ФВ Шаран 2016 бензин или дизел?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ФВ Шаран 2016 бензин или дизел?
е 4ри.... ма сме трима активни шофери..едната ми е излиша ама в днешно време лесно се купува трудно се продава...макар че не съм сигурен дали ми се и продава...хаха ...сантиментален съм трудно се разделям с колите си....Не споменах че и последната ми кола е от групата на вагината така че мотора е фолксваген...и сравнението е между мотори от един производител но различни поколение....
Re: ФВ Шаран 2016 бензин или дизел?
Аз ще дам друг пример , от завода.
ФВ махнаха двулитровото битурбо и го замениха с трилитров дизел. За Амарок иде реч. Мощността не е много различна , но от ВАГ са преценили , че кубатурата не може да се замени , за такъв тип автомобил.
А Шарана с над 2-та си тона ( с полезния товар ) си иска , и мощност , и кубатура.
ФВ махнаха двулитровото битурбо и го замениха с трилитров дизел. За Амарок иде реч. Мощността не е много различна , но от ВАГ са преценили , че кубатурата не може да се замени , за такъв тип автомобил.
А Шарана с над 2-та си тона ( с полезния товар ) си иска , и мощност , и кубатура.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ФВ Шаран 2016 бензин или дизел?
Амарока е офроуд машина там е нужен спокоен мотор в ниските обороти ...в много ниските оборот и с приличен въртящ мотор... ТСИ моторите са много нервни в обороти около оборотите на празен ход и там нямат никакъв въртящ момент...давам пример с пасата 1,8 90 коне качвам сериозен наклон на задна без полусъдеините с обороти около 1200-1300..и скорост която позволява пътя....с ТСИ мотора в същите обороти и същата скорост дигателя подскача като козел и или трябва да катериш баира на полусъединител за да запазиш скороста-което съсипва съединителя..... или трябва да го качваш с много по голяма скорост в обороти което не винаги е удобно илк възможно....така че това е основния недостък на малката кубатура но реално подобна експлоатация при автомобил се случва рядко...докато офроуд машините са създадени за това....сравнението е малко неуместно....за лек автомобил малките мотори са си ок и аз лично в нито един момент не съм съжалявал за избора си....
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ФВ Шаран 2016 бензин или дизел?
Карал съм няколко дни Алхамбра с 2.0тди 150 к.с. Минах около 1200-1300 км по английските пътища и магистрали с 6 човека и багаж. Доволен съм, дори мога да кажа приятно изненадан от поведението на автомобила. Никога не бих избрал 1.4/1,5 ТДИ за това купе. Разсъжденията на колегата по-горе за Амарока нямат нищо общо с действителността. ОФФроуд способностите му идват не само от двигателя, но и от скоростна кутия, предавателни числа и т.н. Но едно е сигурно - никой не слага малки двигатели на тежки автомобили, или ако го има е по-скоро изключение за някой вманиачен на тема разход, който кара само извънградско немагистрално в равнинен район. Всичко друго е компромис.
На кратко - един глас за възможно най-мощният дизел.
На кратко - един глас за възможно най-мощният дизел.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: ФВ Шаран 2016 бензин или дизел?
Много правилно - малкия двигател е нищо повече от компромис. Без значение дизел или бензин.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта