Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
Много ли са 350 000 км за пасат б6, 2007 година, 2.0 тди 170 коня? Километрите са реални и автомобила е от Австрия, пълна сервизна история във Порше, Виена
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
Със сигурност не са малко километрите. Има обаче и голям шанс някои от възловите скъпи неща в тази кола да са вече сменени. Трябва да се гледа внимателно. Естествено зависи и цената каква е.
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
ти колко км смяташ да я караш?
виж кои неща кога са сменени
виж кои неща кога са сменени
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
При Б6 трябва да имаш едно на ум за ръжда, особено внос от Австрия. При този пробег вече влизаш във филма с късмета. Може в последните 100-150К да са сменени скъпи и важни неща, може да чакат и теб.
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
Със сигурност не са малко, но пък са реални, разгледай историята какво е сменено. Напълно нормален пробег за 11години. Австрия аз лично свързвам с корозия. Имай предвид, че повечето b6 по обяви са на повече километри... Нищо че всички са на по 150хил по километраж. Мотора има много драми и според мен някога във времето е сменен.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
Ето малко информация за 1.9 тди от същата година и приблизително същите км(на таблото показва 224 000). Колата е внос от Италия и я карам от 6 г, като съм минал около 65 000 км. Мотора е в добро здраве, дюзите - номер 4 дава отклонение все още е в норма. Турбото свисти леко, не е ясно дали това е оригиналното. Има омасляване зад мотора покрай турбото, така си е откак съм я купил. ДПФ - там драмите са добре описани в други теми, премахнат преди 5 г. Съединител + маховик - сменени преди 5 г. Скоростите работят като часовник. Спирачки - сменени всички дискове и накладки пак преди 5 г. Проблем с ръчната все още няма. Ходова част - чак сега започва да потропва леко, нищо не съм сменял все още. Климатроник - има грешки в два мотора, все още работят и не са сменяни. Помпа в резервоара - гръмна преди няколко месеца, сменена.
В заключение мога да кажа, че с добра поддръжка този модел може да се кара 500 000 км и да не е барака.
В заключение мога да кажа, че с добра поддръжка този модел може да се кара 500 000 км и да не е барака.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
Ето едно мнение от друга тема, относно помпа-дюза:
Често срещано във форума - хората си надскачат възможностите, купуват се милионници евтинко, а после "никога повече VAG". То VAG не е виновен, че не си гледал като си купувал...
Не зная на какви километри е колата на колегата, но за да е писал, че са разбити леглата на дюзите, вероятно е на доста.hobsy написа:Аз имах същия проблем , по-долу имам тема даже , след какви ли не тестове и експерименти установих , че при разбити легла на помпа дюзите дори и с нови гумички пак дърпа въздух след дълъг престой но не винаги се случваше.Аз реших проблема като си купих нафто,масло и термо устойчиви О пръстени с 0.5мм по-дебели от оригиналните , намазах яко с грес и боднах дюзите обратно като влезнаха значително по-трудно.До момента колата няма ядове с паленето дори след едноседмичен престой пак пали с пипането вече колко ще изкарат тия О пръстени никой не може да каже , аз за себе си съм решил никога повече ВАГ.Та не твърдя , че и при теб е това проблема но ако всичко друго си проверил и подменил маркучи и клапанчета го имай напредвид като възможен проблем не разчитай , че като са сменени О-пръстените при дюзите всичко е точно и това , че ВАГ КОМ показва некви нули.
Често срещано във форума - хората си надскачат възможностите, купуват се милионници евтинко, а после "никога повече VAG". То VAG не е виновен, че не си гледал като си купувал...
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
Сигурно не е за тук но след като си ме цитирал с лекото подмятане , че съм малоумен мога да ти дам точен отговор на всичко.Колата я докара приятел от Австрия за продаване но на мен ми хареса основно заради 4х4.Колата беше на 244700км със сервизна книжка която отговаряше на километрите , с дребни външни забележки и съединител за смяна - износено феродо.Времето беше топло колата си палеше без проблем - топла , студена след престой няма яд.Нито пуши нито тресе.Закарах я на диагностика всичко излезна , че е точно и за това си я купих и направих пълно обслужване - съединител,ролки,ремъци,антифриз,масла,филтри,свещи абе всичко.След 2 месеца паднаха температурите и почна проблема с паленето след престой , като се стопли времето проблема изчезна до момента който съм описал и си ме цитирал.Та според теб аз съм малоумен и трябваше да предскажа , че така ще се случи ли ?В момента колата е на 280000км ако това е предела на мотора значи аз съм си виновен че не съм проучил съм си купил кола на толкова км и е нормално да я правиш и днеска и нощеска.Това е моя опит с помпа дюза - ами не не съм доволен и определено няма да си купя пак ВАГ това ми е 4-та ВАГ кола.Сигурен съм , че просто такъв ми е бил късмета с тази кола и , че има много колеги с такива на по 400-500 000км дето нямат проблеми но от моя опит аз това видях от този мотор и не съм доволен , лично преживяване лично мнение не го натрапвам като шаблон , всеки сам да си избира има коли всякакви за всеки. :)
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
Колега, не съм казал, че си малоумен, а че си поредния, който явно се е наиграл с някаква кола и после VAG са едикакви си.
Имам опит с 1.9 TDI ASZ в Golf, 1.9TDI AWX в Passat и още 2 бр 1.9 ТДИ AVF пак в Passat, единият 4x4.
Общо взето до сега проблем с износени легла на дюзи не съм имал, затова предполагам, че това се е случило или от неправилна поддръжка или от изминати много километри. На брат ми пасатът пише, че е на 250 000, но според мен е на двойно повече. Отворихме главата за ремонтен комплект за дюзи и няма износване. Другите коли също нямат проблеми до момента.
Така че със сигурност животът на помпа-дюзата е доста по-голям от цитираните цифри, при положение, че се поддържа и обслужва редовно и с качествени консумативи.
Имам опит с 1.9 TDI ASZ в Golf, 1.9TDI AWX в Passat и още 2 бр 1.9 ТДИ AVF пак в Passat, единият 4x4.
Общо взето до сега проблем с износени легла на дюзи не съм имал, затова предполагам, че това се е случило или от неправилна поддръжка или от изминати много километри. На брат ми пасатът пише, че е на 250 000, но според мен е на двойно повече. Отворихме главата за ремонтен комплект за дюзи и няма износване. Другите коли също нямат проблеми до момента.
Така че със сигурност животът на помпа-дюзата е доста по-голям от цитираните цифри, при положение, че се поддържа и обслужва редовно и с качествени консумативи.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
Голям ......салам лапни голяма дума не казвай....винаги колкото и да гледаш и да разбираш може да хлътнеш....а че Ваг не е това което беше си е самата истина....балон под налягане...поне за мен...на новите им коли дизайна е отвратителен...за проблемите има писано много...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
Едно време какви коли правеха ехееееее... па то дизайн, па то сигурни, надеждни...
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
Обиждаш цялата олдскуул тълпа, която вече не е тълпа междувпрочем.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
Да и навремето гроздето го правеха по-сладко, а вече само кисело има...
Аз като собственик на 3 бр МК2 дали съм в тълпата?
Това обаче не означава, че ако имах възможност не бих извадил от магазина един Golf GTI Performance. За тия пари без никакво колебание и дори без да искам тест драйв.
Колите са си и днес хубави и впечатляващи, просто въпрос на доходи и приоритети.
Аз като собственик на 3 бр МК2 дали съм в тълпата?
Това обаче не означава, че ако имах възможност не бих извадил от магазина един Golf GTI Performance. За тия пари без никакво колебание и дори без да искам тест драйв.
Колите са си и днес хубави и впечатляващи, просто въпрос на доходи и приоритети.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
Колега, тая кола има поне още 150 х.км да върви, И не знам дали са много - но са нормални за кола на 10-12г.
Не гледай по обявите че масово са по на 120-130х.км - манипулирани са.
Не гледай по обявите че масово са по на 120-130х.км - манипулирани са.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?
stefan4o написа:Обиждаш цялата олдскуул тълпа, която вече не е тълпа междувпрочем.
В никакъв случай! Иронизирам мисленето ала "на времето всичко беше по-добре". Трябва да сме малко от малко обективни. Аз съм последния човек, който ще откаже Голф 2 в отлично фабрично състояние, дори се оглеждам за такива еднорози.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stoichostoev1991 и 151 госта