За "малко пари" максимум кола е Opel Vectra C Caravan (facelift от 2005).
1.9CDTI и в двете си версии с 8/16 клапанова глава е доказан двигател с нормална поддръжка. От бензиновите 1.8i или 2.0 turbo.
Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Не знам как с 5000лв ще се впише с Вектра Ц facelift. Трябват му поне 7.
- Apostrofix
- Мнения: 71
- Регистриран на: Пет 10 апр 2015 19:56
- Автомобил: 2003 Passerati
- Двигател: AVB
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
vynsente написа:
Аз имам същия пасат и да ти кажа честно тоя двигател си е доста слаб за тая кола. В документите пише, че е 1500 и нещо килограма, според мен за държава като България, където има доста баири и планини, няма да ти е кеф тая кола. Колата си поддържа без проблеми 140км/ч по магистрала и няма никакви проблеми да се кара всекидневно така, моя на 160км/ч направо умира и ми става жал да му давам повече газ. Естествено тая скорост рефлектира на разхода, който предполагам става сходен с тоя на 1.8Т.
Нещата, които си изброил като проблеми според мен ще са доста скъпи да се сменят и колата ще ти излезе значително по-скъпа. Смяната на предното окачване ти е около 1000 лв. Съединител и маховик също са около 1000лв.
Понеже си писал за пътуване с комбито, аз лятото пътувах по Германия и въпросния Пасат не може да влиза в повечето големи градове заради еко нормите. Някой ти беше писал за Peugeot 307 SW - понеже в семейството имаме и такова 1.6 HDI 109 коня и мога да ти кажа, че е доста по-удобно за пътуване от Пасата, по-тихо е вътре в купето и мястото е повече, да не говориме ако наистина бутнеш седалките..А пък двигателя е значително по-динамичен от AVB 101 коня. Пежото ще има Евро 4, което за момента е достатъчно за повечето градове в Германия.
Аз имам интерес за чип/ремап на AVB 101 коня и ще ми е интересно да прочета отзиви преди да се реша, иначе по-скоро си търси 131 коня, ако може и със 6 скорости.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Приятел, на теб ти трябва такова Мондео https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=89tnyz И място за багаж има и е 2 литра 145-6-7 коня бензин. Лесно се газифицира. Само че гледай бензинови само, че дизеловите им мотори са убити и умрели от всякъде. Хем не вървят, хем всякакви проблеми с периферията. Бензиновите и се газифицират лесно и са много трудно убиваеми двигатели. 5800 автоматик https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=89tpu9
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Такова Мондео се взема без да е карано на газ. Бързо му "потъват" клапаните и сложно/скъпо се регулират. Проблемите с всмукателния колектор са известни а цената солена.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Ами цената на ремонт на главата си е като на всеки 16 клапанов мотор или изпускам нещо!?
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Ремонтът ..да. Но регулировката е кофти процедура http://mondeoclub.ru/forum/topic/149427/
Едва ли ще се наложи но и маховика е скъп на този двигател https://www.autopower.bg/%D0%BC%D0%B0%D ... 38574.html
Едва ли ще се наложи но и маховика е скъп на този двигател https://www.autopower.bg/%D0%BC%D0%B0%D ... 38574.html
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Тая регулировка се прави от този, дето ще прави главата, на доста френски мотори е с подложки на пуловете за реглаж на хлабините. Не е проблем, дори и да се наложи. Относно маховика, на помпа дюза със сигурност не е много по евтин, ако изобщо е по евтин, поправям се, 10 лв е по евтин на помпа дюзата https://www.autopower.bg/%D0%BC%D0%B0%D ... 25930.html
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
С пуловете не е проблем. При този този двигател не са такива. И при Волво и Тойота са такива. Скъпи са и е трудно, който е правил знае.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
е като потънат ще отиде в някой таксиджийски сервиз ще му резнат клапаните и ще си я вземе чисто нова ...за известно време...
- vynsente
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 08 юни 2009 20:50
- Автомобил: EXELERO
- Двигател: V12 twin turbo
- Местоположение: Nature
- Контакти:
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
За Вектра Ц гледам отдавна, просто не е изпаднал за момента читав екземпляр спрямо приблизително тази сума. А и ще ми трябват малко повече от 5к като за начало, определено. Но 8-10к няма как да отделя.... Тези МОНДЕа са ми симпатични, един френд кара такава 2.0 с газ, ръчка , днес ще се виждаме и ще го разпитам по обстойно за неговата. Автомат за момента срях да търся. Иначе ще помисля евентуално като резервен вариант за в бъдеще.
Сега да кажем, спираме с печките и прочие слаби мотори (благодаря мн. за изчерпателните мнения, отказах се вече от този в Своге), открих снощи тези 2те:
VW Passat 1.8T 150к ръчка 2005та
VW Passat 2.0i 130к ръчка 2005та
В случая май искам (много) да ида да огледам добре този 1.8Т, заради пословично добрите отзиви относно този мотор, но вярно ли хапавали повече масло и предниците им били адски чупливи? Може ли да се очаква от този мотор на тези години и с тези ''релани'' км някъв раход като/или над 15/100? А турбинката дали може да се излезе една ГОЛЯМА болка?
Интересно ми е И какво предлага 2ката (в повече или...)?
Подлежат ли 2та на газ/ чип... примерно?
В края на краищата кой мотор би бил по-подходящ за това купе при пълен багажник и дълъг път + ежедневно извънградско?
Сега да кажем, спираме с печките и прочие слаби мотори (благодаря мн. за изчерпателните мнения, отказах се вече от този в Своге), открих снощи тези 2те:
VW Passat 1.8T 150к ръчка 2005та
VW Passat 2.0i 130к ръчка 2005та
В случая май искам (много) да ида да огледам добре този 1.8Т, заради пословично добрите отзиви относно този мотор, но вярно ли хапавали повече масло и предниците им били адски чупливи? Може ли да се очаква от този мотор на тези години и с тези ''релани'' км някъв раход като/или над 15/100? А турбинката дали може да се излезе една ГОЛЯМА болка?
Интересно ми е И какво предлага 2ката (в повече или...)?
Подлежат ли 2та на газ/ чип... примерно?
В края на краищата кой мотор би бил по-подходящ за това купе при пълен багажник и дълъг път + ежедневно извънградско?
Последна промяна от vynsente на Пон 24 сеп 2018 9:45, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Нямат база за сравнение. 1.8Т е в пъти по-динамичен и по-приятен за каране от 2.0. Все пак единия е с турбо, а другия е атмосферен. За предниците са пълни глупости, изобщо не са чупливи, казвам го от опит. Виж, при Вектра Ц е друго - там предница, задница, постоянно имаш нещо за смяна, през 6-7 месеца.
На база всичко, което си писал смятам, че Б5.5 комби с ръчна кутия и 1.8Т ще удовлетвори изцяло нуждите ти.
П.п.: Първия Пасат изглежда супер.
На база всичко, което си писал смятам, че Б5.5 комби с ръчна кутия и 1.8Т ще удовлетвори изцяло нуждите ти.
П.п.: Първия Пасат изглежда супер.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Четейки обявата аз пък бих заложил на втория...по-достоверна е...в обявата на първия има несъответствия които за мен означават да впечатлим и хванем някой който не разбира но пък е прочел колко много кола(с много екстри) му продаваме за малко пари...Несъответствията:
ДПФ -1,8Т няма.
Дълга /къса база Пасат б5 няма...
Система ISOFIX...не знам да има в ПАСАТ B5
Всички екстри--определено този Пасат няма...няма навигация...няма ксенон...няма ел.седалки...няма кожа ..няма и още много неща за да се напише всички екстри...
Напълно обслужена -силно се съмнявам...
Парктроник -силно се съмнявам...поне по снимките не виждам къде е .
И както е речено в Библията -големите лъжци ще ги познаете по малките лъжи...
1,8Т в София ще ти гори 12-14-15.
Извъградско 8-12 зависи как караш...
Лесно се газифицира и лесно се чипира...
Разход на газ очаквай подобен...
ДПФ -1,8Т няма.
Дълга /къса база Пасат б5 няма...
Система ISOFIX...не знам да има в ПАСАТ B5
Всички екстри--определено този Пасат няма...няма навигация...няма ксенон...няма ел.седалки...няма кожа ..няма и още много неща за да се напише всички екстри...
Напълно обслужена -силно се съмнявам...
Парктроник -силно се съмнявам...поне по снимките не виждам къде е .
И както е речено в Библията -големите лъжци ще ги познаете по малките лъжи...
1,8Т в София ще ти гори 12-14-15.
Извъградско 8-12 зависи как караш...
Лесно се газифицира и лесно се чипира...
Разход на газ очаквай подобен...
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Аз пък никога не гледам какви екстри са дадени в обявите. Повечето цъкат каквото им падне, имам приятели, които правят същото. По-важно ми е да ме грабне на снимките и да отида да я видя. А и за 4000лв чак толкова да се втилясваме по описанието, не мисля, че е нужно. Явно всеки е на различен принцип, аз мога за 15 минути на място да реша дали да я взема или не.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Имам колега с комби 1.8Т. Каза, че под 10 извънградско много трудно да го свали.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта