Избор на Автомобил - 1.9TDI, 101к.с, 110к.с, 131к.с
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Избор на Автомобил - 1.9TDI, 101к.с, 110к.с, 131к.с
От всичките ,които се изказаха-само един или двама карат AFN....
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Избор на Автомобил - 1.9TDI, 101к.с, 110к.с, 131к.с
GGospodinov написа:Здравейте колеги, тъй като избора е доста голям..започнах да гледам бензинови мотори. Спирам се на 1.8Т 150коня. Ще съм благодарен, ако някой ми даде повече информация за бензинките. Благодаря!
Правилният избор. 20 годишен дизел тепърва да си купуваш... по-добре да не коментирам.
Вземи си 1.8Т, сложи му газ, чипирай го и си карай както ти в кеф.. :)
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на Автомобил - 1.9TDI, 101к.с, 110к.с, 131к.с
Водния дух1 написа:От всичките ,които се изказаха-само един или двама карат AFN....
Ако е работата да предплагаме антики - аз направо бих му предложил 1.6 карбуратор или 1.8 моно... Мисля, че и двата са по-доказали се дори от АФН...
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на Автомобил - 1.9TDI, 101к.с, 110к.с, 131к.с
за пасат според мен 131 си е най удачния сред дизелите, иначе за голф 4, предвит че предимно градско ще караш - ALH
- Vasko Veselinov
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
- Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Избор на Автомобил - 1.9TDI, 101к.с, 110к.с, 131к.с
Ако още търсиш информация за дизеловите двигатели, мога да ти споделя моя опит на аматьор.
Карал съм (по 3 години) AFN (B5, 110 к.с.) и AVF (B5.5, 131 к.с.).
AVF гори поне с 1-1.5 л./100 повече нафта, но колата е осезаемо по-пъргава.
6-тата скорост на AVF не е за подценяване. ESP също (мисля, че има и B5 с ESP, но моята нямаше).
Казваха ми, че помпа-дюзата е по-шумен двигател - не бих казал (и двата са си шумни).
По обслужването първоначално и текущо - B5.5 излиза малко по-скъпо, но не е кой знае каква разлика.
Във возия и комфорт в купето разлика няма.
Въпреки, че в много отношения са един автомобил, поне на теория в Б5.5 са изчистени недостатъците на В5 (доколкото ги е имало). Дори най-стария В5.5 ще е по-нов на години и по-съвременен (за времето си) от най-последния В5.
С 5000 лв. бюджет можеш да намериш В5.5 в много добро състояние, което за В5 мисля, че е мисия невъзможна.
П.С. За 101 к.с. имам само косвени наблюдения, но мисля, че за тази голяма кола този двигател е слабичък. Все пак не съм карал, само съм се возил 1-2 пъти.
Карал съм (по 3 години) AFN (B5, 110 к.с.) и AVF (B5.5, 131 к.с.).
AVF гори поне с 1-1.5 л./100 повече нафта, но колата е осезаемо по-пъргава.
6-тата скорост на AVF не е за подценяване. ESP също (мисля, че има и B5 с ESP, но моята нямаше).
Казваха ми, че помпа-дюзата е по-шумен двигател - не бих казал (и двата са си шумни).
По обслужването първоначално и текущо - B5.5 излиза малко по-скъпо, но не е кой знае каква разлика.
Във возия и комфорт в купето разлика няма.
Въпреки, че в много отношения са един автомобил, поне на теория в Б5.5 са изчистени недостатъците на В5 (доколкото ги е имало). Дори най-стария В5.5 ще е по-нов на години и по-съвременен (за времето си) от най-последния В5.
С 5000 лв. бюджет можеш да намериш В5.5 в много добро състояние, което за В5 мисля, че е мисия невъзможна.
П.С. За 101 к.с. имам само косвени наблюдения, но мисля, че за тази голяма кола този двигател е слабичък. Все пак не съм карал, само съм се возил 1-2 пъти.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 199 госта