Без да влизам в спора за цени и оборудване, който е доата безумен, ще се намеся за техниката от n брой години:
Всъщност точно дълго използваната техника е част от 'влюбването' ми в японските коли. Ако бъдем честни и VW беше едно време така. Онова време, когато се влюбихме в марката (поне повечето от нас). Бяха консервативни и плахи. Това раждаше добра техника. Сега хем са по новите технологии, хем са се вкопчили в дизела.
Давам пример с тойота, защото Тойота е номер 1 в щатите и в Европа не сме им интересни с дизеловия и еко пазар. FJ cruiser - 2 тона джип с уникална техника (торсен диференциал от vw щот искат най-доброто). 4000 кубика атмосферен и съвсем реален разход от 14-15л/градско. Извън града не го гледаме, защото е с формата на хладилник, но и там е смайващо нисък за фул таймер. Това е автомат! Айде дайде ми нещо близко? И то 240 коня! Върви уникално - спокойно, тихо, .... Двигателя е 1GR-FE. От 2004г. се вкарва в Лендкруизер. После само се развива и вади 260 коня.
Някой нещо? Прави по милион километри без грижи.
Тъ за стара и съвременна техника се налага малко да излезем от ш.......а Европа!
Мнения за бензиновите двигатели
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Мнения за бензиновите двигатели
Прекрасно разбирам доводите, но Тойота също са имали изцепки. Примерно 1ZZ-FE с разход на масло, който би засрамил дори и 1.8TSI с проблемните бутала.
От друга страна има и такива примери - https://autobild.bg/4-%D0%B3%D0%BE%D0%B ... %BA%D0%BC/
Не съм разбрал някой производител да е създал вечен автомобил/двигател.
Авторът питаше дали да гледа бензинови двигатели като цяло. Според мен да.
От друга страна има и такива примери - https://autobild.bg/4-%D0%B3%D0%BE%D0%B ... %BA%D0%BC/
Не съм разбрал някой производител да е създал вечен автомобил/двигател.
Авторът питаше дали да гледа бензинови двигатели като цяло. Според мен да.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Мнения за бензиновите двигатели
Естествено и Тойота имат изцепки. По-назад казах, че всички имат и е нужно проучване. Горния ми пост беше по отношение на 'старата техника'.
Покупката на кола се е превърнало в закупуване на телефон - гледат се мултимедии и всякакви екстри. Няма лошо, просто в една кола са много фактори и няма такава, която да предлага всичко.
Покупката на кола се е превърнало в закупуване на телефон - гледат се мултимедии и всякакви екстри. Няма лошо, просто в една кола са много фактори и няма такава, която да предлага всичко.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Мнения за бензиновите двигатели
group® написа:Покупката на кола се е превърнало в закупуване на телефон...
...с дълговечността на такъв: 2-3 години и да и се радва следващия, че след гаранция ремонтите идват скъпи.
Относно кой вкарвал техника от 2005 - може да се позаинтересувате в каталозите на Pierburg за secondary air pump и прилежащия към нея клапан. По спомени имаше модификации, които са вграждани от последните Ауди 100 C4 до края на Голф 4, което са си едни 10-11 години. Отделно при Фаетон има части, които от 2003 до последните от 2016 са с един и същи номер, което е още по-дълго. Лично мен не ме кефи да плащам за техника, която е на 10+ години, съвременни цени на ново.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за бензиновите двигатели
Задният тампон на носача на VW Golf е един и същ от MK2 до MK4. Т.е. от 1983 до 2006 г. А в Октавия 1 и до по-късно. Това не го прави лошо решение. Просто има детайли, които е нормално да се използват дълго време, защото не подлежат на кой знае каква оптимизация. А напоследък оптимизацията е в цената за сметка на издържливостта.
При двигателите обаче положението е друго - там развитието на технологиите води до съществена промяна в КПД-то най вече.
При двигателите обаче положението е друго - там развитието на технологиите води до съществена промяна в КПД-то най вече.
- Кайзен
- Мнения: 1527
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Мнения за бензиновите двигатели
Щеше да е много хубаво от VW да оптимизират бензиновите двигатели, за да предоставят някакви подобрения (КПД, разход на гориво и т.н.) на своите клиенти. За съжаление преминаването от поколението на 1.8Т, 1.8 20V и 2.0 към TFSI/TSI двигателите е по същата причина, както сега от 1.4TSI към 1.5TSI - покриване на нововъведени еко-изисквания.
Просто японците от Хонда са успели да направят атмосферни двигатели с обем 1.8 и 2.0 (1.8 i-VTEC и 2.0 i-VTEC), с който да покрият Euro 4, Еuro 5, Euro 5b, чак до Euro 6b. На европейците (не само VW в това число) им е било необходимо да преминат към турбинирани двигатели с директно впръскване.
Просто японците от Хонда са успели да направят атмосферни двигатели с обем 1.8 и 2.0 (1.8 i-VTEC и 2.0 i-VTEC), с който да покрият Euro 4, Еuro 5, Euro 5b, чак до Euro 6b. На европейците (не само VW в това число) им е било необходимо да преминат към турбинирани двигатели с директно впръскване.
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Мнения за бензиновите двигатели
Според мен, единственото предимство на модерния астматик, пред модерния турбо мотор е, че е по-евтин.
Иначе, при една и съща мощност, е по-тежък, по-харчещ и по-тромав.
Иначе, при една и съща мощност, е по-тежък, по-харчещ и по-тромав.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения за бензиновите двигатели
На твоето мнение съм, колега. За хубаво или лошо концепцията през годините се променя при повечето производители. Разбира се клиентът е най-наклецан от цялата работа с планираното остаряване на възлите и агрегатите. По-скоро клиентът след първия собственик
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Мнения за бензиновите двигатели
Кайзен написа:... Просто японците от Хонда са успели да направят атмосферни двигатели с обем 1.8 и 2.0 (1.8 i-VTEC и 2.0 i-VTEC), с който да покрият Euro 4, Еuro 5, Euro 5b, чак до Euro 6b. На европейците (не само VW в това число) им е било необходимо да преминат към турбинирани двигатели с директно впръскване.
И във Формула 1 им отне няколко години да въведат "директното впръскване".
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 18 фев 2016 10:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: RE: Мнения за бензиновите двигатели
joro_kem написа:momchil.milev написа:2. Най-вече, ужасния дизел в България.
Щот бензина е екстра...
Мухахахах :) Факт, имаш право :) Май ще е 2.0 TDI 150 коня със 7 степенна DSG автоматична скоростна кутия, с два съединителя :)
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта