Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
Градско ли се ползват предимно, тип баничарка?
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
Колега w_smith за 19ти път повтарям затова е гаранцията за да се сменят про заводски дефект, тука говорим за кола на 10 13 години. Напълно нормално е от 1500 коли 8 10 да приявят дефект макар и да се сменя понякога целия мотор. Затова е тази гаранция от 5 или 7 години. След това е почти нищожно да се проверят подобни дефекти, разбира се пак се сменят вериги все пак това си е част от обслужването
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
w_smith написа:Karaboev написа:Ами те и при мен чисто нови имат ремонти колега недей ще се задавя че ми става смешно като чета глупости. Естествено че ще има ремонти сваляли сме раздатка на кола на 20к км. Затова колега Петролхед хората са измислили гаранцията. А това ауди а6 да не е карано без да е отварян капака никога, като почнете като пише глупости наистина се забавлявам, до 150к км почти всички заводски дефекти се проявяват, после с навремено обслужване колата си изкарва до 500 700к км без да се бута мотора. Евентуални проблеми има с турбо и дюзи след 250 300 к км. Тия новите таралясници от ниския клас само могат да си мечтаят за тези км. Ауди А8 на 3 години ги прави тези 250к км само масло и т.н после карат хората без да изтива. Какво според теб ще се счупи като изключим окачването. Колега трябва да знаеш че премиум автомобила се прави много ама много по качествено от ниския клас като части и материали, просто като нов е струвал 180к € ако говорим за А8 това не са пари за ламарини само както е при ниския клас.
В фирмата където работя има 8 бр. А6 4G 3.0 Tdi. Всички, повтарям всички са със сменяни вериги по 2 (два) пъти преди да станат на 50 к км, а една със сменян двигател също преди този пробег. Колите са на оперативен лизинг в порше. Явно някой бърка, или ти или Порше изток.
А в моята фирма Дачийките си карат безпроблемно до 150х. само на обслужвания и смяна на чистачки...Баси да се чуди човек кои са премиум колите и кои са бюджетарките...В общи линии по мои наблюдения всички нови коли безпроблем си стигат 200те хиляди..и това за старите железни коли и новите калпави си е по-скоро мит...отколкото истина...просто новите коли са доста по-сложни и има повече неща които да им се развалят...
- w_smith
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
Ние имаме хюндаи и30ки за индианците, и те са така като дачиите.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
А пък друг колега от форума, може да сподели опит със служебен флот от И30ки, които постоянно се чупят... ко праим.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3923
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: RE: Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
Нали не ти пречеше, щот си примерен щофьор? Кво стана отвеbmwww написа:А обърнат волан на кола трябва ли да ходи на технотест ?
днАж?
Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
Само питам . Все още не ми пречи . Интересно м ие законно как са нещата . Регистрирам я в КАТ с десен волан и я обръщам нелегално (тъпа идея) или ... ?
- w_smith
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
hooligan_sk написа:А пък друг колега от форума, може да сподели опит със служебен флот от И30ки, които постоянно се чупят... ко праим.
Те и нашите започват лека полека да се чупят, но определено не са имали такива дефекти като А6ците. Мен ме впечатли, че при всичките А6ци се случи, до една. И въпреки това не твърдя, че и30 (ужасен кенеф) е по-кола защото се чупи по-малко .
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
Колега как определяш че всички а6 ци са дефектни? Ако говорим за 3.0TDI новото поколение просто сервизния интервал за смяна на вериги е доста малък и както казват колегите от Дасауто просто превантивна мярка съобразена с предпосанията от производителя
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 20 фев 2018 10:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
и това за старите железни коли и новите калпави си е по-скоро мит...отколкото истина...просто новите коли са доста по-сложни и има повече неща които да им се развалят...
Изобщо не е мит даже, а самата реалност! Новите коли не са по-сложни, /освен ако не са амфибии или хеликоптери/, а натъпкани с "екстри", които на 80-90% са ненужни, но конкуренцията на пазара го диктува! Кой от новите двигатели може да търпи до 3 основни ремонта? При сегашните технологии, не "железни", а вечни коли могат да се правят, но интересът е друг! Пък и когато видим някои от сегашните лъскави "премиуми" и "луксове" да се търкалят по 30-40 години, тогава можем да говорим за сравнение!
Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
bmwww написа:MMX написа:bmwww написа:и това за мен е колата на колите в смисъл това е колата в която намерих всичко което ми трябваше и се чувствах перфектно в нея ... Не ми пука ,че ще е с десен волан .
Егати съвършенството и екстрите, щом преглъщаш десен волан. Предпочитам Голф 2 отколкото мега лукс с десен.
Зависи . Аз спазвам отпаничетията и нямам никакви проблеми с десен волан или пък да изпреварвам на рискови места . Даже изобщо не изпреварвам на двулентов пъг,а на магистрала изобщо няма разлика кащъв е волана .
Лъжеш ли, не помниш ли или ползваш колата да пиеш кафе в квартала с пробег 3000км на година? Изобщо не изпреварвал на двулентов път. Защо ти е двигател 2.7/3.0 или Файтон, за да караш зад всеки камион докато завие някъде?
PS: Я кажи на колко си години, че може да се разсеят доста загадки. 23?
- w_smith
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
Karaboev написа:Колега как определяш че всички а6 ци са дефектни? Ако говорим за 3.0TDI новото поколение просто сервизния интервал за смяна на вериги е доста малък и както казват колегите от Дасауто просто превантивна мярка съобразена с предпосанията от производителя
Ми всичките осем, които се търкалят и имам впечатления от тях са така и не са по акция, а защото дрънчаха яко двигателите. Това имам предвид под всички. Едната кола беше под 30 к км. Явно е доста кратък пробега до подмяна на веригите.
Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
MMX написа:bmwww написа:MMX написа:bmwww написа:и това за мен е колата на колите в смисъл това е колата в която намерих всичко което ми трябваше и се чувствах перфектно в нея ... Не ми пука ,че ще е с десен волан .
Егати съвършенството и екстрите, щом преглъщаш десен волан. Предпочитам Голф 2 отколкото мега лукс с десен.
Зависи . Аз спазвам отпаничетията и нямам никакви проблеми с десен волан или пък да изпреварвам на рискови места . Даже изобщо не изпреварвам на двулентов пъг,а на магистрала изобщо няма разлика кащъв е волана .
Лъжеш ли, не помниш ли или ползваш колата да пиеш кафе в квартала с пробег 3000км на година? Изобщо не изпреварвал на двулентов път. Защо ти е двигател 2.7/3.0 или Файтон, за да караш зад всеки камион докато завие някъде?
PS: Я кажи на колко си години, че може да се разсеят доста загадки. 23?
Кво да лъжа бе човек . Не живея в БГ . Ако си бил в чужбина ще знаеш ,че там са само магистрали . Какво още не разбра ? Когато съм в БГ не изпреварвам никога на двупосочен път и да - карам зад камион в продължение на 35км и около 40 минути всеки път когато пътувам до София без значение 100 или 300 коня карам и така от 11 години и 600 000км стаж . На 29 съм и жив засега . Дали късмет или начина ми на каране не знам ама много и умреха между Мездра-Ботевград за това време откакто аз карам .
Re: Дилема между ФВ,БМВ, и Ауди
Всичкото хубаво, не разбрах само къде се вписва влечението към VW Файтон с десен волан в тия виждания за живота. Някакво желание за изява и доказване?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта