В момента е Вто 20 ное 2018 13:42
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 88 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 5 6 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Пон 27 авг 2018 16:42 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 08 юни 2009 20:50
Мнения: 33
Автомобил: EXELERO
Двигател: V12 twin turbo
Местоположение: Nature
Тая тема ше' е дълга... Койт' не смята да ''издържи'', да мЪ извиняаа, че съм му загубил времето - бироците са от мене!. :wink

След дълги години ОРЕЛ-СКИ похождения, туко-така вече съм мноУ близо до решението да се присламча към ВАКаджиите. Просто нещо не ме свърта, да съм честен.... Може и нещо друго да е, знам ли да го еВа?!
Понеже от месеци се лутам м/у небеизвестната Vectra С (определно 2.2) комбинизон и най-масовият, народен и здрав (УЖ) B 5.5 1.9 TDi, разбира се и той комбо се реших най-после да е фаУвеТо...май?! (поради причини които повечето ги знаете, за сметка на орлето което много ме притесни с тия малки кончета на тия големи купета и най-вече лошата, негативна оценка от Авто Билдърите и TUV-аджиите. Пък и ги знам сите гадории от предшествениците му). Все пак това е една голяма, разнообразна и сравнителна статистика, но на какво ще попадне человек или как ще го поддържа/ползУва - вече там всичко е относително.

Та, за да не ме псувате много с тоя отегчителен УВОД, да минем на същината на въпросната.... (И ми е за 1ви път и нафта, и ВАК, и Народни будители (тва Коли на народа - там съм си деВствен, признаам си :redface: )

Какво гледам:
- нещо с пАра до 5 илияди МАКС (дано да стигат според тва кое изрових тия дни)
- след 2002 да e... поне. КОНБИНИЗОН на всека цена. Ма 5.5 си е по-убав на вид, дано и некой детски болежки да сЪ му маЙнали?! Тука вече, Сакам джокери - 101 кончета, 131 или нещо средно и др. което е не разбрах тия помпи-дюзи кви са явяват в случая (освен сигурно еквиваленти на празен портфейл, така как ми звучат?!) :screwy
- ръчка, задължЕ с климатични промени, По-възможност тъмен цвЕт (важи и за ВЕЛУРНИО салон също)
- МОЖЕ и да е Syncro или 4motion?! (ако не, здраве да е - сигурно че спестим некой лев за други интервенции по него след покупката)

Какво искам:
- Средно голямо Гомби, доколкото е възможно сигурно, уютно, с топла возия и меко удобство за дълги пътешествия (Софето-Пловдив, Софето-Варна, Софето - Босна и Херцеговина, Софето-Унгария....примерно)
- Достатъчно багаж за товарене (туристически визирам, нее вар, плочки, кирки и дрелки за бетон + нЕколко бидонЯ мазньоч за прасеаата)
- Сравнително нормална поддръжка от към консумативи и части, прилична консумация (крака ми НЕ ТЕЖИ) и човешки данък
- НЕ изяждащи главата, бруталии от 1500-2500лв за турбини, демпфери, маховици, свещи (и раздатки)
- Да знам ДЕка да отидем ако ми се потроши нещо си (при Божо чука, репективно Янчо гаЗта, у фолЦваген сервизо или при некви пеКани момЧаци У Бг-то дето моат да видат, слушат и каат все от-до офертатат като (ако) го закарам дотам!
- Т.е. ИСКАМ да си го зиам и да си го поддържам у човешките граници (не рацерските и не чак педантичните такива). Та ако е некой Убавец, да си знае още от сега, че ше е гледан със сърце (и колко има/мое с ония гадни, изяждащи душите на ората хартийки).

Какво очаквам
- Честен (ако има такива още де) продавач да си каже болките по бъдещата
- Нормални за годините си окачване/ ход. част/ агрегат/ забелеШки (ма не кило масло на капака отгоре, втрисане като канго перфоратор, кривой рог по гредите, омачкана стр. врата от колците в Billa паркинга, ожулени брони що сме се учили на OKOкорен слух при шум СЛЕД удар, раздрани от маЧки салони и ръждиви петна по багажния капак)
- Прилично запазен интериор/ екстериор (от спретнат Човек дет се вика)
- Да кажете по тоя въпрос колко да си имам приготвени кат за старт?
- Да ме посъветвате как да НЕ ми я краднат по-ВЪзможност (четох/чух яко ги морАт тех, вече Ин Ги е страх) и верно ли ако ги има ''4по4'' букветата да ги свалям изотзадзе...баси? :eek
- КЪт я видА, да си каа ''Те таа, че Е'' :biggrin

Какво мога да пренебрегна:
- 6та скорост (жалко за икономията майка...)
- тук там нЕкоя драскотина, дупчица, петънце, лееко протрито и пр. НОРМАЛНЕ неща за годИните си. (да не издребняааме толкоз, нали)
- липсата на някви супер-дупер екстри кат затоплящо-масажни-всумактелно-нагнетателни седалки, чиПСове, тЮнинги, сензорно-чадърни влагоуловители за дАжд/ градушка и ситен пЕсък, и т.н. смятам, че ме разбирате
- НЕЩА и никви изгъзици от кожно-дървени изделия в/по колата, както и диоди, лепенки, накрайници, хром никелирани тенджери (рингове исках да кажа) на баба ми дето всичко това дига с по-некое магаре МОЩТА отгоре в/у вървежа и праи задкормилното много пУ-яко да стои на патО :icon_lol

Тука вече, яко сигуРа сте ме нахранили с тия БАСНИ и Енциклопедия, тип Британика, ама... пЪк ако сте ударжали до фоналО - ТЕ, начи сме от 1 тесто бухани! :drunk

Сега и примерните да намаам и вече да ме почвате с голЕмите лопати... (ма Язе сам готов) :death
* Играорица ми се струва, неква ми седи добре!

* Мнооо ма радва от праФ поглед, дано не е само от него.

* Toз ми е градски, моем да го проверим, дано е валиден комшията, ма го е сигурно го мързело да напише два реда доп. инфо...

* Убавиня, а? Кво ше каете? Силно се надЕвам, поне малко от малко да е честен ЧовекО

* Стаа и тази, честно (ма ше рекнете ся, че съм некъФ извратеняк - що видех ...как ....нали, ЖЕНА, КОРЕМ, КОФРАЖ и РЪЖДА тръгнат ли - нЕма спиране, знаем сите)

* Те и бензинка с газови изпарения, ма не че ги разбирам печките, ама тия като нея стават ли и те?

* И последниО паметник де зяпах тия днЕ с оная драскотина вадеща очни ябълки (ма се опраа предполагам)

E, те толкова за ся. Всяка ПРИЛИКА с Действителни ЛИЦА и ПРЕДМЕТИ е.... Умишлена!
Всичко разбира се в кръга на шегата, насред тия МРЪСНИ жеги, поздрави на всички и реЗпект - па ако ме налазите като муи на л...о, нали, Че съм много благороден, запознавам се, черпим и чакам ПОДКРЕПА от Пасаторския батальон!
А ако не съм за тука - се връщам у ОРЛОвото гнездо (да си ГНИЕМ там на сЛобода) :mrgreen :mhihi :icon_lol


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Пон 27 авг 2018 18:37 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
Мнения: 432
Автомобил: SEAT Cordoba
Двигател: TDI 1.9 ASV
Местоположение: Благоевград
Опел (ФИАТ) Крома с мултиджет - голяма, удобна, вози комфортно, тихо и стабилно, при това с добра динамика. Има я и с доста екстри, включително мултимедия, нави, тебефон, щори по джамовете и пр., т.е. Опел Сигнум в опаковка на ФИАТ с последните готини двигатели на ФИАТ. Частите са евтини, поддръжката не е проблем (сервизите са запознати с нея, включително и сателитните на фиат форума). Единствения познат хроничен проблем на този автомобил е прословутата М32 скоростна кутия, но вече има достатъчно опит с едноразово и окончателно решение на проблема... другия "проблем", ако може да се нарече проблем е чисто имиджов, но ако човек не слугува на предразсъдъци няма ядове.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Пон 27 авг 2018 22:00 
Извън линия

Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Мнения: 1599
Автомобил: CLK55 w208 AMG
Двигател:
Местоположение: Бургассс
Тц, Фиат Крома е на базата на Сигнум, а не обратното! Това, че ползват 2-3 отвратителни италиянски мотора е друго.
Аз като собственик на няколко Ц-та вече и на няколко Пасата мисля, че мога да дам обективно мнение:
Вектра Ц комби е доста по-широка и с по-голям багажник от Пасат Б5.5 комби, поради това, че е на платформата на Сигнум - няма общо със седаните и хетчовете. За мен и двете комбита са красиви като интериор и екстериор, но вече въпрос на вкус. Плюса при Опела е, че може да се намери с повече екстри от Пасата, а и бордовия комп по средата не му изгарят пикселите, както на ФВто, и е доста по-обширен откъм информация.
Захабяването на интериорните копчета е присъщо и за двата автомобила.
Относно окачването - Опела е с отвратително трошливо окачване, постоянно се чупи нещо и блъска и чука и ауу ужас.... Като спирачки също е по-зле. Не че не спира, но ВАГовете са с по-добри спирачки.
Относно двигателите - не знам защо си се спрял на дизел. Лично аз не бих взел нито помпа-дюзата на ФВ, нито италиянската пумия на Опел - CDTI. Бих взел Вектра 2.2 125кс - мотора е здрав, шансовете нещо да се счупи са по-малки, прави се и за по-малко пари.
Ако размислиш за бензин - при Пасата избора е един и това е 1.8Т, газифицира се чудесно и забравяш за проблеми. При Вектрата има само един ставащ бензинов мотор също, ама тука наистина другите НЕ стават! Това е 1.8 Z18XE 122кс. Щом не си рейсър ще ти е достатъчен, също се газифицира лесно и държи много на бой.
Но връщайки се на дизелите, които ти искаш да вземеш, шанса да вземеш нещо и да не налееш 2-3 бона в последствие е ... направо нулев.(Изключвам 2.2DTi-то)
Това е на първо четене, ако се сетя нещо друго или питаш ще допълня.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Пон 27 авг 2018 22:31 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
Мнения: 432
Автомобил: SEAT Cordoba
Двигател: TDI 1.9 ASV
Местоположение: Благоевград
Mishonti написа:
Тц, Фиат Крома е на базата на Сигнум, а не обратното! Това, че ползват 2-3 отвратителни италиянски мотора е друго.

А аз какво съм написал? Фиат Крома е на платформата на Сигнум, а само опаковката му е на ФИАТ. А за моторите, хич, ама хич не си прав. Досега и най-заклетия Опел-джия или ВАГ-аджия не е оспорил достойнствата на JTD-то и неговия пряк наследник мултиджет-а. Проблемите настъпват със замяната на тези мотори с рюселхаймската шитня 2.0 CDTI, която се мултиплицира и при ФИАТ. А за 2.2-то нямам какво да кажа, освен че е двигател динозавър - стара технология, тромав, но за сметка на това доволно харчещ и тракащ.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Вто 28 авг 2018 17:27 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Мнения: 1530
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян
Ще ти отговоря в твой стил:
"двадесет годишно дизелово комби"-много като тебе вече плакоха
:mhihi :mhihi :mhihi


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Чет 30 авг 2018 11:06 
Извън линия

Регистриран на: Нед 27 апр 2008 18:27
Мнения: 143
Автомобил: Passat B2 _ Passat B5 _ Octavia 2
Двигател: JN _ ACK _ BMM
Местоположение: София
Това което мога да ти препоръчам е да не се оглеждаш по тази генерация на пасат. Да, има читави, малко карани (предполагам не дизели). Влад има такъв, всеки път като мина пред тях и ми текат лигите. Но... всичките ми близки познати които са имали, било бензин или дизел са спяли по сервизите. Моят случай даже е по-страшен, но това e друга тема. Никога тая кола не може да е напълно оправена, винаги нещо седи счупено, италянка съм имал, ама такова трошливо чудовище не бях виждал. И още по-големия проблем е, че като цени поддържаш А6.
Съвета ми е да си вземеш нисък клас автомобил с макс екстри. Това от което ще се лишиш ще е шумоизолация и ще подрънква на пластмаска, но мисля че си свикнал от опелите.
Ще изредя автомобили на познати, които са истински доволни от избора си и не мислят да се разделят с колите си.
-Шкода Октавия 1 и 2
-Голф 4
-Пежо 307 SW
-Форд фокус (2006-7 нагоре)
-Ауди А6 Ц5 - като тук смятам че е късметлийски екземпляр
-Ходна акорд, сивик
-Тойота авенсис
Друго до което достигнах като извод е, че е по-добре да се дадат първоначално по-големи пари за нещо, което е безпроблемно и ремонтирано педантично, отколкото да се нашиеш на нещо евтино с проблеми, защото винаги после започват да излизат или да се чупят неща, които не са сервизирани на време или са занемарени.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Чет 30 авг 2018 11:54 
Извън линия

Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Мнения: 1599
Автомобил: CLK55 w208 AMG
Двигател:
Местоположение: Бургассс
Не знам в голямо семейно комби къде се вписват Голф 4, Октавия, Пежо 307 и другите изброени.. За трошливия Пасат са най-големите глупости, които съм чел. Това че някой си купува най-големия кош на пазара изобщо не означава, че всички са такива. Б5 и Б5.5 са изключително здрави и надеждни автомобили.
Още повече пък да се препоръчват коли, от които познатите ни били доволни звучи аадски несериозно.
По темата след изброеното от мен в предното мнение мога само да добавя, че лично аз в Пасат се чувствам много по-добре отколкото във Вектра.
Очаквам и автора на темата да се включи.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Чет 30 авг 2018 15:42 
Извън линия

Регистриран на: Нед 27 апр 2008 18:27
Мнения: 143
Автомобил: Passat B2 _ Passat B5 _ Octavia 2
Двигател: JN _ ACK _ BMM
Местоположение: София
Mishonti написа:
Не знам в голямо семейно комби къде се вписват Голф 4, Октавия, Пежо 307 и другите изброени.. За трошливия Пасат са най-големите глупости, които съм чел. Това че някой си купува най-големия кош на пазара изобщо не означава, че всички са такива. Б5 и Б5.5 са изключително здрави и надеждни автомобили.
Още повече пък да се препоръчват коли, от които познатите ни били доволни звучи аадски несериозно.
По темата след изброеното от мен в предното мнение мога само да добавя, че лично аз в Пасат се чувствам много по-добре отколкото във Вектра.
Очаквам и автора на темата да се включи.

Пише средно голямо комби. След пасата по-голямо комби е може би само волво в70, така че всички изброени са средно големи комбита.
Как пък 4 мои приятели все гробници са си взели и все не са случили.
Как някои от форумни майстори, вкл. Ваското лично е изказвал мнение, че този модел е много бъгав. Той лично ми е презапоявал жици, студени спойки по комфорт модул и след половин ден гъзене за темпомата, се оказа, че трябва да се разглоби половината предница, стандартно ремонтче...
Ти кои коли би препоръчал? Аз препоръчвам тези, над които имам лични наблюдения години наред и знам как се карат и колко пари се влагат. Но ти можеш да препоръчваш на принципа на зарчето.
Аз също се чувствам супер добре в пасат б5, но след поредната порция хиляди левове, реших да си взема кола, с която няма да ме е страх да ида по-далеч от сервиза.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Чет 30 авг 2018 15:46 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Мнения: 1669
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат
ma_in написа:
Аз също се чувствам супер добре в пасат б5, но след поредната порция хиляди левове, реших да си взема кола, с която няма да ме е страх да ида по-далеч от сервиза.

И каква кола си взе?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Чет 30 авг 2018 15:56 
Извън линия

Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Мнения: 1599
Автомобил: CLK55 w208 AMG
Двигател:
Местоположение: Бургассс
ma_in написа:
Mishonti написа:
Не знам в голямо семейно комби къде се вписват Голф 4, Октавия, Пежо 307 и другите изброени.. За трошливия Пасат са най-големите глупости, които съм чел. Това че някой си купува най-големия кош на пазара изобщо не означава, че всички са такива. Б5 и Б5.5 са изключително здрави и надеждни автомобили.
Още повече пък да се препоръчват коли, от които познатите ни били доволни звучи аадски несериозно.
По темата след изброеното от мен в предното мнение мога само да добавя, че лично аз в Пасат се чувствам много по-добре отколкото във Вектра.
Очаквам и автора на темата да се включи.

Пише средно голямо комби. След пасата по-голямо комби е може би само волво в70, така че всички изброени са средно големи комбита.
Как пък 4 мои приятели все гробници са си взели и все не са случили.
Как някои от форумни майстори, вкл. Ваското лично е изказвал мнение, че този модел е много бъгав. Той лично ми е презапоявал жици, студени спойки по комфорт модул и след половин ден гъзене за темпомата, се оказа, че трябва да се разглоби половината предница, стандартно ремонтче...
Ти кои коли би препоръчал? Аз препоръчвам тези, над които имам лични наблюдения години наред и знам как се карат и колко пари се влагат. Но ти можеш да препоръчваш на принципа на зарчето.
Аз също се чувствам супер добре в пасат б5, но след поредната порция хиляди левове, реших да си взема кола, с която няма да ме е страх да ида по-далеч от сервиза.


Вектрата е по-голяма от Пасата. Човека пита коя от двете, а не препоръчайте ми 10 други модела от които приятелите ви са доволни.
Голф, Октавия, 308 и тем подобни са доста по-малки от Пасата и Вектрата.
Тия 4ма твои приятели явно толкова и разбират щом все гробници са си взели.
Аз препоръчвам и давам съвети относно коли, които аз съм имал и карал, а ти на база твоите приятели.
Кажи каква кола безпроблемна кола си си купил, че ми стана интересно?
Някой безпроблемен Форд или Пежо... Или някой безпроблемен Голф 4... щото той изобщо няма нищо общо с проблемните Пасати.
Доста си пообиколих с моите Пасати да ти кажа, дооста по-далече от сервизите и минах доста безпроблемни километри.
Пак казвам, това че някой не разбира и си взима 20 годишен милионник очаквайки чудеса, проблема си е лично негов и не може да задължава хората с мнението си.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Чет 30 авг 2018 16:19 
Извън линия

Регистриран на: Нед 27 апр 2008 18:27
Мнения: 143
Автомобил: Passat B2 _ Passat B5 _ Octavia 2
Двигател: JN _ ACK _ BMM
Местоположение: София
До Mishonti.
Няма как да препоръчам, която и да е от двете споменати коли.
Личи си и колко си прочел мнението на автора, след като за втори път се изказваш като непрочел. Да, трудничко го е написал човека, но ако не ти се чете, не е нужно да си на всяко гърне меродия.
За това, кой какви приятели има, кой колко разбира и т.н. няма какво да спорим.
Аз съм карал много коли, но на база едни 3-4 хиляди, няма как да препоръчам нещо. Ако съм убеден, че нещо си заслужава, то е защото години наред съм го наблюдавал и съм го карал, което е случая с изброените.
Също така съм карал италянка - чупи се, Мерцедес и БМВ няма да влзязат в годината и бюджета.
Това което карам в момена, като лична кола е Октавия 2 и Форд Фиеста(1.0 екобууст - на жената). И наистина, Октавията само я карам, след първоначалният преглед не съм стъпвал в сервиза и не дава индикации, че скоро ще стъпи. Като комби - една идея е по-тясна от пасата, както и като вътрешното пространство.
Аз спирам да пиша в тази тема, казах каквото искам да казвам, ако някой иска да поспорим, има теми за лаф.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Чет 30 авг 2018 16:32 
Извън линия

Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Мнения: 1599
Автомобил: CLK55 w208 AMG
Двигател:
Местоположение: Бургассс
Ами не пиши повече... няма нужда, мненията ти и без това не са полезни... Имал съм няколко Вектри и няколко Пасата пак казвам, за да си позволя да давам мнения за тях, както и да препоръчвам, разбираш ли? И да не разбираш, все тая.
Представи си, че както ти си доволен от Октавийката си и я предлагаш, така и аз бях доволен от всичките си Пасати и ги предлагам. И дори години след като съм ги продал продължават да се карат безпроблемно.
А че Бай Иван имал Пасат и налял 5000лв за ремонти в него, това не ме интересува.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Пет 31 авг 2018 8:18 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 08 юни 2009 20:50
Мнения: 33
Автомобил: EXELERO
Двигател: V12 twin turbo
Местоположение: Nature
Момчаци не се чепкайте за глупости. НЕма смисъл, наистина. Разбирам, че понякога в спора се ражда истината, но свят широк, шаренни хора сЕкви.
Преди да пусна темата тука за тия пасатори, гледах повечето комбита на другите марки. И разни МондеА (там ме анатемосха нещо), и Октавии и А4-ки/6-ци (сЪсекоха ме, че няма да можело да излеза от сервиза с тях), Сааб-ове също (не можах да схванем, чупливи ли са или не в дейстителност), Пежа и Рена мн. малко. За голф-арите също доста зяпах, но ми малеят доста... Японки почти не съм поглеждал.
Иначе един приятел ми надуваше главта за тоя прословут 5.5 тди мин. година, та и бях чел и гледал през времето квот можах. Реално не си давам мн. зор, щото карам яко служени коли/бусове сЕкви и все още вършат нЕква работа. Ама вече нещата се промениха, пА и посъбрах некой и др. лев отгоре, та затова си викам ''Ай да действам, вече....''.

Фиат-А предложен от колегата по-горе в интерес на истината доста ме заинтригува, въпреки леко странният външен вид. Попорочетох из мрежата за тоз' 1.9 и поговорих с някои познати оказало се, че карали купета с такива агрегати - все положителни неща се носеха... Жалко за онзи 2.2.ЦТДИ който и тук като почти навсякъде е оплют (и явно има защо), иначе досега да съм отнесОл една връз голЕма Вектра Ц комбо и да не занимааам никой вече с мойте претенции.
Ама на, ей го - не знам/не можем още да се спрЕм на правилното комби и времето си лети си лети. :gruebel


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Пет 31 авг 2018 8:55 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
Мнения: 432
Автомобил: SEAT Cordoba
Двигател: TDI 1.9 ASV
Местоположение: Благоевград
Преди 3 години бях пред същата дилема за комби, но без претенциите да е огромно. Трябваше ми относително евтин за поддръжка, икономичен и практичен автомобил, леко по-височък и... купих Астра Н. Колкото и да е огромен избора в този сегмент, се оказа, че няма много варианти - всеки автомобил имаше недостатъци, а почти идеалните варианти бяха скъпи. В листата ми фигурираше и Киа Сийд комби, но от същата година като астрата, струваха средно с по 1000 лева отгоре. Въпреки, че знаех за проблема със скоростната кутия заложих на опел-а, понеже имаше относително евтино и трайно решение, а това е основната слабост на астрата. Макар да не е огромно комби, побира доста - спокойно ходих на морето с нея с чаве на 7 години. Използвах я за ремонта в апартамента - вътре влизат 3 пакета фибран 8-ца с пуснати седалки, успях да натоваря едно пале ламиниран паркет...
При всеки избор е необходимо да се събере максимално достоверна информация за всеки вариант, най-добре в съответните форуми. Аз избягвам да питам в отделна тема, но чета техническите раздели от които можеш да разбереш всичко за всеки модел, особено когато за един и същ проблем има повече от три теми... щото ако пуснеш тема с питане, почват спорове от типа на "ти като си попаднал на дарак, кой ти е крив" и пр.
За съжаление, при нас все още битуват много митове и легенди и човек трудно може да отсее достоверната информация от заблудите. Аз примерно, само на база от този форум, никога не бих си взел Пасат В6 с помпа-дюза... без да съм питал в отделна тема. Същото е и с другите марки и модели дискутирани в други форуми.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде? Публикувано: Съб 01 сеп 2018 20:39 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Мнения: 1927
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
С модел всяка година с постоянен разтеж на всеки нов модел с цел подпъхване на нови класове под класове и какво ли не се оказва в един момент че Октавия 3 и Голф7 са станали по-големи от Пасат 5 така че всичко е относително. Според мен си прецени колко да ти е голяма колата според потребностите а не според името.Ако ще я караш повече градско си я избери не чак толкова голяма за няколко пъти почивки в годината и в Поло ще се събереш.
Лошото на бългaрина са му комплексите те го дърпат надолу и бутат встрани от рационалното и практичното.
Като гледам мангалите всяко лято с какви коли се прибирaт от Германия в анадола ми се изясняват от къде сме ги прихванали.
Ако отидете в Швеция например ще видите само нови коли но среден клас тук таме някое ново возило премиум марка. При нас масово премиум марка втора ръка смачкана от каране пушеща и смърдяща на цената на нова кола среден клас.Отделно нови скъпи коли с крадени пари или такива на изплащане с последните останали стинки.При това положение как да си вземе човек нещо читаво но по-обикновенно . 1000 човека ще ми вгорчат живота да му обясняват как си се прекарал.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 88 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 5 6 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: loopci, russlan_z, Smeagol, stefarata, tomata и 9 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design