Alfa Romeo 156/159 или Passat
Alfa Romeo 156/159 или Passat
Търся някакво комби до 6000 лева, даже 5000 по-добре и първо гледах пасати ама вместо да вземам B5.5 който ми е грозен на външен вид, B6 ми харесва ама над бюджета, видях че alfa romeo 156 да кажем от 2006 или 159 от 2007 хем са по-нови хем по хубави на външен вид и са и по-евтини, та като разходи след покупката кое ще ми е по-евтино, дизелов пасат 2002-2005г. 130-150кс или пак дизелова алфа 2006-2007 140-150кс. Ще ми се да е с кожен салон колата което оскъпява пасатите доста.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
Алфа се взима не защото е удачен избор, а защото искаш да караш Алфа.
Имах и Passat B5.5 1.8T и Alfa GT 1.9 JTD(което си е 156). Пасата е универсална кола, онова другото е кола за много тесен кръг маняци. Много мога да пиша за изработка и частиte, но никой няма да му се чете.
Колкото до 159, ако си вземеш 159 за 5000(та ако ще и за 6000) ще е пълен кошник, в който ще налееш още доста парици.
Имах и Passat B5.5 1.8T и Alfa GT 1.9 JTD(което си е 156). Пасата е универсална кола, онова другото е кола за много тесен кръг маняци. Много мога да пиша за изработка и частиte, но никой няма да му се чете.
Колкото до 159, ако си вземеш 159 за 5000(та ако ще и за 6000) ще е пълен кошник, в който ще налееш още доста парици.
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
Е около 6000лв има голям избор от 159, те комбитата са малко по-евтини гледам, всичките ли ще са зле. Добре ако неочаквано се случи да не е зле, 159 ще бъде ли ефективна кола след купуването ?
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
Не съм имал 159 и не ми се иска да давам акъл тип - от къде чул , от къде прочел.
За мен колата е тясна отзад, а като комби(багажник) не може да се сравнява с пасата.
От опита ми с GT/156 мога да кажа ,че има много(много) недомислени неща. Не казвам ,че Алфата е анти-кола, просто не мисля ,че това за което плащаш като части отговаря на това, което получаваш. Това пак е препратка към това , което написах за тесния кръг от маниаци. Аз Алфа за практичност няма да си взема, виж за кеф може, като втора кола.
Както написах по-рано, ако искаш практичност - пасата.
Ще ми се да направя едно сравнение.
Пасата е като да се ожениш за прилична женица, която може да готви , пере, чисти, гледа деца и т.н.
Алфата е като готина любовница, прави пържени яйца, не се сеща да чисти, ама какви с*ирки прави...
След като продадох моята винаги се сещам за изказването на petrolhead в тази тема - viewtopic.php?t=220892 - "най-слабото място е, че е алфа и винаги ще си остане италиански боклук, колкото и красива опаковка да има" (и това си е истината).
За мен колата е тясна отзад, а като комби(багажник) не може да се сравнява с пасата.
От опита ми с GT/156 мога да кажа ,че има много(много) недомислени неща. Не казвам ,че Алфата е анти-кола, просто не мисля ,че това за което плащаш като части отговаря на това, което получаваш. Това пак е препратка към това , което написах за тесния кръг от маниаци. Аз Алфа за практичност няма да си взема, виж за кеф може, като втора кола.
Както написах по-рано, ако искаш практичност - пасата.
Ще ми се да направя едно сравнение.
Пасата е като да се ожениш за прилична женица, която може да готви , пере, чисти, гледа деца и т.н.
Алфата е като готина любовница, прави пържени яйца, не се сеща да чисти, ама какви с*ирки прави...
След като продадох моята винаги се сещам за изказването на petrolhead в тази тема - viewtopic.php?t=220892 - "най-слабото място е, че е алфа и винаги ще си остане италиански боклук, колкото и красива опаковка да има" (и това си е истината).
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
Ами значи... Астра Н - получаваш си JTD-то, но без недостатъците по окачването и рейката... е не е красавица като Алфа-та, но поне няма да имаш скъпата поддръжка. При ФИАТ с двигателите нещата са горе-долу като при ВАГ - 1.9 и 2.4 първо и второ поколение супер читави и здрави, а 2.0 мултиджета отврат, а 1.6 не блести. При тенденцията за даунсайзинг мощностния диапазон на 2.4 трябва да се покрие от 2.0, а на 1.9 от 1.6 (това за дизела), но и при двата концерна, нещата нещо не се получиха с новите мотори - тотално разочарование - хвърлят валове, турбини, пукат глави, блокове... направо да ти настръхне косата... Всъщност това даже май е всеобща болест при автомобилите след 2008-2009 година, т.е. до към тези години можеш да си намериш що годе читав (от по-старите) дизел и по-нова година. Затова Астра Н е такъв автомобил, при който до 2009 година може да се намери автомобил с добрия стар 8 клапанов 1.9 мултиджет дизел, който спокойно навърта по над половин милион километра без нужда от ремонт (при нормална експлоатация)... не, че 16 клапановите са по-лоши, но трябва да се махнат вихровите клапи.
Ако все пак ще е Алфа, то трябва да е 156 Q4, при която поне окачването е по-здраво.
Ако все пак ще е Алфа, то трябва да е 156 Q4, при която поне окачването е по-здраво.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19676
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
С този бюджет Алфа не е много уместно решение. Те затова са и толкова евтини - защото на доста хора им идва нанагорно да поддържат такава кола и гледат да се отърват от нея, но не са много желаещите да влизат в този филм. Правилно е казал колегата, че това е кола за маниаци. Добър дизайн, фенска марка, но откъм практичност не блести, поддръжката изисква дълбок джоб и наличие на друг автомобил, докато този е в сервиза, защото това не е като да не се случва.
Не зная какви са ти доходите и възможностите, но 6000 лв са доста на ръба да ти стигнат да подкараш хубав Пасат 5.5. Вероятно ще останеш разочарован и от него като се случи така, че вземеш някой, уморен от каране и после нямаш пари да го приведеш в пълна изправност.
Виж тази тема - там съм писал за Пасат 5.5, каквито имаме 2 в семейството: viewtopic.php?f=87&t=475329
Като цяло, от гледна точка на практичност, за този бюджет бих препоръчал кола на платформата на Golf 4 / Audi А3 8L / Skoda Octavia I / Seat Leon 1
Не зная какви са ти доходите и възможностите, но 6000 лв са доста на ръба да ти стигнат да подкараш хубав Пасат 5.5. Вероятно ще останеш разочарован и от него като се случи така, че вземеш някой, уморен от каране и после нямаш пари да го приведеш в пълна изправност.
Виж тази тема - там съм писал за Пасат 5.5, каквито имаме 2 в семейството: viewtopic.php?f=87&t=475329
Като цяло, от гледна точка на практичност, за този бюджет бих препоръчал кола на платформата на Golf 4 / Audi А3 8L / Skoda Octavia I / Seat Leon 1
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
По-добре 156-ца 2006-та с комънрейл, отколкото Пасат 2006- та със шибаната помпа-дюза,
окачването им е шитня и на двата модела(по-скоро пътищата са ни шитня).
окачването им е шитня и на двата модела(по-скоро пътищата са ни шитня).
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
katmai написа:Алфа се взима не защото е удачен избор, а защото искаш да караш Алфа.
Това ми харесва като определение.
Аз лично от доста време искам да си купя Алфа, но не искам дизел и това ме спира.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
roly написа:По-добре 156-ца 2006-та с комънрейл, отколкото Пасат 2006- та със шибаната помпа-дюза,
окачването им е шитня и на двата модела(по-скоро пътищата са ни шитня).
Айде пък на Б5-цата да не е толкова голяма шитня колкото на 156-цата. На алфата това окачване е недоразумение, докато на пасата е просто скъпо. Как пък аз за 6 години не смених нищо по окачването на пасата, пък гениалната алфа се разкърца за нула време?
Колегата не гледа B6 за да има PD(знам че в Б5 има малко).
PS: Една кола не е само окачване. То де да беше само окачването проблема на алфата...
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
При Пасатчето окачването е едно от сравнително евтините пера.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
щом за теб това е евтино .... -
PS: Само не ми изкарвайте сега некви кучи марки на половин цена.
PS: Само не ми изкарвайте сега некви кучи марки на половин цена.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
Цени и опции много, и най различни
https://www.autopower.bg/%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B0%D1%87%D0%B8-vw-passat-5-sedan-3b3-1.9-tdi-d20092c20.html
Има ги от 300 до 1300, при разбит носач горен, долен, ляв или десен нужно ли е да се ревизира цялата предница?
https://www.autopower.bg/%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B0%D1%87%D0%B8-vw-passat-5-sedan-3b3-1.9-tdi-d20092c20.html
Има ги от 300 до 1300, при разбит носач горен, долен, ляв или десен нужно ли е да се ревизира цялата предница?
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
escrime написа:
Аз лично от доста време искам да си купя Алфа, но не искам дизел и това ме спира.
156/159- ka със бензинов мотор "свин-скрап"- това е най-гадното нещо,
което можеш да си причиниш!(само за фенове-мазохисти е...)
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
katmai написа:
PS: Само не ми изкарвайте сега некви кучи марки на половин цена.
Твърде е вероятно тези носачи да ги смениш само веднъж, докато си собственик на колата. Има далеч по-интересни харчове по тези автомобили на по 15-20 лазарника. Ако не ми вярваш прочети темата на колегата с пасатчето с ДПФ... Баща ми кара този модел Пасат вече 11-та година, да ти кажа по окачването не съм го чул да се вайка - мисля, че сменя само дреболии, докато виж комплект 4 амортисьора с пружините от воле даде пари като за комплект нови носачи Мина се и през смяна на разпределителен вал, смяна на уплътнения на дюзите мисля два пъти и т.н. и там едни суми бяха... така че тези 700 лева (има и доста по-евтини варианти, ама няма да ти изкарвам сега кучите марки ), дето я ги дадеш наведнъж я не, докато я караш колата не са някаква особено стряскаща сума. Няма да ти изброявам всички ремонти, защото сервизната история на колата не е пред мен в момента, но многораменното окачване според мен е по-скоро плюс за този автомобил, въпреки солената според някои разбирания цена.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Alfa Romeo 156/159 или Passat
stefan4o написа:katmai написа:
PS: Само не ми изкарвайте сега некви кучи марки на половин цена.
Твърде е вероятно тези носачи да ги смениш само веднъж, докато си собственик на колата. Има далеч по-интересни харчове по тези автомобили на по 15-20 лазарника. Ако не ми вярваш прочети темата на колегата с пасатчето с ДПФ... Баща ми кара този модел Пасат вече 11-та година, да ти кажа по окачването не съм го чул да се вайка - мисля, че сменя само дреболии, докато виж комплект 4 амортисьора с пружините от воле даде пари като за комплект нови носачи Мина се и през смяна на разпределителен вал, смяна на уплътнения на дюзите мисля два пъти и т.н. и там едни суми бяха... така че тези 700 лева (има и доста по-евтини варианти, ама няма да ти изкарвам сега кучите марки ), дето я ги дадеш наведнъж я не, докато я караш колата не са някаква особено стряскаща сума. Няма да ти изброявам всички ремонти, защото сервизната история на колата не е пред мен в момента, но многораменното окачване според мен е по-скоро плюс за този автомобил, въпреки солената според някои разбирания цена.
Чакай сега, 700 лв са си 700 лв, пружини с амортисьори пак са г/д толкова. Идеята ми е че това далеч не е малко перо, а това че веднъж като сложиш лемфьордера няма да пипнеш 10 години е ясно, ама то това се отнася и за амартисьорите с пружините. Самия факт ,че колата я взимаш за 5000 , а може да дадеш 1000 от воле е ясно.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: s7r3l0k и 52 госта