Голф 5, че и преди 3 години, че и читав за 7000лв!? Айде бе! Доматите с колците ги ядем :) Да не е било 4ка?? И една еднотонка нафта с 2 комплекта гуми/джанти премиум марки :)
Не се излагайте колега.
Към питащия - Г5 и А3 от тези години си е цифра (според мен не толкова обоснована), както от към покупка, така и от към поддръжка, ако искаш да имаш надежден автомобил. За този бюджет с удоволствие бих взел от предните години! Послушай колегите - тези с релевантните мнения. Успех!
VW GOLF 5 или Audi A3 8P 2003-2004 1.9 TDI 105 к.с.
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: VW GOLF 5 или Audi A3 8P 2003-2004 1.9 TDI 105 к.с.
Последна промяна от i.stojanov на Чет 04 окт 2018 21:44, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: VW GOLF 5 или Audi A3 8P 2003-2004 1.9 TDI 105 к.с.
А колко трябва да струват 15-20 годишните постни Голфове с евтино оборудване, че не ми е ясно? Излагате се всички вие, които сте готови да дадете такива суми за тия коли, които струват наполовина. За да има рибари трябва да има и доста рибки като вас :)
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: VW GOLF 5 или Audi A3 8P 2003-2004 1.9 TDI 105 к.с.
Колега, ти прочете ли следващия ред или избирателно ме цитираш?
1. Г5 се произвежда до 2008. Какви 15-20 години цитираш?
2. Съгласен съм, че цените не само на тези автомобили са завишени (с колко не смея да се изказвам), но пак казвам, че преди 3 години Г5 за 7к е абсолютно невъзможно за читава кола!
Разбира се ти си имаш мнение и не те ангажирам с моето. Всеки си има право да си мисли, каквото си пожелае.
1. Г5 се произвежда до 2008. Какви 15-20 години цитираш?
2. Съгласен съм, че цените не само на тези автомобили са завишени (с колко не смея да се изказвам), но пак казвам, че преди 3 години Г5 за 7к е абсолютно невъзможно за читава кола!
Разбира се ти си имаш мнение и не те ангажирам с моето. Всеки си има право да си мисли, каквото си пожелае.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VW GOLF 5 или Audi A3 8P 2003-2004 1.9 TDI 105 к.с.
Темата беше коя кола да се предпочете плюсове и минуси, а залитнахте в безмислени спорове. Аз например съм с две ръце за А3 8P. Не ми се изброяват плюсовете спрямо голфа, все пак сме фолксваген форум. Навремето когато се регистрирах тук преди 10 години написах за голф 3, че не е добър автомобил и се изсипа огън и жупел срещу мен от сектантите.
Re: VW GOLF 5 или Audi A3 8P 2003-2004 1.9 TDI 105 к.с.
Здравейте колеги, благодаря за приема във форума! Много безаварийни километри на всички!
Моя въпрос е подобен на питането на колегата, за да не пускам нова тема реших да пиша тук.
Моля да ме извините, ако нещо греша.
Трябва да купя автомобил на дъщеря ми, вече има що годе опит, от 4г шофьор и едно Пежо сдаде багажа.
Насочила се е задължително към Голф 4 или Ауди А3 с четири врати дизел, компромисен вариант бензин.
За бензина съм чувал недобри мнения, става въпрос за 1.6/102кс. Така, че поне за сега гледаме дизел 1.9ТДИ.
Бюджета е около 4000-4500 с рег и обслужване. Като година мисля, че за тези пари да вземем нещо 2000-2003г.
В начало се спряхме на 1.9/90 но предлагането в района не е голямо и така разширихме търсенето на 1.9/101 и 110кс.
Ако не можем да намерим малкия мотор 90, кой от двата мотора 101/110 бихте ми препоръчали? Интересува ме като цяло, надеждност, обслужване, подръжка, здравина, разхода на гориво и тн. При поголемите мотори има ли ДПФ филтър, с какъв съединител са, демпфер или нормален твърд?
Тъй като да сега съм кара само бензинови коли. Кажете, какво да гледам като цяло, кой според вас е по добър избор. нов внос или регистрирана в БГ кола.
Разчитам на вашите съвети, всяко мнение, ще ми бъде от полза. Благодаря предварително!
Моя въпрос е подобен на питането на колегата, за да не пускам нова тема реших да пиша тук.
Моля да ме извините, ако нещо греша.
Трябва да купя автомобил на дъщеря ми, вече има що годе опит, от 4г шофьор и едно Пежо сдаде багажа.
Насочила се е задължително към Голф 4 или Ауди А3 с четири врати дизел, компромисен вариант бензин.
За бензина съм чувал недобри мнения, става въпрос за 1.6/102кс. Така, че поне за сега гледаме дизел 1.9ТДИ.
Бюджета е около 4000-4500 с рег и обслужване. Като година мисля, че за тези пари да вземем нещо 2000-2003г.
В начало се спряхме на 1.9/90 но предлагането в района не е голямо и така разширихме търсенето на 1.9/101 и 110кс.
Ако не можем да намерим малкия мотор 90, кой от двата мотора 101/110 бихте ми препоръчали? Интересува ме като цяло, надеждност, обслужване, подръжка, здравина, разхода на гориво и тн. При поголемите мотори има ли ДПФ филтър, с какъв съединител са, демпфер или нормален твърд?
Тъй като да сега съм кара само бензинови коли. Кажете, какво да гледам като цяло, кой според вас е по добър избор. нов внос или регистрирана в БГ кола.
Разчитам на вашите съвети, всяко мнение, ще ми бъде от полза. Благодаря предварително!
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: VW GOLF 5 или Audi A3 8P 2003-2004 1.9 TDI 105 к.с.
90 и 110 са с роторна помпа и са по-старите, останалите са помпа дюза.
Стария мотор е по-здрав и евтин за обслужване, слагат се до април 2002г.
Помпа-дюза слагат от май 1999г, първо 115, после 100, 150 и 130.
DPF няма заводски в тоя модел. Маховиците на повечето са демпферни, като на помпа-дюза някои от ранните 100 коньови мисля, че ги има и с обикновен маховик(както и Поло/Фабия с тоя мотор). При стария 110 винаги е с демпферен, 90 има и с обикновен. Не е особена драма и не е скъпо при стария да се мине от демпферен на твърд маховик, ако чак толкова е зор да се спестят малко пари.
Помпа-дюза е една идея по-икономичен като разход на гориво, но и стария не е въобще зле.
Стария обаче е по-прост, здрав, и безпроблемен. Помпа-дюзата износва разпределителен вал, и разни други уж дребни неща, които могат да докарат разходи.
Всички двигатели освен някои от 90 коньовите, са с турбо с променлива геометрия. Което е добре за по-добри тягови характеристики, но при много каране на градско и с малко газ, геометрията се задръства със сажди и блокира, което води до проблеми.
Стария мотор е по-здрав и евтин за обслужване, слагат се до април 2002г.
Помпа-дюза слагат от май 1999г, първо 115, после 100, 150 и 130.
DPF няма заводски в тоя модел. Маховиците на повечето са демпферни, като на помпа-дюза някои от ранните 100 коньови мисля, че ги има и с обикновен маховик(както и Поло/Фабия с тоя мотор). При стария 110 винаги е с демпферен, 90 има и с обикновен. Не е особена драма и не е скъпо при стария да се мине от демпферен на твърд маховик, ако чак толкова е зор да се спестят малко пари.
Помпа-дюза е една идея по-икономичен като разход на гориво, но и стария не е въобще зле.
Стария обаче е по-прост, здрав, и безпроблемен. Помпа-дюзата износва разпределителен вал, и разни други уж дребни неща, които могат да докарат разходи.
Всички двигатели освен някои от 90 коньовите, са с турбо с променлива геометрия. Което е добре за по-добри тягови характеристики, но при много каране на градско и с малко газ, геометрията се задръства със сажди и блокира, което води до проблеми.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VW GOLF 5 или Audi A3 8P 2003-2004 1.9 TDI 105 к.с.
Имал съм Ауди А3 с роторна помпа и голф 4 с помпа-дюза. Вече са доста стари автомобили и технологии. Роторните помпи са по-надеждни, дори по-икономични и непретенциозни. Налива им се по-евтино масло 10 на 40 отговарящо на фолксваген стандарта 500.01 Проблема е, че вече изчезнаха от пазара старите А3, а с 4 врати винаги са били по-рядко срещани. Реално са нисък клас и не могат да се сравнят с комфорта на Ауди А4, поскърцващи пластмаси по таблото, твърда возия. Голфа ми се струва една идея по-комфортен, но пък отвън аудито е по-заоблено. С този бюджет би трябвало да намериш читав голф, но едва ли ще е на по-малко от 400 000 РЕАЛНИ км. На тези километри по-добре да не е помпа-дюза. Не е зле да погледнете и голф 5, 1,9 ТДИ помпа-дюза 105 коня до 2006 г. са без DPF филтър , като ще се наложи малко да увеличите бюджета, но пък е по-съвременен автомобил.
Re: VW GOLF 5 или Audi A3 8P 2003-2004 1.9 TDI 105 к.с.
Благодаря за информацията колеги. Много безаварийни километри на всички!
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: VW GOLF 5 или Audi A3 8P 2003-2004 1.9 TDI 105 к.с.
Малко уточнения по дългия пост...
Маслото за първото TDI е 505.00. За помпа-дюза е 505.01. Вискозитети има различни и за двете норми. Аз лично винаги съм карал с 5W40, и при двата стандарта.
DPF няма до средата на 2005 в Голф 5 с 1,9TDI. А и след това успоредно има и със и без DPF при тоя мотор, чак до края на производството на модела(края на 2009г).
Стария мотор и на 400 хиляди ще си бачка безпроблемно. Помпа-дюза също ще работи, но трябва да се инвестират едни парици...
Маслото за първото TDI е 505.00. За помпа-дюза е 505.01. Вискозитети има различни и за двете норми. Аз лично винаги съм карал с 5W40, и при двата стандарта.
DPF няма до средата на 2005 в Голф 5 с 1,9TDI. А и след това успоредно има и със и без DPF при тоя мотор, чак до края на производството на модела(края на 2009г).
Стария мотор и на 400 хиляди ще си бачка безпроблемно. Помпа-дюза също ще работи, но трябва да се инвестират едни парици...
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: VW GOLF 5 или Audi A3 8P 2003-2004 1.9 TDI 105 к.с.
Момче мани тея нафтови курници, ще ти трябват парици за хубави неща не да наливаш в утрепана помпа дюза. Виж нещо бензиново после и газ може да му сложиш.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта