Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
Мойа приятел кара няколко години А4 англичанка, без да обръща нищо. Та и това е вариант.
Ако търся кола с този размер, в никакъв случай няма да е ВАГ.
Ако търся кола с този размер, в никакъв случай няма да е ВАГ.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19696
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
stefan4o написа:Така ще имаш време да глътнеш въздух и да събереш лев за по-големите и скъпи ремонти - каквито ще те сполетят със сигурност, ако колата остане за повече време твоя, а не я смениш догодина примерно.
тук идва примерът с Пасата на баща ми, който купих август 2012 от Германия на 10 години и 149000 километра със сервизни документи и потвърдена история в представителството на VW.
Колата вече е на 240 000. Наскоро сменихме 2-ри път ангренаж (веднъж като я докарах и веднъж след още 80К). За тези 90К километра и 6 години, ремонтите са доста минимални - термостат, задни амортисьори (скапват се от тегленето, а тя теглеше доста неща, преди брат ми да си купи неговия пасат), EGR клапан - (едно от най-скъпите сменени неща по нея - 240 лв), както и други дреболии.
Само дето като я купувах на Горубляне вървяха по 5-6000 лв, а на мен ми излезе 10000 лв след регистрацията в КАТ.
Утре ако се наложи пак да купувам подобна кола - никакъв шанс да е различна от Passat - въпрос на бюджет коя генерация ще е.
Пътувал съм до Германия с:
- Passat B3 на vaskoto1
- Passat B5.5 на баща ми (многократно)
- Passat B6 на dobrin
- Passat B7 пак на dobrin
- Passat B8 на братовчед ми - има и тема за него.
Пътувал съм и с доста други автомобили и по-малки и по-големи и VW и други марки, но Пасатът просто е направен да пътува и да служи!
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
Ако ти се струват големи разходите за Б5.5 значи изобщо няма какво да коментираме Б6. За мен в тази тема (а и не само в тази), относно тези Пасати, най-правилни са мненията на Vlad777. Аз бих слушал него, не малко е писал във форума.
Пасат от Англия е добър вариянт, защото 99% от колите от частни лица там са с реална сервизна история и са в много добро състояние. А от България шанса да намериш такъв е 1%. И цената му ще е съвсем друга - на Хулигана комбито беше в тоя 1%, ама той вече е продаден. А ако не ти се занимава с англичанка, преглъщаш факта, че ще е на повечко километри, правиш едно хубаво първоначално обслужване и после забравяш. За мен това са изключително здрави и качествени коли. С доста имам опит, за това смея да го твърдя.
Пасат от Англия е добър вариянт, защото 99% от колите от частни лица там са с реална сервизна история и са в много добро състояние. А от България шанса да намериш такъв е 1%. И цената му ще е съвсем друга - на Хулигана комбито беше в тоя 1%, ама той вече е продаден. А ако не ти се занимава с англичанка, преглъщаш факта, че ще е на повечко километри, правиш едно хубаво първоначално обслужване и после забравяш. За мен това са изключително здрави и качествени коли. С доста имам опит, за това смея да го твърдя.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
Вариант с десен волан е ок.
Но ако караш извънградско си е тегаво.
Покарал съм си.
Приятел кара само десняци,сам си ги докарва. Тия дни пипна едно А4/В6.
1.8Т с газ от Англия.
Стъпи на 2000лв с докарването.
Много съм го мислил тоя вариант.
Но лично на мен ми трябва кола с ниски експлоатационни разходи.
И за това все още карам Октавиа.
Но ако караш извънградско си е тегаво.
Покарал съм си.
Приятел кара само десняци,сам си ги докарва. Тия дни пипна едно А4/В6.
1.8Т с газ от Англия.
Стъпи на 2000лв с докарването.
Много съм го мислил тоя вариант.
Но лично на мен ми трябва кола с ниски експлоатационни разходи.
И за това все още карам Октавиа.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
muns61 написа:в никакъв случай няма да е ВАГ.
Ще ти прозвучи тъпо.
Но за мен отбягваните от теб,за мен са пример за интериор.
А на мен това не ми е безразлично.
Пред блока спира Ярис,от търсените. Веднъж карах такъв,ебаси смрадливия интериор и пластмаса гадна.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
Благодаря Колеги за мненията!
Да карам "десняк" без обръщане, въобще не съм го и помислял, а за самото обръщане - продължавам да бъда на мнение че при едно такова зверско "разфасоване" на 13-15 годишно табло, няма как да не се начупят пластмаси, щипки и т.н.
А колегата Zdravko Zankov като спомена за бензиновия 1,8Т , предполагам че визира 150 к.с., се замислих и за бензинов вариант но задължително с газов инжекцион, че иначе няма изхранване, но пък като знам газта как яде ауспусите ...
Бих искал да попитам - има ли някакъв начин да се хване реалния километраж на B 5.5 ?
Да карам "десняк" без обръщане, въобще не съм го и помислял, а за самото обръщане - продължавам да бъда на мнение че при едно такова зверско "разфасоване" на 13-15 годишно табло, няма как да не се начупят пластмаси, щипки и т.н.
А колегата Zdravko Zankov като спомена за бензиновия 1,8Т , предполагам че визира 150 к.с., се замислих и за бензинов вариант но задължително с газов инжекцион, че иначе няма изхранване, но пък като знам газта как яде ауспусите ...
Бих искал да попитам - има ли някакъв начин да се хване реалния километраж на B 5.5 ?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19696
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
През VAG-COM на дизелите може да се прочете EDC 1516 mileage, но на голяма част от автомобилите е изтрит.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
Визираният двигател е 163кс.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
Zdravko Zankov написа:Визираният двигател е 163кс.
А какво ти е мнението за 150 к.с., каква е разликата в двата двигателя освен мощността и кой е по надежден? В момента гледам една обява за 150 к.с., 2004 година.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
1.8Т не е моят мотор,засега.
Вземай по-запазеният.
Вземай по-запазеният.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
Купих Пасат Б5,5 1,8Т 2001г с всички екстри без кожа , в началото на миналата година за 6000лв с газова уредба на 1 година с ОБД . Дотук съм на около 12 000лв. Всичко, в това число в гуми, прехвърляния , данъци обслужване и т.н.Най-големите ми разходи всъщност са 2000лв ремонт на автомат и 300лв за нов катализатор. Всичко друго са дреболии които обаче се трупат ли трупат. И това е при положение че сам го ремонтирам и купувам части с 35% отсъпка. В контекста на казаното, от толкова стар автомобил очаквай много разходи в противен случай ще се хвалиш във форумите как само гориво и сипваш и колата си върви но всъщност ще караш гробница.....
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
Дизели внесени от Германия са на много фактически километри.
Защо е така? Немският автомобилен клуб е пресметнал, че дизел си струва при над 25 000 км годишно, предвид високият пътен данък за дизели, по-скъпата кола като нова и по-скъпата поддръжка в годините. Т.е. който не кара много си купува кола с бензинов мотор.
Дизел на 10 години в Германия е минимум на 250 000 километра, а има такива на 320 000 и повече. Разбира се преди да дойдат на пазара в България изведнъж стават на малко километри, щото били собственост на "пенсионер".
Аз купих Б5,5 16 годишен на 194 000 км доказани, карам го вече 16 000 километра, досега не ме е оставял на пътя, ремонт правих един без да имаше някаква нужда от него (смених задните амортисьори, бяха изгнили от ръжда).
За него платих 2700 евро плюс 800 евро за БРЦ газова уредба, която вече е изплатена.
Затова за мен само бензинова кола над 10 години е добър вариант!
Защо е така? Немският автомобилен клуб е пресметнал, че дизел си струва при над 25 000 км годишно, предвид високият пътен данък за дизели, по-скъпата кола като нова и по-скъпата поддръжка в годините. Т.е. който не кара много си купува кола с бензинов мотор.
Дизел на 10 години в Германия е минимум на 250 000 километра, а има такива на 320 000 и повече. Разбира се преди да дойдат на пазара в България изведнъж стават на малко километри, щото били собственост на "пенсионер".
Аз купих Б5,5 16 годишен на 194 000 км доказани, карам го вече 16 000 километра, досега не ме е оставял на пътя, ремонт правих един без да имаше някаква нужда от него (смених задните амортисьори, бяха изгнили от ръжда).
За него платих 2700 евро плюс 800 евро за БРЦ газова уредба, която вече е изплатена.
Затова за мен само бензинова кола над 10 години е добър вариант!
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
silent написа:. Дотук съм на около 12 000лв. .Най-големите ми разходи всъщност са 2000лв ремонт на автомат и 300лв за нов катализатор. Всичко друго са дреболии които обаче се трупат ли трупат.
Колега,би ли ни светнал какви са тези дреболии за 3700 лв?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
Само през тази седмица ме оставя два пъти на пътя.
В понеделник се строши по време на движения десния държач на моста. Моста се криви гумата отива назад опира в подкалника и не ми се мисли ако това се случи с висока скорост. В сряда стартера умря изведнъж този път на бензиностанция.
Честно казано въобще съм на тръни като тръгна нанякъде с тази кола.
Ето ги сметките колега :
http://prikachi.com/images/364/9365364Y.jpg
http://prikachi.com/images/365/9365365I.jpg
http://prikachi.com/images/366/9365366p.jpg
Предстоящи ремонти:
Механизъм на стъклото предна дясна врата около 70лв.
Ремонт на осветлениете в краката на предните седалки.
Ремонт на брава на багажника-няма осветление и индикация за отворена врата.
Ремонт на подгрев на шофьорска седалки.
Ремонт на патрон на задна врата-не може да се отключва с ключа.
Турбото е омаслено от към студената част...кога един господ знае.
Теч на масло от дясната страна на мотора засега на мога да открия от къде.
Така че ....
В понеделник се строши по време на движения десния държач на моста. Моста се криви гумата отива назад опира в подкалника и не ми се мисли ако това се случи с висока скорост. В сряда стартера умря изведнъж този път на бензиностанция.
Честно казано въобще съм на тръни като тръгна нанякъде с тази кола.
Ето ги сметките колега :
http://prikachi.com/images/364/9365364Y.jpg
http://prikachi.com/images/365/9365365I.jpg
http://prikachi.com/images/366/9365366p.jpg
Предстоящи ремонти:
Механизъм на стъклото предна дясна врата около 70лв.
Ремонт на осветлениете в краката на предните седалки.
Ремонт на брава на багажника-няма осветление и индикация за отворена врата.
Ремонт на подгрев на шофьорска седалки.
Ремонт на патрон на задна врата-не може да се отключва с ключа.
Турбото е омаслено от към студената част...кога един господ знае.
Теч на масло от дясната страна на мотора засега на мога да открия от къде.
Така че ....
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Препоръки и мнения за Passat B5.5 или B6, бензин или дизел, плюсове и минуси?
Купил си гробница колега, трябвало е да си отваряш очите преди покупката!
На колко километра беше като я закупи, откъде е внесена, имаше ли сервизна история с печати от VW?
На колко километра беше като я закупи, откъде е внесена, имаше ли сервизна история с печати от VW?