hooligan_sk написа:
Хм,това си е чист Рапид.
hooligan_sk написа:
hooligan_sk написа:DoH_KuXoT написа:Zdravko Zankov написа:Що си мисля,че Толедо е аналог на Октавиата?
toledo = exeo = octavia = Jetta ... вече а4 не знам дали в пасат не е по-точно въпреки, че е по-малко, ама те аудитата леко разминават моделите като топ бранд
Мен нали ми откраднаха един Ауди Спортбек 2007 и като видях за първи път рапид спейсбек просто виждах аудито като силует и вътрешно пространство. Возих се с 1.6тди рапид до Залсбург и много ми допадна като комфорт, но има някои детайли, които много ме дразнеха, дръжките са му като на голф4 отзад има мотори при които е с барабани подлакътника и доста неща в интериора те връщат 2000 г и леко ме дразнят, но пък си е VW group и си ме радва, въпреки че бях на тест драйф на Киа Сиид GT и определено тая кола ме израдва на 100% изработката на детайлите е класи над рапида
Грешно си ги разбрал. Рапит и Толедо са леко раздути версии на Фабия, като размер и клас остават суб компактни. Не можеш да ги сравняваш с А3 8P или с Exeo(Audi A4 B7), това са платформи от предишни поколения, макар и субективно крайния резултат да е сходен.
Stivi написа:Няма как да ме накарат 2018г. да си купя нова кола с 5 скорости каквато е Рапид с този двигател Да не говорим че и най-скъпия Рапид /с цитирания двигател/ е по-евтин от най-евтината КИА ,така че съпоставката не е много уместна !