Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Това със 101 коня дизел не върви дейба, ама никак не върви, те и 116 коня са му малко, никакво ускорение, убита работа. Ако си намериш такова с 1.8Т е по добре работата
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19689
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
101 к.с. сигурно не вървят - не съм карал. но вероятно след един чип ще живне.
От личен опит мога да кажа, че 131 к.с. в Passat B5.5 са достатъчни за динамично каране със 180-200 по магистралата или многобройни изпреварвания на двулентов път със завои, където изпреварването трябва да се случи за кратко разстояние.
Разход на извънградско на B5.5 1.9TDI 131 к.с. съм постигал между 5.5 и 8.5, в зависимост от стил на каране. Сигурен съм, че може и по-малко, но просто нямам нерви да се движа с по-малко от 100 км/ч на междуградско трасе.
От личен опит мога да кажа, че 131 к.с. в Passat B5.5 са достатъчни за динамично каране със 180-200 по магистралата или многобройни изпреварвания на двулентов път със завои, където изпреварването трябва да се случи за кратко разстояние.
Разход на извънградско на B5.5 1.9TDI 131 к.с. съм постигал между 5.5 и 8.5, в зависимост от стил на каране. Сигурен съм, че може и по-малко, но просто нямам нерви да се движа с по-малко от 100 км/ч на междуградско трасе.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Влад, ще си позволя да не се съглася с теб. 180-200 на AVF звучи несериозно. Аз също обичам да давам газ, имам 20тина хил км на B5.5 131ца и на магистралата след 160 си беше голям зор. Не че не съм вдигал 220, ама с кви усилия.. не ми се говори. Над 140 е адски мъртвец.
- Крисчън
- Мнения: 147
- Регистриран на: Чет 16 юли 2015 20:19
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Mishonti написа:Влад, ще си позволя да не се съглася с теб. 180-200 на AVF звучи несериозно. Аз също обичам да давам газ, имам 20тина хил км на B5.5 131ца и на магистралата след 160 си беше голям зор. Не че не съм вдигал 220, ама с кви усилия.. не ми се говори. Над 140 е адски мъртвец.
С моя котор дето е същия кон съм си вдигал 200, че можеше и още малко. Един път само разбира се, това не е безопасна скорост. Но със 140 тоя мотор определено си се чувства супер. До 160 при мен поне е доста пъргав. Просто се чудя как има хора които държат постоянна скорост на магистралата около тази, че и повече. Живи мъртъвци им викам аз на тях.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Ако не е пипан мотора 131 к са крайно недостатъчни за динамично каране със скорости 180-200км...Аз карам 1,8т и загубата на динамика се усеща още около 150-160км...друг е въпроса че лесно вдига 200км но не чак толкова бързо за да се твърди че този мотор има динамика при високи скорости....
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19689
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Не зная какви самолети карате, но под динамично каране по магистрала аз разбирам трафик, камиони, намаляване до 100-120 и ускорение до 200, поддържане на скорост 180+ където позволява пътя. Това пасатът мога да гарантирам, че го може и съм го правил многократно. Без чип. Който не вярва - да дойде да си плати нафтата и ще го повозя където пожелае.
Карал съм много километри и коли над 300 к.с., последно преди няколко седмици ходих и се върнах до Серес и Солун от София с BMW 535, което е 313 к.с. и 630 Nm и имам някаква представа какво означава да натиснеш и да залепи 250, а в кресненското дефиле буквално да прескачаш колони с коли и тирове.
И между другото с пасатът на брат ми, който също е B5.5 4motion 1.9TDI 131 к.с. успях да поддържам темпото на същото това BMW извън магистралата при предишно ходене в Гърция, когато се прибирахме заедно.
Така че за мен този двигател е оптимален и като разход на гориво и като динамика, необходима за дълъг път.
А 1.8Т може да има 150 к.с., но е с 210 Nm, докато 1.9 TDI AVF 131 к.с. е с 320 Nm. Това също има значение.
Карал съм много километри и коли над 300 к.с., последно преди няколко седмици ходих и се върнах до Серес и Солун от София с BMW 535, което е 313 к.с. и 630 Nm и имам някаква представа какво означава да натиснеш и да залепи 250, а в кресненското дефиле буквално да прескачаш колони с коли и тирове.
И между другото с пасатът на брат ми, който също е B5.5 4motion 1.9TDI 131 к.с. успях да поддържам темпото на същото това BMW извън магистралата при предишно ходене в Гърция, когато се прибирахме заедно.
Така че за мен този двигател е оптимален и като разход на гориво и като динамика, необходима за дълъг път.
А 1.8Т може да има 150 к.с., но е с 210 Nm, докато 1.9 TDI AVF 131 к.с. е с 320 Nm. Това също има значение.
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Мога да кажа, че 131 к.с. ТДИ-то при пасата има по-голяма динамика от 1.8 турбо бензина 150 к.с. Става въпрос за динамика - бързо изпреварване, и достигане на избраната скорост според пътните условия. Не говоря за максимална скорост. Турбо дизела е по-удобен за ежедневно каране и изпреварване по обикновен път. На магистралата скорост може да държи и по-маломощна атмосферка и там мощността е от значение, само ако държим да сме над ограниченията.
100 коня с ремап при пасата ще бъдат не лош вариант с прилични характеристики като разход и вървеж.
100 коня с ремап при пасата ще бъдат не лош вариант с прилични характеристики като разход и вървеж.
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Сега ще се обидят "бензиновите" ми приятели , но при Б 5,5 ( а и при Б6 ) помпа-дюзата превъзхожда еквивалентния бензин почти във всичко. Говоря за ежедневна пригодност
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Lupender написа:Мога да кажа, че 131 к.с. ТДИ-то при пасата има по-голяма динамика от 1.8 турбо бензина 150 к.с. Става въпрос за динамика - бързо изпреварване, и достигане на избраната скорост според пътните условия. Не говоря за максимална скорост. Турбо дизела е по-удобен за ежедневно каране и изпреварване по обикновен път. На магистралата скорост може да държи и по-маломощна атмосферка и там мощността е от значение, само ако държим да сме над ограниченията.
100 коня с ремап при пасата ще бъдат не лош вариант с прилични характеристики като разход и вървеж.
Въобще не ми дреме дали на някой дизела върви или не дали моят бензин върви по-малко или повече и т.н...но откровени глупости не мога да пропусна...
Ако си бозаджия обаче ти е простено...Чудя се само защо все още има училища и университети...да ги затварят и да сложат по една препратка към YOU TUBE и автофорумите .....и всичко ще е точно бъдева се харчат пари за наука и образование...
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
silent написа: Въобще не ми дреме дали на някой дизела върви или не дали моят бензин върви по-малко или повече и т.н...но откровени глупости не мога да пропусна...
Ако си бозаджия обаче ти е простено...Чудя се само защо все още има училища и университети...да ги затварят и да сложат по една препратка към YOU TUBE и автофорумите .....и всичко ще е точно бъдева се харчат пари за наука и образование...
Колега, и на мен не ми дреме на кого бензиновата турбо кола с невероятните 150 коня която почва да иде в час едва след 2500 оборота как изпреварва, върви и пр., но ми убягва смисъла на твоето съждение, което ме навежда на мисълта, че си е чисто заяждане. Аз на това няма да отговоря със заяждане, но това няма да промени фактическите обстоятелства относно дизела и бензина. Факт.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
2+2 =4...Ти искаш да убедиш всички че е всичко друго но не и 4...и когато някой се осмели да ти каже че не си прав то това е заяждане и каквото друго се сетиш....
Аз давам сравнение с колата която карам в тема която няма нищо общо със спор бензин дизел и не казвам дори че моята върви повече от неговата(твоята) ..ти искаш да ме убедиш не само че 20коня са нищо , т.е че дизела върви повече , но и че върви драматично по-добре и има ебаси динамиката при високи скорости щото е дизел и има голям момент...е извинявай ма си тъпотия включването ти..поне по този начин...Моят бензин го продавам и си купувам нов бензин при това по малко коне и ми дреме колко ви вървят дизелите къде карате с двеста ...колко са ви ненормално вървящи колите и колко сте шибали дявола във въздуха като сте ги купували...точка от моя страна...
Аз давам сравнение с колата която карам в тема която няма нищо общо със спор бензин дизел и не казвам дори че моята върви повече от неговата(твоята) ..ти искаш да ме убедиш не само че 20коня са нищо , т.е че дизела върви повече , но и че върви драматично по-добре и има ебаси динамиката при високи скорости щото е дизел и има голям момент...е извинявай ма си тъпотия включването ти..поне по този начин...Моят бензин го продавам и си купувам нов бензин при това по малко коне и ми дреме колко ви вървят дизелите къде карате с двеста ...колко са ви ненормално вървящи колите и колко сте шибали дявола във въздуха като сте ги купували...точка от моя страна...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Съпоставете въртящия момент с предавателното число на диференциалите и вижте какво се получава.
До автора - така кола не се избира.
До автора - така кола не се избира.
- vynsente
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 08 юни 2009 20:50
- Автомобил: EXELERO
- Двигател: V12 twin turbo
- Местоположение: Nature
- Контакти:
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Май, че си карам коуЛелото се е видело...
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Ся за протокола да си кажа.... С моята 131ца не искам и да си спомням на магистралата 1.8Т-тата как са ме разтрелвали... Дисциплината 100-200 и поддържане на 180-200 за AVF са нещо много много, ама много далеч! Моя беше в перфектно състояние, карал съм и чипосан, знам как върви.
Единствено не мога да си изкривя душата за нютоните, като го товарех мега много пак имаше същата динамика, или като карах редовно Бургас-Варна-Бургас по баирите и завоите се изстрелвах и ги правих луди.... А пък дори Мерцедеса ми сега, ако съм малко по-натоварен по същия маршрут усещам тежестта... типично за атомосферен бензин де..
Та това е, 1.8Т също не е свръх бегачката, даже си е бавен, но за магистралата е далеч по-добре от 1.9 131...
Едит: бях го писал и в други теми, преди година-две, ще го напиша сега пак - аз бях пред дилема между 1.9 131 и 1.8Т и избрах дизела, заради по-добрата динамика в определените условия, по-дрезгавия звук на помпа-дюзата, който тук никой не харесва и уж по-ниския разход на гориво..
Единствено не мога да си изкривя душата за нютоните, като го товарех мега много пак имаше същата динамика, или като карах редовно Бургас-Варна-Бургас по баирите и завоите се изстрелвах и ги правих луди.... А пък дори Мерцедеса ми сега, ако съм малко по-натоварен по същия маршрут усещам тежестта... типично за атомосферен бензин де..
Та това е, 1.8Т също не е свръх бегачката, даже си е бавен, но за магистралата е далеч по-добре от 1.9 131...
Едит: бях го писал и в други теми, преди година-две, ще го напиша сега пак - аз бях пред дилема между 1.9 131 и 1.8Т и избрах дизела, заради по-добрата динамика в определените условия, по-дрезгавия звук на помпа-дюзата, който тук никой не харесва и уж по-ниския разход на гориво..
- vynsente
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 08 юни 2009 20:50
- Автомобил: EXELERO
- Двигател: V12 twin turbo
- Местоположение: Nature
- Контакти:
Re: Ше го бъде ли в моя случай или да си ода нанекъде?
Чух се с човека, както някой позна по-горе - в Своге е (понеже не гледам в страни от колата при снимки, последствие познах къде е мястото защото минавам понякога оттамА).
Пасатора е бартеросан от др. лице, и сегашният соПственик/продавача просто си купува/препродава рег. коли чиляка.
''Жив и пъргав'' според него. Карал го е скоро до морето и обратно, НО без багаж, 2ма човека, ''140 постоянни'' почти и ''без проблеми''. Не е правил диагностики никви, не е влагал нищо в него... казва ''не тропа, стабилна е, не се държи странно, не ми е правиал мизерии все още, всичко изглежда нормално за момента''. Обаче я има по-малко от месец....
Основното:
- Сменил само едно каре, че много тропало
- Видял, че има шарнир 1бр (или биалетка) за смяна
- Колата понякога пали от раз, понякога със забавяне (някоя от 3те помпи??? по негови думи е за смяна)
- Има за смяна лагер на съединителя (взел си я със ''свиррещ/ручащ/звънящ'' такъв)
- Климатроника се нуждае от допълване
- Без забележки интериор/екстериор като цяло
И въпреки тея заслабнали 101 кончета + горепосоченото Шанса да пътувам извънградско и дълъг път + багаж, без омразните ми състезателски действия, дали може да се помисли ОТНОВО в/у сичко това,а ? (тук пак ся се почва със ''зимата'', ''умрелия'', ''20 годишните печки'', ''че дойдеш на моя'', ''проблеми за 4 бона ли искаш да си купиш'', ''бегай с тая Бомба-дюза''.... )
ЕЙЙ, ораааа, напишете да го еВа тогава за читав бензин, комбо, голем товар, спокойно каране и прилично обслужване, след 2005та, в по-дългосрочен план и до 5 иляди МАКС! ....Па да се върна на 1вия пост! Еече не знам къФ да го мъдрим (вЕрно, че съм по-претенциозен и немоа се ФърлА на 1вио кораб, ма мойте предни кошнички (всички бензинки-признаам си) ги карах по 5 години и си ги гледах и бЕх мноу доволен)
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта