомобили, е добре да се видят с какви двигатели, какви екстри и т.н., иначе става - ябълки с круши.
Без да искат твоето съгласие, много потребители споделят разход на масло > 0,5л. Справка - доста теми в немски форуми.Spas написа:Ама всичките 1,5 TSI ли горят 0,7л масло? Защото аз не съм съгласен, ама хич
Специално за теб: аз споделих лично мнение. Английските журналисти имат друго, ти - може би трето.
hooligan_sk написа:Турър все още не е получил наследник и е Сивик 9та генерация, която от своя страна е фейслифт на 8ма генерация. Освен това Хонда иска за тази "модерна" техника от 2005г. доста пари. Това е несериозно предложение.
До кокото ми е известно Сивик 8 няма комби вариант, следователно няма как Сивик Турер да е фейслифт на нещо. Ако не се лъжа Сивик Турер се произвежда от 2013, та в тази връзка не виждам смисъл от споменаване на 2005 и техническото развитие тогава. Продаваните Сивик Турер са фейслифт 2016.
И ако трябва да вляза в тона ти - бих казал, че твоето мнение е несериозно
П.П.: Пак казвам - това си е лично мое мнение. Ако аз СЕГА ще купувам бензиново комби за около 40 000лв, то бих избрал простата доказала се техника, а не нововъведен малолитражен турбиниран мотор с ЕГР и цяла камара екологични възли, които е ВЪЗМОЖНО да създадат скъпо струващи ремонти. Напълно е вероятно след няколко години да имам друго мнение и тогава да заложа на напр. 1,5 TSI хибрид. Погледнато исторически последните 10г VW няма надежден бензинов двигател - от TFSI, през веригите и маслените сегменти на TSI до актуалните еко-проблеми.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Мнения за бензиновите двигатели
Да, Сивик турър по същество е модел от 2005г, удължен и преминал през няколко фейслифта. Това е 13 годишна платформа, със същата торсионна греда отзад. И със същия мотор.
ПС: Аз не вярвам, че ако имаш 40 000лв за харчене, ще отидеш и ще ги дадеш за една outdated Хонда. Освен ако нямаш много специфични нужди, като например таксиметрови услуги - където се търси максимално опростена техника + газификация.
ПС: Аз не вярвам, че ако имаш 40 000лв за харчене, ще отидеш и ще ги дадеш за една outdated Хонда. Освен ако нямаш много специфични нужди, като например таксиметрови услуги - където се търси максимално опростена техника + газификация.
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Мнения за бензиновите двигатели
Благодаря за линка към ADAC.
Не съм се интересувал от цените на автомобилите В Германия. При цена ~17 хил. евро е различно. Обаче 17 хил. евро изобщо не са 43 хил. лв. Тук в цената не влизат и седалките с подгрев - доплащат се 780 лв., Honda Connect е 4000 лв., навигацията е 2200 лв., а ADAS е 3200 лв. Да не говорим, че май и камерата не видях в списъка с екстрите, но да кажем, че съм я пропуснал.
Подгрев на седалките и камерката на задния капак са 1100 лв. за Леон ST, който в ниво XCELLENCE (най-високо по отношение на комфорт) със задвижване 1.4 ACT е 37 хил. лв.
6 хил. лв. разлика са много неща - Full LED, "голямата" навигация, Пакет DCC, панорама и вероятно още някоя глезотия. И ще е по-динамичен, по-комфортен и по-икономичен автомобил.
Хонда Сивик Турер на цената си в България ми изглежда абсолютно неконкурентна. Има автоматични чистачки и светлини иначе си е голчо в най-ниското си оборудване.
Не съм се интересувал от цените на автомобилите В Германия. При цена ~17 хил. евро е различно. Обаче 17 хил. евро изобщо не са 43 хил. лв. Тук в цената не влизат и седалките с подгрев - доплащат се 780 лв., Honda Connect е 4000 лв., навигацията е 2200 лв., а ADAS е 3200 лв. Да не говорим, че май и камерата не видях в списъка с екстрите, но да кажем, че съм я пропуснал.
Подгрев на седалките и камерката на задния капак са 1100 лв. за Леон ST, който в ниво XCELLENCE (най-високо по отношение на комфорт) със задвижване 1.4 ACT е 37 хил. лв.
6 хил. лв. разлика са много неща - Full LED, "голямата" навигация, Пакет DCC, панорама и вероятно още някоя глезотия. И ще е по-динамичен, по-комфортен и по-икономичен автомобил.
Хонда Сивик Турер на цената си в България ми изглежда абсолютно неконкурентна. Има автоматични чистачки и светлини иначе си е голчо в най-ниското си оборудване.
Последна промяна от escrime на Пон 25 юни 2018 19:32, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мнения за бензиновите двигатели
АСТ не е ли при 1.5 ТСИ само.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта